Το πιο αποκρουστικό στην υπόθεση Παλαιοκώστα είναι ότι την διαχερίζονται οι πιο αδίστακτοι ιδεολογικά τύποι.Οι τηλεδημοσιογράφοι.
Το γνωρισμα του τηλεδημοσιογράφου είναι η κολακεία των πιο συντηρητικών χαρακτηριστικών του συμπολίτη.
Και προφανώς στην περίπτωση του Παλαιοκώστα, επικρατεί στο υπόστρωμα της δημοσιότητας, η άρρητη ομολογία ,ότι κατα βάθος όλοι θα θέλαμε ένα στοιβαρό συστηματικό κράτος για τις φυλακές,ενω ο καθένας απο εμάς νομιμοποιείται να κάνει ότι του γουστάρει σε σχέση με τους νόμους.
Ο κολακευόμενος τηλεθεατής ,γελάει περιπεκτικά για τις ανοργανωτες φυλακές,ενω ο ίδιος δίνει παιρνει φακελάκια,κτίζει αυθαίρετα,αρνείται την αξιολόγηση,διατηρεί τα κλειστα επαγγέλματα, δηλαδή κάνει τα αδυνατα δυνατά για επικρατεί το νεοελληνικό μπαχαλο,και μετά οικτήρει τις φυλακές.
Αυτή είναι η μία πλευρά
Η άλλη είναι η ψευδαίσθηση του παντοδύναμου κράτους,που υπάρχει σε σοβαρές χώρες ,όπου οι εγκληματίες δεν μπορούν να το ξεφτιλήζουν.
Αλοίμονο
Που αλλού στον κόσμο γίνονται τέτοια καραγκιοζιλίκια,με επαναλαμβανόμες αποδράσεις απο φυλακές;
Θα αποδείξουμε η ψευδαίσθηση του παντοδύναμου κράτους παγκοσμίως,είναι ιδεολογικής φύσεως,και δεν έχει σχέση με καμία πραγματικότητα ,αλλά όλα τα κράτη είναι υποψήφια εξεφτελισμού,καταρράκωσης,και δυνητικά ενσωματώνουν όλα τα είδη ασυναρτησίας και όλα τα είδη κωμωδίας.
Καλά κάνουμε και πικρογελάμε με τον Παλαιοκώστα,αλλα είμαστε φοβερά κοινότοποι.
Για να συνειδητοποίησουμε την κοινοτοπία της καταστασης μας,πρέπει πριν από όλα να οριοθετήσουμε την εγκληματικότητα
Το έγκλημα είναι πάντα ιστορικά και κοινωνικά προσδιορισμένο.Υφίσταται μόνο αφου κάποιοι άλλοι το ορίσουν ως τέτοιο.
Το έγκλημα δεν υφίσταται παρά ως εκτροπή από μια παραδοχή,που έχει τον χαρακτήρα της σύμβασης,και η οποία αλλάζει συνεχώς.
Ζωκλοπή στην Υεμένη (ή στην Κρήτη πριν 50 χρόνια) ,εγκλημα τιμής στο Πακισταν, δεν έχουν το ίδιο ηθικό ή νομικό βάρος στο Λιχνεσταιν.Είναι απόλυτα σχετικά.
Είναι λοιπόν το έγκλημα σχετικό.Η ιστορική τομή του Μωυσή με τις εντολές,ακριβως καταδεικνύει την ιστορικότητα ακόμα και των πιο θελελιωδών παραδοχών.Αν ο φόνος ήταν εγγενώς,αυτοφυώς,ουσιοκρατικά απορριπτέος τι στο καλό έπιασε τον Μωυσή, να κάνει επακαλήψεις.Για ηθοποιός στην Καπερναούμ προβάριζε;
Η σχετικότητα και η ιστορικότητα του εγκλήματος,συνεχίζει όλη την γραμμή της κοινωνικής συνέχειας.
Ο εγκληματίας ο παραβάτης,παρεκτρέπεται αενώς προς τον ιστορικό του περίγυρο.Η ποινή του είναι ομοίως σχετική.
Ωραία λοιπόν ένας παμπονηρος Τρικαλινός,διαπράτει το έγκλημα και την κομπίνα που αρμόζει στον κοινωνικό του περίγυρο.
