Τα όσα έγιναν με το γάμο της Χουρσαλα και το Αβέρωφ έχουν πολύενδιαφέρον. Όπως έχουν μεγάλο ενδιαφέρον όλα όσα σχετίζονται με τηλεπερσονες.
Οποίος νομίζει ότι τα τεκταινόμενα με την trash η soft tv είναι αμελητέα δεν έχουν αντιληφθεί ότι η διαμόρφωση συνείδησης και τελικά η πολιτική είναι αποτέλεσμα όλων των ροών ιδεών παραστάσεων νευμάτων χειρονομιών στυλ ύφους ρητοριων φαντασιώσεων που διακινούνται από τις σύγχρονες «μηχανές» παραγωγής συνείδησης.
Οποίος δεν ξέρει η κάνει ότι δεν ξέρει την Χουρσαλα και τον Πατιτσα και νομίζει ότι μπορεί να ξέρει τον πρετεντερη και τον Marx δεν θα καταλάβει τι ακριβώς γίνεται με την αντιμετώπιση της κρίσης από αυτούς που κυρίως πλήττονται. Όχι γιατί η trash TV υπνώνει κανένα ως εξαίρεση ενός χώρου που ξυπνά τους υπόλοιπους αλλά γιατί στην σύγχρονη μιντιακη συνθήκη τα όρια ύπνωσης έγερσης είναι ασαφή Η Χουρσαλα και κάθε Χουρσαλα με την τηλεζωη της αφορά όλους μας ευρισκομένους στην ενδιάμεση ζώνη της διαμεσολαβημενης από τα μιντια ζωής όσο και η αντίστοιχη τηλεζωη του Γαπ του Σαμαρά της Παπαρήγα
Τα μιντια δεν είναι τόπος ενός επικοινωνιακού γίγνεσθαι είναι μέρος ενός συνεχούς είναι άρθρωση μιας βιοπολιτικης μηχανής μιας γλώσσας που πάλλεται και άρα δεν μπορούμε να τα αντιμετωπίσουμε ως μια αυτόνομη περιοχή κριτικής
Άρα ο γάμος της Χουρσαλα είναι γεγονός από την στιγμή που απασχολεί
Ε τώρα μπλέκεται και ο Αβέρωφ στην μέση και το πράγμα χοντραίνει
Υπάρχουν δυο zητήματα στην υπόθεση
Καταρχάς η ζοφερή τελικά επίδειξη πλούτου με το παρατεταμένο γαμήλιο πάρτι που κράτησε περίπου μια βδομάδα σε τρεις δόσεις Και αυτό την ώρα που οι συντάξεις των 600 ευρώ ευρίσκονται κομμένες
Ο κόσμος της Χουρσαλα δείχνει όχι μόνο τον κοινωνικό εγκλεισμό την αισθητική και την σύλληψη του κόσμου που έχει πριν από όλα δείχνει μια βαθύτερη υπαρξιακή φτώχεια μια τραυματική στέρηση μια ανείπωτη ηδονοβλεψία προς την ζωή την οποία εκδηλώνει με την πρεμούρα να δημιουργήσει μια τελετή της αφόρητης επανάληψης. Τα πάρτι του γάμου δεν είναι εκδήλωση χλιδής είναι η χρησιμοποίηση της χλιδής ως μηχανισμού εξορκισμού της παγιωμένης φτώχειας της συμπαγούς και τρομακτικής στέρησης νοημάτων και αισθημάτων ενός κόσμου μονομανίας διανοητικού μινιμαλισμού και τελικά αποβλάκωσης Η θλίψη η κατάθλιψη του γάμου αυτού είναι αφόρητη Ως νοηματικά ενδεής και τραυματισμένος ψυχικά ο στερημένος κόσμος των Πατιτσα Λαιμου μεταφέρει την δουλόπρεπη επαναληψιμοτητα του όπου μπορεί o τόπος του μανιακά στερημένου διαστέλλεται
