Ο Μ.Διόγος αποτελεί μια από τις ειδικές περιπτώσεις δημοσιογράφου.Οσοι τον παρακολουθούμε απο το ραδιόφωνο (κυρίως) και τον τύπο,έχουμε καταλάβει ότι μάλλον χρησιμοποιει τον αθλητισμό ως έναυσμα για την διατύπωση ενός κριτικού κοινωνικού λόγου.Η ακρίβεια και η επάρκεια για τον αθλητισμό,χρησιμοποιείται ως έδαφος για τον πολιτικό στοχασμό.
Ως ακροατής πάντα θυμάμαι τις σαββατιάτικες μεσημεριανές εκπομπες του ,τον καιρό της σύλληψης της 17 Νοέμβρη,όπου νομίζω δημιουργήθηκε με την βοήθεια των ακροατών το πιο ερεθιστικό ραδιοφωνικό κοκταίηλ με υλικά,την συζήτηση για το ποδόσφαιρο,την βία,την αριστερά,την τρομοκρατία,την δημοκρατία.Πραγματικά μοναδικές στιγμές.
Η αθλητική δημοσιογραφία έχει πολλές σχολές
Τον φιλολογίζοντα πλατιασμό του Φ.Κωνσταντουδάκη
Τον αλανιάρικο τσακπινοκυνισμό των Γεωργίου Γαβαθιώτη
Τον πληροφοριακό καταιγισμό των Διακογιάννη,Σωτηρακοπουλο
Το ξενερουά life style των Πανουτσοκαρπετόπουλων
Αλλά στην θετική χρήση του αθλητισμού ως ,οπτική πρισμα της κοινωνικής κριτικής,ο Διόγος είναι πρωτοπόρος.Στο ίδιο μήκος κύματος βέβαια και ο Ελευθεράτος και οι αποσπασματικές αναφορες του Μπογίοπουλου.
Η ισορροπία σε ένα τέτοιο σχοινί είναι προφανώς δύσκολη.
Το ποδόσφαιρο όντας πλέον μια κολοσιαία βιομηχανία entertainment , στην οποία επενδύονται τεράστια κεφάλαια,με μοναδικό προιόν όχι μόνο το θέαμα,αλλά και μια αφοπλιστική σχέση του οπαδού με την φανέλα,που είναι εκ των προτέρων μονόδρομη.Οσοι είμαστε φανατικοί οπαδοί ξέρουμε ότι είμαστε τελικά μόνο για να δίνουμε ,ενέργεια χρηματα,ζωή προς μια φανέλα.Χωρίς την αρχική μη ανταποδωτική σχέση,του αθλητικού οπαδισμού, τα ομαδικά αθληματα δεν έχουν νόημα.
Η δύσκολη ισορροπία υπάρχει καθώς μια μη ανταποδωτική σχέση,εμπλέκεται στο απόλυτο ανταποδωτικό κύκλο του κεφαλαίου.Είναι κάτι περίπου σαν το Βατοπέδιο.
Εχουμε την πίστη μας ,γνωρίζοντας ότι για να παραμένει ζωντανή,κάποιος πρέπει να την εμπορευτεί σωστά.
Εμείς οι οπαδοί,που έχουμε συνείδηση αυτου του τραγέλαφου,το ξέρουμε καλά και γι’αυτό συνενοούμαστε μεταξύ μας ανεξαρτήτως ομάδων.Κάποιοι παίζουν με τον πόνο μας,αλλα γουστάρουμε να παίζουν όλο και πιο πολύ,αλλιώς δεν έχει γούστο.
Είμαστε εντός της σαδομαζοχιστικής jouissance.
Ο Μάκης λοιπόν έχει καταφέρει να ισορροπεί σ’αυτο το σχοινί ως επαγγελματίας δημοσιογράφος και είναι μοναδικός
Ρούφηξα το βιβλίο του
Ενα κοινωνικό ντοκουμέντο,για την αριστερά, την κατοχή,τον τρίτο κόσμο,την προσφυγιά,την αυτοοργανωση,αλλά και για την Βραζιλιά,την Γερμανία,το Κονγκό,την Ουκρανία.Θα μπορούσε να ήταν και ένα κοσμοπολίτικο μυθιστόρημα με κοινωνικές αναφορές.
Αυτό ήταν για μένα το βιβλίο του Μάκη.
Ο αθλητισμός μου φάνηκε μάλλον ένα καλοστημμένο πανέξυπνο πρόσχημα.
Μ.Διόγος.Μικρες Αθλητικές Ιστορίες .Εναλλακτικές Εκδόσεις 2008.
Burhanuddin Baki : Badiou's being and event and the mathematics of set
theory
-
Το βιβλίο υπέδειξε ο φίλος Weltschmerzk.K
Πρόκειται για το πιο ολοκληρωμένο βιβλίο που ίσως περατώνει και το σκοπό
του ιστολογίου: Την εξοικείωση μη μα...
9 years ago
31 comments:
ΤΥΦΛΟΙ, ΚΟΥΦΟΙ, Ή ΑΜΝΗΜΟΝΕΣ;(*)
(*)Γράφτηκε γιά το προηγούμενο post "Βωβός ή Βωβοί". Για τον κόπο όμως που ενσωματώνει, αξίζει να μπει στην "πρώτη σελίδα"...
