Ο Ν.Σεβαστάκης είναι ένας από τους πιο ευρηματικούς διανοούμενους της Ανανεωτικής Αριστεράς.Η γραφή του αρδευέται απ’ευθείας από τις πηγές και το ύφος της χρυσής εποχής της Ανανεωτικής Αριοτεράς που συνέπεσε με την εκλογική της καταβαράρθρωση (74-81).Αλλά έτσι είναι οι ιδέες και οι εκλογές δεν είναι του ίδιου γαλαξία.
Στο τελευταίο βιβλία του «Αυτό το πνέυμα που παραδίσει το πνεύμα» διατυπώνει με σαφήνεια ένα τολμηρό και παρακινδυνευμένο πολιτικο-πνευματικό εγχείρημα ,που παραπέμπει (έστω και μέσω πιο ευπρεπών διαμεσολαβήσεων της φαινομενολόγίας) στον Heigegger (μωρέ άμα απαλλαγεί από αυτόν η Αριστερά ,να μου γράψεις..) και την απορριπτική κριτική του προς την τεχνολογία του μεσοπολέμου.
Ο ΝΣ είναι σε απόλυτη γνώση της περίτεχνης ακροβασίας που πρέπει να κάνει ,καθώς η κριτική του καπιταλισμού ,ως αντιπνευματικό οικονομικοτεχνολογικό σύμπλεγμα,μπορεί να γίνει ταυτόχρονα και από κοινοτιστικές αρχαικές θέσεις,με απ’ευθείας σηματοδότηση στην «άλλη» όχθη.
Αλλωστε δεν είναι μακρυά η εποχή που ένας «πνευματικός» αντικαπιταλισμός πήρε στην ενδιαφέρουσα πνευματική μας ζωή την μορφή του «ρωμέικου» σοσιαλισμού του βυζαντίου και των κοινοβίων του αγίου όρους ,με τις γνωστές καταλήξεις των εμπνευστών τους (Γιανναράς,Ζουράρης,κλπ).
Παρά ταύτα ο ΝΣ τολμά και διατυπώνει ένα φιλοσοφικό θεωρητικό περίγραμμα μιας «πνευματικής» Αριστεράς,που αναζητά τον εμπλουτισμό της θεωρείας της όχι μόνο με τις θεσμικές και οικονομικές επεξεργασίες ,αλλά με τον εντοπισμό στον συγχρονο κόσμο ,του στοιχείου της συρρίκνωσης του «καθολικού βίου» και της νεοπλασματικής διόγκωσης της «ποσοτικοποιημένης» επιβίωσης.
Το περίγραμμα είναι πλήρες,με πολύ ενδιαφέρουσες παρατηρήσεις για την σύγχρονη,τέχνη ,και την ενδογεννή της αποσάρθρωση προς μια ιδεολογία του κενού ακραίου ,σε αντίστιξη προς ένα συμπυκωμένο ριζοσπατισμό του επαναστατικού βιώματος της τέχνης της απόγνωσης.
Το βιβλίο είναι ερεθιστικό ,καλογραμμένο,και ανοικτό σε αναγνώσεις.
Για να είμαστε ειλικρινείς είναι ο καλύτερα επεξεργασμένος Heidegger που θα είχαμε διανοηθεί για τα ελληνικά δεδομένα.Δεν μπορώ να διανοηθώ ,αν σε υποτιθέμενη συνάντηση των δύο,αν θα μπορούσε να υπάρξει διαφωνία και που.(ας αφήσουμε τις τελειωμένες κοινοτοπίες για την εμπλοκή του Η και πως)
Ο στοχασμός για το Ειναι που πρέπει να εξέλθει από την «λήθη» διατυπώνεται με το λεξιλόγιο του ΚΚΕ εσωτερικού,αλλά αντί για τον άνθρωπο ως «ποιμένας» αναγορεύεται η Αριστερά.
Επειδή όμως είμαστε φοβερά ιδιοτελείς,χαιρόμαστε γιατί μετά την Φιλελεύθερη έρχεται και η Πνευματική Αριστερά ,έτσι για να εμπλουτίσει την βιοποικιλότητα του χώρου.
Μάλιστα εντοπίζουμε και μερικές ομοιότητες μεταξύ μας.Αν η Φιλελεύθερη Αριστερά αναζητά μια πολυποίκιλη αντικρατικιστικη όργανωση πριν τον Κομμουνισμό αλα Μαρξ,ομοίως και ο Σεβεστάκης «βιάζεται» να αναζητήσει μια «καθολική ζωή» εδω και τώρα.
