Το είδαμε και αυτό
Ένας υποτιθέμενος πρωτοποριακός καλλιτέχνης που απολαμβάνει αυτές τις γνώριμες αριστεροδεξιές συναινέσεις που υλοποιούνται με προνομιακές προσβάσεις σε μεγάλες εκθέσεις κρατικής προστασίας, προβαίνει σε μια δήλωση προερχόμενη από το κοινωνικό στερεότυπο στρατοπέδου.
Όποια «κουνιέται» τα θέλει κατά βάθος και άρα ο εκάστοτε βιαστής νομιμοποιείται να επέμβει γιατί εκπληρώνει τον αδήλωτο πόθο της λεγάμενης.
Τώρα αν το «κουνιέμαι» σημαίνει για κανένα κάφρο κάνω τηλεοπτικές εκπομπές ταξιδιών στην ΝΕΤ, και άρα καμιά δεκαριά ζωντόβολα ορμήσουν στην Μάνια και την πάρουν καμία παρτούζα χωρίς την θέληση της δεν περνάει από του μυαλό του καλλιτέχνη. Γιατί ως κλασσικός υπερσυντηρητικός αντιλαμβάνεται το ερωτικό νεύμα μπλοκαρισμένο στους κώδικες της προγιαγιάς του, και την ανταπόκριση σε αυτό με κώδικες Ταλιμπάν. Όπως τα βρήκαμε έτσι θα τα αφήσουμε, σιγά μην κάνουμε και αλλαγές στους τρόπους κοινωνικής συνεύρεσης.
Η δηλώσεις του ρυπαρού καλλιτέχνη, θα κοσμούν από εδώ και πέρα τον υπερασπιστικό λόγο όλων των δικηγόρων υπερασπιστών βιαστών ,δηλαδή του 2 % που τολμά να φτάσει στα δικαστήρια, και με την έννοια αυτή θα εξασφαλίσει την αθανασία και υστεροφημία που ίσως η τέχνη του δεν θα μπορέσει να εξασφαλίσει.
Αν ξεπεράσουμε τον χονδροειδή σεξισμό του λιγούρη ξεπεσμένου ζωγράφου, που προέρχεται απ’ ευθείας από το ΕΑΤ ΕΣΑ όπου κάποτε σε άλλους κάφρους η πολιτική στράτευση γυναικών ήταν «κουμουνισμός» και ως γνωστόν οι «κουμουνίστριες» τα κάνουν όλα και άρα πράττουμε αναλόγως, ο καλλιτέχνης έβαλε και μια ουρά για να προσδώσει και ένα κύρος στην γνώμη του.
Η «ουρά» ήταν ότι ο βιαστής είναι τουλάχιστον διαχειριστής μιας υπερχειλίζουσας μιας επιθυμίας ,σε αντίθεση με ένα κόσμο κατασταλμένης ή και ανύπαρκτης επιθυμίας. Είναι προτιμότερος ο βιασμός από την ασεξουαλική αφασία. Έτσι το ζήτημα γίνεται αισθητικό γιατί ο καλλιτέχνης αισθάνεται ασφυξία σε ένα περιβάλλον υποτιθέμενης ανυπαρξίας επιθυμιών και προτιμά την παραδρομή της βίαιης εκφοράς της επιθυμίας παρά την κενότητα.
Η απόρριψη της δήλωσης του αυνανιστή καλλιτέχνη έγινε ήδη από πολλούς και πολλές. Βέβαια τέτοια ζητήματα γίνονται σε μια πνιγηρή κοινωνική ατμόσφαιρα στερεοτύπων όπου με την καθοδήγηση της TV τα περί των φύλλων, ευρίσκονται στην ελληνική κοινωνία στο επίπεδο του 50. Βιολογισμός του κερατά, καθορισμένοι ρόλοι με αφέντες και δούλες, αντρικές και γυναικείες δουλειές, παντελόνια και φουστάνια ως σύμβολα ανδρείας, και άχραντη ιερότητα της πυρηνικής οικογένειας. Ευτυχώς που η μονοτονία σπάει με την μεγαλύτερη αποδοχή της ομοφυλοφιλίας που όμως γίνεται ως εμπλουτισμός του υφιστάμενου κώδικα έμφυλης τάξης ,παρά ως θραύση και άρση του κώδικα αυτού.
Με λίγα λόγια η δήλωση του λιγουροζωγράφου , δεν γίνεται στην Στοκχόλμη που τέλος πάντων πολλά ζητήματα έχουν λυθεί, γίνεται στην Ελλάδα που είναι σαφές εδώ και διακόσια χρόνια ποια φτιάχνει τους καφέδες και ποια ασχολείται με τα παιδιά και ποιος αλλάζει λάμπες στο σπίτι.
Δεν θα ασχοληθούμε λοιπόν με την φαινόμενη χοντρή πλευρά του ζητήματος. Θα ασχοληθούμε με την «ουρά» που έθεσε ο μπανιστιρτζής ως θεωρία της φράσης του.
Η θεωρία αυτή συμπυκνώνεται σε αυτό που ο Badiou ορίζει ως «δημοκρατικό υλισμό» ,δηλαδή ένα τρέχοντα κόσμο «σωμάτων και γλωσσών, χωρίς αλήθεια»
Ας δούμε την οπτική του εξαθλιωμένου δηλωσία.
Τα πάντα είναι μια οικονομία, σωμάτων και εκφράσεων τους .Άρα ένας κόσμος χωρίς επιθυμίες είναι ένας κόσμος που η οικονομία αυτή έχει διαταραχθεί. Ο βιασμός λοιπόν έστω και άτσαλα επαναφέρει μια ισορροπία, επανεμφανίζει την σεξουαλική πόλωση που χάνεται, γιατί αλλιώς η οικονομία, η ανταλλαγή των σωμάτων φθείρεται .
Προσπαθώ να καταγράψω το ιδεολόγημα αυτό ,στην πιο ουδέτερη εκδοχή του, ας πούμε στην πιο ισχυρή καταγραφή του για να αποδείξω ότι ακόμη και στην αισθητική του ανάγνωση το ιδεολόγημα είναι αποκρουστικό.
Είναι ο κόσμος μας ένας κόσμος «σωμάτων και γλωσσών χωρίς αλήθεια». Όντως από αυτή την θεμελιώδη γνωμάτευση εκκινεί το κακό.
Στην φράση αυτή η λέξη αλήθεια ,δεν σημαίνει μόνο νόημα, δεν σηματοδοτεί μια έλλειψη ιδεών ,συμβόλων που τροχιοδρομούν τις δράσεις. Η έλλειψη αληθείας σημαίνει την υποβίβαση της ζωής σε ένα επίπεδο οργανικής ζωής με συνείδηση, που οι ιδέες της τα σύμβολα που την νοηματοδοτούν , ορίζουν ένα κόσμο ανταλλαγών, συναλλαγών μετρήσιμων μονάδων.
Ο κόσμος μας δεν πάσχει από έλλειψη νοήματος, από έλλειψη «ιδεολογίας» ,πάσχει από την άρθρωση αυτών των νοημάτων ως αυστηρή δομή με κανόνες υπολογισμού, μιας άλγεβρας που επιμετρά τα πάντα, αφού τα πάντα είναι μετρήσιμα.
Στον κόσμο χωρίς αλήθεια , δεν υπάρχει πρόβλημα κατοχύρωσης δικαιωμάτων πχ δικαιωμάτων των γυναικών, των μειονοτήτων, κλπ. Το αντίθετο συμβαίνει. Τα δικαιώματα προκύπτουν ως μηχανισμός σταθεροποίησης των ανταλλαγών που προκύπτουν από τις νέες υποκειμενικότητες . Άρα υπόκεινται σε μια βαθύτερη λογική εξισορρόπησης ,που εγγυάται την συνύπαρξη ,εντός της οικονομίας. Τα δικαιώματα προκύπτουν ως παράγωγα της ανάγκης διατήρησης της οικονομικής ροής, και όχι ως αυτόνομες εκφράσεις μιας ανθρώπινης οικουμενικότητας. πχ οι ομοφυλόφιλοι αποκτούν δικαιώματα ακόμα και στην συντηρητική Ελλάδα, από την στιγμή που γίνονται ορατοί στην καταναλωτική αρένα ως δυναμικό target group.
Στον Badiou δεν γίνεται κριτική στα δικαιώματα per ce,γίνεται μια αποδόμηση μιας «μεταφυσικής» των δικαιωμάτων, που αναδύονται συνεχώς ως δικλείδες της οικονομίας μόνο όσο την αφορούν.
Το πρόταγμα της «Αλήθειας» ή άλλοτε της «Ιδέας» δεν έχει το νόημα άρσης των δικαιωμάτων, αλλά την κριτική ότι τα δικαιώματα αυτά τελικά δημιουργούν ένα σύμπαν αυστηρών αρθρώσεων, καταμερισμού, κατακερματισμού, ταξινόμησης, αναπαράστασης των παρόντων.
Το πρόταγμα της «Αλήθειας» έχει την έννοια διάσωσης της ανθρώπινης υπόστασης ως οικουμενικής .
Ο κόσμος σωμάτων και γλωσσών χωρίς αλήθεια, σημαίνει την νομιμοποίηση οποιασδήποτε άρθρωσης που αντιλαμβάνεται τον άνθρωπο ως σώμα και έκφραση απλά.