Με αφορμή την επικείμενη - και αρνητική για την εξέλιξη του project, σύμφωνα με μη διαψευδόμενη φημολογία - απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας για το ζήτημα της διπλής "ανάπλασης" του Βοτανικού, βγήκαν τα "μαχαίρια" κατά του ΣΥΡΙΖΑ.
Δεν μπορεί να γίνει εδώ βέβαια αναφορά σε όλα τα μαχαίρια που "αστράφτουν" στον αέρα. Ας περιοριστούμε στο εισηγητικό κείμενο του αγαπητού LLS - εν μέρει και στον αναπτυχθέντα εξ αυτού διάλογο. Ο περιορισμός αυτός δεν είναι και τόσο ασφυκτικός. Το κείμενο του LLS, εκτός από την προσωπική ματιά, περιέχει και ορισμένα στοιχεία που αποτελούν κοινό τόπο στην επιχειρηματολογία της ευρείας παράταξης των "μαχαιροβγαλτών.
Κατ' αρχήν η πρώτη απορία: Γιατί τα "μαχαίρια" στρέφονται κατά του ΣΥΡΙΖΑ μόνο; Σύμπασα η Αριστερά τάσσεται εναντίον του σχεδίου της διπλής "ανάπλασης". Και μάλιστα, κατά πλεοψηφία κομμάτων και οργανώσεων, αντιτίθεται ρητά και στην κατασκευή του νέου γηπέδου του ΠΑΟ. Γιατί αυτή η συγκέντρωση πυρών κατά του ΣΥΡΙΖΑ;
Οι πάσχοντες από υπερβολικό κομματικό πατριωτισμό οπαδοί του αρέσκονται να αναπαράγουν την κομματική γραμμή που περιστρέφεται γύρω από το σχήμα "ο ΣΥΡΙΖΑ δέχεται τις περισσότερες βολές γιατί αποτελεί επί της ουσίας την αξιωματική αντιπολίτευση". Ταυτίζουν έτσι, την κομματική προπαγάνδα (καθ' όλα θεμιτή) με την πραγματικότητα από την οποία πηγάζει και διαμορφώνεται. Και η πραγματικότητα είναι, ότι ο ΣΥΡΙΖΑ διαθέτει ένα χαρακτηριστικό, που, στην παρούσα συγκυρία, περισσότερο τον ωφελεί παρά τον βλάπτει (χωρίς αυτό να σημαίνει, ότι τα πράγματα δεν μπορούν να αντιστραφούν ή, ότι το καλό - στην προκείμενη περίσταση - είναι αμιγές κακού...).
Το χαρακτηριστικό αυτό είναι η πολυσυλλεκτικότητά του - εντός του Αριστερού πλαισίου φυσικά. Είναι η πρώτη παράταξη, εκτός των καθεστωτικών κομμάτων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, που κατόρθωσε να αποκτήσει, έστω και ατελώς, μία τέτοια φυσιογνωμία. Οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ γνωρίζουν βέβαια πολύ καλά, ότι η πολυσυλλεκτικότητα μπορεί να κάνει θαύματα στην σύγχρονη Δυτική κοινοβουλευτική δημοκρατία. Και δεν είναι ανόητοι να αφεθούν στις βουλές του Υψίστου: Ξέρουν πολύ καλά ότι ο Ύψιστος δεν είναι μαζί τους. Έτσι, κάνουν ό,τι μπορούν για να αποκεφαλίσουν το "αντιδημοκρατικό φίδι" πριν εξελιχθεί σε "Λερναία Ύδρα"...
Να είναι αυτή η πολυσυλλεκτικότητα ό,τι ονομάζει "λαϊκισμό" ο LLS; Ίσως. Μιά και δεν ανήκει στους παροικούντες την Ιερουσαλήμ (απλώς τους υποστηρίζει), δεν μπορώ να είμαι βέβαιος. Σε κάθε περίπτωση: Αυτός ο "λαϊκισμός" ελπίζω να μην σταματήσει να χαρακτηρίζει τον ΣΥΡΙΖΑ.
Εν αρχή ην η διπλή "ανάπλαση"! Και πριν;
Πριν, σύμφωνα με τον αγαπητό LLS, αλλά και όλους τους "μαχαιροβγάλτες", υπήρχε μόνο το χάος! Σ' αυτό το χάος ήρθε να βάλει τάξη το νομοσχέδιο του Σουφλιά! Και η "λαϊκιστική Αριστερά" πολεμά το νομοσχέδιο! Η "λαϊκιστική Αριστερά" είναι με το χάος! Όπερ εδει δείξαι!
Φυσικά, αυτά μόνο στο μυαλό του! Γιατί ο καλός μας LLS είναι αμνήμων. Και οι αμνήμονες, αυτοί που ξεκινούν περίτεχνους συλλογισμούς ξεχνώντας τα δεδομένα, το "έστω ευθεία γραμμή ε" των σχολικών μας γεωμετρικών ασκήσεων, καταλήγουν να προτείνουν θαυμάσιες κατά τα άλλα "λύσεις", αλλά, φευ, εκτός ...πίνακος! Εν προκειμένω, εκτός της πραγματικότητας δηλαδή.
