O Ζιζεκ, έγινε υποψήφιος πρόεδρος της Σλοβενίας με την σημαία των Φιλελευθέρων.Ο Ζίζεκ είναι εναντίον των οικολόγων. Ο Ζίζεκ είναι κατά της ακαδημαϊκής αριστεράς γιατί μαξιμαλίζει εκ του ασφαλούς .Ο Ζίζεκ παίρνει μέρος σε TV show με τους Μικρούτσικους της Αμερικής, και γυρίζει βιντεοταινίες όπου διακωμωδεί τον εαυτό του
Ο Νέγκρι που έκατσε πέντε χρόνια φυλακή, και δέκα στην εξορία, μας κάλεσε να ψηφίσουμε Ναι στην πρώτη ευρωπαϊκή συνθήκη αυτή που καταψήφισε από τα αριστερά μέχρι και το Γαλλικό Σοσιαλιστικό κόμμα.
Ο Μπαντιού είναι όχι μόνο κατά του κοινοβουλευτισμού, αλλά και κατά του επίσημου συνδικαλισμού. Ωστόσο απορρίπτει την οικονομική και κοινωνιολογική διερεύνηση ως αριστερή οπτική. Αμφισβητεί τον κομμουνισμό ως ιστορικό στάδιο, αλλά δέχεται τις «κομμουνιστικές σταθερές» και την κομμουνιστική υπόθεση ως ιδεώδες ως ιδέα. Ταλαντεύεται αν η φιλοσοφία του μπορεί να ονομαστεί «αριστοκρατικός ιδεαλισμός» και αφιερώνει σελίδες ολόκληρες για να προειδοποιήσει ότι το έργο του δεν είναι αντίθετο με τις πολιτικές του απόψεις
Ο Μηλιός κρατάει μόνος του είκοσι χρόνια το πιο φερέγγυο μαρξιστικό περιοδικό, αλλά καταθέτει ότι το Κεφάλαιο του Μαρξ έχει μια θεμελιώδη αντίφαση. Ταυτόχρονα συμμετέχει στο αμφισβητήσιμο εγχείρημα να μετατραπεί ο Μαρξισμός από υποκειμενικό εργαλείο αμφισβήτησης σε αντικειμενικό ακαδημαϊκό μάθημα, που μαθαίνεις την υπεραξία, όπως οι ηλεκτρονικοί τα κυκλώματα, και οι μηχανικοί το μπετόν αρμέ.
Συμπέρασμα
Η μαχόμενη σύγχρονη αριστερά είναι αντιφατική, αναθεωρητική ανήσυχη χωρίς πλέγματα. Η Ιερά Εξέταση δεν ανήκει στον δικό μας κόσμο.
Burhanuddin Baki : Badiou's being and event and the mathematics of set
theory
-
Το βιβλίο υπέδειξε ο φίλος Weltschmerzk.K
Πρόκειται για το πιο ολοκληρωμένο βιβλίο που ίσως περατώνει και το σκοπό
του ιστολογίου: Την εξοικείωση μη μα...
9 years ago
18 comments:
νασαι καλά βρε ΛΙΜΠΕΡΛΛ..
Ευτυχως που υπάρχεις κ εσυ
υ. Γ . ξερεις καπου με προφυλαξες ..Παραλιγο να σιχαθώ -καθοτι αρορμητικος οπως ξερεις -τον Μπαντιου ..
Ευτυχώς που μου θυμισες οτι δεν μπορει να φταιει ο Μαντιού για τους Μπαντιουιστές οπως δεν μπορει να φταιει ο Μαρξ για τους Μαρξιστές κ.ο.κ
- Και πολύ καλή η αναφορά στον Μηλιο.