Ο λαθροκαλλιτέχνης λοιπόν, παρουσιάζει ένα επιχείρημα που μπορεί να φανεί, τεχνικά λογικό, ως προσπάθεια διατήρησης μιας «οικονομίας» των σωμάτων, μιας «μηχανολογίας» των επιθυμιών. Αν η οικονομία των σωμάτων διαταράσσεται από την άμβλυνση της επιθυμίας, τότε ας ανεχθούμε μια βίαιη επαναφορά της «ερωτικής οικονομίας» στην ομαλότητα.
Στο σχήμα του ο κόσμος είναι μια άρθρωση «μηχανών επιθυμίας» που φυσιολογικά θα διασταυρωθούν ,ένας ειδικός κόσμος ανθρώπινων ζώων (όχι ζωών), που διαβιούν στο κατώτερο οργανικό επίπεδο ,χωρίς μια διάσταση οικουμενικότητας και «αθανασίας». Δεν υπάρχει κανένα πρόταγμα υπέρβασης και εξόδου προς την οικουμένη των ανθρώπων.
Ο ελκυστικός ίσως Νιτσεϊκός βιταλισμός που προσπαθεί να μας υπονοήσει ο κάφρος αυτός, δεν είναι παρά μια βύθιση στον κατακερματισμένο κόσμο των εμπορευμάτων της οικονομίας. Η αισθητική του άποψη δεν είναι παρά η θεωρία του μπακάλη, μάλιστα χωρίς την εντιμότητα του μπακάλη.
Αν διατηρήσουμε το ερμηνευτικό σχήμα του Badiou, δεν έχει νόημα να αναμετρηθούμε με αυτήν την άποψη στο επίπεδο παραβίασης των δικαιωμάτων, γιατί ουσιαστικά το δικαίωμα στον βιασμό, είναι απότοκο της ίδιας λογικής . Ο βιαστής παραβιάζει το δικαίωμα αυτοδιάθεσης του σώματος της βιαζομένης, αλλά αρχίζει να σχηματοποιεί ένα νέο δικαίωμα ,το οποίο προκύπτει από την βιοθεωρία του κάφρου. Το υπέρτερο δικαίωμα διατήρησης και έκφρασης των επιθυμιών που ευρίσκονται σε κίνδυνο. Είναι σαφές ότι στο επίπεδο αυτό δεν βγαίνει άκρη.
Η συζήτηση στην βάση ανθρώπινων δικαιωμάτων, αν οι άνθρωποι είναι μόνο σώματα και γλώσσες , δεν πάει πουθενά. Όλο θα βρίσκεται και ένας μαλάκας που θα σκέφτεται υπολογιστικά, μηχανολογικά, κατακερματισμένα για να ζητήσει και ένα νέο δικαίωμα.
Συμπέρασμα
Το υπέρτερο αγαθό που προβάλει ο μαλάκας αυτός, δεν είναι υπέρτερο ούτε αγαθό. Είναι μικρό ελάχιστο όσο και ο τρόπος που αντιλαμβάνεται τους ανθρώπους, ως ζώα, ως πρόσκαιρους μεταφορείς επιθυμιών, ως μονάδες μιας παγκόσμιας μηχανής εκφόρτισης που κινδυνεύει από την απουσία επιθυμίας .Και ως νέος Χίτλερ ονειρεύεται να αποκαταστήσει μηχανικά την ισορροπία που υπάρχει ως φαντασίωση στο κεφάλι του. Το κακό με αυτόν τον μαλάκα είναι ότι δεν υπάρχει και η ανάλογη πίεση και ήττα που υπέστη ο Χίτλερ , έτσι ώστε να μας απαλλάξει εκούσια από την στερούμενη από οποιαδήποτε αλήθεια παρουσία του.
ΥΣ
Την έννοια του δημοκρατικού υλισμού και την κριτική στα δικαιώματα ,υποκλέψαμε με αυτονόητο δικαίωμα παράφρασης από τα Logics of Worlds και St.Paul του Badiou
Συνδέσεις
Δήλωση Τομέα Γυναικών Σύριζα
Κώστας Φιλιππάκης: Η εξίσωση μαθηματικών και οντολογίας στο έργο του Alain
Badiou
-
O K.Φιλιππάκης παρουσίασε την εργασία του για "την εξίσωση μαθηματικών και
οντολογίας στο έργο του Alain Badiou"
Ο Κ.Φιλιππάκης σχεδόν περατώνει και τ...
9 years ago
51 comments:
Ο βιαστής είναι εγκληματίας σαν τον πεινασμένο Αφγανό μετανάστη που κλέβει μια τυρόπιτα από τους χορτάτους επειδή δεν έχει λεφτά να την αγοράσει.
Η ντροπή, η ταπείνωση, η ενοχή, όλα τα αρνητικά συναισθήματα που γεννιούνται στο θύμα του βιασμού, γεννιούνται γιατί η συντηρητική και φαλλοκρατική κοινωνία μας θεωρεί το σεξ βρώμικο και ντροπιαστικό, κάτι που η γυναικα πρέπει να προσφέρει επιλεκτικά, φειδωλά, υπό προυποθέσεις, μετά από μακρόσυρτες κοινωνικές τελετουργίες. Κάθε παράβαση του τελετουργικού ισοδυναμεί με βλασφημία που στιγματίζει τη γυναίκα.
Αλήθεια, ποιά γυναίκα θα αισθανόταν άσχημα για το βιασμό της, αν το σεξ σήμαινε για τους ανθρώπους ότι και για τα ζώα; Αν το βλέπαμε απλά σαν μια φυσική εκτόνωση, σαν μια θερμή χειραψία ή αγγαλιά;
Ναι ξέρω, πολλοί θα αισθανόσασταν ενοχλημένοι αν σας αγγάλιαζε ένας φτωχός και βρώμικος Αφγανός, όσο ειλικρινή κι αν ήταν τα αισθήματα του. Από την ενόχληση ως την απόγνωση όμως υπάρχει τεράστια απόσταση.
Η απόγνωση δεν είναι έργο του βιαστή. Είναι έργο του συντηρητισμού που διαπνέει την κοινωνία. Εμείς οι προοδευτικοί πολίτες έχουμε καθήκον να τον πολεμήσουμε.
ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΤΕ ΤΙΣ ΒΙΑΣΜΕΝΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΤΟΥΣ! ΤΟ ΣΕΞ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ!!
Anonymous
Μήπως είσαι ο Τσόκλης ή τελος πάντων μαζεύεις υπογραφές για την υπεράσπιση τουq
Μήπως δεν καταλαβαίνεις ή κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις την έννοια του βιασμού;
Βιασμός σημαίνει υποχρεώνομαι να συμμετάχω σε κάτι που δεν γουστάρω ΤΕΡΜΑ.
Εσύ μου λές ,να μάθω ότι αυτό που δεν γουστάρω , δεν έιναι και τόσο καλό, ή μάλλον και λίγο καλό.
Προσπερνάς το βασικό , που είναι η παραβίαση του όπου ΘΕΛΩ, για να πάμε στο περιεχόμενο της παραβίασης.
Μα και τότε θα υπάρχει ένα άλλο όριο ένα νέο θέλω, το οποίο καποιος σαν και σένα θα μας πει ότι έιναι συντηρητικό.
Με την λογική σου δεν υπάρχει κανένα θέλω.
Μωρέ καλύτερο παράδειγμα απο εσένα , ανθρωπίνου ζώου ( ο όρος του Badiou) ,δεν θα εύρισκα.
Στην λογική σου το Sex είναι ισότιμο με το χέσιμο και το πλυσιμο των ρούχων.Με το μανδύα της απενοχοποίησης (άραγα ποσο απλή είναι;) ουσιαστικά δεν μπορείς να δεχθείς τον άνθρωπο με μη διαχειρίσιμες πλευρές. Όλα για σένα είναι διαχειρίσιμα, χωρίς ζόρια.O άνθρωπος ως μηχάνημα που θέλει λάδωμα.
Ανωνυμε alter ego του Τσόκλη.
Επιασες το νόημα της ανάρτησης ,και προφανώς δεν μπορείς να δεχθείς τον άνθρωπο με μη διαπραγματεύσιμες,αναλύσιμες πλευρές.Και πονηρά ταυτίζεις την κοινωνική απαλλαγή από το στερεότυπο, με την προσωπική άρρητη, μη διαχειρίσιμη σχέση με το σώμα και το sex.
Η κοινωνία μέσα από την γνώση απομαγεύει και το Sex, αλλά ο άνθρωπος δικαιούται να κατακρατα την ζωή του και το σώμα του, ως απόλυτο μη διαπραγματεύσιμο όριο.
Και αυτό το όριο μας καλείς να συζητήσουμε.
Η άρση αυτού του ορίου, συνιστά υποβιβασμό στην ζωώδη κατάσταση.
Ένα θέμα για το οποίο αποφάσισα να μη βρωμίσω το μπλογκ μου και να πω ό, τι έχω να πω στη σχετική ανάρτηση στο buzz.
Επειδή ο ζωγράφος της κακιάς ώρας επικαλείται όντως την υποτιθέμενη συνάφεια μεταξύ ανθρώπινης και ζωώδους σεξουαλικότητας όπως και ο ανώνυμος, να θυμίσω τη ρήση του Λακάν: αυτό που καθιστά την σεξουαλικότητα ως τέτοια είναι η διαφορά της από το κοινό με τα ζώα αναπαραγωγικό ένστικτο, το γεγονός ότι στην ανθρώπινη περίπτωση η ηδονή δεν είναι ποτέ απλώς γενετήσια και ότι σ' αυτή των ζώων δεν μπορούμε να μιλούμε για ηδονή.