Πριν από το νομοσχέδιο Σουφλιά λοιπόν, δεν υπήρχε το χάος! Υπήρχε το Προεδρικό Διάταγμα του 1995 που προέβλεπε - συνοπτικά - τα εξής: Δημιουργία ενιαίου κοινόχρηστου χώρου πράσινου 350 περίπου στρεμάτων στα οποία συμπεριελαμβάνοντο και τα 100 στρέματα της ΕΤΜΑ και για τα οποία προβλεπόταν, μετά τον τερματισμό της λειτουργίας της, απαλλοτρίωση. Όταν ήρθε η στιγμή της απαλλοτρίωσης (Οκτώβριος 2003), η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ την θεώρησε "ανέφικτη" λόγω κόστους! Τον Σεπτέμβριο του 2004 η κυβέρνηση της ΝΔ έθεσε στον Δήμο Αθηναίων το ερώτημα αν ήταν διατεθειμένος να καλύψει το κόστος των αποζημιώσεων (45 εκατ. Ευρώ). Η Ντόρα απήντησε αρνητικά. Μετά από αυτά, ξεκίνησε το colpo grosso της διπλής "ανάπλασης"! Κατά την διάρκεια της εκτέλεσης του οποίου, ω του θαύματος, ο Δήμος βρήκε όχι μόνο λεφτά - "τρελά" και κοροϊδίστικα - για να κάνει αγορές γης, πάντα προς όφελος της διπλής "ανάπλασης", αλλά αισθάνθηκε ξαφνικά τόσο πλούσιος, ώστε να απαλλάξει την ΠΑΕ Παναθηναϊκός από υποχρέωση καταβολής στον Δήμο 192,5(!) εκατ. Ευρώ που προέβλεπε η αρχική (υπογραφείσα) σύμβαση μέσα σε 35 χρόνια! Επιπλέον, ανέλαβε την υποχρέωση να καταβάλλει συνολικά μέσα στο ίδιο χρονικό διάστημα στον Ερασιτέχνη Παναθηναϊκό 49 (!) εκατ. Ευρώ!
Και στο νόημα για να 'μπεις, θα σου εξηγήσει ο Μπάμπης!
Ποιός Μπάμπης; Ο Μπάμπης ο Βωβός ντέ! Ο επιχειρηματίας! Ο επενδυτής! Ο δημιουργός της ανάπτυξης και του πλούτου! Ο εργοδότης που δίνει ψωμί σε χιλιάδες οικογένειες! Ωσαννά!
Ο οποίος Βωβός, ως Μπάμπης (δηλαδή μάγκας και κάτοχος του δαιμονίου της φυλής) και όχι ως Χαράλαμπος (δηλαδή ξενέρωτος και φλούφλης, πιστός στον "υγιή καπιταλισμό") κατάφερε να "πείσει" NΔ και ΠΑΣΟΚ(αξιοποιώντας τον Ορθό Λόγο του Διαφωτισμού ασφαλώς, τι φανταστήκατε;) να του παρέξουν με την τροπολογία της διπλής "ανάπλασης" και διπλάσιο συντελεστή δόμησης με "αντάλλαγμα" την δωρεά του μισού οικοπέδου στο Δημόσιο! Ουάου, που λένε και οι Αγγλοσάξονες! Το ουάου βέβαια δεν πηγαίνει στην "δωρεά", αλλά στο γεγονός, ότι αυτή η "δωρεά" είναι, έτσι κι αλλιώς, υποχρεωτική εισφορά σε γή!
Έτσι λοιπόν, η υποχρέωση του Βωβού μεταγλωττίστηκε σε "δωρεά"! Όπως ακριβώς η εκχώρηση γης για το νέο γήπεδο της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, μεταφράστηκε σε "ανταλλαγή"! Όπου το Δημόσιο "ανταλλάσσει" μία έκταση που του ανήκει (γήπεδο της Λ.Αλεξάνδρας), με μία άλλη που επίσης του ανήκει!
Ένας είναι ο εχθρός!
Για όλα αυτά δεν υπάρχει τίποτα στο κείμενο του LLS. Μόνο κάτι γενικόλογες νύξεις περί αφανούς προεργασίας, κρατικοδίαιτου επιχειρείν, αναλογίες (στην μνήμη) με το Βατοπέδιο και τεχνητής(!) διόγκωσης του δομικού όγκου του εμπορικού κέντρου!
Αντίθετα, επικρίνει τον ΣΥΡΙΖΑ (και μόνο τον ΣΥΡΙΖΑ όπως ήδη έχω εξηγήσει). Οι επικρίσεις του είναι απολύτως έωλες. Κι αυτό, γιατί ο LLS δεν αποφεύγει τα συνήθη ατοπήματά του: Λειψή ενημέρωση, προχειρολογία και επιπολαιότητα, αυθαίρετους συλλογισμούς. Και φυσικά, όλα αυτά σε συνδυασμό με τις πολιτικοϊδεολογικές του απόψεις αλλά και φτωχή πολιτική σκέψη.
Επικρίνει τον ΣΥΡΙΖΑ γιατί - λέει -
είναι κατά του εμπορικού κέντρου και υπέρ του εμπορικού αθλητισμού! Εξάγει αυτό το συμπέρασμα από την μη εναντίωσή του στο νέο γήπεδο. Αγνοεί κατ' αρχήν, ότι η αρχική θέση της "Ανοιχτής Πόλης" ήταν διπλό όχι. Τροποποιήθηκε σε εφαρμογή ενός συμβιβαστικού ελιγμού.