Το σύνδρομο της συναισθηματικής φτώχειας είναι τόσο τραυματικό που δεν μπορεί παρά να απαλυνθεί πρόσκαιρη παρά μόνο ας εισβάλει σε χώρους που προσλαμβάνει ως «ιερούς» Οι λούμπεν εφοπλιστές δεν έχουν πρόθεση να βεβηλώσουν κανένα χώρο Δεν είναι αναίδεις Είναι υπαρξιακά ικέτες πένητες και δούλοι του κόσμου τους Άρα ορμούν στο Αβέρωφ ως νοηματικό πλιάτσικο ως συναισθηματικοί homo sacer ως zombi που εισβάλουν σε σούπερ μάρκετ στις ταινία του Ρομερο Οι τύποι δεν βεβηλώνουν Οι τύποι είναι ανίκανοι να βεβηλώσουν. Είναι ευνουχισμένοι για να κάνουν το οτιδήποτε
Η τελετή στο Αβέρωφ είναι μια ανιμιστική τελετή επικύρωσης και εξορκισμού ενός τελεσθέντος ανεπίστρεπτου ευνουχισμού
Μιας τελετής με αναφορές στον Μεσαίωνα και τις Οθωμανικές αυλές Μόνο που αναφέρεται όχι σε ένα φυσικό πρόσωπο που αποστερείται φύλο και ηδονή αλλά σε μια κοινωνική ομάδα που εορτάζει σε μια θρησκευτική υστερία τον κοινωνικό της συλλογικό ευνουχισμό Οποίος δει προσεκτικά τις φωτογραφίες και τα video θα διακρίνει τον τρόμο του ευνουχισμένου την απόλυτη υποδούλωση σε μια ζωή χωρίς ηδονή που εξορκίζεται από την απόλυτη έκταση του γαμήλιου γλεντιού σε έκταση και χρόνο Ο έντρομος μεγαλοαστός παρασέρνει στην έλλειψη ορίων και μεταφέρει ως cargo την ψυχοσωματική πενιά του στα καταστρώματα του Αβέρωφ Μα ο συμβολισμός είναι σαφής Οι φαλλοί κανόνια του Αβερωφ υποκαθιστούν όλες τις ψυχαναλυτικές ελλείψεις των εξαθλιωμένων που ηδονίζονται προσωρινά από τον χορό κάτω από το σύμβολο μιας ηδονής που για αυτούς δεν υπήρξε και δεν θα υπάρξει ποτέ
Κι όμως αντί να δούμε αυτήν την τελετή στην σοκαριστηκη ένδεια και στέρηση την είδαμε στην ονομαστική της αξία ως βεβήλωση ενός άβατου ενός «ιερού»
Μα η ιερότητα ποτέ δεν ήταν ζήτημα μιας τυπικής θέσπισης Το ιερό είναι ιερό μόνο αν είναι ιερό από πριν στην εμπλοκή των ανθρώπων με το συγκεκριμένο χώρο Το ιερό είναι κατάσταση συμμετοχής είναι γίγνεσθαι κοινωνικής δράσης και σηματοδότησης Οποίος ζει εντός ενός κόσμου του «ιερού» θα αναζητήσει θα βρει και τελικά θα θεσπίσει το ιερό του Άρα το Αβέρωφ η Βουλή ο «άγνωστος στρατιώτης» ο Άγιος Φίλιας Αρκαδίας και η Αγία Σκεπή Καλύμνου είναι ιεροί μόνο για όσους προσέρχονται ήδη ως εάν να είναι ιεροί Το ζήτημα είναι λοιπόν αν ξέρουμε ότι ένας χώρος είναι ιερός για κάποιον πως τον μεταχειριζόμαστε έστω και αν για μας δεν είναι τίποτα Η προσβολή του ιερού προϋποθέτει γνώση ότι το ιερό υφίσταται
Τώρα ζητάμε από τους λουμπενοαγραμματους να έχουν κάποιες πληροφορίες ιστορίας Γ λυκείου Ακόμη τους ζητάμε αν έχουν αυτή την πληροφορία να συμπεριφερθούν αναλόγως Μα για αυτούς δεν υφίσταται ιστορικό ιερό υφίσταται εφοπλιστικό ιερό υφίσταται ιδιοκτησιακό τοτέμ Το Αβέρωφ δεν είναι πολεμικό είναι πλοίο που κανείς δεν μπορεί να αποκτήσει Είναι ιερό ιδιαίτερο μόνο ως απαγορευμένο μόνο ως απαγορευμένος καρπός Οι ενδεείς λουμπενοεφοπλιστες δεν βεβηλώνουν το ιστορικό πλοίο θέλουν να βεβηλώσουν το αδιαπραγμάτευτο βαπόρι το σκαρί που και να θέλουν δεν μπορούν να αποκτήσουν
