Το LLS είναι σαφώς μπλεγένο σε ένα ανεμόμυλο ιδεών,και οι φίλοι που το παρακολουθούν ,έχουν δίκιο να του καταλογίζουν ,απόλυτη σύγχυση,τρυκιμία κλπ.
Και όμως σκεφτόμαστε κάπως απλά.
Το τεράστιο κοινωνικό δυναμικό που αν εκφορτιστει θα τινάξει τον πλανήτη ,και λέγεται ιστορικά αριστερά,είναι εξοργιστικά κρατικιστικό,και το ιδεολογικό ρεύμα που δημιούργησε τις πιο ανεκτές δημοκρατίες και λέγεται φιλελευθερισμός είναι θλιβερά κοινωνικοφοβικό.Τα έχουμε πει πολλές φορές.Συντεχνίες υποδύονται την αριστερά,μονομανείς των κρατικών αυθεντιών τους κομμουνιστές,και καραφοβισμένοι μεσοαστοί της «ταξης και ηθικής» παριστάνουν τους ριζοσπάστες φιλελεύθερους.Η επιχειρηματικότητα εκχωρείται βλακωδώς ως δραστηριότητα φοροφυγάδων και η κοινωνική δυσφορία νοείται ως «αλητεία των δρόμων».Αλοίμονο στις κοινωνίες που δεν έχουν άτομα να τολμούν και αλήτες να διαμαρτύρωνται,ούτε για την ιστορία δεν αξίζουν.
Σκεφτόμαστε πάντα εντός αριστεράς,και ψιλαφούμε τα πάντα για να εντάξουμε σε ένα κοινωνικό «ρήγμα» ,αξιοποιώντας τη σήμερα.Σιγα τα αυγά δηλαδή.Ολοι στην αριστερά όταν μιλήσεις από κοντα ,αυτά λένε, αλλά όλοι υπακούουν στο πολιτικό μάρκετινγκ.Και αυτή η διανοητική υποκρισία μας βαράει στα νεύρα.
Προκύπτει όμως πάντα ένα αυτονόητο ερώτημα.
Ρε φίλοι ότι λέτε είναι αντιγραφή του «τρίτου δρόμου» του «Σημιτικού Πασοκ» της «φιλο Πασοκ Ανανεωτικής Αριστεράς» και τέλος πάντων τα λέει πιο γλαφυρά,πιο τεκμηριωμένα πιο ωραια από σας ο Μίμης.
Εχετε δίκιο
Είμαστε τόσο ατελείς,και τόσο τσαπατσούληδες,που εύκολα μας παρανοείτε.
Σύντροφοι
Υπάρχει χάος ,ανάμεσα μας και τους προαναφερόμενους.
Για να τα δούμε από την αρχή.
Ζούμε σε μια εποχή,φιλελεύθερης πολιτικής δημοκρατίας,και συνεχούς τεχνικής εξέλιξης.Με απλά λόγια κανένας ή σχεδόν κανένας δεν διώκεται για την πιο τρελλή ιδέα (ως ιδέα) ,και τα πάντα είναι Χαιντεγκεριανό «απόθεμα»,δηλαδή αντικείμενο μελέτης, αξιοποίησης,εκμετάλευσης (οχι αναγκαστικά οικονομικής).
Στις συνθήκες αυτές λοιπόν η «εναλλάκτική» αριστερή αμφισβητισιακή πολιτική της διεύρυνσης ή ανατροπής των αυτονόητων ορίων είναι ,αενάως κυλιώμενη προς το μέλλον.Ακόμα και εκεί που παραβιάζονται χοντρα άρθρα του αστικού κώδικα, με κάποιον τρόπο το αστικό κράτος,κάτι θα κάνει και θα δείξει την επιείκια του.Οπως τσιτάραμε παραπλευρα ,το ήπιο ανεκτικό δημοκρατικό κράτος στομώνει την αυθεντική αριστερή αναίρεση,και την στριμώχνει σε μια οργανωμένη «αναταραχή» εντός του κράτους.