Για κάθε λογικό άνθρωπο οι συμβιβασμοί είναι αναπόσπαστο στοιχείο της πολιτικής. Και σε κάθε περίπτωση συμβιβασμού, τα μόνα που συζητούνται είναι, αν ήταν αναγκαίος και ποιό είναι το κόστος του. Όχι όμως για τον φίλο μας. Γι' αυτόν δεν υπάρχουν συμβιβασμοί. Κι εκείνος που καταφεύγει σ' αυτούς είναι "λαϊκιστής". Έτσι κολλάει και την ρετσινιά του "λαϊκισμού" στον ΣΥΡΙΖΑ. (Να 'ναι κι ευχαριστημένοι: Τον Τσάβες τον χαρακτηρίζει "ψιλοτσαρλατάνο λαϊκιστή". Αυτοί πέφτουν στα "μαλακά", λόγω εντοπιότητας υποθέτω...).
Έπειτα, αδυνατεί να σκεφτεί την πιθανότητα, ότι ο ΣΥΡΙΖΑ, στην προκείμενη περίπτωση, εφαρμόζει την αρχή σύμφωνα με την οποία μερικά πράγματα γίνονται αλλά δεν λέγονται. Φυσικά, αν την είχε σκεφτεί, δεν θα έχανε την ευκαιρία να μιλήσει πάλι για "λαϊκισμό"...
Επικρίνει τον ΣΥΡΙΖΑ γιατί - λέει -
"αποδέχεται ως κοινωνικό αγαθό"(!) την "επιχείρηση με το ισχυρότερο brand name" δηλαδή την ΠΑΕ Παναθηναϊκός και "αποδέχεται τον ιδεολογικό της ρόλο"! Πού το είδε γραμμένο; Και πού το είδε συμφραζόμενο; Σε κανένα "όραμα";
Επικρίνει τον ΣΥΡΙΖΑ γιατί δεν βλέπει τις "πολλαπλές ευκαιρίες καινοτομιών"(!) και τα "νέου τύπου εμπορικά concepts"(!) που συνοδεύουν ένα εμπορικό κέντρο. Προφανώς του διαφεύγει ότι αν τα έβλεπε αυτά ο ΣΥΡΙΖΑ, θα ήταν "αριστεροφιλελεύθερη" παράταξη, δεν θα ήταν παράταξη της Αριστεράς!
Για να μην αδικούμε όμως τον φίλο μας, κάποια στιγμή αφήνει λίγο τον ΣΥΡΙΖΑ να ζήσει και τα βάζει με όλη την Αριστερά. Όταν λέει, ότι αυτή "πολώνει την πρόσληψη ανάμεσα στο 'κακό' κέρδος και τον 'καλό' αθλητισμό", υπονοώντας ότι η Αριστερά θεωρεί "καλό" αθλητισμό το νέο γήπεδο της ΠΑΕ Παναθηναϊκός! Άλλο "όραμα" και τούτο...
Στο τέλος βέβαια, επικεντρώνεται και πάλι στον ΣΥΡΙΖΑ προτρέποντάς τον να αφήσει τα "χαζοδιλήμματα Βωβός ή Βωβοί"! Χαζοδιλήμματα, είναι αλήθεια, είχε πάντα η Αριστερά. Ο ΣΥΡΙΖΑ συνεπώς δεν αποτελεί εξαίρεση.Ευτυχώς γι' αυτόν και ατυχώς για τον καλό μας φίλο, όχι το συγκεκριμένο.
Στον καπιταλισμό, δεν υπάρχουν αδιέξοδα!
Αυτό "αποδεικνύει" ο LLS στο κλείσιμο του κειμένου του με τις "λύσεις" που προτείνει στους επιχειρηματίες. Τι να πεις εδώ; Ξεπερνάω την λύπη που νιώθω βλέποντας έναν καλών προθέσεων άνθρωπο να πέφτει σε τέτοιο πνευματικό vertigo και στην προσπάθειά μου να τον βοηθήσω του λέω:
Μα αγαπητέ LLS, αν οι αξιότιμοι αυτοί κύριοι ακολουθούσαν στην ζωή τους αυτά που εσύ έχεις στο κεφάλι σου, τώρα δεν θα ήταν αυτοί που είναι. Θα είχαν φτιάξει ένα blog στο internet από το οποίο θα προσπαθούσαν να αντιπαρατεθούν στην "επιχειρηματικότητα της 'κονόμας' "! Προφανώς, κρίνουν ως πιό κερδοφόρο να την ασκούν! Στο κάτω-κάτω έχουν εσένα που κάνεις ομολογουμένως καλή δουλειά. Ιδιαίτερα στο "ξέπλυμά" της...
Αντί επιλόγου
Πέραν όλων των παραπάνω, αξίζει να ειπωθεί, ότι στην αντι-ΣΥΡΙΖΑ επιχειρηματολογία του ο LLS, προς τιμήν του, αποφεύγει τις "κραυγές". Κάτι που δεν πράττουν όλοι. Φυσικά, υπάρχουν "κραυγές" και "κραυγές". Η "κραυγή" από έναν "λύκο" ή ένα "τσακάλι" χρειάζεται απάντηση. Όχι όμως κι από ένα "τσιουάουα" ας πούμε...
DD
Πολυ τιμητική μια απαντηση ισόποση προς το άρθρο.
Τι καλα να το ειχες διαβάσει κιόλας
Τι καλά να έβλεπες και τις αντιδράσεις που είχε
Είναι αδύνατο να τα βάλω με την προκατάληψη.