Δεν υφίσταται λοιπόν αντικειμενική βεβήλωση.Υπάρχει μια τελετουργική πράξη εντός του δικού τους κόσμου που ενέχει μια «λειτουργία ευνουχισμού » εντός του δικού τους κώδικα και η πρόσληψη αυτής της τελετής ως ιστορικής ύβρεως ενός ιστορικού πλοίο
Δυο διαφορετικά πράγματα που μας παρουσιάζονται σε συσκευασία ενός
Για όλους αυτούς τους λόγους λυπήθηκα με τους εξαθλιωμένους του Αβέρωφ και χαμογέλασα με τους προστάτες του έθνους
Δικαιώματα φωτογραφίας
http://anina.typepad.com/photos/uncategorized/glamor_people.jpg
Κώστας Φιλιππάκης: Η εξίσωση μαθηματικών και οντολογίας στο έργο του Alain
Badiou
-
O K.Φιλιππάκης παρουσίασε την εργασία του για "την εξίσωση μαθηματικών και
οντολογίας στο έργο του Alain Badiou"
Ο Κ.Φιλιππάκης σχεδόν περατώνει και τ...
9 years ago
26 comments:
" M.M.E και Βιομηχανία κατασκευής Υπηκόων"
Νόαμ Τσόμσκι:
"Τα Μ.Μ.Ε, δεν επιβάλλουν, απόψεις, όπως παλαιότερα, αλλά με συνειδητό τρόπο και "συναινετικά", έρχονται για να διαμορφώσουν μια κοινωνία με αδρανοποιημένη σκέψη και χωρίς ελευθερία βούλησης "
"Μα ο συμβολισμός είναι σαφής Οι φαλλοί κανόνια του Αβερωφ υποκαθιστούν όλες τις ψυχαναλυτικές ελλείψεις των εξαθλιωμένων που ηδονίζονται προσωρινά από τον χορό κάτω από το σύμβολο μιας ηδονής που για αυτούς δεν υπήρξε και δεν θα υπάρξει ποτέ"
Μεγάλε LLS και πάλι έγραψες. Δηλαδή μπορεί να μη μου πολυσηκώνεται, αλλά πό δεξίωση και κανόνια σκίζω. Σωστό.
Ξέρεις παλιότερα που είχαν ένα κάποιο στυλ, μια μόρφωση, αυτά τα λαικά κορίτσια από τη σόου μπιζ τα χρησιμοποιούσαν απλώς σαν πάρτυ άνιμαλ. Αντίθετα παντευόντουσταν κάτι ξενέρωτες δικές τους για να ενώνουν τις αυτοκρατορίες τους, αλλά μετά πέφτανε σε κατάθλιψη και τις πνίγανε.Τώρα το είδανε πιο λούμπεν, παντρεύονται τηλεπου....τσες μπας και σωθούν από την κατάθλιψη και αποκτήσουν και ένα σεξουαλικό στάτους. Δηλαδή μετράω σαν άντρας άμα πηδάω την τάδε, πόσο μάλλον αν την παντρευτώ-αγοράσω. Μια ψυχοθεραπεία είναι και αυτό. Κανείς μας δεν θάθελε να είχε γεννηθεί στον αβυσσαλέο, ψυχρό τους κόσμο. Ας έρθουμε στη θέση τους. Ας τους λυπηθούμε. Το αξίζουν.
Σπιθα
Σωστα.
Στα ΜΜΕ δεν κανουν πολιτικη μονο οι πολιτικες εκπομπες.Πολιτικη ειναι τα ΜΜΕ ως συνεχεια.
Αρα με καποιον τροπο τιποτα δεν ειναι μη πολιτικο ουτε η Χουρσαλα
Leo
Δεν ειναι λογοτεχνικο η ρητορικο σχημα
Οι τυποι ειναι σε σοβαρη κατασταση "καταθλιψης".