Και μιας και το έφερε η κουβέντα για αυτό το θέμα, που ανακύπτει ήδη στον Αριστοτέλη των Πολιτικών, να επισημάνω στον LLS ότι το άρθρο που είχα υποσχεθεί προ πολλού για τον Αγκάμπεν ανέβηκε, δυστυχώς όμως στην γλώσσα στην οποία γράφτηκε, δηλαδή τα αγγλικά.:
http://radicaldesire.blogspot.com/2010/08/discreet-charm-of-anarchist-sublime_31.html
Αντώνη
Η υπερπαραγωγή του Radical Desire, που εμπλουτίστηκε και από άλλους άξιους διαχειριστές,το έκανε τοσο πληθωρικό που όντως υπερβαίνει και τις δυνατότητες παρακολούθησης.
Δες σε παρακαλώ την ακολουθη παρατήρηση στην θετική έννοια.
Με μία έννοια το πληθωρικό RD μας αποστέρησε το "ιστολογικό πρόσωπο" Αντώνης RD , το οποίο αποτελεί μια μοναδική περίπτωση στον χώρο.
Ετσι μεσα στον δημιουργικό οίστρο του RD , έχασα την συνέχεια,και καλά κάνεις να την υπενθυμίσεις.
Θα το δω βέβαια
Οσο για την αναρτηση καλοδεχούμενη η συνεισφορά σου σε ένα τόσο περίπλοκο (παρά την ζωώδη απλότητα) θέμα.
Το ανωνυμο σκουληκι των 4:35 μπορει να αυνανιζεται μακρια απο το πληκτρολογιο;;Αντιλαμβανομαι βεβαια οτι μερικα αγορακια(τροπος του λεγειν),επειδη η μαμα τούς τα εχει κοψει απο τη ριζα ουτε αυτο μπορουν να ολοκληρωσουν!!
Υ.Γ ειναι δυνατον L.L.S να προσπαθεις να απαντησεις με επιχειρηματα σ αυτο το ανθρωποειδες;;
Σαββινα
Σαββίνα
Από την στιγμή που το θέμα τέθηκε,τότε δεν είχα παρά την στάση της παρέμβασης.
Τότε θα πληρώοσυμε όλοι την ποινή του ελευθερου χαοτικού διαλόγου στο ιστολόγιο.
Αν η ποινή είναι ο διάλογος με ανώνυμο υπερασπιστή του βιασμού μέσα από βιταλιστικές επινοήσεις, θα την αναλάβω, ίσως με την αναπόφευκτη στενοχώρια φίλων του LLS.
Απο ποτε LLS ανοιγουμε διαλογο με καποιον που μας απειλει με μπαζουκας;Γιατι αυτο κανει το συγκεκριμενο και φοβισμενο ανωνυμο υποκειμενο.Και το κανει γιατι αναμεσα στα μπατζακια του χασκει ενα απεραντο κενο!!
Σαββινα
Φοβάμαι πως οι απόψεις Τσόκλη είναι αρκετά διαδεδομένες στην συντηρητική μας κοινωνία, συνδέονται δε με το μισογυνισμό και τη σεξοφοβία μας. Ο Τσόκλης εκφράζει κόσμο με τα ξερατά του και το ξέρει και γιαυτό εξάλλου το τόλμησε. Η μπούργκα Γιάννη δεν είναι και τόσο μακρυά μας.Καλά έκανες και ασχολήθηκες με το θέμα, δεν είναι προφανής η αντίθεση της κοινωνίας στα όσα λέει. Καθόλου θάλεγα.
Εχω την υποψία πως οι απόψεις του Τσόκλη δεν σοκάρουν το ελληνικό κοινό τόσο για το περιεχόμενό τους - αφού κατά πως λέει και ο Λεο και βάσει εμπειριών δεν έχω κανένα λόγο να τον αμφισβητήσω ,αντανακλούν την βαθιά ριζωμένη αντίληψη μιας ικανής πλειοψηφίας ενώ υποβόσκουν σε ένα εξίσου σημαντικό ποσοστό που ενώ θεωρητικά εξανίσταται αλλά με την πρώτη ευκαιρία εύκολα τις αναπαράγει έστω και φραστικά .. – όσο με το γεγονός της θρασύτητας να τις εκφέρει δημόσια. Και αυτό είναι επιεικώς τραγικό..
Στον ανώνυμο των 4.35 θα ήθελα να πω πως θα πρέπει να αποφασίσουμε επιτέλους σε ποιά ακριβώς κατηγορία θέλουμε να ανήκουμε ο καθένας από εμάς.. σ αυτήν του ανθρώπου ή του υπανθρώπου ? Αναγνωρίζω πως είναι εξαιρετικά δύσκολη όχι τόσο η επιλογή του ονομάτος όσο η κατάκτηση της χάρης αφού ο άνθρωπος αν και γεννιέται με την μορφή ωστόσο επιβάλλεται να κατακτήσει ατομικά και κατ επέκταση κοινωνικά και το περιεχόμενο που θα τον καταστήσει τέτοιο.
Προσπερνάς το βασικό , που είναι η παραβίαση του όπου ΘΕΛΩ, για να πάμε στο περιεχόμενο της παραβίασης.
Λάθος. Δεν το προσπέρασα. Ο ιδιοκτήτης του τυροπιτάδικου δε ΘΕΛΕΙ να τον κλέψουν. Ο περαστικός στο δρόμο δε ΘΕΛΕΙ να έρθει ξαφνικά κάποιος άγνωστος και να τον αγγαλιάσει. Υπογράμμισα τη διαφορά ενόχλησης και απόγνωσης. Η πρώτη είναι δημιούργημα της παραβίασης του ΘΕΛΩ όπως σωστά γράφεις. Η δεύτερη είναι δημιούργημα των κοινωνικών αντιλήψεων.
Υπάρχουν γυναίκες σε κοινωνίες ακόμα πιο συντηρητικές από τη δική μας που αν της αγγαλιάσει ένας άγνωστος άντρας υφίστανται ψυχική βλάβη παρόμοια με αυτή μιας γυναίκας του δυτικού κόσμου που βιάζεται... Δεν είναι η φύση των δύο γυναικών που κάνει τη διαφορά, αλλά οι διαφορετικές κοινωνικές αντιλήψεις.
Αν εσείς είστε οπαδοί του δυτικού συντηρητισμού, δικαίωμα σας. Προσωπικά αδυνατώ να δω το σεξ σαν μιαρή πράξη. Κατανοώ την ψυχική οδύνη της γυναίκας που γαλουχήθηκε σε μια κοινωνία φανατικών ισλαμιστών και που είχε την ατυχία να την αγγαλιάσουν παρά τη θέληση της, αλλά διατηρώ την ικανότητα να αναγνωρίζω σαν τον μεγαλύτερο θύτη όχι τον παραβατικό αγγαλιαστή, αλλά την κοινωνία που στιγματίζει κάθε αγγάλιασμα που ξεφεύγει απ' τους ασφυκτικούς κανόνες της.
Είστε όλοι συνυπεύθυνοι και συμμέτοχοι στον ψυχικό βασανισμό των βιασμένων γυναικών όσο έχετε τέτοιες απόψεις. Διαβάζοντας τα σχόλια σας ήταν σαν να σας έβλεπα να αλλαλάζεται γύρω από μία βιασθείσα γυναίκα και να τη λιθοβολείτε. Ντροπή!
Σαββίνα
Είπαμε υπάρχει ένα κόστος στην διακίνηση ιδεών.Για όλους μας και κυρίως για γυναίκες που πιθανόν να συνομιλούν με ένα άγνωστο που ο ίδιος είναι ήδη βιαστής.
Leo
Τα έχουμε ξαναπεί και παλαιώτερα. Ο σεξισμός και η υποταγή σε "αυτονόητα" της καθυστέρησης είναι σχεδόν εξωφρενικά στην Ελληνική κοινωνία.
Μαρτίνα
Μα όλη η δικαιολόγηση Τσόκλη δεν είναι παρά μια αντιμετώπιση του ζητημάτων βιασμού ως ζητήματα ζεύξης γενικώς θηλαστικών.Δεν υπάρχουν όρια, απαραβίαστα θέλω κλπ.Η ζωολογία ως ΄πολιτική επιστήμη.
Ανώνυμε Βιαστή
Προφανώς αναπαράγεις με κυνισμό την φαντασίωση σου.
-Τα ήθελε κατα βάθος
-Δεν έγινε και τίποτε
Ο ψυχολογικός και σεξουαλικός ευνουχισμός σας, είναι τόσο βαρύς που δεν διστάζει και να ιδεολογικοποιήσει την ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ του.
Με κυνισμό επιμένεις στην δικαιόληγηση των βιασμών που διαπράττεις με το βλακώδες επιχείρημα οτι είναι θέμα γενικής αντιμετώπισης.
Αισθάνομαι μαλάκας που συνομιλώ αλλά φαίνεται ότι ο Τσόκλης δεν είναι μόνος΄και η σιωπή δεν μπορεί να λειτουργήσει ως απόρριψη
Ακου λοιπόν
Εσείς οι βιαστές δεν παραβιάζετε κοινωνικές προκαταλήψεις, βιάζετε την αξιοπρέπεια ανθρώπων όπως την αισθάνονται ατομικά.
Συνεχίζεις και μιλάς για μιαρό sex.
Στον βιασμό δε υπάρχει sex, γκέ γκε;Αλλά για σένα μόνο έτσι υπάρχει sex.