Συγνώμη....
Αγαπητέ LLS,
Καθόλου τιμητική για μένα μιά απάντηση 34 λέξεων εκ μέρους σου στο δικό μου κείμενο... Ας είναι...
Φυσικά, ξέρεις ότι με αδικείς όταν διατείνεσαι ότι γράφτηκε ερήμην του δικού σου κειμένου. Και λυπάμαι που δεν έχεις την ικανότητα να διακρίνεις (ή την γενναιότητα να αναγνωρίσεις), ότι δεν διαλέγεσαι με έναν προκατειλημμένο αριστερό. Και πάλι: Ας είναι...
Κλείνω με μία παράκληση: Ειδικά για τα Σ/Κ και τις αργίες, σκέψου το ενδεχόμενο να αφήνεις λίγο περισσότερο το εκάστοτε post στην "πρώτη σελίδα". Ένας εργαζόμενος, τότε βρίσκει κάποιο χρόνο για σχολιογραφία. Τώρα ας πούμε, χωρίς να το θέλω, αδίκησα το post για το βιβλίο του Διόγου και εμφανίζομαι να παραβιάζω την συντακτική "αυτοδιάθεση" του blog. Δεν είναι κρίμα;
Χαιρετώ καλημερίζοντας.
Γιάννη μου σ' ευχαριστώ πάρα πολύ.
Ελπίζω σύντομα να τα (ξανα) πουμε από κοντά. να' σαι πάντα καλά!
Μάκης
Ο φίλος σου Σχολιαστής... ανέκαθεν "μαχαιροβγάλτης" και νυν και ..."τσιάουα", σε συμβουλεύει -αν θέλεις να ...ησυχάσεις- να πράξεις σχετικά ότι ακριβώς έπραξε ο ίδιος στο Blog του... ενα οver and out αρκεί...
Λατρεύων την αντίρρηση, τον διάλογο, αλλά δεν αντέχω την κακοπιστία...
ΔΔ
Οπως εγω έχω το δικαίωμα να αντλώ τα συμπερασματα μου από κείμενα,ομοίως μπορείς να συμπεράνεις ότι θέλεις,και το ιστολόγιο είναι ανοικτό να τα γράφεις.
Αυτή είναι η σύμβαση,του ανοικτου ιστολογίου.
Ως εργαζόμενος και εγώ όμως επιτρεψε μου να γράφω κάνοντας την σχετική οικονομία δυνάμεων.
red pepper
Αναμένω το επόμενο.Καλή Δουλειά!!
σχολιαστη
Η μεριμνα είναι πάντα αυτό που διακρίνει τους καλούς ιστοφίλους ή ιστοσυζητητές
Νασαι καλά!!
Αγαπητέ LLS,
Εν μέρει για να αποκαταστήσω την άδικη μεταχείρισή μου απέναντι στο σημερινό post, εν μέρει για να αποκαταστήσω μία δική σου αδικία εις βάρος δύο προσώπων στα οποία αναφέρεσαι και τα οποία "βαθμολογώ" με υψηλότερο βαθμό και εν μέρει για να διαφωνήσω σε ένα-δυό βασικά σημεία, είπα να κάνω διπλή "εμφάνιση" σήμερα. Λοιπόν:
Το βιβλίο του Διόγου δεν το έχω διαβάσει. Οπότε, ουδέν σχόλιον.
Στο κείμενό σου του πλέκεις το εγκώμιο. Πολλά είναι τα σχόλια που θα μπορούσα να καταθέσω. Δεν θα το κάνω για δύο λόγους: α)Είναι φίλος σου και τον θεωρείς - όπως κι εκείνος εσένα - σύντροφο. Σέβομαι και τα δύο. β)Επειδή, συζητώντας στο blog του, έχουμε διαφωνήσει, δεν θέλω να θεωρηθεί ότι λειτουργώ ως "Μανιάτης". Ή, - αυτό κι αν είναι! - ότι δεν έχω το θάρρος να τον κριτικάρω στο blog του και το κάνω από το δικό σου. Οπότε κι εδώ ουδέν σχόλιον.
Μιά μικρή, εξαίρεση θα κάνω όμως. Δεν είναι παρασπονδία, γιατί είναι υποχρεωτική.
Αναφέρεις ότι "στην θετική χρήση του αθλητισμού ως οπτικό πρίσμα της κοινωνικής κριτικής, ο Διόγος είναι πρωτοπόρος". Για να διευκρινίσεις αμέσως μετά: "Στο ίδιο μήκος κύματος βέβαια και ο Ελευθεςράτος και οι αποσπασματικές αναφορές του Μπογιόπουλου".
Δεν εκφέρω άποψη περί του αν ο Διόγος είναι πρωτοπόρος ή όχι. (Αυτό θα ήταν παρασπονδία). Εκφράζω όμως την κατηγορηματική διαφωνία μου με το γεγονός ότι τον εμφανίζεις "ισοϋψή", αν όχι υπέρτερο στα "σημεία". Έτσι αδικείς κατάφωρα τους άλλους δύο. Γιατί η πολιτικοιδεολογική τους συγκρότηση είναι πολύ πιό άρτια από του Διόγου. (Πρόσεξε: Άρτια, όχι κατ' ανάγκην σωστή σε όλα!). Γι αυτό και μπορούν να αξιοποιήσουν πολύ καλύτερα τα "αθλητικά" ζητήματα προκειμένου να ασκήσουν κοινωνική κριτική.
