Επειδή μια τόσο σοβαρή κρίση μαλλον είναι βαθύτερη,ως μικρή συμβολή το video και η υπόθεση του Στάλκερ.
Ολοι αύριο στην Απεργία
Στάλκερ (ταινία)
Stalker
Σκηνοθέτης Αντρέι Ταρκόφσκι
Παραγωγός Αλεξάντρα Ντεμίντοβα
Σενάριο Μπόρις Στρουγκάρσκι
Αρκάντι Στρουγκάρσκι
Πρωταγωνιστούν Αλεξάντρ Καϊντανόφσκι, Στάλκερ
Αλίσα Φράιντλιχ, γυναίκα του Στάλκερ
Ανατόλι Σολονίτσιν, συγγραφέας
Νατάσα Αμπράμοβα, Μάρθα
Νικολάι Γκρίνκο, επιστήμονας
Πρώτη προβολή Αύγουστος 1979, Ρωσία
Μουσική Έντουαρντ Αρτέμυεφ
Διάρκεια 163'
Γλώσσα ρώσικα
Σελίδα IMDb
Σελίδα Cine.gr
Στάλκερ (ρωσικά Сталкер, κυνηγός) ονομάζεται κινηματογραφικό έργο επιστημονικής φαντασίας του 1979, σε σκηνοθεσία του Αντρέι Ταρκόφσκι, βασισμένο στη νουβέλα Roadside Picnic των Μπόρις και Αρκάντι Στρουγκάρσκι. Περιγράφει την πορεία τριών ατόμων μέσα σε ένα φανταστικό τοπίο που ονομάζεται «ζώνη» αναζητώντας ένα σημείο που λένε ότι εκπληρώσει όλες τις επιθυμίες του ανθρώπου.
Πλοκή
Σε μια περιοχή αποκαλούμενη «ζώνη» συνέβη κάτι το ανεξήγητο, μια πρόσκρουση μετεωρίτη ή κάτι παρόμοιο. Γι' αυτό η κυβέρνηση περιέφραξε την περιοχή και την περιφρουρεί για να μην την πλησιάσει κανένας. Αυτοί που ξέρουν λένε όμως ότι στην περιοχή αυτή κυβερνά μια δύναμη που εκπληρώνει τις επιθυμίες των ανθρώπων. Κανείς δεν μπορεί να πλησιάσει. Μόνο μερικοί που τους αποκαλούν Στάλκερ ξέρουν το δρόμο που οδηγεί στο κέντρο της ζώνης.
Η ταινία αρχίζει με τον Στάλκερ στο σπίτι του με τη σύζυγο και την κόρη του. Ο Στάλκερ θέλει να επισκεφτεί τη ζώνη, αλλά η γυναίκα του τον πιέζει να μην το κάνει, γιατί είναι απαγορευμένη περιοχή. Εκείνος την αγνοεί και ξεκινά το ταξίδι προς τη ζώνη μαζί με έναν συγγραφέα και έναν επιστήμονα, που τον ναυλώνουν για να τους οδηγήσει. Οι τρεις ταξιδιώτες έχουν διαφορετικά κίνητρα ο καθένας. Ενώ ο συγγραφέας ελπίζει να ξαναβρεί την έμπνευση που τον έχει από καιρό εγκαταλείψει, ο Στάλκερ θέλει να επιστρέψει στον τόπο που κάποτε είχε ξεψυχήσει ένας παλιός συνοδοιπόρος του. Ο επιστήμονας όμως θέλει να μπει στην ζώνη για να την καταστρέψει, επειδή πιστεύει ότι άλλοι αδίστακτοι κάποια μέρα μπορεί να κάνουν κατάχρηση της δύναμής της και να βλάψουν την ανθρωπότητα.
Η ζώνη είναι ένας τόπος αλλόκοτος, που αλλάζει συνεχώς την μορφή του. Οι τρεις ταξιδιώτες βρίσκονται συνεχώς σε κίνδυνο που παραμονεύει παντού. Τελικά, όταν φτάνουν στον προορισμό τους θα ανακαλύψουν ότι δεν είναι έτοιμοι ακόμη για να αποδεχτούν την δύναμη της ζώνης. Το έργο καταλήγει σε έναν μακρύ μονόλογο της γυναίκας του Στάλκερ που τον αγαπάει, συνοδευόμενη από εικόνες της κόρης του.
Κώστας Φιλιππάκης: Η εξίσωση μαθηματικών και οντολογίας στο έργο του Alain
Badiou
-
O K.Φιλιππάκης παρουσίασε την εργασία του για "την εξίσωση μαθηματικών και
οντολογίας στο έργο του Alain Badiou"
Ο Κ.Φιλιππάκης σχεδόν περατώνει και τ...
9 years ago
8 comments:
Πόσο μ’αρέσουν, φίλε μου, τα μάτια σου,
με το αστραφτερό τους φλογερό παιχνίδισμα,
όταν τ’ανασηκώνεις φευγαλέα,
και το βλέμμα σου, σαν αστραπή στον ουρανό,
σαρώνει γρήγορα τα πάντα.
Αλλά ακόμα πιο μεγάλη ομορφιά
βρίσκω σε μάτια που χαμηλώνουν
για τη στιγμή του φλογερού φιλιού,
όταν απ'τα χαμηλωμένα τσίνορα
λάμπει η σκοτεινή, θαμπή φωτιά του πόθου.
Φιοντόρ Τιούτσεφ
1803-1873
ΝΑ ΞΑΝΑΔΕΙΤΕ ΤΗ ΤΑΙΝΙΑ...
Καπου θα σε ξανατρακαρω εσένα....και δεν θα είναι σινεμά.
ωχ τι γινεταιεδω πέρα ;)
Νοσφυ
Ελα ντε;
Μεγαλειωδης ταινια το σταλκερ του Ταρκοφσκυ,απο τις τανιες που πραγματικα η θεαση τους μπορει να σε κανει μεχρι κ καλυτερο ανθρωπο
Σολαρις,θυσια,τι να πρωτοθυμηθεις απο αυτον τον τεραστιο κ ανυπερβλητο δημιουργο
Καλημερα lls
celin
Βάζοντας το Σταλκερ ως αφορμή ανθ΄ρωπινου στοχασμού ,δεν περίμενα αυτο να γίνει προάγγελος τέτοιυ κακού.
Γράψε κάτι σε παρακαλώ για τα σημερινά...Γράψε κάτι γιατί εγώ αισθάνομαι μεγαλύτερη ιδεολογική ντροπή, από ποτέ. Είδα αυτό που έβαλες δίπλα για τον "αναρχικό χώρο" και δεν μπορώ, πρέπει να γράψεις κάτι...
John
Προσπαθούμε να συνέλθουμε όλοι.Τι να πω....
Post a Comment