-Και η εκκλήσία είναι για πολλούς τόπος ακατανόητης καθυστέρησης και ιδεοληψίας για κάποιους αλλά η ιεροσυλία είναι βαρυτατο κακούργημα στους πολιτισμένους ανθρώπους.
-Και το χέσιμο είναι ρυπαρή ρουτίνα, αλλά οι άνθρωποι είναι άνθρωποι γιατί χέζουν ΜΟΝΟΙ τους και ντρέπονται να το κάνουν ομαδικά .
Αντε στο διάλο .
Τελος
Πολύ, πολύ φτωχή ποιότητα λόγου. Άστοχες απαντήσεις. Αδύναμοι συνειρμοί. Πλήρης απουσία αφαιρετικής σκέψης. Ανικανότητα αποστασιοποίησης και ανάλυσης των διαστάσεων του θέματος.
Μην κοροϊδεύεις τον εαυτό σου αγαπητέ. Επειδή κολλάς μερικά τσιτάτα φιλοσόφων και διανοούμενων στις αναρτήσεις σου δε σημαίνει ότι φιλοσοφείς. Δεν έχεις τα φόντα.
Me ton k.Tsokli, ton agapimeno auton kallitexni pou eikastika den maresei alla o tropos pou to ekferei to peri viasmou leei polla ya to poso kalos anthrwpos (kai logikos kai gnhsios)einai, symfwnoun oi teleutaies epistimonikes meletes stin Amerikh:
1
Epistimonikes meletes se amerikanika panepistimia (Dan Ariely, Professor of Behavioral Economics at Duke University)
lene oti ta peiramotozwa (nearoi foithtes en 'wra drashs') dilwsan otan enw h libido exei anevei ligo, tha elegan 'nai' se prakseis pou kanonika tha elegan oxi.
Arketoi ipan oti den tha pigenan pote me ena zwo, as poume (ktinovasia, h' oti den tha empainan se peirasmo na viasoun tin kopela tous (tin girlfriend tous ennoeitai, oxi mia perastikh).
Otan omws tous ksanarwtisan me tin libido anevasmenh, oi apantiseis OLWN htan kata tin pleionotita diaforetikes. Oi perissoteroi loipon ipan oti den tha apekleian na prospathisoun me to zori na kanoun sex me tin filh tous (kati pou se allh fysiologikh katastash einai katigorimatika antithetoi).Arketoi dextikan kai me zwo.
2
Zontas sto eksoteriko moni mou arketes fores akousa ya viasmous, tis prissoteroes omws (tixaio, pistepste me, DEN EINAI, ki as min exei ginei peirama, kai oi dyo viasmoi aforoun party me narkotika kai ginekes mones tous), oi kopeles emoiazan na lene 'nai' ki as elegan oxi.
Dyo peristatika pou thimamai apo ta opoia to ena to kserw sigoura yati h idia mou ta elege:
1) pairnei taxi moni tis meta tis 3 to proi ya na paei apo to club spiti, Foraei idiaiterws proklitika rouxa kai exei piei sedatives kai marijuana, Sto taxi koimatai. Tin vriskoun sto dromo viasmenh tin epomenh mera. O taxitzis, enas anipantros metanastasis apo tin Mikra Asia anaziteitai me fotografia stin tileorash.
2) pinei mexri skasmou kai kapoios pou tis aresei (anatolitis kai autos, horis omws na simainei kati auto, kai isos den tha eprepe na to anaferw, egw apo anatolites tin kaliteri entiposi eho sto eksoteriko, isos epeidi den tous afinw na me pane se domatia...), kai xorevei mazi tou olo to vradu, kapoia stigmi tin pianei apo to xeri kai tin odigei se domatio tou spitiou opou ginotan to party. Tin alli mera auti leei oti tin viase (!?).
An kai katalavainw ti niwthei mia ginaika yati ime ginaika, otan tin egatalipsei o ''viastis'' ya allous mpaksedes, den katalabainw pws mou lene ''egw ton empisteutika kai autos me viase''. Egw den tha empistevoun kapion agnwsto (enw kserw arketes pou empistevontai yati o agnwstos 1) fenetai na exei lefta, 2)fenetai na einai 'kalo paidi', 3) ela more den tha to ekane ,k.o.k). Meta to 'kalo paidi' kani kati parapanw kai autes ontws ehoun parapono an kai spania, opws gnwrizoume kai emeis kai h astynomia, ginetai kataggelia viasmou. Stous 10 mono 1 kataggeletai. Dioti h koinwnia tha pei ''e kai auti ta ithele', alles fores adikws, ales fores ORTHWS (opws leei kai o Tsoklis, den ine oloi oi viasmoi idioi)
Egw pantws twra pia sevomai polu perissotero ton Tsoklh:) MOu aresei kai h seira ekpompwn tis koris tou Mayas (OXI MANIAS opws graftike sto post). Xreos enos kallitexni ine to idio me auto enos epistimona, na vazoun to daktilo stin plhgh, na ereunoun. San eksetastikh epitroph tou mesaiwna antidrane oloi!:( Akomi kai anthropoi twn eikastikwn (pou arthrografoun se blogs) ehoun sokaristei...oh mon dieu!
Προς ανώνυμο 1:21
Αν είσαι ο ανώνυμος βιαστης(4:35) θα σου συνιστούσα να δεις κανένα βιντεάκι της Τζούλιας,μπας και εκτονωθείςκαι γλυτώσει και καμια γυναίκα απο τη διαστροφή σου.
Αν είσαι κάποιος άλλος μοιάζεις επικίνδυνα με τον προηγούμενο!!Πολύ χολή βρε παιδί μου!Και ξέρεις κάτι η αναίτια έκδήλωσή της,δυο πράγματα δηλώνει:ζήλεια και στέρηση.Μην καρφώνεσαι!!
ΑΝΘΗ Δ.
Bastet
Μου προκαλεί Φρίκη (με κεφαλαίο Φ) ο τεχνικός ουδέτερος και αποστασιοποιημένος τρόπος που μιλάει μια γυναίκα για τον βιασμό
Σαν να μιλάς για συνταγές κουζίνας.
Δεν μπορώ να σε εγκαλέσω παρά για ελλειψη στοιχειώδους συναισθηματικής ευφυίας.
Τώρα ο συλλογισμός σου βασίζεται στην αφόρητη κοινοτοπία ότι υπάρχουν "αντικειμενικά προκλητικά ρούχα" "αντικειμενικές προκλητικές ώρες" κλπ κλπ
Αρα αφού αυτά είναι "αντικειμενικά προκλητικά" τότε μια με μίνι που είχει πιεί και ζητάει ταξι στις 3 το βράδυ αποζητάει τον βιασμό
Δεν σου περνάει ρε άνθρωπε (??) από το μυαλό ότι την απόφαση του βιασμού την παίρνει ο βιαστής με ότι κριτήριο θέλει η γκλάβα του.
Αφου σου αρέσει η Μάγια δεν σκέφτεσαι και το σενάριο της ανάρτησης;
Αν κάποιος ηδονίζεται με τηλεπερσόνες που κάνουν εκπομπές ταξιδίων, μπορει να βιάζει την Μάγια;Στο μυαλό του η Μάγια θα είναι "αντικειμενικά" προκλητική.
Στο επαναλαμβάνω μπας και διεγείρει κάτι από το ανύπαρκτο IQ σου.
Την απόφαση του βιασμού την παίρνει ο βιαστής και για αυτό είναι Βιασμός, δεν είναι γιατί το θύμα είναι θύμα
Ελεος .
Anonymous 1: 21
Δεκτή η κριτική για το σύνολο του ιστολογίου, αλλά και ακατανόητος ο μαζοχισμός σου να το παρακολουθείς.
Αλλά υπάρχει και η περίπτωση να είσαι ο αρχικός ανώνυμος Βιαστής,οπότε ΟΥΣΤ..........
Ανθη Δ.
Από ότι βλέπεις τελικά ο Τσόκλης δεν ήταν παρά η διανοητική έκφραση μιας γενιεκυεμένης καφρίλας.
anoanymous 4,35, sorry towra se diavasa, isws na min egrafa an se ixa diavasei prwta
simfwnw me osa les, kai ypopteuomai kai apo pou empneesai
h koinwnia einai ena perioergo zwo, olo antifaseis, opows alloste kai o anthrwpos, ekana mia paremvasa sto blog artattackgr.blogspot.com, (an emfanisei to sxolio mou yati ginetai moderation) esu eidika an thes diavase tes kai apantise mou yati nomizw ston idio dromo eimaste)
kyrioi kai kyries, sygmwnh gia tin enoxlhsh btw, den tha ksanaenoxlisw, mou egine 'liano'...
Bastet
Αν η αναφορά σου σε ιστολόγιο τεχνης υποδηλώνει μια άμεση σχέση με την τέχνη, η Φρίκη μου πολλαπλασιάζεται.
'Αλλο η τέχνη που διευρύνει τους ορίζοντες της ζωής , φλερτάροντας με το ακραίο, άλλο η συναισθηματική πανούκλα και ο ερωτικός ευνουχιμσός που επιβεβαιώνονται μόνο από το ακραίο.
Στα τσακίδια , της αφασίας σας, σόυργελα...ΟΥΣΤ..