Μιλώντας γιά πρόσωπα. Δεν θα σχολιάσω τους κριτικούς χαρακτηρισμούς που απονέμεις σε όσους "αθλητικογράφους" αναφέρεις. Αλλά δεν μπορώ να μην σου εκφράσω την απείρως δυσάρεστη έκπληξη που ένιωσα με τον χαρακτηρισμό της "σχολής" Γεωργίου! "Αλανιάρικος τσακπινοκυνισμός"; Όλη αυτή η χυδαιότητα, ο βόρβορος, ο βιασμός της γλώσσας, η φτήνεια, ο εξευτελισμός κάθε αξίας, απλώς "αλανιάρικος κυνισμός" βρε LLS; Και μάλιστα "τσακπίνικος"; Ποτέ δεν μου 'δωσες τέτοια στενοχώρια!
Να κλείσω με μία "χοντρή" πολιτική διαφωνία. Λες, αναφερόμενος στους οπαδούς των ομάδων και στους οποίους προφανώς συμπεριλαμβάνεις τον εαυτό σου: "Έχουμε την πίστη μας, γνωρίζοντας ότι για να παραμένει ζωντανή, κάποιος πρέπει να την εμπορευτεί σωστά".
Δηλαδή, τσουβαλιάζεις όλους τους οπαδούς στην "αριστεροφιλελεύθερη" φαντασίωση; Αγαπητέ LLS, αν ήταν έτσι θα ήσασταν ήδη εξουσία! Επειδή οι οπαδοί δεν έχουν μπροστά τους ορατό τίποτε άλλο πέραν της σαρωτικής επέλασης της αγαπημένης σου Επιχειρηματικότητας και του Κεφαλαίου (πού είναι η Αριστερά οέο;), νομίζεις ότι αυτό θέλει και η καρδούλα τους; Για να μην επεκταθώ σε άλλα, το σύνθημα που δονούσε πέρυσι την Λ.Αλεξάνδρας "ΠΑΟ, θρησκεία Θύρα
13, ο ΠΑΟ δεν είναι του Τζίγκερ εταιρία" δεν έφτασε ποτέ στ' αυτιά σου;
Αυτά ήταν τα πιό σημαντικά που ήθελα να καταθέσω για το σημερινό σου post αγαπητέ LLS. Κι έτσι επανόρθωσα και την αρχική αδικία εμπράκτως.
Χαιρετώ.
Υ.Γ. Μιά ερώτηση: Θυμάσαι που τις προάλλες μου είπες - εκνευρισμένος, το αναγνωρίζω - ότι δεν θα μου κάνεις την χάρη να μου "σβήσεις" σχόλιο, όσο κι αν το θέλω (που φυσικά ξέρεις ότι δεν το θέλω κι ότι δεν γράφω με τέτοιες προθέσεις); Το ξέρω ότι δεν θα το έκανες ποτέ, αφού ποτέ η αντιπολίτευσή μου, ακόμα και η πιό "πολεμική" δεν θα μετατραπεί σε υβριστική. Αλλά πες μου, αν ποτέ το έκανες, δεν θα είχες τουλάχιστον το θάρρος και τον ανδρισμό να αφήσεις να φαίνεται η σήμανση "σχόλιο διεγράφη"; (Έχω στοιχηματίσει ένα σοβαρό ποσό ότι θα το είχες, αλλά απάντησέ μου με ειλικρίνεια χωρίς να το λάβεις αυτό υπ' όψη σου.).
1.-Δεν είναι κύριο ζήτημα,ο χαρακτηρισμός του Γεωργίου.Το πιο ενοχλητικό είναι ο σεξισμός του.Ας μην κολησουμε σ'αυτό.
2.-Ο σχιζοφρένεια των οπαδων είναι η εξής.Οταν ο εκαστοτε Τζίνγκερ,παιρνει πρωταθληματα ουτε γάτα ούτε ζημιά,όταν τα χάνει ειναι "κεφάλαιο".Δεν υπάρχει οπαδός που να μην θέλει κατα βάθος το πιο πλούσιο επενδυτή για την ομάδα του.
Αγαπητέ LLS,
Φυσικά και δεν είναι κύριο ζήτημα ο χαρακτηρισμός του Γεωργίου. Είναι μιά λεπτομέρεια. Όμως, ενίοτε, the Devil hides in the details...
"Σχιζοφρένεια" των οπαδών; Χμ... Ποιός ήταν που είπε (σε ελεύθερη απόδοση), ότι οι άνθρωποι είναι ελεύθεροι στις επιλογές τους, αλλά οι επιλογές που έχουν στην διάθεσή τους καθορίζονται από τις συνθήκες της πραγματικότητας τις οποίες και οι ίδιοι έχουν επηρεάσει;
Χαιρετώ.