Πιθανόν να βιαζόμαστε όλοι,αλλά μια ζωή την έχουμε....
Κώστας Φιλιππάκης: Η εξίσωση μαθηματικών και οντολογίας στο έργο του Alain
Badiou
-
O K.Φιλιππάκης παρουσίασε την εργασία του για "την εξίσωση μαθηματικών και
οντολογίας στο έργο του Alain Badiou"
Ο Κ.Φιλιππάκης σχεδόν περατώνει και τ...
9 years ago
12 comments:
LLS, θέλω να σου εξομολογηθω οτι το βιβλιο του ΝΣ Κοινοτοπη χώρα ειναι απο τα πλεον ωραια που διαβασα διαχρονικώς. Θεωρω τον λογο του ευρηματικο, ακριβη, που εκπλήσσει με την ευστοχια του. Διαβασα επισης και την Αλχημια της ευτυχιας, αλλά δεν ενθουσιαστηκα. Δεν βρηκα τη σαφηνεια της σκεψης του προηγούμενού του βιβλιου.
Χαρηκα που τον ανεφερες
cynical
Διαβασε και το "πνεύμα",και ίσως δεις κάτι εξαιρετικό,προκλητικό
Την "κοινοτοπη χώρα" ομοίως απόλαυσα.Ο λίβελλος κατα του λαιφ σταιλ.
MAA
me paresires sto LSS loipon.
panw pou arxisa na diavazw to Being and Time tou Heidegger,apo mia aglikh metafrash se pdf,tou legomenou ametafrastou vivliou,oxi toso epidi exw treles prosdokies apo kapoion ton opoio ton parousiazoun poloi dinooumenize tupoi san filosofo,alla epidi a)8eorw olous tous metahegelianous tupous pou ftiaxnoun filosofika systimata tsarlatanous,b)epidi h plionothta tetoiwn filosofwn xrhsimopoiei aparxaiomenes gnosio8eoritikes katigories[px. sunexizoun na xrisimopoioun ton oro fainomenologia anti gia thn enoia ths gnosio8eorias]c)epidi h grafh tous einai tiga sta concepts kai stis upogramiseis lexewn,les kai ta concepts exoun na prosferoun se kapoion enoiologikh skepsh,enw einai apla kapoies vasikes grames pou borei na ginoun enoies alla suni8os apoteloun rodakia tou podilatou tou nou, h les kai kapoies alles lexeis den einai toso aparaithtes oste na upogramistoun.
den xerw an auto pou les aristera to dernei ena pa8os gia ton Heidegger,pantos ka8e filosofia kai sustima pou 8olonei ton nou san Hegelianos logos exei thn idia epimonh parousia sthn kapitalistikh koinwnia oso kai o xristianismos se ena perivalon paragwghs emboreumatwn me fetixistiko xaraktira.mesa sta koinwnika plaisia tou mustiriakou xarakthra twn koinwnikwn sxesewn aloste olo kai kapoios 8a emfanizetai me goiteutiko logo kai 8a kafxietai oti katafere na piasei thn emboreumatopoihmenh mas zwh kai na thn analusei,anti na thn dialusei kai na mas afisei na thn ftiaxoume opws goustaroume.
kai telos mia nekrologia gia tous idealistes kai tous hgetiskous.
Tool-Eulogy
He had alot to say.
He had alot of nothing to say.
We'll miss him.
Were gonna miss him
So long.
We wish you well.
You told us how you werent afraid to die.
Well then, so long.
Dont cry.
Or feel too down.
Not all martyrs see divinity.
But at least you tried.
Standing above the crowd,
He had a voice that was strong and loud.
Well miss him.
Ranting and pointing his finger
At everything but his heart.
Well miss him.
Were gonna miss him
No way to recall
What it was that you had said to me,
Like I care at all.
But it was so loud.
You sure could yell.
You took a stand on every little thing
And so loud.
Standing above the crowd,
He had a voice so strong and loud and i
Swallowed his facade cuz Im so
Eager to identify with
Someone above the ground,
Someone who seemed to feel the same,
Someone prepared to lead the way, with
Someone who would die for me.
Will you?
Will you now?
Would you die for me?
Dont you fuckin lie.