Ακόμη η τεχνικοποίηση της κοινωνίας,τελειώνει ή τέλος πάντων περιορίζει ασφυκτικά την πολιτική νούμενη ως συλλογικό αναπάντεχο ,ως αυθόρμητη επινόηση.
Γιατί;
Για δεστε τι γίνεται στις ανθρωπιστικές σπουδές όλων των Πανεπιστημίων στον δυτικό κόσμο.Ολοι οι αριστεροί,αναδεικνύουν την ιδεολογία τους σε ακαδημαική κατεύθυνση,και την «παλεύουν» εκ των ένδον.
Τα όρια πολιτικής και ακαδημαικής εργασίας μας τελείωσαν εδω και είκοσι τριάντα χρόνια.Υπάρχει πλέον η καινοφανής όσμωση της ακαδημαικής επαγγελματικής κοινωνικής αντίρησης.Εφυγε ο Κονδύλης έφυγε ο Ελεφάντης,και ποιοι έμειναν;Οι καθηγητές,οι δόκτωρες,οι μορφωμένοι αριστεροί χωρίς την δεξιά,οι οποίοι το μόνο που μπορούν να διεκδικήσουν είναι κονδύλια,λεφτά,προγράμματα «για τον λαό και όχι για τα μονοπώλια».
Δεν μιλάμε προσωπικά,είναι όλοι θαυμάσιοι,αλλά αυτές οι «αφηρημένες επικυριαρχίες» είναι αμίληκτες.
Η πιο πρωτοποριακή κοινωνική δράση και ιδέα γίνεται αυτομάτως αντικείμενο μελέτης έρευνας δημοσιότητας,και αυτομάτως διολισθαίνει ως Ντερινταική «διαφωρά» ως κοινωνική δράση υπο μελέτη.
Ετσι σιγά σιγά ο Κομαντατε Μαρκος έγινε Κομεντιανε Μάρκος (το μάθαμε από τον Ζίζεκ) ,ο Μπαντιού το καλύτερο υλικό για διδακτορικό του κάθε νυσταλαίου ,που εν είδει ακαδημαικής «stage» περιφέρεται σε όλες τις διαδηλώσεις της όποιας άκρας αριστεράς,για να εμπλουτίσει το υλικό του.
Σε αυτήν την σκληρή συνθήκη,για την οποία δεν έχουμε μομφή για καμιά αριστερά,γιατί με κάποιον τρόπο υπερβαίνει την πολιτική και γίνεται «μεταπολιτική» (κατα Μπαντιού) διαστροφή,υπεράνω των διαθέσεων των αντιρρησιών.
Το δίλλημα είναι απλό;.
Κρατάμε την πολιτική τραυματική αυτονομία ,το ατελές τσαλαβούτημα ,το ημιτελές εργόχειρο της δύσμορφης ετεροδοξίας ,ή βυθιζόμαστε εντός της τεχνικής διευθέτησης,εντός μιας πολιτικής τεχνολογίας,μιας στρατηγικής των πληροφοριών των κρατικών βελτιστοποιήσεων;
Επαναλαμβάνουμε η πολιτική αυτονομία σήμερα έχει προβλήματα
Το ότι οι τεχνικοί διεκπεραιωτές των βελτιοποιήσεων έχουν δίκιο σε πολλά,αυτό δεν σημαίνει ότι έχουν δίκιο στο κύριο.Αντιθέτως είναι φάουλ,οφ σάιντ ,και τους αξίζουν καμία δεκαριά κόκινες κάρτες.
Ερχεται λοιπόν ο Μίμης,και βγάζει κάθε δυο χρονάκια ένα βιβλίο.
Από πληροφορία σχίζει,από πρωτοτυπία ομοίως ,αλλά τι μας λέει κατα βάθος:
Τέλος η πολιτική,τέλος η ατελης διαφωνία,ζήτω η κρατικοτεχνική διευθέτιση,ως άνευρη διαικπεραίωση.