Απλως πισω απο την βλακεια της γκλαμουριας κοιτανε μηπως και "ψησουν" τον εαυτο τους
Ειναι στην απεξω της ζωης και ας ειναι μεσα στα λιλια.
Ναι συμφωνω πως το μουσειο ειναι περα απο βεβηλωση μια και αφορα μνημη και πληροφοριες.Καλο ειναι βεβαια να υπαρχουν ορια ατην σαχλαμαρα γιατι ειναι ανικητη.
Εγω ειδα την απολυτη decadence του πλουτου και χαρηκα.Ειναι νικημενοι ηδη ακριβως απο την ελλειψη ερωτικης σπιθας και απο την εξαρτηση τους απο συμβολα:μοντελα,εσανς ιστοριας,τσαμικα.
Και το ντυσιμο το υπερσεξουαλικο υποκαταστατο ειναι.
Παντρεύεται και ο γιος του Γλύξμπουργκ, ο Κώστας. Ο γάμος θα γίνει, εδώ και θα έρθει και η βασίλισα της Αγγλίας, και της Ισπανίας...
Οι ειδήσεις το λένε, ρε παιδιά..αλήθεια, είναι.
"Αυτός είναι ωραίος, ψηλός και αρρενωπός, και αυτή θα μπορούσε νάταν και μοντέλα.."
υ.γ.
Είναι αλήθεια, ότι στα νοσοκομεία,δεν έχουν οινόπνευματα;
Τι έχουν τσίπουρα;
Ζαχαρη
Καλως ορισες
Ειναι οντως μια τελετη ενος παρηκμασμενου κοσμου
Σπιθα
Μα τι λες τωρα
Απολυμασνη με τσιπουρο;;
Βλεπω μεθυσμενους νοσοκομους.
Οι ασθενείς πόσο τσιπουράκι, πρέπει να πιούν, για να ξεχάσουν τον πόνο τους, μ'αυτά που γίνονται;
"Θάταν τουλάχιστον, μια κάποια λύση"
αφού δεν υπάρχουν οινοπνεύματα, τότε να προμηθευτούν τσίπουρο ( θα αυξηθεί και η παραγωγή)
Ekπληκτικο κειμενο lls,τετοια αποδομηση κ τετοιο ξεμπροστιασμα των "λουμπεν αγραμματων" δε θα μπορουσε να γραφτει καλυτερα κ ειναι αξια συγχαρητηριων.
Δε ξερω αν σε ερμηνευω σωστα,αλλα μεταξυ αυτων που αποκομιζω ειναι κ το εξης,
οταν κατι ειναι "ιερο",δε μπορει να βεβηλωθει απο κανεναν,ειδικα απο αυτους που ειναι μετοχοι κ δεκτες της ιεροτητας του.
Δηλαδη στη περιπτωση που πουλησουμε-εστω ενα χαζο παραδειγμα για να γινω κατανοητος σε αυτο που λεω-τον Παρθενωνα,
κ ερθουν οι Κινεζοι κ τον κανουν sushi bar,
στερειται ο Παρθενωνας την πολιτιστικη του αξια,τη μεγαλοπρεπεια κ τους συμβολισμους του?
Φυσικα κ οχι.
Αν κατι στερειται απο καποιους,ειναι απο τους πωλητες του Παρθενωνα, η σοβαροτητα/αξιοπρεπεια τους.
Τιποτα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΙΕΡΟ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΕΒΗΛΩΘΕΙ.
Κ εμενα προσωπικα δε με αγγιζουν οι ηθικολογιες κ τα υποκριτικα βελη των φωνασκουντων/ανησυχουντων,
οπου ακουω πολλα "ταξις κ ηθικη"
"σεμνα κ ταπεινα",
πισω απο ολα αυτα εγω αναγνωριζω την υποκρισια.
Κ συμφωνω οτι δε πρεπει να υποτιμουμε το ρολο που διαδραματιζουν οι Χρουσαλαδες κ οι καψουρες τους με γονους πλουσιων οικογενειων,
απο τη στιγμη που κατι προβαλλεται στην οθονη κ γινονται κοινωνοι του τα πληθυσμιακα στρωματα,
χρηζει αναλυσης κ προσοχης,
δε ξερω αν σχετιζεται αυτο που θα πω τωρα, αλλα μου ρχεται στο μυαλο η φραση του Μαρσελ Μακ Λουαν,
"ΤΟ ΜΕΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ"
Κ τι νιωθουμε οι θεατες τετοιων καραγκιοζιλικιων?