Ανώνυμε
Με το καταφεύγουμε σε ανεπίτρεπτες εξισώσεις δεν καταφέρνουμε παρά να οδηγηθούμε σε λάθος συλλογισμούς και κατά συνέπεια σε εξ ίσου λανθασμένα όσο και επικίνδυνα συμπερασματικά μονοπάτια
π.χ. υποψήφιος βιαστής λόγω σεξουαλικής «πείνας» = αφγανός μετανάστης υποψήφιος κλέφτης λόγω στομαχικής πείνας. Δεδομένου πως και οι δύο βρίσκονται σε (σε παρόμοιοι τύπου κατά την άποψή σας) απόγνωση δικαίως προβαίνουν και στις ανάλογες ενέργειες. (!)
Είναι η στην ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ στομαχική πείνα ισοδύναμη με την ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ σεξουαλική «πείνα»?
Στο παράδειγμά σας και όπως επιβεβαιώνεται μέσα από το δεύτερο σχόλιό σας εξισώνετε το θύμα του βιασμού - να υποθέσω - με τον πωλητή τυρόπιτας και την τυρόπιτα με το «προιόν» που δύναται να ιδιοποιηθεί από τον υποψήφιο βιαστή . Ξεχνάτε όμως πως ο ιδιοκτήτης τυροπιτάδικου ουδεμία σχέση έχει με το άτομο-υποψήφιο θύμα αφού το ένα λειτουργεί ως επαγγελματίας που στην κυριολεξία πωλεί το προιόν του περιμένοντας καθημερινά τους επίδοξους αγοραστές ενώ κάτι τέτοιο ουδόλως συμβαίνει με το άτομο-υποψήφιο θύμα.
Ο βιασμός αφορά σε κάτι πολύ πολύ συγκεκριμένο. Οτιδήποτε γίνεται πέραν της θελήσεώς μας αποτελεί βιασμό. Βιασμό αποτελεί επίσης και ο εξαναγκασμός σε συνεύρεση με σιωπηρή «αποδοχή» του θύματος κάτω από συνθήκες που τον καθιστούν δυνατό.. συνθήκες αιχμαλωσίας κλπ..
Ο βιασμός μπορεί να συμβεί σε όλους μας ανεξαιρέτως είτε θεωρούμε το σεξ βρώμικο και ντροπιαστικό είτε ως μια εντελώς φυσική ανθρώπινη έκφραση. Το πως θα αντιμετωπίσει εκ των υστέρων το εκάστοτε θύμα το βιασμό αφορά σε πολλούς παραμέτρους ωστόσο το γεγονός του βιασμού δεν αλλάζει. Στον βιασμό δεν στηλιτεύεται το σεξ αλλά η καταναγκαστική επιβολή μιας πράξης πάνω σε έναν άνθρωπο όπου πλέον δεν του αναγνωρίζεται η ανθρώπινη του υπόσταση/προσωπικότητα και ό,τι εκπορεύεται από αυτήν αφού υποβιβάζεται σε απλό αντικείμενο κατάλληλο προς χρήση.
Σε παλαιότερες εποχές αλλά και σήμερα σε αρκετές δυστυχώς κοινωνίες όπου το θύμα αποτελουσε/αποτελεί αντικείμενο χρήσης ο βιασμός καθίσταται θέμα ρουτίνας.
Το που και πως θα διαθέσει κάποιος το σώμα του αφορά το φυσικό κάτοχο αυτού και μόνο. Εσείς μπορεί να διατίθεστε κάθε ώρα και στιγμή ή και σε κάθε περίπτωση αλλά αν αυτό είναι δική σας απόφαση τότε εμένα δεν μου πέφτει λόγος. Κατά τον ίδιο δε τρόπο δεν σας πέφτει εσάς λόγο αν εγώ αποφασίσω να διατεθώ βάσει των δικών μου κριτηρίων και όσο επιλεκτικά μου κάνει κέφι.
Σαφώς και είμαστε προιόντα της εποχής μας ωστόσο ως άνθρωποι σε αντίθεση με άλλα είδη υπάρχει το σοβαρό ενδεχόμενο να διαφοροποιηθούμε και σε καμία περίπτωση ο βιασμός ακόμα και αν είναι/ήταν κοινωνικά αποδεκτός δεν είναι/ήταν ευχάριστος..
Και μια και αναφερθήκατε στα ζώα – μια εξίσου εντελώς λανθασμένη εξομοίωση αφού δεν ξέρουμε πραγματικά πως αυτά λειτουργούν παρά μόνο μέσα από την παρατήρηση – τι σας κάνει να πιστεύετε πως εκεί δεν ισχύει η επιλογή βάσει κριτηρίων?..
Η εκούσια σωματική επαφή – περί αγκαλιάσματος ο λόγος - και μέχρι αυτή να επέλθει προυποθέτει οικειότητα που και αυτή με τη σειρά της προυποθέτει χρόνο ως εκ τούτου η αντίδραση σε αυθόρμητες πράξεις εναγκαλιασμού με αγνώστους δεν αποτελεί παρά φυσικό τρόπο άμυνας. Και μην ξεχνάτε πως όταν αρνούμαστε την αγκαλιά σε κάτι κυριολεκτικά βρώμικο – ακόμα και σε οικείο πρόσωπο – το κάνουμε ως άρνηση στην επαφή με την βρωμιά και όχι με τον φορέα της.
Τακτοποιείστε κάποια πράγματα στο μυαλό σας γιατί έτσι ατάκτως ερριμμένα που τα έχετε κινδυνεύετε να πέφτετε σε όλο και απίστευτες υπεραπλουστεύσεις.
Bastet
Δεν με εκπλήσσετε ούτε στο ελάχιστο.. είναι ευρέως γνωστό και καθημερινά αποδεικνύεται πως οι ομόφυλές μου γυναίκες – τα πρώτα θύματα των περισσοτέρων βιασμών – εμφανίζονται βασιλικότερες του βασιλέως αποδεχόμενες φαλλοκρατικές αντιλήψεις που δεν θέλουν τις γυναίκες άξιες για τίποτα περισσότερο πέραν της απαξίωσης. Ετσι μας λύνεται και η απορία γιατί μόνο ένα μικρό ποσοστό καταγγέλεται και ένα άλλο μικρότερο φτάνει στα δικαστήρια..για απονομή δικαιοσύνης ας μην αναφερθώ ...
LLS – ζητώ την κατανόηση για την κατάχρηση του χώρου
ηρεμηστε, δεν ξερω τι παθατε
ασχολοουμαι γενικως με την τεχνη, τις θεσεις μου (αυτα που μου αρεσουν ) τα κρατω για τον εαυτο μου και σιγουρα δεν πιπτουν στην γνωστη φουσκα της λεγομενης ''συγχρονη τεχνης.
Ενδιαφερον θα ηταν στο μελλον να μας μιλησετε γιαυτο αφου μολις τωρα εκφρασατε μενος κατα της συγχρονης. Οι αποψεις σας μας ενδιαφερουν.
Μαρτίνα
Από ότι καταλαβαίνεις, η αγριότητα και η αφασία έχει καταλάβει την θέση του αυτονόητου.
Τα ιστολόγια είναι ακριβώς για αυτούς τους διαλόγους,εστ και αν κάποτε είναι αντιμαχία με ουσιαστκά με την συνηγορία του ζωωδους.
Mia
Με συγχωρείς αλλά μάλλον δεν διαβάζεις καλά.Μένος κατα της σύγχρονης τέχνης εδω;;Μα άλλο είναι το θέμα ,και μάλιστα πολύ σοβαρο,
Οχι μη με συγχωρεις, όντως δεν διαβαζω καλα. Επαναλαμβανω λοιπον (για εμενα) τι εγραψες και εξηγω απο κατω τι καταλαβα απο αυτο που εγραψεσ
''Αλλο η τέχνη που διευρύνει τους ορίζοντες της ζωής , φλερτάροντας με το ακραίο, άλλο η συναισθηματική πανούκλα και ο ερωτικός ευνουχιμσός που επιβεβαιώνονται μόνο από το ακραίο.
Στα τσακίδια , της αφασίας σας, σόυργελα...ΟΥΣΤ.. ''
Επειδη δεν γνωριζω το εργο για το οποιο αναφερεσαι εστι (καποιο εργο του Τσοκλη; καποιο αλλος;)
ερμηνεψα οτι αυτο ηταν η αντιδραση ενος αγαθου ανθρωπου ποπυ δεν εχει επαφη με τα της 'συγχρονης τεχνης' ΟΥΦΟ και το συμπαθησα. Αλλωστε ταυτοποιησατε τα ΟΥΦΟ της τεχνης με το μπλογκ που συνεδεσα τεχνηεντως το οποιο οντως ασχολειται με τα ΟΥΦΟ της συγχρονης τεχνης (σατιριζοντας τα ομως, μαλλον δεν εχετε χρονο να δειτε και μονος σας) ΤΕλοσπαντων, ειστε τοσο ασαφης που και εσας σας αξιζει ο τιτλος 'κοντεμποραρυ αρτιστ'.
Babbel
Σε βρίσκω με αυτο το όνομα, για πρώτη φορά στον συγκεκριμμένο διάλογο,με ένα αρνητικό ύφος που δεν καταλαβαίνω.
Για να συνενοηθούμε
Στην ροή του διαλόγου λοιπόν μια σχολιάστρια ,που σχολιάζει σε ιστολόγιο τέχνης, και στο οποία με ανέφερε έχει ΄σταθεί θετικά στις δηλώσεις Τσόκλη.
Επειδή είναι πιθανόν η εκτρωματική της συμπάθεια προς την θεωρία του βιασμού του Τσόκλη , να συνδέεται με σκατολογικές μορφές της σύγχρονης τέχνης που φλερτάρουν με το ακραίο μονο ως σοκ, έκανα την συσχέτιση.