Με ποιον θα κάνεις ρε Ανδρουλάκη τις μεταρρυθμισεις,σε ποιον απευθύνεσαι,από ποια οπτική;
Ωραία είσαι σε ένα μεγάλο κόμμα της κεντροαριστεράς ,με πλειάδα ανιδιοτελών ανθρώπων.Ε και;
Δεν ξέρεις ότι το κράτος στην Ελλαδίτσα έχει αυτονομηθεί,και κτίζει αποικίες εντός κομμάτων;Δεν έχεις συλλάβει ότι στην ισορροπία τρόμου κρατους και κοινωνίας πολιτών,το κράτος κατίσχυσε τα πήρε σβάρνα;
Μιλάς λοιπόν εντός ενός κομματικοκρατικού μορφώματος και το καλείς να αποσυρθεί από τα κεκτημένα του,σαν να πεις στον Βγενόπουλο να παραδώσει το 20 % της MIG στο δίκτυο για τα Πολιτικά Δικαιώματα.Καλή η πρόθεση αλλά μπαζει από πολλές πλευρές.
Μα θα μας πει ο Μιμης η αριστερά είναι κρατικοστρεφής.
Eίναι ρε Μίμη και είναι έτσι γιατι η κάθε Ελιτ ,φιάχνει την αριστερά της.Οι τσάροι φιάξανε τους Στάλιν και οι ξενοδόχοι της Χούντας το ελληνικό τουρλουμπούκι.
Πληροφορίες ,στατιστικά,εξυπνάδες,δημοσιογραφία της επινενοημένης ατάκας,που λειτουργεί ως non paper του υπουργείου Εσωτερικών ή Εμπορίου .Αυτός είναι ο Μίμης,επαναλαμβανόμενος ,ένας καλαμπουρτζής που λέει το ίδιο αστείο πενήντα φορές και τον βαρέθηκε ο κόσμος.
Δεν υπάρχει ηθική μομφή,δεν υπάρχει κατηγορία κατα του Μιμη,δεν έχουμε καταγγελτική διάθεση (γι’αυτά περισεύει η εφηβική αριστερά των αποτιμήσεων),έχουμε αισθητική απαξία για το φαινόμενο.Είναι μπανάλ,είναι ιδεολογικοπολιτικό κιτς.
Στο ιστολογιο τσαλαβουτάμε με τσαπατσουλιά και βιασύνη σε πολλές εκδοχές της αριστεράς (εννοούμε ΟΛΕΣ) και του left liberal ,σε όλες τις μορφές.Χωρίς προκαταλήψεις,χωρίς προαπαιτούμενα.Είναι πιθανόν να κάνουμε λάθος,αλλά δε θα χάσουμε και το γουστο μας.......
Burhanuddin Baki : Badiou's being and event and the mathematics of set
theory
-
Το βιβλίο υπέδειξε ο φίλος Weltschmerzk.K
Πρόκειται για το πιο ολοκληρωμένο βιβλίο που ίσως περατώνει και το σκοπό
του ιστολογίου: Την εξοικείωση μη μα...
9 years ago
10 comments:
Σε αυτό το post σου, μπορεί κάποιος να διαφωνήσει σε όλα και να συμφωνήσει σε όλα με την ίδια ευκολία.
Αν η λογική αυτής της ανάρτησης είναι μια κριτική απεικόνιση, μια αποστασιοποιημένη καταγραφή της κατάστασης, συμφωνώ και επαυξάνω.
Αν πάλι ο στόχος της ανάρτησης είναι η προσεγγιση των πραγμάτων με την λογική συζητησης προτάσεων …εκει θα διαφωνήσω κάθετα.
Και κάθε άλλο παρά ...αριστερή θεωρώ την λογική τι να κάνουμε ...αυτό είμαστε... έτσι δουλευουν τα πράγματα, γιατί εν πάση περιπτώσει τα πράγματα δεν δουλευουν ερήμην μας.
Το έχουμε ξανασυζητησει πολλες φορές μαζί, πρώτα ο στόχος και μετά οι δρόμοι. Και ναι και ο στόχος πρέπει να είναι εφικτός αλλά και οι δρόμοι να λαμβάνουν υποψη τους και τις παραμέτρους και την εμπειρια από λάθη.