Dont you step out of line.
Dont you fuckin lie.
Youve claimed all this time that you would die for me.
Why then are you so surprised when you hear your own eulogy?
You had alot to say.
You had alot of nothing to say.
Come down.
Get off your fuckin cross.
We need the fuckin space to nail the next fool martyr.
To ascend you must die.
You must be crucified
For our sins and our lies.
Goodbye...
auto to teleutaio mas leei oti o Heidegger den 8a antexe to prosopiko tou Dasein panw se stauro h se 8alamo aeriwn stratopedou sugentroshs.
Αν και συμφωνώ σε γενικές γραμμές με τον Ανώνυμο κι είχα / έχω τις ίδιες σχεδόν αντιρρήσεις και επιφυλάξεις, τείνω να χρησιμοποιώ ΠΟΛΥ βαρύ τονισμό και χρώματα στα κείμενά μου γιατί δεν θεωρώ όλες τις λέξεις ίδιες σε σημασία, σαν "ροδάκια του νου". Μερικές έννοιες πρέπει να τονιστούν ή να προσεχτούν περισσότερο, όχι με την ιδεαλιστική έννοια σαν "ουρανοκατέβατοι όροι του Κυρίου", αλλά με τη σχεσιακή και τη "Semantic" έννοια (του Semantic Web). O νους δουλεύει παράλληλα και όχι σειριακά. Η γλώσσα δουλεύει γραμμικά σαν το ποδήλατο. Από κει και πέρα, σεβαστή κάθε επιθυμία να βρεθεί μια αριστερή έννοια πνευματικότητας, αρκεί να μην έχει τα κλασσικά ιδεαλιστικά χαρακτηριστικά. Η απάντηση εν προκειμένω δεν είναι η κατασκευή ενός νέου ιδεαλιστικού (Χαϊντερικού) κλπ. υποκειμένου αλλά στο ξεπέρασμα της Διάκρισης (με την έννοια του G.S.Brown) ανάμεσα σε Εσωτερικό και Εξωτερικό κόσμο. Αυτό ξεπερνάει και την τάση του συστήματος να μας μετατρέπει αενάως σε ΣΚΕΤΟ αντικείμενο, χωρίς να βάζει το υποκείμενο σε τεχνητά βάθρα. Η πνευματικότητα είναι η εσωτερική πλευρά της ύλης και υπάρχει στα πάντα νομίζω, από ανθρώπους έως και... κβαντικά σωματίδια.
Τέλος, η φαινομενολογία μπορεί να και να είναι ο ΣΩΣΤΟΣ όρος όταν αφορά φαινόμενα της ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ αντί τη "γνωσιοθεωρία".
Ωραίο το τραγούδι, δηλαδή οι στίχοι. Διδακτικότατο! Πάντως η μουσική δε λέει και πολλά, ανώνυμε, αφού την κατέβασα και την άκουσα από το YouTube.
MAA
Τα λιγώτερα που κατάλαβα από τον Η είναι άπό το Ειναι και Χρονος (παιζεται τι ακριβώς κατάλαβα...)
Το ενδιαφέρον με τον Η είναι ότι η κρτική του προς την τεχνική,την μεταφυσική φιλοσοφία,είναι τόσο ριζική που τον φέρνει δίπλα στον Μαρξ,ενώ ο ίδιος ήταν αν μη τι άλλο(!!!!) συντηρητικός.
Σε αυτό έγκειται η αντιφατική προσέγγιση κριτικών διανοητών της Αριστεράς που γοητεύονται από το έργο του.Ο Ζιζεκ αφιερώνει ένα ολόκληρο κεφάλαιο στο τελευταίο βιβλίο (lost causes) για το ίδιο θέμα (Heidegger)
To βιβλίο του Σεβαστάκη δεν αναφέρει απ'ευθείας τον Η ,(και αυτό επισημαίνω) αλλά η προβληματική του είναι η ίδια.