Αγαπητέ Γιάννη θα μου επιτρέψεις ένα προσωπικό σχόλιο (καθώς η συζητήσ αφορά το πρόσωπο μου) σχετικά με τις απόψεις του κυρίου Δρακονάριου. Πρόκειται για έναν εμπαθή και ιδεοληπτιοκό άνθρωπο, ο οποίος αφού γράφει: "Επειδή, συζητώντας στο blog του, έχουμε διαφωνήσει, δεν θέλω να θεωρηθεί ότι λειτουργώ ως "Μανιάτης". Ή, - αυτό κι αν είναι! - ότι δεν έχω το θάρρος να τον κριτικάρω στο blog του και το κάνω από το δικό σου. Οπότε κι εδώ ουδέν σχόλιον". Στη συνέχεια όχι απλά σχολιάζει αλλά γράφει: "Εκφράζω όμως την κατηγορηματική διαφωνία μου με το γεγονός ότι τον εμφανίζεις "ισοϋψή", αν όχι υπέρτερο στα "σημεία". Έτσι αδικείς κατάφωρα τους άλλους δύο. Γιατί η πολιτικοιδεολογική τους συγκρότηση είναι πολύ πιό άρτια από του Διόγου. (Πρόσεξε: Άρτια, όχι κατ' ανάγκην σωστή σε όλα!). Γι αυτό και μπορούν να αξιοποιήσουν πολύ καλύτερα τα "αθλητικά" ζητήματα προκειμένου να ασκήσουν κοινωνική κριτική".
Μεταξύ μας δεν περίμενα τίποτα καλύτερο από έναν ιδεοληπτικό άνθρωπο, αλλά πίστευα ότι αθ είχε το ήθος να μην σχολια΄σει τα γραφόεμνα σου για ένα βιβλίο πυο εσύ έχεις διαβάσει, ενώ αυτός δεν έχει διαβάσει, άρα δεν ξέρει καν τι γράφω.
Σόρρυ για το χώρο.
Μάκης
Αγαπητέ Mάκη,
Διάβασα το σχόλιό σου. Δεν ανταποκρίνεται στα πράγματα και με αδικεί. Tώρα, νομίζω, ότι οφείλουμε να απαλλάξουμε το blog του LLS από τον αναπόφευκτο διάλογο και να τον μεταφέρουμε στο δικό σου. Είμαι σίγουρος ότι συμφωνείς.
Χαιρετώ.
Προφανώς και δεν συμφωνώ. Ο Γιάννης έκανε ένα σχόλιο (κολακευτικό θα έλαγα...) για το βιβλίο μου που διάβασε. Και εσύ έκανες ένα σχόλιο γεμάτο εμπάθεια, ύπονοώντας ότι δεν είμαι αριστερός ("αριστερός" σαν και εσένα σίγουρα δεν είμαι...) και υποστηρίζοντας ότι Ελευθεράτος και Μπογιόπουλος είναι... αρτιότεροι ιδεολογικά. Τι να κουβεντιάσουμε; Το πόσο εμπαθής μπορείς να είσαι; Οχι ευχαριστώ...
Αγαπητέ Μάκη,
Δεν σε καταλαβαίνω! Κάνεις παρέμβαση επί προσωπικού. Ζητάς συγνώμη απο τον LLS για τον χώρο. Και μόλις σου προτείνω να συζητήσουμε το προσωπικό ΣΟΥ θέμα στο δικό ΣΟΥ blog, σεβόμενος κι εγώ με την σειρά μου τον εκδότη, δεν το δέχεσαι, συνεχίζοντας όμως να ομιλείς επί της ουσίας πάλι σε ξένο "οικόπεδο", από τον ιδιοκτήτη του οποίου, λίγο πριν, ζήτησες συγνώμη!
Θέλεις να μιλάς χωρίς αντίλογο; Ή θέλεις να αντιλέγεις χωρίς εγώ να μιλώ; Κι όλ' αυτά από ποιό βήμα;
Χαιρετώ.
Ρε φίλε καταλαβαίνεις ή παριστάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις; ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΑΛΟΓΟ μαζί σου για το συγκεκριμένο θέμα, γιατί απλούστατα είσαι τόσο εμπαθής που έκλανες ήδη σχόλια χωρίς να εχεις διαβάσει το βιβλίο. Το κατάλαβες; Δυστυχώς για σένα η εμπάθεια σου φάνηκε...
Αυτά
Εκανες ήδη σχόλια ήθελα να γράψω.... Συγγνώμη
ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΓΝΩΣΤΟ ΘΕΟ...
Γράφω σε Εσένα, γιατί δεν ξέρω πού αλλού να γράψω. Μην με παρεξηγείς. Οι περισσότεροι άνθρωποι έτσι κάνουν. Τα παράπονά Σου σ' ...Εσένα! Κι αν με παρεξηγήσεις, λάβε τουλάχιστον υπ' όψη Σου ότι εγώ ήμουν ειλικρινής και δεν φτιασίδωσα την απελπισία μου με "πίστη".
Σαν Παντογνώστης, το ξέρεις ήδη το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί με τον Μάκη Διόγο. Όπως ξέρεις και το γράμμα που του είχα γράψει πριν μου πει ότι δεν θέλει κανέναν διάλογο μαζί μου. (Βέβαια, εκείνος συνεχίζει να μιλάει επικρίνοντάς με. Προφανώς, όταν λέει ότι "δεν θέλει διάλογο μαζί μου" εννοεί ότι δεν θέλει να ακούσει τον δικό μου αντίλογο στον δικό του λόγο. Ιδέα δεν έχω γιατί. Εσύ, κι αυτό το ξέρεις βέβαια και θα Σου ήμουν υποχρεωμένος αν με φώτιζες λίγο...).