κατι μεταξυ φθονου[ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ]κ λυπησης[ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ,ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΙΣΩΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΤΟΣΟ ΞΕΦΤΙΛΕΣ]
Κ αυτη σου η φραση,
"Όχι γιατί η trash TV υπνώνει κανένα ως εξαίρεση ενός χώρου που ξυπνά τους υπόλοιπους αλλά γιατί στην σύγχρονη μιντιακη συνθήκη τα όρια ύπνωσης έγερσης είναι ασαφή"
τα λεει ολα.
Ολα μπερδευονται κ συγχυζονται σε εναν μεταμοντερνο χυλο,στον οποιο τα συνορα μεταξυ δεκτη-πομπου,παρακολουθουντος-συμμετοχου,θυτη-θυματος
ειναι πια δυσδιακριτα.
Σπιθα
Γιατι δεν μιλας με τη Μαριλιζα απ'αυθειας;.Εχεις πιο παραγωγικες ιδεες απο τους συμβουλους της.
Celin
Βεβηλωση ειναι αυτο που κανει ενας στρατος κατοχης και διαλυει εκλησιες η τεμενη αντιστοιχως.Γνωριζουν την ιεροτητα και την προσβαλουν.
Οταν ενας που δεν εχει ιδεα τι ειναι ο Παρθενωνας απο αφασια κανει πικ νικ με σουβλιστα αρνια στις Καρυατιδες,δεν ειναι βεβηλος,ειναι απλως εξοργιστικα βλακας.
Αυτο εγινε με το Αβερωφ, μικρονοηκοτητα,αγραμματοσυνη,αφασια.Ειναι μαλλον προς τιμη τους να τους εγκαλεσεις για "προσβολη".Δεν ειναι σε θεση να το καταλαβουν.Οσο για τα ΜΜΕ μεγαλη κουβεντα,αλλα τιποτα δεν ειναι αμελητεο.Απο το γραφικο Tele City και τις μπουρδες του Λιακοπουλου ξεπηδησε ενα μεγαλο θεσμικο (πλεον) κομμα.
Φίλε, γράφεις που γράφεις μπερδεμένα, έχεις καταργήσει και τη στίξη. Άσε, άλλη φορά.
LLS φαντάζομαι έναν άμοιρο που ήθελε να μάθει κουτσομπολιά για το γάμο, έκανε ένα search, έπεσε πάνω στο κείμενό σου και ανυποψίαστος προσπάθησε να το διαβάσει. Κάπου στη μέση έχασε την ψυχραιμία του και σου άφησε το σχόλιο των 3:24...
Εμένα μου άρεσε το κείμενο. Την καλησπέρα μου.
Ο Κυριάκος, φυσικά, και όσοι ανήκουν στη μορφωτικά ανώτερη διαδικτυακή ελίτ δεν έχουν κανένα πρόβλημα να καταλάβουν προτάσεις όπως:
"Ως νοηματικά ενδεής και τραυματισμένος ψυχικά ο στερημένος κόσμος των Πατιτσα Λαιμου μεταφέρει την δουλόπρεπη επαναληψιμοτητα του όπου μπορεί o τόπος του μανιακά στερημένου διαστέλλεται"
Anonymous
Οντως αγαπητε το καλυτερο προσχημα που δινει το παρον ιστολογιο,σε καποιον που διαφωνει με τα γραφομενα ,ειναι η ορθογραφια του και αρκετα λαθη παραληψης, που θελουν αρκετη επιεικια απο τους αναγνωστεςς.Οι λογοι υπαρχουν αλλα δεν ειναι της παρουσης.
Απο αυτην την αποψη καλως κανεις χρηση του προσχηματος.
Βεβαια ολοι ξερουμε οτι και τα ιστολογια δεν εχουν τιποτα αλυσιδες για να κρατανε κανενα.
Feel Free
Κυριακο
Χαιρε!!
Αναμφιβολα εισαι απο τους ανεκτικους σε λαθη.