Έχουμε σωρό αποτυχημένων πολιτικών και προσπαθειών που θα μπορούσαν να έχουν πολύ καλύτερα και πολύ ουσιαστικότερα αποτελέσματα.
Μένουμε στον στόχο και βελτιώνουμε τον τρόπο ή πάμε για άλλα;;; Αυτή για μένα είναι η ερωτηση.
Είναι σωστό να λέμε ότι αφου εχουμε την αποτυχία των συνεταιρισμών, γιατί να πάμε σε clusters;;
Είναι σωστό να λέμε ότι αφου η απόδοση της δημόσιας δαπάνης έχει χαμηλή αποδοση, ας καταργήσω την δημόσια δαπάνη;;;
Είναι σωστό να λέμε ότι αφου το ΛΑΕΚ δεν φτάνει ουσιαστικά στην επανακαρτιση των εργαζομένων, ας καταργήσουμε το ΛΑΕΚ, μην σου πω να καταργήσουμε και τις συνδικαλιστικές δομές που το διαχειρίζονται.
Είναι σωστό να λέμε ότι αφού υπερτιμολογουν οι spin off, γιατί να δίνουμε κίνητρα για την δημιουργία τους;;;
Ας απεγκλωβιστουμε απο τσιτάτα, και ας δουμε το φεγγάρι και όχι το δάχτυλο.
Λοιπόν, και θα υπερασπιστώ και τον Μίμη. Το ζήτημα είναι πως θα τον δεις. Αν τον δεις σαν διανοουμενο, ταυτόχρονα θα πρέπει να τον δεις και σαν κομματικό στέλεχος, με ότι βαρίδια αυτό του δημιουργεί. Και δεν εννοώ ιδεολογικά μόνο, και δεν εννοώ στρογγυλέματα μόνο, εννοώ και σε επιπεδο εκλαικευσης θέσεων ένος πολυσυλλεκτικού κόμματος.
Προσωπικά, έχοντας συνηθίσει να κρίνω μόνο συγκριτικά, ανεξάρτητα της επιμέρους συμφωνίας ή διαφωνίας μου, θεωρώ ότι για τα μέτρα του χώρου στον οποίον βρίσκεται, είναι πολύ πιο πάνω από τον μέσο όρο, μιας που ανα μη τι άλλο δίνει πολιτικά ερεθίσματα συζήτησης.
Όσο για το τελευταίο του θεωρώ ότι μετά το «βαμπιρ και καννιβαλλοι» που προσωπικά το θεωρώ το καλυτερο του, είναι ένα βιβλίο που εγώ τουλάχιστον πραγματικά απόλαυσα.
katerina
Αυτά που λέει ο Μίμης είναι τεχνολογικές διεθετίσεις έξυπνες ,δανεια από αλλες χώρες,που κάθε σοβαρός τεχνοκράτης η τεχνοκρατισα (,,,,) των Μικρομεσαίων μπορεί εύκολα να διατυπώσει.
Αυτά δεν κάνουν Πολιτική.Αυτα είναι πολιτικές που για να "δουλέψουν" πρεπει να "καθίσουν" σε δρώμενα και ροές σκέψεων .
Ο ΜΑ παίρνει τις κρατικές πολιτικές και τις κάνει ιδεολογία.
Δεν κάνει τίποτα (κατα την ταπεινή μου γνώμη) .
Είναι ευχάριστος ως ραδιοφωνατζής και ίσως καλοδιάβαστος ως συγγραφέας,με παραπέμπει όμως σε μια "μηχανική" πολιτική,μια άνευρη ιδεολογία.
Δεν μου αρέσει ως κοινοβουλευτικός του Πασοκ,ίσως μου έκανε ως συγγραφέας σκέτος,ή άτυπος σύμβουλος.
Κρίνω μια συνολική παρουσία,με ένα προσωπικό κριτήριο που εμπεριέχει το αυτονόητο στοιχείο της αυθαιρεσίας.Σαφώς
Αλλά παράλληλα δυσανασχετώ με μια πολιτική ως συμπήλημα τεχνικών ,διεκπαιρεώσεων.