Ο καπιταλισμός είναι μια μορφή διάταξης των όντων ,που αποκρύπτει την απεραντοσύνη του Ειναι,και ο αγώνας για μια διαφορετική διάταξη (σοσιαλιμσός) ίσως είναι ατελεσφορος.Αυτό νομίζω ότι έινai κεντρικά το ζήτημα
omadeon
Αυτό ξεπερνάει και την τάση του συστήματος να μας μετατρέπει αενάως σε ΣΚΕΤΟ αντικείμενο, χωρίς να βάζει το υποκείμενο σε τεχνητά βάθρα
Τα είπες ΟΛΑ
Αγαπητέ LLS,
κανένας (όπως ξέρεις) δεν κατέχει την Απόλυτη Αλήθεια, που φυσικά δεν υπάρχει. Αγαπάμε τον Ζίζεκ, μερικοί, διότι -όμως- έκανε σύνδεση και σύνθεση ανάμεσα σε πολλαπλές ιδέες και τις ενοποίησε κάτω από ένα πλαίσιο χρήσιμο και όχι πολύπλοκο. Εκείνο όμως που λείπει είναι μια βουτιά ακόμη πιο ριζοσπαστική στον τρόπο που συμβαίνει η Αντικειμενοποίηση, η μετατροπή του Υποκειμένου σε Αντικείμενο. Εκεί ο Ζίζεκ μάλλον δεν είναι η τελική απάντηση, μας παραπέμπει άλλωστε ο ίδιος αλλού, αλλά μας προσφέρει χρήσιμους τρόπους να (αυτο-)ψυχαναλύσουμε τις ψυχικές εξαρτήσεις που γεννούν την αλλοτρίωση, την ένταξη σε ιδεολογίες που θα ονόμαζα... "Χαλασμένο Λογισμικό" (επίκειται ποστ για το θέμα σε 1 βδομάδα περίπου).
Η επαναφορά όμως του υποκειμένου στη θέση του ενεργού συμμέτοχου (conscious agent) αντί του παθητικού παρατηρητή και οπαδού, δεν είναι "ιδεαλιστικό" εγχείρημα αλλά απελευθερωτικό για τη συνείδηση, με σαφείς υλικές και πολιτικές προεκτάσεις. Δεν μπορεί να καταργήσει το σύστημα αλλά το υπονομεύει με προφανή τρόπο.
Συνέχισε ακάθεκτος (μαζί με τον Greek Rider είστε τοπ πολιτικά μπλογκ στις προτιμήσεις μου, σαν αναγνώστης).
MAA
vasika o Heidegger einai klasikos idealisths,oxi nooumenos ws kapoios stoxasths pou den xerei ti leei, alla nooumenos ws stoxasths pou oti leei einai mia streulh exoterikeush sthn glossa, ths suneidishs tou thn opoia genikeuei panw ston kosmo ,kai prepei na balleis ta podia ston tixo kai to kefali katw gia na ton diavaseis[ama einai se pdf girna thn o8onh tou pc anapoda]
otan xrisimopoiei ton oro "einai" pou gia tous ulistes einai oti uparxei,tou prosdidei thn idiothta tou na borei auto to einai na katanoei ton eauto tou.authn omws thn idiothta thn exei mono h skepsh,kai mono o an8ropos kai oxi ta mikrosomatidia ths ulhs.kai auth h idiotita akoma kai ston an8ropo einai parodikh,asunexhs kai apo ena simeio kai meta xanetai teliws oso upsila kai na nai ta epipeda ths opoias pneumatikothtas tou,oso psila kai an ta exei axiologisei.
to vasiko xaraktiristiko twn idealistwn einai oti periautologontas anakaluptan sumptomatika ton tropo pou leitourgei h logikh,kai ekei vrisketai h axia twn stoxasmwn tous.O hegel itan autos pou genikeuse sto ergo tou ola ta sumberasmata ths diadikasias auths.
sthn ousia ths auth h poria ths filosofias einai tautoxrona psuxologia kai 8eoria ths gnwshs.mexri ekeinh thn periodo vevaia h psixologia den upirxe san epimerous epistimh,kai auto einai logiko giati h atomikothta einai proion ths astikhs epoxhs.kai oxi mono einai proion ths epoxhs auths ,alla panw sthn kinhsh ths anaptuxhs tou kapitalistikou tropou paragwghs auto to proion sun8livetai katw apo thn bota tou kefalaiou kanontas to na moiazei me
me amartia,diastrofh genika.ekei emfanizetai o froyd na mas rixei sto divani kai na epilexei kai autos gia thn epoxh tou mia 8erapia sumfilioshs tou atomou me thn autokatastrofh tou.sthn essd kala kanoun kai ton grafoun sta palia tous ta papoutsia oi psuxologoi ths sxolhs tou Vygotsky.