Δεν ειναι δημοσιοποιησιμη για το παρον η "ριζα" αυτου του ιδιωματος του LLS,αλλα εχει να κανει με αρκετα ιδιορρυθμες συνθηκες συγγραφης του.
Υπομονη θα φιαξουμε ....
Καλο απογευμα
Γεια σου και σένα LLS.
Ανώνυμε με παρεξήγησες, φταίω κι εγώ όμως. Δεν σε γνωρίζω οπότε θα ήταν ανόητο να πιστεύω στα σοβαρά πως κατάλαβα γιατί ήρθες ως εδώ και πώς σκέφτηκες. Έχεις αναμφισβήτητα τα δίκια σου αλλά όταν διάβασα το σχόλιό σου σκέφτηκα ένα σενάριο με έναν ανύποπτο περαστικό που πέφτει από ατύχημα πάνω στον LLS και πνίγεται στο χείμαρρο της θολοκουλτούρας...
O αγαπητός LLS είναι αυτό που λένε acquired taste, αν κάνεις τον κόπο να περάσεις λίγο χρόνο εδώ μπορεί και να καταντήσεις θολοκουλτουριάρης κι εσύ.
Κυριάκος
Από πόσα λεφτά και πάνω λέτε ότι αποκτά κανείς αυτήν τη βαθύτερη υπαρξιακή φτώχεια; Διαβάζω ότι ο γαμβρός είναι απόφοιτος του ΜΙΤ, μήπως φταίει ότι δεν ήταν του Αθήνησι :)
Μικραποριες
Welcome
Προφανως δεν ειναι θεμα χρηματων η μορφωσης.
Αυτου του τυπου η εξαθλιωση ειναι οργανικη βαθυτερη και για αυτο ειναι τοσο κραυγαλεα.
Η Ελληνικη Αστικη Ταξη ειχε στο παρελθον πολλες εξαιρεσεις με αναληψη ευθυνης και αισθητικη λιτοτητα.
Ακριβως αυτη η αισθητικη απολυτη ενδεια αυτη η μονομανθια τους κανει τοσο απελπιστικα ευτελεις και τελικα αφορητα πενητες.
Δεν προκειται περι αυτου.
Της μίλησα της Μαριλίζας,Γιάννη. Οκ.
( αφού μου το ζήτησες, τι να κάνω;)
Έκανε και δήλωση, όπως άκουσες, ίσως.
"-Το πάρτυ τελείωσε", είπε.
Για το πάρτυ στο "Αβέρωφ", θα εννούσε. Έτσι δεν είναι;
Εε,,τέρμα τα πάρτυς..!
Υ.Γ.
Τα τσίπουρα στα νοσοκομεία, φταίνε:)
Έχεις δίκιο φυσικά, αγαπητέ LLS. Συγχώρεσέ μου σε παρακαλώ μια φυσική απέχθεια για το κλίμα μαζικού θυμού/μίσους, μέσα στο οποίο εντασσόταν αθέλητα και το δικό σου ωραίο κείμενο εκείνες τις ημέρες. Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα. :)
Πολύ ωραίο άρθρο. Το πάρτι πάντως δε με ενόχλησε καθόλου για τη χρήση του Αβέρωφ. Με ενόχλησε από την προβολή από διάφορα ΜΜΕ ως το πλέον κοσμικό πάρτι της χρονιάς, σε μιας εποχή ύφεσης. Με ενόχλησε που δεν ντράπηκαν κάποιοι να προβάλλουν την επαρχιώτικη επιδειξιομανή τους πρακτική και ακόμα χειρότερα ορισμένα ΜΜΕ που τάχα μέσα από την κριτική και την επίθεση πρόβαλαν τελικά το γεγονός.
Μικροαποριες
Προφανως υπηρξαν φαινομενα κανιβαλισμού ,αλλα αν προσεξες εδω δεν κατηγορησαμε κανενα ,απλως αναδείξαμε το γιατι.
Σπιθα
Τσιπουρα στα νοσοκομεια.ΟΚ λοιπον
Δειμο
Μα ουτ εγω ενοχληθηκα.Απλως προσπαθω να καταλαβω γιατι οι τυποι επιθυμουν τα παντα.
Post a Comment