Δραπετεύει από μια φυλακή ,μιας μικρομεσαίας χώρας,με άρρυθμο κράτος, ανύπαρκτους ελεγκτικούς μηχανισμούς.Προφανώς κάνει τζακ ποτ,αλλα αυτό πρέπει να ειδωθεί μόνο μέσα στο νεοελληνικό περιβάλλον του.
Αντιστοίχως ένας παμπόνηρος αμερικανοεβραίος ξεκινά με 5000 δολλάρια,προσπερνάει όλους τους ελεγκτικούς μηχανισμούς της πιο καπιταλιστικής χώρας,γίνεται πρόεδρος του Nasdaq ,και στήνει μια πυραμίδα κε know how Αγιων Σαράντα,και μπουμπουνίζει τα λεφτά της μισης παγκόσμιας πλουτοκρατίας.
Ομοιώς κάνει ρεκόρ.Πενήντα δις είναι αυτά.
Η παρεκτροπή και η ευφυία στις δύο περιπτώσεις είναι ισοδύναμη.
Ο Παπακώστας μεγαλομένος στην Ν.Υόρκη,θα ήταν Madoff
Δηλαδή γελοιοποιήθκε (ως μη όφειλε χα χα χα) το Ελληνικό κράτος από τον Billy, ενω το Αμερικάνικο διεσώθηκε από τον Madof,το κινέζικο από τους Γαλατάδες της Μελαμίνης,το Γαλλικό από τον broker της Lyonais Agricole (που μαγίρευε τα στοιχεία 2 χρόνια!!) κλπ κλπ
Η κάθε κοινωνία παράγει τις εκτροπές που μπορεί.
Ο δαιμόνιος αγρότης από την θεσσαλία,θα απαγάγει τον Θεσσαλονικίο Αλουμινά ,όπως ο Madoff θα φαει τα λεφτά του Φιξ.
Και στις δύο περιπτώσεις το κράτος γίνεται ρεντίκολο.
Εμείς ταλαιπωρούμαστε με δεσμοφύλακες,ματατζήδες,ελικόπτερα, και τον Αυτιά,ο αμερικάνος με RSS,brokers,FLW,και τον Larry King.
Η πλάκα είναι ότι και ο Madoff και ο Παπακώστας είναι στην ίδια ακριβως κατάσταση.Με πολλα λεφτά στην άκρη και κατ’οίκον περιορισμό.
Το κακό είναι οτι εμεις θα φάμε στην μάπα τον Αυτιά.
Το γνωρισμα του τηλεδημοσιογράφου είναι η κολακεία των πιο συντηρητικών χαρακτηριστικών του συμπολίτη.
Και προφανώς στην περίπτωση του Παλαιοκώστα, επικρατεί στο υπόστρωμα της δημοσιότητας, η άρρητη ομολογία ,ότι κατα βάθος όλοι θα θέλαμε ένα στοιβαρό συστηματικό κράτος για τις φυλακές,ενω ο καθένας απο εμάς νομιμοποιείται να κάνει ότι του γουστάρει σε σχέση με τους νόμους.
Ο κολακευόμενος τηλεθεατής ,γελάει περιπεκτικά για τις ανοργανωτες φυλακές,ενω ο ίδιος δίνει παιρνει φακελάκια,κτίζει αυθαίρετα,αρνείται την αξιολόγηση,διατηρεί τα κλειστα επαγγέλματα, δηλαδή κάνει τα αδυνατα δυνατά για επικρατεί το νεοελληνικό μπαχαλο,και μετά οικτήρει τις φυλακές.
Αυτή είναι η μία πλευρά
Η άλλη είναι η ψευδαίσθηση του παντοδύναμου κράτους,που υπάρχει σε σοβαρές χώρες ,όπου οι εγκληματίες δεν μπορούν να το ξεφτιλήζουν.
Αλοίμονο
Που αλλού στον κόσμο γίνονται τέτοια καραγκιοζιλίκια,με επαναλαμβανόμες αποδράσεις απο φυλακές;
Θα αποδείξουμε η ψευδαίσθηση του παντοδύναμου κράτους παγκοσμίως,είναι ιδεολογικής φύσεως,και δεν έχει σχέση με καμία πραγματικότητα ,αλλά όλα τα κράτη είναι υποψήφια εξεφτελισμού,καταρράκωσης,και δυνητικά ενσωματώνουν όλα τα είδη ασυναρτησίας και όλα τα είδη κωμωδίας.