etsi sthn ousia me thn eidikeumenh poreia ths gnwshs apo to afirimeno[filosofia] sto sugekrimeno[psuxologia me tous epimerous kladous ths]sthn ousia h filosofia petietai sta azitita,kai kala na pa8ei.^^
kai an autoi pou legontai filosofoi pleon,enw o Engels exei diakurixei me manifesto to telos ths filosofias,asxolountai opws o Heidegger me to einai tous,kai thn autosuneidish tou genika,kai vlepoun ton xrono ws kati pou aliwnei san exoterikh metavlith auth thn autosuneidish tou,[enw sthn pragmatikothta h aliwsh ths suneidishs ws metavolh borei na metri8ei se xrono,oxi vevaia deuteroleptwn,h astrikou xronou ktlp] ...tote oi Sovietikoi asxolountan me to pws anaptusontai oi anwteres pneumatikes leitourgies ston flio tou egefalou praktika,to pws na dimiourgoun suneidish se kofalala atoma pou den katexoun ta rodakia tou nou pou legetontai ellinika,italika,germanika ktlp,
diatuponontas thn 8esh oti:h skepsh borei na ftasei se tetoia epipeda,pou na ginei toso sumpiknomenh se periexomeno pou h diadikasia ths exoterikeushs tou nohmatos se kapoia glossa na 8elei trella katevata keimenwn,afairontas malista tis koinotopies.edw 8a sumblirona oti auto einai anagh na ginetai mono kai mono logo mias prospa8ias tou na prepei o ka8e an8ropos na ginetai katanohtos apo tous allous,mia nanagh pou anevainei oso oi paragwgikes sxeseis ths koinwnias[oles,akoma kai auth h kouventa edw mesa sto blog sou]pollaplasiazontai me thn anaptuxh tou kapitalismou.
[mia teleutaia anaptuxh autwn egine ta teleutaia 20 xronia me to fagopoti sthn essd,tora to party teliwse kai to kefalaio prepei na xerasei susoreush,kai einai wra na metra sunepies,meta opo toses autapates]
to ixeres oti se glosses opws ta italika,pou uparxei pio amesh sxesh metaxi or8ografias kai hxitikhs eseterikeushs ths glossas,ta pososta dislexias exoun paratiri8ei pio meiomena se sxesh me alles?
ego ekraxa ligo prin tis polles upogramiseis lexewn giati se simantika keimena opws to Kefalaio 8a ekana toses pou 8a katestrefa to vivlio.
entometaxu o Heidegger upogramizei lexeis diaforwn glosswn,kai KYRIWS ellinikes,dinontas tous ena nohma pou istorika den eixan,kai sto telos peftei stis arloubes pou anaparagagoun arxaioellinoplikoi vivliopolides opws autous pou exeis kapou aristera.
elpizw telws na katanoeis se kapoio ba8mo giati to KKE exei sugekrimenes emones me tis 8eseis tou kai to logo tou,kai apo pou borei na aporeei to opoio "logo timhs" tou.
oso usxuei o nomos ths varititas droume etsi afou uparxei ka8eautos.
telos allo kritikh kai allo kraximo.enas metafusikos den borei na kanei kritikh sthn metafusikh
if you read 1000 books you may become wise,if you memorize them you are insane and if you realize them you are OK!
@omadeon
oi tool einai prog rock epireasmenoi apo king crimson,sundiazoun ma8imatikopoihsh sthn mousikh xwris na periorizoun stixous kai erminies.kapoia komatia exoun ki8ares panw se enusxites basou kai einai ftiagena oste na vouizoun.ena allo komati pou kanei kritikh sthn 8riskeia kalutexnika einai to Opiate me uponies pros thn gnwsth ataka tou Marx.
Exoun boliko mustikismo sto stixo,kanoun anafores ston Jung,ton Timothy Leary[trelos narkokoultouriarhs],ton Bill Hicks.
Exoun kapoia sxesh me Cabalismo.
se ena komati tou AEnima,to Die eier von Satan,pou simainei ta koulourakia h ta @@ tou satana,enas igetiskos ekfonei logo brosta apo koino sta germanika,me periexomeno thn suntagh gia ta koulourakia,kai otan tous epivevaionei oti den periexoun zaxarh...to koino paralirei.
telos apoluth ali8ia uparxei:Lenin- Ylismos Kai Empiriokritikismos.
ΜΑΑ
Εγινε αυτό που φοβάμαι και θέλω ταυτόχρονα.