Αυτά και τίποτα άλλο
Το σχόλιο σου με ένα ακατανόητο αρνητισμό, προσπερνά την ουσία της ανάρτησης και στέκεται σε θέματα τεχνοκριτικής που είναι ενδιαφέροντα άλλά οχι σήμερα
lls,κανενας ανθρωπος που εχει δεχτει αγαπη απο τη μητερα του,δεν υπαρχει περιπτωση να προσπαθησει να δικαιολογησει τον βιασμο.Κανενας ανθρωπος που εχει καλες/υγιεις σχεσεις με το γυναικειο φυλο,δε προκειται να αραδιασει αισχρες φαλλοκρατικες μπουρδες,
κ αυτο ισχυει κ για τη γυναικα κ τη σχεση της με τις ομοφυλες της,
αλλωστε,οπως λεει κ ο Λακαν,η Γυναικα ειναι παντα ο Αλλος,ακομα κ για τις γυναικες.
Αυτα ισχυουν για τους υπερασπιστες των βιαστων.Ισως δεν ειναι επικινδυνοι,ισως ειναι απλα ανθρωποι ηττημενοι,δεν τους θεωρω απειλη για τη κοινωνια,τους θεωρω απλως κακομοιρους κ δυστυχισμενους.
Οσον αφορα ομως τους ιδιους τους βιαστες,αλλαζει το πραγμα.
Για μενα ο βιαστης ειναι κατι σα δολοφονος,αλλα στο πιο αηδιαστικο.Ειναι μια τερατογενεση,κατι που δε θα επρεπε να υπαρχει,ενα καρκινωμα της ανθρωπινης Φυσης.Εχω χεσμενους τους καθωσπρεπισμους σε αυτο το ζητημα,αν τυχαινε να αντικρυσω καποιον που βιαζε ενα δικο μου προσωπο,θα τον καθαριζα,αν μπορουσα.Ουτε θα με ενδιεφερε αν ειναι καποιος ψυχωτικος που δε καταλαβαινει τι κανει,η καποιος διαστροφικος που το κανει ενσυνειδητα.
Ειλικρινα,μπορω να δικαιολογησω παρα πολλα πραγματα.Τον βιαστη,τον βιαστη δολοφονο,η τον παιδεραστη,οχι.Δε ξερω πως θα ακουστει αυτο,ουτε με ενδιαφερει,αλλα εγω τους θεωρω ενσαρκωσεις του Κακου
http://celinathens.blogspot.com/2010/08/blog-post_24.html
celin, to 'kako' opws to les, iparxei mesa mas ontws, diavase Darvino, Dauwkins (selfish gene) kai tin meleth tou Ariely kathigiti stin ameriki (edwsa link pio panw nomizw)
kyrie blogger, h bastet eimai, kratithite akomi ligo prin fonaksete tin astinomia na me silavei yati den sas gemizei to mati o logos mou, ti ilithia me eipate, ti oti den eho sunaishtumatikh noumosunh, auta einai asteia kai den apantane se osa egrapsa horis na prosvalw kanenan, thewere kathe apantisi sas s'emena periergh kai den apokleiw na me ''gnwrizete'' apo alla blogs kai na exete afisei ton eauto sas na ftiaxei mia anritiki eikona ya to atomo mou pou den antikatroptrizei tin pragmatikh.. Lupamai. Auto eho na pw. Lupamai kyriws epeidi anevazete keimena endiaferonta kai thelete meta sxoliaso alla fenetai allous sxoliastes tous epitheimite kai allous oxi. As einai. Epenevh mono ya to thema tou Tsokli apo ta apisteuta vlakwdh pou grafetai deksia aristera, pisteva oti sto blog sas tha vrw kati kalitero, me apogoiteush feugw.Me sunxoreite kai kalinixta sas.
Celin
Τα τοποθετείς θαυμάσια. Ο Βιασμός παραπέμπει απ'ευθείας σε ψυχοπαθολογία.
Δεν μπορώ να χαρακτηρίσω τι είναι ακριβώς μια αισθητική ή φιλοσοφική έμμεση αποδοχή του.
Είδα και την αναρτηση για το Κακό, που είναι τοσο ενδελεχής,και γόνιμη σε σχόλια.
Τα λέμε
Anna 10/Bestat
Απλά επαναλαμβάνω την πρωτη απάντηση μου.
Εκτός από συναισθηματική νοημοσύνη αμοιβάδας , δεν μπορείς και να διαβάσεις;
Δεν απαιτώ απάντηση, αλλά ΄καλό είναι να το ξαναδείς πριν πας
ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ!!!
Bastet
Μου προκαλεί Φρίκη (με κεφαλαίο Φ) ο τεχνικός ουδέτερος και αποστασιοποιημένος τρόπος που μιλάει μια γυναίκα για τον βιασμό
Σαν να μιλάς για συνταγές κουζίνας.
Δεν μπορώ να σε εγκαλέσω παρά για ελλειψη στοιχειώδους συναισθηματικής ευφυίας.
Τώρα ο συλλογισμός σου βασίζεται στην αφόρητη κοινοτοπία ότι υπάρχουν "αντικειμενικά προκλητικά ρούχα" "αντικειμενικές προκλητικές ώρες" κλπ κλπ
Αρα αφού αυτά είναι "αντικειμενικά προκλητικά" τότε μια με μίνι που είχει πιεί και ζητάει ταξι στις 3 το βράδυ αποζητάει τον βιασμό
Δεν σου περνάει ρε άνθρωπε (??) από το μυαλό ότι την απόφαση του βιασμού την παίρνει ο βιαστής με ότι κριτήριο θέλει η γκλάβα του.
Αφου σου αρέσει η Μάγια δεν σκέφτεσαι και το σενάριο της ανάρτησης;
Αν κάποιος ηδονίζεται με τηλεπερσόνες που κάνουν εκπομπές ταξιδίων, μπορει να βιάζει την Μάγια;Στο μυαλό του η Μάγια θα είναι "αντικειμενικά" προκλητική.
Στο επαναλαμβάνω μπας και διεγείρει κάτι από το ανύπαρκτο IQ σου.
Την απόφαση του βιασμού την παίρνει ο βιαστής και για αυτό είναι Βιασμός, δεν είναι γιατί το θύμα είναι θύμα
Ελεος .
den sas katalabainw katholou, milate se allo anthropo, egw proti mpainw sto blog sas, 'h mallon, deuterh, kai me vrisate kathe fora pou egrapsa, horis ego na vrisw. Opoios thelei an dei ta minimata mou ws 'mia' kai tis apantiseis tou kyriou autou. Sas proteinw auto pou pairnw kai egvw: benzodiapine.
Kalinixta sas, Filika Anna
Τώρα ο συλλογισμός σου βασίζεται στην αφόρητη κοινοτοπία ότι υπάρχουν "αντικειμενικά προκλητικά ρούχα" "αντικειμενικές προκλητικές ώρες" κλπ κλπ
Η ενδυμασία στις ανθρώπινες κοινωνίες λειτουργεί ως κώδικας επικοινωνίας. Οι περισσότερες μοντέρνες γυναίκες έχουν στην γκαρνταρόμπα τους κάποια ρούχα που λένε ξεκάθαρα "fuck me". Φυσικά δεν ισχυρίζομαι ότι η προκλητικότητα δικαιολογεί το βιασμό, όπως δεν θα ισχυριζόμουν ότι δικαιολογείται ο ξυλοδαρμός αν το θύμα είχε βρίσει το θύτη. Από την άλλη δεν θα σας έδινα βραβείο ευφυίας αν κατεβαίνατε στην πλατεία Βάθη και αρχίζατε να βρίζετε κάποια ομάδα ανθρώπων που θα συναντούσατε εκεί.
celin, to 'kako' opws to les, iparxei mesa mas ontws, diavase Darvino, Dauwkins (selfish gene) kai tin meleth tou Ariely kathigiti stin ameriki (edwsa link pio panw nomizw)
Φυσικά! Ο βιασμός είναι αναπαραγωγική στρατηγική που αναπτύχθηκε μέσα από την εξελικτική διαδικασία. Ομοίως οι αμυντικοί μηχανισμοί των θυληκών απέναντι στην ανεπιθύμητη γονιμοποίηση. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι φύση των σεξουαλικά αναπαραγώμενων ζώων διαμορφώνεται μέσα από ένα evolutionary arms race που μαίνεται για χιλιετηρίδες!
Αγαπητή bastet χαίρομαι ιδιαίτερα γνωρίζω έναν άνθρωπο με τις δικές σου αναζητήσεις και μάλιστα στο πιο απίθανο μέρος -- ένα ιστολόγιο πολιτικής θεολογίας. Αλήθεια υπάρχει ελληνικό μπλογκ στο οποίο μπορούμε να συζητήσουμε αυτά τα θέματα χωρίς την ενοχλητική παρουσία μεσηλίκων που τσιρίζουν υστερικά ηθικολογίες για να εντυπωσιάσουν, σαν silverback που χτυπά ηχηρά το στήθος του, τους θυληκούς θαμώνες του χώρου τους;
(Ειρήσθω εν παρόδω αγαπητέ LLS, αν έπεφταν έτσι οι γυναίκες τότε τα άρλεκιν δεν θα ήταν γεμάτα με σκηνές βιασμού, αλλά με άντρες που κάνουν φασίνα και σιδερώνουν ρούχα).
Anonymous 5:13
Θίγεις μαι σειρά από ενδιαφέροντα ζητήματα ανθρωπολογίας, με μια προφανή συμπαθεια προς το ιστολόγιο.