H ιερά εξέταση δεν ανήκει στον δικό μας κόσμο άλλα μας ήρθε μετανάστης από τα πιο σκοτεινά δάση της ανθρώπινης ψυχής. Υπάρχουν ακόμα απομεινάρια της. Καλημέρα Γιάννη
Nosfy
Δεν υπάρχει πιο ριζοσπάστης εικονοκλάστης απο τον Μπαντιού.
Σε μια γραμμική ανάλυση είναι ακροαριστερός, αλλά οι σκέψη του δεν είναι ουτε ιδεοληπτική ουτε παράγει φανατισμό.
Παράγει περαιτέρω αναζητήσεις
Οσο για τους διάφορους "ιστές" ως συνήθως σπαταλούν χωρίς λογο πολύτιμες πηγές
Leo
"Και όμως κινείται"
" Η μαχόμενη σύγχρονη αριστερά είναι: ..αντιφατική, αναθεωρητική ανήσυχη χωρίς πλέγματα."
Έτσι είναι, Γιάννη..
Καλησπέρα, L.L.S., Leo, Nosfy.
Aν οι πρωτοπόροι της κβαντικής Φυσικής είχαν μείνει στο Νεύτωνα και τον Καρτέσιο η Φυσική και η Χημεία θα είχαν μείνει στον 18ο αιώνα.
Ανατροπές, αντιφάσεις, προκλήσεις είναι το καύσιμο για να κινηθεί ο κόσμος της γνώσης, για να γραφτεί η Ιστορία. Το τραγικό είναι ότι ένας κόσμος αντιμετωπίζει το "άλλο" με χλεύη και λοιδορία.
Η μαχόμενη σύγχρονη αριστερά είναι αντιφατική, αναθεωρητική ανήσυχη χωρίς πλέγματα. Η Ιερά Εξέταση δεν ανήκει στον δικό μας κόσμο.
Υπάρχει έστω και ψήγμα αυτής της "Αριστεράς" σε οποιοδήποτε τμήμα της Ελληνικής Αριστεράς ;
Abravanel
Σε καλοσορίζω.
Σε παρακαλώ δες ανάρτηση μας " Συνηγορία για την πολλαπλή αριστερά".
Όλη η ελληνική αριστερά έχει στοιχεία τέτοια.
Φοβάμαι ότι δεν θα τα δούμε αν ψάχνουμε καμμία τελεια αριστερά των αγγέλων και των ημιθέων.
Και στο κάτω κάτω αριστερά είναι οι αριστεροί.
Ε δεν είμαστε δα και τόσο χάλια.
Χαιρε Σπίθα
!!!!!!!
@ abravanel
Τίθεται σαν θέμα, όντως, το ερώτημά σου και τίθεται βασανιστικά, δυστυχώς.
Αλλά τίθεται.!
Άρα ένα (τουλάχιστον) ψήγμα υπάρχει..
Αν είναι, δε, κοινωνικά και πολιτικά αναγκαίο, τότε,η ύπαρξή του δεν μπορεί να αποκλειστεί.
Γειά σου, Γιάννη.
Δεν είχα δει το σχόλιο σου, που σημαίνει ότι για να γράψω τρείς γραμμές (το προηγούμενο σχόλιο στον abravanel)
..τότε συμπεραίνουμε ότι έκανα πάνω από μισή ώρα..:)
χμμ...
σαν να καταλαβαινω τι θελει α πειο Αμπραβανέλ
Ομως του θυμιζω μια παλια μας συζητηση
Η αριστερά Δεν ειναι κλειστη ταυτοτητα (οσο κιαν θελουν μερικοι να την κανουν)
τουλαχιστον οχι ακομα
Η δεξια ναι...
περι ιεροεξαταστικων πρακτικών απο οοσυς επικλουνται ..Διαλογο δειτε εδώ στην αναρτηση και στα σχόλια
http://nosferatos.blogspot.com/
Νόσφυ,
δεν νομίζω, ότι πρέπει να μείνουμε στο αποδεκτόν,
" όχι στις ιεροεξεταστικές πρακτικές"
ούτε το σωστό: "η αριστερά δεν είναι μια κλειστή ταυτότητα",
αυτά δεν απαντούν στο σχόλιο του Αμπραβανέλ, κατά την γνώμη μου.