Αναφέρομαι σε κάτι για το οποίο έχω σχηματίσει άποψη,και κάποιος με μεγαλύτερη εξοικείωση το αναθεωρεί και το ανατρέπει.Ανήκω στους ερασιτέχνες της γνώσης που μαθαίνουν μέσω ημιμάθειας.
Διαβάσω το κείμενο σου ,και θα το ξαναβλέπω.
Δεν έχω σχόλιο παρά την λύπη μου ότι με τα Greelish χάνω και την γλώσσα σου.
Η φιλοσοφία είναι το καταφύγιο μου,αλλά (δυστυχώς για τους άλλους) έχει και την έννοια μιας ιδιοκατασκευής.
Θα χαιρόμουνα αν τα λεγαμε από κοντά
Να σαι καλά.
omadeon
Ok αποδεκτή η προτίμηση,αλλά και οι λελογισμένες προσδοκίες προστατεύουν από τις ξαφνικές απαγοητεύσεις
νασαι καλά
MAA
me provlimatises twra.
distixws h eutuxws h gnwsh den kovetai sthn mesh wste na uparxei pou8ena ston kosmo,mesa sth skepsh tou kati san aspoume....1/2 krishs h 2/3 enos sullogismou pou na einai swsta kai ta upoloipa la8os.opote to concept ths imima8ias se sxesh me th gnwsh einai ligo ena itopa8es sxhma.
:)
ase pou einai kai koinotopia kai to xerw oti den sou aresoun autes.
ego pantos sto lew,auta pou grafw oute dika mou einai oute kai toso prototupa.
to 8ema ths idiokataskeuhs enos sustimatos skepshs,enos filosofikou sustimatos,einai ligo polu apotelesma ths anaghs tou an8ropou na piasei me mias kai na ermineusei olo ton kosmo gurw tou.auto upirxe panta.kai sth 8riskeia,kai sth filosofia kai pantou.ostoso to oti den xeroume ama to antika8istame me idiokataskeues sigoura mas prosferei kapoiou eidous asfaleia apenanti sthn avaivaiothta enos kosmou pou kinitai.alla arga h grigora mas diapseudei h zwh.ekeinh thn stigmh osos panikos den mas enoxlise mas episkeptetai mazemenos.kata kapoia pi8anothta edw entopizw ego to logo gia ton opoio na 8es auto pou fovasai.
apo thn allh, ama sou ginei suneidish oti o kosmos allazei ,kai oti arga h grigora prepei na exeis allaxei tropo skepshs kai praxhs, oste na antanaklatai se autes h pragmatikothta ths kinhshs tou, tote pisteuw oti den exeis kai toipota na fovasai.ante to polu polu kapoies apokliseis :P
ante to polu polu,otan 8a kaneis epikundunes gia thn psuxikh sou asfaleia skepseis,na travas ta genia sou psixanagastika,san antista8mish ths apoleias auths ths asfaleias prosorina mexri na vgaleis akrh.
h antifash sthn praxh auth edw,me ena erwtiko tragoudi pou opws leei kai o panousis...einai panta diaxroniko:
Nirvana - Lounge Act lyrics
Truth covered in security
I can't let you smother me
I'd like to but it wouldn't work
Trading off and taking turns
I don't regret a thing
And I've got this friend, you see
Who makes m
e feel and I
Wanted more than I could steal
I'll arrest myself, I'll wear a shield
I'll go out of my way to prove I still
Smell her on you
Don't tell me what I wanna hear
Afraid of never knowing fear
Experience anything yoy need
I'll keep fighting jealousy
Until it's fucking gone
I'll go out of my way to make you a deal
We've make a pact to learn from who
Ever we want without new rules
We'll share what's lost and what we grew
They'll go out of their way
To prove they still
Smell her on you
MAA
Απο τον αντικαπιταλισμό του Σεβαστακη,στον Heidegger ,την "ακοικτότητα" του κόσμου και απο εκεί στους Nirvana.
Είναι φορές που το ιστολόγιο αξίζει τον κόπο.
Ωραιο ποστ ..Γιατί ομως υπαρχει η ταση ολοι οι ενδιαφεροντες διαννοουμενοι να θεωρειται οτi δεν μπορει παρά να προερχονται απο το..ΚΚΕ (εσωτ) ; Ε;
(καμμια σχεση)
Post a Comment