Μου αρέσουν οι πολιτικές των αξιών ,των ιδεών, των κρτικών αντιμαχιών στα μεγάλα.
με το ανδρουλάκη δεν μπορείς και να διαφωνήσεις.Σε τι άραγε??
Και τέλος με τσαντίζει που αυτορίζεται κριτής ΄μιας αριστεράς συληβδην έτσι χωρίς επίθετα,χωρίς προσδιορισμούς.
Αυτό ειναι το νόημα μου....
Και επαναλαμβάνω.Εδικούς τεχνικούς για τα μεσαιο - επιχειργματικά υποψιάζομαι ότι η Ελλάδα έχει πολύ καλύτερους.Είναι απλώς μια υποψία.......
Καπου μπερδευτηκα και δεν σε πιάνω ..
Αλλά εκεια με τον Μπαντιου που ο καθε πικραμένος εγινε Μπαντιουιστής (οπως παλιοτερα γινοταν Καστοριαδικος )
μ'αρέσανε
Γιαυτο θα το κανω και τουτο συνδεσμο έντοσθεν Του Σπηλαίου μου
Lls καταλαβαίνω τι λες και για αυτό σου είπα ότι μπορώ και να συμφωνήσω και να διαφωνήσω.
Μου αρέσει πολύ στο blog σου ο ενθουσιασμός που ξεχειλίζει απο την επαφή σου με την ...ιδέα, μου φέρνει στο μυαλό το παιδί που ξετυλίγει, που ξεψαχνίζει το καινουργιο «παιχνίδι» του μυαλού του. Και σε θεωρώ ιδεώδη αναγνώστη για τον δημιουργό, για τον φιλόσοφο, για τον συγγραφέα που θα έχει την τύχη να γίνει αντικείμενο της προσοχής σου. Δεν θα σε χαρακτήριζα ποτέ τσαπατσούλη, αντίθετα θα σε χαρακτήριζα ρομαντικό ενθουσιώδη. Ιδιότητα σπάνια στις μέρες μας.
Δεν μπορώ να το συμμεριστώ, αλλά το καταλαβαίνω απόλυτα, και το χαίρομαι.
Γιαυτο άλλωστε σου είπα ότι θα υπερασπιστώ τον Ανδρουλάκη. Δεν μπορείς να τον απομονώσεις, απο την πολιτική του δράση, αν θες το όποιο έργο του, είναι άμεσα συνδεδεμένο με την πολιτική του πορεία, με την ...εφαρμοσμένη πολιτική από όλους τους χώρους που βρέθηκε. Είναι πολιτικός, είναι βουλευτής, είναι εκ των πραγμάτων πραγματιστής και ...διαχειριστής.
Και όχι μόνο εκ των πραγμάτων, αλλά και εκ φύσης. Δεν θα τον θεωρούσα χαρισματικά επικοινωνιακό, θα τον χαρακτήριζα...χαρισματικό παρατηρητή.
Κατα το Χατζιδακικό «Μπορεί να αντιγράφει αλλά δεν κλέβει»
Αν σου είπα ότι για μένα το καλύτερο του βιβλίο είναι το «βαμπίρ και κανίβαλοι» είναι γιατί θεωρώ ότι είναι καθαρά πολιτικό βιβλίο, όπως και ο Μίμης καθαρά πολιτικό ζώο και κατα την ταπεινή μου άποψη, αναβαθμίζει το ΠΑΣΟΚ.
Φιλε μου LLS,
Ειλικρινά... προβληματίστηκα... Προβληματίστηκα αν έπρεπε να γράψω κάτι γιά την ανάρτηση, ή κάτι γιά την βλακεία που φάινεται ότι με διακατέχει...