Καλά κάνουμε και πικρογελάμε με τον Παλαιοκώστα,αλλα είμαστε φοβερά κοινότοποι.
Για να συνειδητοποίησουμε την κοινοτοπία της καταστασης μας,πρέπει πριν από όλα να οριοθετήσουμε την εγκληματικότητα
Το έγκλημα είναι πάντα ιστορικά και κοινωνικά προσδιορισμένο.Υφίσταται μόνο αφου κάποιοι άλλοι το ορίσουν ως τέτοιο.
Το έγκλημα δεν υφίσταται παρά ως εκτροπή από μια παραδοχή,που έχει τον χαρακτήρα της σύμβασης,και η οποία αλλάζει συνεχώς.
Ζωκλοπή στην Υεμένη (ή στην Κρήτη πριν 50 χρόνια) ,εγκλημα τιμής στο Πακισταν, δεν έχουν το ίδιο ηθικό ή νομικό βάρος στο Λιχνεσταιν.Είναι απόλυτα σχετικά.
Είναι λοιπόν το έγκλημα σχετικό.Η ιστορική τομή του Μωυσή με τις εντολές,ακριβως καταδεικνύει την ιστορικότητα ακόμα και των πιο θελελιωδών παραδοχών.Αν ο φόνος ήταν εγγενώς,αυτοφυώς,ουσιοκρατικά απορριπτέος τι στο καλό έπιασε τον Μωυσή, να κάνει επακαλήψεις.Για ηθοποιός στην Καπερναούμ προβάριζε;
Η σχετικότητα και η ιστορικότητα του εγκλήματος,συνεχίζει όλη την γραμμή της κοινωνικής συνέχειας.
Ο εγκληματίας ο παραβάτης,παρεκτρέπεται αενώς προς τον ιστορικό του περίγυρο.Η ποινή του είναι ομοίως σχετική.
Ωραία λοιπόν ένας παμπονηρος Τρικαλινός,διαπράτει το έγκλημα και την κομπίνα που αρμόζει στον κοινωνικό του περίγυρο.
Δραπετεύει από μια φυλακή ,μιας μικρομεσαίας χώρας,με άρρυθμο κράτος, ανύπαρκτους ελεγκτικούς μηχανισμούς.Προφανώς κάνει τζακ ποτ,αλλα αυτό πρέπει να ειδωθεί μόνο μέσα στο νεοελληνικό περιβάλλον του.
Αντιστοίχως ένας παμπόνηρος αμερικανοεβραίος ξεκινά με 5000 δολλάρια,προσπερνάει όλους τους ελεγκτικούς μηχανισμούς της πιο καπιταλιστικής χώρας,γίνεται πρόεδρος του Nasdaq ,και στήνει μια πυραμίδα κε know how Αγιων Σαράντα,και μπουμπουνίζει τα λεφτά της μισης παγκόσμιας πλουτοκρατίας.
Ομοιώς κάνει ρεκόρ.Πενήντα δις είναι αυτά.
Η παρεκτροπή και η ευφυία στις δύο περιπτώσεις είναι ισοδύναμη.
Ο Παπακώστας μεγαλομένος στην Ν.Υόρκη,θα ήταν Madoff
Δηλαδή γελοιοποιήθκε (ως μη όφειλε χα χα χα) το Ελληνικό κράτος από τον Billy, ενω το Αμερικάνικο διεσώθηκε από τον Madof,το κινέζικο από τους Γαλατάδες της Μελαμίνης,το Γαλλικό από τον broker της Lyonais Agricole (που μαγίρευε τα στοιχεία 2 χρόνια!!) κλπ κλπ
Η κάθε κοινωνία παράγει τις εκτροπές που μπορεί.
Ο δαιμόνιος αγρότης από την θεσσαλία,θα απαγάγει τον Θεσσαλονικίο Αλουμινά ,όπως ο Madoff θα φαει τα λεφτά του Φιξ.
Και στις δύο περιπτώσεις το κράτος γίνεται ρεντίκολο.