Δεν μπορώ να σε παρακολουθήσω,γιατί απλούστατα αποσιωπάς ότι το UFO αυτό είναι μια γυναίκα που δείχνει να μην έχει την ελάχιστη συναισθηματική αποστροφή για τον βιασμό.
Μου θυμίζει καθηγητή ιατρικής που κάνει μάθημα ανατομίας στο πτώμα του παιδιού του που πέθανε από βιασμό.Καλή η ανατομία , αλλά υπάρχει και ένας θάνατος ανθρώπου διάολε.
δηλαδη τι θελετε να κανω; να πλανταξω; και μαλιστα γραπτως και δημοσιως; ειστε σοβαροι;
με ενδιαφερει αυτο που ειπε ο Τσοκλης και με ενδιαφερει το ποσο τον παρεξηγησαν απαντες, ακομη και καποιος που ΦΑΙΝΕΤΑΙ να ειναι πιο ψυχραιμος λογω των φιλοσοφικιιιων κειμενων που ανεβαζε, αλλα εκει μεινατε φαινεται, στο κοπυ-πειστ. Καλα κανετε, οι δουλεες να παν καλα, ολα τα αλλα δεν εχουν σημασια. Για εμενα ομως, που 'σχετιζομαι' με τα ΟΥΦΑ (την τεχνη) εχει λιγη παραπανω να παρεξηγουν ετσι μια τοσο βαθια στοργικη για το συνολο της ανθρωπινης φυσης δηλωση οπως αυτη του Τσοκλη. Να βρωμιζουν και να ΠΑρερμηνευουν απαντες οτι πιο καθαρο ειπωθηκε δημοσιως τελευταια, αναμεσα σε βουνα ψεμματων. Λυπαμαι για την καταντια σας, δεν μπορειτε πια να σκεφτειτε ΨΥΧΡΑΙΜΑ.( Το προσωπικο υφος προς εμενα το ξεπερνω για να μην πεσει κι αλλο το επιπεδο, αλλα οχι για πολυ ακομη.)
Αννα
Ρε UFO
Στο ιστολόγιο αναδείξαμε και προσπαθήσαμε να ανατρέψουμε την δήλωση Τσόκλη, στην ισχυρή πλευρά της ως γενική υπερασπιση ενός Βιταλισμού.
Δεν διάβασες τίποτα, γαιτί δεν σε ενδιαφέρει ούτε ο βιασμός (σιγά μην πλαντάξεις) ούτε οι απόψεις του Τσόκλη.
Σιγά μην διάβασες την ουσία της ανάρτηση και δεν κατάλαβες τίποτα.
Σε ενδιαφέρει μονο ο Τσόκλης ως φυσικό πρόσωπο.
Και η καθαρή επιλογή σου να προτιμάς το φυσικό πρόσωπο Τσοκλη ,απέναντι στην οποιαδήποτε ανώνυμη βιασμένη
Η συναισθηματική σου πανούκλα, ο ευνουχισμός σου είναι φρικώδης και ενδεικτικός μιας εποχής.
Με καλιτέχνες σαν και σένα, έγιναν οι Σοσιαλιστικοί Ρεαλισμοί του Στάλιν και οι Κλασικισμοί του Γ.Ραιχ.
Η αφασία σου είναι τερατώδης, και με φοβίζει ακόμα παραπάνω.
Οταν η δήλωση του Τσόκλη θα γίνεται υπερασπιστικό κείμενο του καθε συνηγορου Βιαστή,εσύ θα κοιμάσαι (σιγά μην σε αφορά)
tipote apo auta den apodexomai, kai den ime kan kallitexnis:/
me exete pareksigisei PLHRWS
h epikoinwnia ine dyskolh.
Sas xairetw EPITELOUS!! Kalh vdomada sas euhomai.
Ena tip: Grafete wraia, alla stin filosofia apofeugetah o sunaisthimatismos kai to ad hominem.
Dyo tips: afou kai eseis paradexeste ton viasmo ws vital, ws mixanismo viologikis anagis (pou ton antimaxetai vevaia o politismos), yati stin sunexeia diafwneite me Tsoklh. EInai epeidi ''oi dikigoroi tha ehoun ena simio yperaspisis' opws lete (parafrazw yati variemai na diavasw ton tropo pou ta lete). Auto einai geloio, oi dikigoroi HDH ehoun auti ti grammi yperaspisis sto tsepaki. Auto ine tois pasi gnwsto kai ine o logos pou oi perissoteroi viasmoi den kataggelontai. Ti thelete twra?
Me sunxoreite ya tin enoxlhsh, elpizo na exete kai kati pio ousiwdes na sas ferei sta akra stin zwh sas offline, ean antidrate etsi online.
to ufo
Ετεροχρονισμένη η συμμετοχή μου και πιθανότατα δεν θα φτάσει στο στόχο αλλά όταν διαβάζω απόψεις σαν του ανώνυμου μου ανάβουν τα λαμπάκια, ειδικά όταν εκφράζονται με την αλαζονεία της απόλυτης ηλιθιότητας. Ξεκινάμε λοιπόν την εγχείρηση με το "πανίσχυρο" επιχείρημα της κοινωνικής καταδίκης ως καταλύτη της ψυχολογικής απέχθειας για το βιασμό. Ο ανώνυμος λοιπόν υποστηρίζει οτι αν δεν ήταν κοινωνικό ταμπού ο βιασμός δεν θα ήταν τόσο απεχθής. Λογικοφανές το επιχείρημα αλλά κυκλικό και κατά συνέπεια άκυρο. Υπήρξε ποτέ ανώνυμε κάποια κοινωνία με τόσο μεγάλη σεξουαλική ελευθεριότητα που οι γυναίκες αποδεδειγμένα δεν ενοχλούνταν από την υποχρεωτική σεξουαλική επαφή επειδή αυτή δεν ήταν κοινωνικά καταδικαστέα; Μπορείς με άλλα λόγια να δώσεις κάποιο παράδειγμα που να στηρίζει την υπόθεσή σου ή απλά η "αφαιρετική" σκέψη της κωλοτρυπίδας που έχεις για μυαλό έχεσε μια ιδέα η οποία σου φάνηκε ωραία και λογική και αποφάσισες πως ανακάλυψες την αλήθεια; Ο παραλληλισμός δεν είναι επιχείρημα οπότε τα σχετικά με τις αγκαλιές είναι άσχετες σαχλαμάρες. Εξάλλου, τεχνικά το επιχείρημά σου είναι απαράδεκτο. Στην πράξη λες:
- Τα ζώα δεν ενοχλούνται από το βιασμό. Αυτό δεν είναι και τόσο σίγουρο όσο υποθέτεις. Οι πολύπλοκες σεξουαλικές συμπεριφορές των ζώων δείχνουν πως η αποδοχή από το θηλυκό είναι σημαντική για τα αρσενικά σε όλα τα θηλαστικά.
- Οι άνθρωποι είναι ζώα.
- Άρα οι άνθρωποι από τη φύση τους δεν ενοχλούνται από το βιασμό.
Το πρόβλημα με αυτό το επιχείρημα είναι αυτό που λέγεται λάθος κατηγοριοποίησης. Έχεις δηλαδή κατηγοριοποιήσει τους ανθρώπους μαζί με τα ζώα ως προς όλα τα χαρακτηριστικά τους (κοινωνικά, βιολογικά, ψυχολογικά) ενώ υπάρχουν σημαντικές διαφορές. Ακόμα δηλαδή κι αν είναι αλήθεια πως τα ζώα δεν έχουν πρόβλημα με το βιασμό δεν συνάγεται λογικα πως και οι άνθρωποι δεν πρέπει να έχουν απλά επειδή ανήκουν στην κατηγορία "ζώα". Να σου δώσω ένα παράδειγμα ενός επιχειρήματος αντίστοιχου με το δικό σου:
- Στις μύγες αρέσει να τρώνε σκατά.
- Οι μύγες είναι βιολογικοί οργανισμοί, όπως και οι άνθρωποι.
- Άρα στουν ανθρώπους αρέσει να τρώνε σκατά.
Μπούρδες λοιπόν το επιχείρημα, υποθέσεις αμφίβολης ισχύος και εμφανώς προβληματική λογική επαγωγή. Διάβασε λίγη φιλοσοφία καημένε να μάθεις να σκέφτεσαι.
Πάμε παρακάτω, στο μεγάλο γέλιο:
"Ο βιασμός είναι αναπαραγωγική στρατηγική που αναπτύχθηκε μέσα από την εξελικτική διαδικασία."
Μ' αρέσουν πολύ αυτού του είδους οι δηλώσεις με το ύφος της αυθεντίας. Θα ήθελα να μας πεις με ποια ιδιότητα μιλάς για εξελικτικές διαδικασίες. Είσαι βιολόγος; Αυτό που λες το διάβασες σε κάποιο βιβλίο βιολογίας; Οι γενικόλογες αναφορές στο "κακό" για το οποίο είμαστε ικανοί δε μου λένε τίποτα. Έχει καταγραφεί κάπου η αναγκαστική σεξουαλική επαφή ως εξελικτική στρατηγική και αν ναι πόσο διαδεομένη είναι; Ακόμα και με τις μηδαμινές γνώσεις εξελικτικής βιολογίας που διαθέτω θα ρωτήσω ξανά: αν η εξέλιξη είναι όπως την περιγράφεις γιατί ξελαρυγγιάζονται τα αηδονάκια; Γιατί φουσκώνουν τις ουρές τους τα παγώνια διακινδυνεύοντας να γίνουν στόχος αρπακτικών; Γιατί κοπανάνε τα κεφάλια τους οι τράγοι; Γιατί δεν κουτουπώνουν απλά τα θηλυκά όλοι αυτοί; Εμένα μου φαίνεται πως, στα ανώτερα ζώα τουλάχιστον, η εύνοια του θηλυκού είναι προϋπόθεση της σεξουαλικής συνεύρεσης.