Στην αρχή σκέφτηκα να γράψω ότι η ανάρτηση είναι ...αχταρμάς διαφόρων αυθαίρετων διαπιστώσεων... ξέρεις τωρα, τα γνωστά.... Μετά, διάβασα τα διάφορα σχόλια, και είπα... δεν μπορεί, οι άλλοι ΚΑΙ καταλαβαίνουν ΚΑΙ έχουν άποψη... κάτι θα συμβαίνει με εμένα... μου μπήκαν ψύλλοι στα αυτιά... ρε λες να χάζεψα... ή μήπως πάντα ήμουν κουτός και τον αδίκησα τον άνθρωπο! Μετά το απέδωσα στην αμορφωσιά μου... δεν μπορεί, είπα, οι άλλοι (αυτοί που καταλαβαίνουν) θα έχουν διαβάσει περισσότερα από εμένα... όταν εγώ έτρεχα στους δρόμους σαν χαζός τότε και υποστήριζα όλες αυτές τις "αριστερές" ανοησίες και έτρωγα το ξύλο της αρκούδας, οι άλλοι θα διάβαζαν περισπούδαστα περί αριστεράς συγγράμματα... εγώ ο πτωχός κάτι Μαρξ, λίγο κάποιους άλλους ελάσσονες φιλοσόφους του μεσοπολέμου, κάτι πασαλείματα με Lacan (αυτόν τον άφησα νεκρό σχεδόν... τωρα πως αναστήθηκε τελευταία...), κάτι Γάλλους με δύσκολα ονόματα... λίγα πράγματα όμως... λίγο Φρήντμαν μπας και κατανοήσω τι είναι νεοφιλελευθερισμός, και πρόσφατα προσπάθησα Zizek, αλλά εδώ κατάθεσα τα όπλα... δεν τον άντεξα τον άτιμο... δεν έχω την απαραίτητη κουλτο'ύρα βλέπεις... ανθρωπος των δρόμων ήμουνα...
Ετσι λοιπόν, ταπεινά προσέρχομαι στην περισπούδαστη συζήτησή σας, και σας παρακαλώ να προσπαθήσετε να βοηθήσετε ένα φτωχό αγράμματο, αδιάβαστο και προφανώς κουτό να καταλάβει....
Βασικά, επειδή όλη η συζήτηση περί αριστεράς, θα ήθελα να καταλάβω τι εννοείτε εσείς με την λέξη "αριστερά", γιατί έχω μπλεχτεί. Εγώ θυμάμαι ότι πολύ παλιά, ηταν προσδιοριστικό... θέσης, κατά την Γαλλική επανάσταση, και κατέληξε να εννοεί τους "ριζοσπάστες" της εποχής... Μετά, οταν ήρθε ο Marx και τα μανιφέστα, μάλλον είχε την έννοια του "σοσιαλισμού" και "κομμουνισμού"... υποστηρίζοντας συγκεντρωτικό κράτος, κεντρικό σχεδιασμό της οικονομίας... μετά, οι του μεσοπολέμου κάτι σαν "φιλελευθερο" μου φάνηκε ότι εννοούσαν... πάντως σήμερα, αν ρωτήσετε ένα απλό άνθρωπο (υπάρχουν και τέτοιοι, ξέρετε...ναι... στους δρομους, π.χ.) θα τον συνδυάσει με τα σοσιαλιστικά κόμματα της Ευρώπης και με τα δικά μας "αριστερά" κόμματα, από ΠΑΣΟΚ μέχρι ΚΚΕ... αν όμως έιναι Αμερικάνος, αριστερά συμαίνει "φιλελευθερισμός" και μάλλον και Δημοκρατικό κόμμα.... ασε... μπέρδεμα μεγάλο...