Εμείς ταλαιπωρούμαστε με δεσμοφύλακες,ματατζήδες,ελικόπτερα, και τον Αυτιά,ο αμερικάνος με RSS,brokers,FLW,και τον Larry King.
Η πλάκα είναι ότι και ο Madoff και ο Παπακώστας είναι στην ίδια ακριβως κατάσταση.Με πολλα λεφτά στην άκρη και κατ’οίκον περιορισμό.
Το κακό είναι οτι εμεις θα φάμε στην μάπα τον Αυτιά.
Για τον αμερικάνο Παλαιοκώστα εδω
9 comments:
Μα αυτο ακριβώς μας ενοχλει, όχι η καταρρακωση του κρατους καθ' αυτή, αλλα η καταρρακωση απο μια φιγούρα που παραπέμπει στους ληστρικούς λαικους ηρωες των πρωτων χρονων του 20ου αι. Γεγονος που γενναει συνειρμούς και για ένα κρατος με προνεωτερικές δομές που δεν εχει εκσυγχρωνιστει ωστε να παραγει μοντερνους εγκληματιες. Λιγη την εχεις τη ντροπη;
Cynical
Δεν βλεπω καμιά ενόχληση.Βλέπω αφθονο χαβαλέ,ανεκδοτα,ιστολογικές επινοήσεις,καρναβαλισμό.
Βλέπω χαρούμενες φατσες και όχι θλιμμένες.
Τωρα δεδομένου οτι ή έτσι ή αλλιως τον κλεφτη εγω θα τον πληρώσω (στην τελική) ,μου είναι αδιάφοροο.
Εκείνο που με κάνω να γελάω είναι 10 εκατομμυρια μικροπαπακώστες ,αφού δραπετεύουν καθε μέρα από τους Κορυδαλλους,κάνοντας τα λίμπα.έχουν την αξίωση να πηγαίνουν όλα ρολόι.Αμ δε.
(ξερεις πολλες φορες και εντος LLS,τα κάνω μανταρα....)
LLS o Παλαιοκωστας,παλιοτερα ο Ρωχαμης δεν σου φαινονται καπως Νιτσεικοι ηρωες;
Ασχετο κοιτα το παρακατω post
http://grbloopers.blogspot.com/2009/02/blog-post_7156.html
Σαν να βλεπω πολλες ομοιοτητες
με τον Αγιο
Οταν το ακουσα δεν το πιστευα! Και ομως ειναι αληθινο! Δυσκολο να σχολιασω κατι στο κειμενο και το γεγονος... Το μονο που μπορω να πω ειναι: Η απολυτη Live Your Myth in Greece εμπειρια
Παλαιοκώστας είναι όχι Παπακώστας! :)
Λοιπόν η μόνη διαφορά είναι ότι ο Παλαιοκώστας απέδρασε δεύτερη φορά με ακριβώς τον ίδιο τρόπο.
Ο Madoff όμως αποκλείεται να το κάνει και δεύτερη φορά..
Εδώ εστιάζεται η ξεφτίλα του ελληνικού κράτους και η ανικανότητητα της κυβέρνησης της Νέας Δημοπρασίας..
Anonyme
Με χαρα βλέπω οτι ο Αγιος ξαναγύρισε στην ιστοδημοσιοτητα.
Θα τον επισκεφθω
Dennis V
Ακριβως ο πλήρης ελληνικός μύθος
ananonyme
Ο Παλαιωκωστας,δραπετευσε 2 φορές,και ο Madoff ξέφυγε από τους συνεχείς ελέγχους δεκαδες φορές.
Σωστά,παλαιό και όχι παπά
Ωραίος ο παραλληλισμός. Λες και τον Παλαιοκώστα να τον καρφώσουν οι γιοι του; (όπως τον Madoff)
Πέρ' απ' την πλάκα, είν' αλήθεια πως "Η κάθε κοινωνία παράγει τις εκτροπές που μπορεί", όπως λες.
Αλήθεια επίσης είναι ότι η απόδραση του Παλαιοκώστα μας διαπόμπευσε διεθνώς περισσότερο από το Βατοπέδι ή τα ομόλογα!
Άρα το κοινό έχει εκπαιδευτεί να σχολιάζει (και να καταλαβαίνει;) το στιγμιαίο κι όχι το διαρκές "έγκλημα".
Post a Comment