Τελειώνοντας, έτσι για να σου επιστρέψω λίγη από την αλαζονεία που απλόχερα μας χάρισες, θυμάμαι την εποχή που, μικρό παιδί, έκανα τα πρώτα μου βήματα πνευματικής χειραφέτησης. Τότε, κάθε φορά που έκανα μια πρωτότυπη σκέψη αισθανόμουν σπουδαίος, σοφός. Σιγά σιγά συζητώντας και διαβάζοντας διαπίστωσα πως η σκέψη λαθεύει εύκολα και κάθε τι που σου φαίνεται πως ταιριάζει στα γεγονότα δεν είναι απαραίτητα αληθινό. Μην παρασύρεστε και σχηματίζετε άποψη διαβάζοντας μόνο ένα βιβλίο για ένα θέμα μας έλεγε ένας καθηγητής στο πανεπιστήμιο. Εσύ κακομοίρη δεν έχεις διαβάσει ούτε ένα και νομίζεις πως τα ξέρεις όλα. Δυστυχώς ανώνυμε η φιλοσοφική σου σκέψη βρίσκεται κάπου στην προεφηβική ηλικία. Για να στο πω αλλιώς, εκεί που είσαι ήμουνα αλλά εδώ που είμαι μάλλον δεν θα έρθεις ποτέ. Θα σου πρότεινα να διαβάσεις λίγο ακόμα και να αποφεύγεις επικίνδυνα μέρη όπως το LLS όπου η πνευματική σου ανωριμότητα γίνεται τόσο εμφανής.
Κυριάκο
Τελικά η παρέμβαση Τσοκλη δεν ήταν στο κενό.
Η ιδεολογία του βιασμού ,που παρουσιάζεται ως θεωρητική εξήγηση είναι τόσο αυτονόητη σε αρκετούς κάφρους
Έτσι είναι φίλε, με θεωρίες του κώλου ντύνουν την ηθική τους φτώχεια. Αντί να αναρωτηθούν γιατί ακόμα και στις πιο φιλελεύθερες και ανεκτικές κοινωνίες η βία του σεξουαλικού καταναγκασμού είναι ταμπού, καταγγέλουν στεγανά συντηρητισμού. Αντί να κοιτάξουν λίγο καλύτερα τα πλάσματα της φύσης γύρω τους για να διαπιστώσουν πόσο θαυμαστό και πολύπλοκο είναι το παιχνίδι της αποπλάνησης σε όλες τις κοινωνίες, χλευάζουν ως αφύσικο το παιχνίδι των ανθρώπων. Και επαίρονται πως φιλοσοφούν.
Θα ήταν για λύπηση αν δεν ήταν επικίνδυνοι.
Ο 'Εξελικτικος μηχανισμος'ειναι μια βιο-συμπεριφοριολογικη θεωρια. το 'θαυμαστο και πολυπλοκο παιχνιδι της αποπλανησης' τι ειδους θεωρια ειναι;
bastet, εγώ σε αντίθεση με τους ηλίθιους παραπάνω δεν κάνω ψευτοεπιστημονικές δηλώσεις αυθεντίας. Εσείς που δηλώνετε πως ο βιασμός είναι εξελικτικός μηχανισμός πρέπει να αποδείξετε την επιστημονικότητα της δήλωσής σας όχι εγώ. Εγώ απλά κάνω μια παρατήρηση που κάθε σκεπτόμενος άνθρωπος μπορεί να κάνει. Εσύ με την επιστημοσύνη οφείλεις να μου πεις που καταγράφεται ο βιασμός ως εξελικτικός μηχανισμός και να μου απαντήσεις πώς συνδυάζεται με τις εμφανώς πολύπλοκες ερωτικές συμπεριφορές των ζώων.
Με τον αδόκιμο όρο "βιο-συμπεριφοριολογική" υποθέτω πως εννοείς biobehavioral, έναν όρο της ιατρικής που αναφέρεται σε θεραπευτικές μεθόδους. Καμία σχέση με "εξελικτικούς μηχανισμούς" για τους οποίους προφανώς δεν έχεις ιδέα. Για να μάθεις για το "παιχνίδι της αποπλάνησης" και την εξέλιξη γκούκλαρε sexual behavior and evolution και ρίξε μια ματιά στα επιστημονικά άρθρα. Διάβασε λίγο και σταμάτα να λες μαλακίες για πράγματα που δεν έχεις ιδέα.
Όταν εσύ πήγαινες bastet εγώ είχα ήδη γυρίσει.
Σόρυ LLS αλλά έχω πρόβλημα με τους αλλαζόνες ηλίθιους.
Κυριακο
Ο Bestat είναι ακριβώς αυτό που υποστηρίζει και ακριβώς αυτό που στην ανάρτηση ήθελα να αναδείξω ως αποκρουστικό.
Η έννοια του ανθρώπου ως ανεπτυγμένο βιολογικό είδος.
Η θεωρία του είναι πλήρης στις παραδοχές της.
Είμαστε βιολογικές οντότητες, αρα και ο βιασμός πρεπει να ειδωθεί στην βιολογική επιθυμητική διάσταση.
Αμ δε
Ο άνθρωπος είναι βιολογικό είδος ,ανθρώπινο ζώο με μια ιδιαιτερότητα. Εχει ιδέες, νοήματα στο κεφάλι του.
Αυτές οι ιδέες , παράγουν στρεβλώσεις,αλλα και πολιτισμό και μόνο με την επίκληση των ιδεών μπορόυμε να συνενοηθούμε.
Ε λοιπόν αυτή η διάσταση του ανθρώπου , αποκλείει εξ ορισμού την διαπραγματευση του βιασμού.
Το είπαμε και πριν
Ο Τσόκλης δεν είναι μόνος του σε αυτήν την επιστροφή στο ζωωδες.Δυστυχώς.
LLS, δε διαφωνώ, από την αρχή επισήμανα το λάθος της κατηγοριοποίησης του ανθρώπου απλά ως βιολογικό είδος. Πάω όμως παραπέρα και λέω πως η θεωρία τους δεν είναι πλήρης. Αν ήταν, αν ο βιασμός δηλαδή ήταν φυσιολογική συμπεριφορά, η συνηθισμένη συμπεριφορά του ξαναμμένου αρσενικού ζώου θα ήταν να καβαλήσει όποιο θηλυκό βρίσκεται μπροστά του και δεν μπορεί να τρέξει αρκετά γρήγορα. Αυτό λέει ο ανώνυμος όταν μιλά για τη μάχη που καθορίζει την εξέλιξη. Δεν είναι όμως έτσι. Οι "μακρόσυρτες κοινωνικές τελετουργίες" που απορρίπτει ως αφύσικες στο πρώτο σχόλιο είναι ο κανόνας και όχι η εξαίρεση στη φύση.
Το παράδειγμα του παγωνιού που έδωσα είναι χαρακτηριστικό και έχει χρησιμοποιηθεί για να δείξει πως στη φυσική επιλογή αυτό που δίνει πλεονέκτημα στην προσπάθεια αναπαραγωγής είναι ισχυρότερο από αυτό που δίνει πλεονέκτημα επιβίωσης. Η επίδειξη των χρωματιστών φτερών είναι παράδοξη συμπεριφορά. Κατά κανόνα τα ζώα προσπαθούν να κρυφτούν στο περιβάλλον από τους εχθρούς ή τα θηράματά τους. Ακραίο παράδειγμα ο χαμαιλέοντας. Το αρσενικό παγώνι όμως διαφημίζει την παρουσία του με το χειρότερο δυνατό τρόπο διακινδυνεύοντας τη ζωή του για να πείσει το θηλυκό πως είναι άξιος εραστής. Έχει βιολογική εξήγηση αυτό, τα νέα και υγιή παγώνια έχουν εντονότερα χρώματα άρα η επιλογή από το θηλυκό του πιο φανταχτερού αρσενικού είναι καλή στρατηγική. Πού χωρά ο σεξουαλικός καταναγκασμός σ' αυτή την εικόνα; Παρακαλάνε με κίνδυνο της ζωής τους τα αρσενικά, δεν επιβάλλονται.
Η έρευνα πάνω στα mating patterns των ζώων αποκαλύπτει τη βιολογική σημασία των τελετουργιών που προηγούνται του ζευγαρώματος, όπως ο συσχετισμός της υγείας με τα χρώματα των φτερών που περιέγραψα παραπάνω. Το ζευγάρωμα είναι πολύ πιο πολύπλοκη υπόθεση από ένα κυρίαρχο αρσενικό που σβήνει τον πόθο του στο πρώτο αδύναμο θηλυκό που καταφέρνει να στριμώξει.
Ακόμα και τα ζώα έχουν πιο πολύ μυαλό από κάποιους ανθρώπους, ή για να στο πω αλλιώς κάποιοι είναι πιο ζώα κι από τα ζώα.
Κυριάκο
Ευχαριστώ για την πληροφόρηση και τελικά ανατροπή αυτής της σοφιστειας ακόμη και στο δικό της επίπεδο
Post a Comment