Εσύ φίλε LLS, τι ορίζεις σαν αριστερά?... πες μου να χαρείς... Γιατί, ξέρεις, εγώ έμαθα στο σχολείο και στο Πολυτεχνείο ότι όλα τα "οριζόμενα" έχουν ιδιότητες.... χαρακτηριστικά βρε παιδί μου... ας πούμε μιά κούπα καφέ είναι κοίλη γιά να ...κρατάει τον καφέ... έτσι και η αριστερά,πρέπει να έχει κάποιες ιδιότητες... εσύ συστηματικά της αφαιρείς ιδιότητες, ώσπου απομένει η λέξη, που όμως, η άθλια, αν και τσίτσιδη, εξακολουθεί να κουβαλάει τα νοήματα που προέρχονται από ιδιότητες που της ...αφαίρεσες, από τότε... από το "παρελθόν". Σαν την κούπα του καφέ... αν της αφαιρέσεις την κοιλότητα και την κάνεις... κυρτή, κάποιο ανόητοι σαν και εμένα θα προσπαθήσουν να την γεμίσουν καφέ και θα τον ...χύσουν, γιατί η "λέξη" κούπα αυτο κουβαλάει... Ασε τώρα που όταν εσύ μιλάς γιά "αριστερά"... αυτή την αριστερά που την έχεις απογυμνώσει, έρχεται ένας απλός πολίτης σαν και εμένα και εννοεί αυτά που ξέρει αυτός γιά αριστερά, δεν βγάζει άκρη... ασε δε αν διαβάσει τα κείμενά σου ενας αμερικάνος, θα νομίσει ότι έπεσε ο ουρανός να τον πλακώσει...
Προτείνω να απορρίψετε οριστικά τον όρο... είναι πιά μιά κενή λέξη, δεν λέει απολύτως τίποτα, απλά γιατί εννοεί ΤΑ ΠΑΝΤΑ, και ερμηνεύεται από τον καθένα κατά πως του γουστάρει. Και μπερδεύει ...όλους... Χρησιμοποιείστε έναν άλλο όρο... καθοριστε τι εννοείτε με αυτόν, (δώστε του δηλαδή ιδιότητες και χαρακτηριστικά που εσείς εννοείται)... και τότε βλέπουμε αν κανένας ενδιαφερθεί... κάνε το πείραμα, είναι ενδιαφέρον νομίζω...
Αυτά από εναν αδαή... συγχωρείστε με γιά την παρέμβασή μου και την άγνοιά μου... αλλά, σαν καλοί Χριστιανοί (αριστεροί και αυτοί) βοηθήστε με...
ΥΓ: Αν μου δώσεις μιά απάντηση και δεν με αντιμετωπίσεις... απαξιωτικά, σαν κουτό και αδιάβαστο (που είμαι) θα κάνω το κείμενο ανάρτηση... στο υπόσχομαι...
nosferato
Αν μπερδεύτηκες ,no problem,η συγχυση είναι ειδικότητα μας.
Νομίζω όμως οτι σου χρωσταω κάτι για την συνεχή φιλοξενεία στην κοιλιά σου.
Η προηγούμενη ανάρτηση με φαντασματα, ΄σου ανήκει δικαιωματικά.
@katerina
Εχω πρόβλημα με τον ΜΑ,και έχω μια εγγενή δυσκολία προσαρμογής,με τα κόμματα διακυβέρνησης έστω και αν είναι κεντροαριστερά,και δεν υποτιμώ την πρακτική προσφορά της τρέχουσας κρατικής αλλαγής.Με τρομάζει ο αναγκαστικός πολυσυλλεκτισμός,η αναγκαστική τυφλότητα της όποιας εξουσίας.
Στο κάτω κάτω το είπα ,είναι θέμα αισθητικής.
σχολιαστή
Αριστερά ΙΣΩΣ είναι όταν ένας left liberal,γιορτάζει τα 90 χρόνα του ΚΚΕ με ένα ποίημα του Κακναβάτου.
Αριστερα ΙΣΩΣ είναι οταν τσαντίζεσαι και ταυτόχρονα αρχίζεις να γουστάρεις δύστροπες ίστολογικές φιγούρες.
Και ίσως αριστερά ΙΣΩΣ είναι το Caps Lock που βρίσκεται στο αριστερό μέρος του πληκτρολογίου μου,και μόνο αυτό.
Αλλά το πιο πιθανό , να είναι και βλακεία να θέλεις ορίσεις την αριστερά σε ένα κείμενο.
ΟΚ, δεν πειράζει, το κείμενο χρήσιμο...
Post a Comment