Ποιές είναι οι πολιτικές πρακτικές, που θα υλοποιήσουν αυτές τις απόψεις περί "αριστεράς";
Εκεί το θέτω εγώ το ζήτημα.
Αυτό δεν έχει απαντηθεί, ακόμη και δεν αφορά μόνο στην ελλάδα.
Γράφω στο παραπάνω, σχετικό ποστ του Γιάννη, γι΄αυτό το ζήτημα.
Πρέπει να συνεχισθεί, η συζήτηση σ΄αυτό το ποστ.
Τα θεμέλια τέθηκαν με το κείμενο του Liberal, και με τα σχόλια δημιουργούνται νέα ερωτηματικά.
Σπιθα το πρωτο που πρπει να κανουμε ειναι αυτό που ηδη ..κανουμε
α δειξουμε δηλαδή στα νεα παιδιά - κυριως αυτά που προσπαθουν να μαθουν κατι για το τι ηταν η Αριστερά και κυριως ποιο ηταν και πρπει να ειναι το ΗΘΟΣ της Αριστεράς
οτι αυτό που τωρα μου ΤΑΧΑ Δηθεν περνιεται για ..''αριστερά '' απο διαφορους στον Κυβερνοχωρο Δεν εχει καμμια απολυτως σχεση με την ΙστορικήΑριστερά
και αυτό οπως πολύ καλά ξερεις δεν ειναι απλό .. Και φυσικά οι τρικλοποδιες και τα κτυπηματα κατω απο την ζωνη ειναι ουκ ολιγα ...
Βέβαια, Νόσφυ, σ΄αυτό έχω προσυμφωνήσει και το προεκτείνω, ει δυνατόν, ας πούμε.
Δεν είναι λίγο, αφενός, αλλά έχει και παραπέρα αφετέρου..
Αντιλήψεις και απαραίτητες προθέσεις ..λέμε.
Τέτοιες χονδροειδέστατες και ανακριβέστατες ΜΕΓΚΑ-μαλακίες γράφεις LLS?
OUTING ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ BLOGGING
Βρίσκουμε μια ανάρτηση σε ιστολόγιο με την οποία διαφωνούμε. Το ιστολόγιο και όσα αναδημοσιεύουν την ανάρτηση δεν κόβουν σχόλια σε καμία περίπτωση. Αντί να διατυπωθούν αντιρρήσεις στα ιστολόγια, παίρνουμε το κείμενο το παραλλάσσουμε και αφού το έχουμε ήδη γελοιοποιήσει , έτσι σοδομισμένο το αναρτάμε στο δικό μας ιστολόγιο μαζί με το πρωτότυπο. Μετά καλούνται οι αναγνώστες να σχολιάσουν το νέο αυτό ντοκουμέντο που περιέχει κανιβαλισμένο και το αρχικό κείμενο. Ακόμη και σε αυτή την συνθήκη όλες προσπάθειες τοποθέτησης της συζήτησης είναι μάταιες. Ήθη και έθιμα από το blogging του μέλλοντος. Το πρόσχημα, προφανώς δεν έχει καμία σημασία. Ο καθένας μπορεί να αναδείξει ότι θέλει ως αιτία για outing.
Οι καρα-μπούρδες και οι προστυχιές στην αριστερή στήλη του μπλογκ (που βάλλουν ΥΠΟΥΛΑ κατά του Radical Desire) ειναι ΕΚΑΤΟ ΦΟΡΕΣ χειρότερες από τη "ζημιά" (my ass) στον Κομπλόπουλο. Η παρωδία του ήταν ακριβέστατη στα ευρήματά της και ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ να το παραδεχτείτε.
This is NOT FAIR PLAY.
Post a Comment