Θα μου επιτρέψεις να παραθέσω το γράμμα που είχα ετοιμάσει για τον Μάκη. Θα βαρεθείς, το ξέρω, να διαβάζεις γνωστά Σου ήδη πράγματα. Αλλά το κάνω για κάποιον άγνωστο χριστιανό, που έχει ίσως την περιέργεια να δεί τι στο διάολο (Συγνώμη) έχει συμβεί. Λοιπόν, το γράμμα:
Αγαπητέ Μάκη,
Δεν ξέρω αν φταίει η επιπολαιότητά σου στην ανάγνωση των σχολίων όπως σου έχω ξαναπεί, δεν ξέρω αν φταίει η απόλυτη αντίθεσή σου προς την εμπάθεια και την ιδεοληψία τις οποίες μου χρεώνεις, δεν ξέρω αν φταίει η επίσης απόλυτη αντίθεσή σου προς τους Ιεχωβάδες της Αριστεράς στους οποίους με συγκαταλέγεις, πάντως το γεγονός είναι ένα: Σε ΚΑΝΕΝΑ σημείο του σχολίου μου προς τον LLS, που τόσο σε θύμωσε, δεν ήμουν ανακόλουθος με όσα είπα.
Δεν ξεκαθάρισα στην εισαγωγή του κειμένου μου, ότι ένας από τους λόγους του σχολίου μου ήταν "για να αποκαταστήσω μιά δική σου αδικία εις βάρος δύο προσώπων στα οποία αναφέρεσαι και τα οποία 'βαθμολογώ' με υψηλότερο βαθμό"; Πώς θα μπορούσα να το κάνω αυτό, αν δεν αναφερόμουνα στην σύγκριση του LLS μαζί σου; Γι' αυτό και διευκρινίζω ότι η εξαίρεση που κάνω "δεν είναι παρασπονδία γιατί είναι υποχρεωτική". Mήπως δεν ήταν; Μπορείς να μου υποδείξεις με ποιό τρόπο θα μπορούσα να εκφράσω την άποψή μου για Ελευθεράτο και Μπογιόπουλο σε σύγκριση με σένα, ΧΩΡΙΣ να αναφερθώ σε σένα;
Αγαπητέ Μάκη αναφέρθηκα σε σένα για να "υπερασπιστώ" τους προαναφερθέντες (τους οποίους, ειρήσθω εν παρόδω, πρώτος ο LLS ανέφερε), όχι για να σε υποβαθμίσω! Είναι απολύτως ΣΑΦΕΣ.
Και είναι το ΜΟΝΟ σημείο στο οποίο αναφέρθηκα. Ούτε για το βιβλίο σου εξέφρασα άποψη, ούτε για τα εγκωμιαστικά λόγια του LLS έγραψα το παραμικρό, ούτε για το πόσο πρωτοπόρος είσαι υπέβαλα ένσταση (αυτό ειδικά το διευκρίνιζα και ΡΗΤΑ). Μόνο αυτό. Γιατί; Επαναλαμβάνω: Γιατί ΔΕΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΛΛΙΩΣ!
Αγαπητέ Μάκη, για την κριτική άποψη που έχεις σχετικά με τις πολιτικές μου θέσεις δεν βαρυγκομώ. Ούτε για τους πολιτικούς χαρακτηρισμούς. Ούτε ακόμα και για τους προσωπικούς. Είναι κι αυτοί στοιχείο του διαλόγου, τι να κάνουμε;
Όμως δεν δέχομαι επ' ουδενί ότι είμαι ανέντιμος, όπως φαίνεται ότι συμπέρανες. Σου ζητώ να ξαναδιαβάσεις ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ και ΨΥΧΡΑΙΜΑ το επίμαχο σχόλιό μου. Και σε προτρέπω να ζητήσεις κατ' ιδίαν και την γνώμη του LLS. Eίναι υπεράνω υποψίας: Έχω διαφωνήσει και μαζί του πολλές φορές, συχνά με σφοδρότητα. Το σημαντικό: Είναι έντιμος. Κι αν τον εμπιστεύομαι εγώ, ένας πολιτικός του αντίπαλος, φαντάζομαι εσύ...
Χαιρετώ.
Αυτά είχα γράψει στον Μάκη Θεέ μου και όπως ξέρεις πολύ καλά, δεν έχω αλλάξει ούτε λέξη! (Ε, καλά, άλλαξα δυό-τρεις, αλλά για λόγους σαφήνειας, αυτό δεν πιάνεται!) Κι ενώ ετοιμαζόμουνα να στείλω το γράμμα μου στο blog του, βλέπω την άρνησή του. Του ζητάω διευκρινίσεις (Συγνώμη και πάλι που Σε κουράζω με γνωστά πράγματα), και μου ξαναστέλνει άλλο μπουγιουρντί, όπου, μιλώντας πάλι σε μένα, επαναλαμβάνει ότι δεν θέλει κανένα διάλογο με μένα!
Θεέ μου, όπως είδες, επιστράτευσα και τον LLS (δεν φταίει σε τίποτα ο άνθρωπος, αλλά τι να κάνω κι εγώ;), ο οποίος είναι έντιμος και επιπλέον φίλος του και πιθανόν να βοηθήσει. Όπως όμως είδα στα δύο τελευταία σχόλιά του, είναι πολύ αγριεμένος! Νομίζει ότι σχολίασα το βιβλίο του χωρίς να το έχω διαβάσει (πού το είδε αυτό Θεέ μου;), νομίζει ότι υπονόησα πως δεν είναι αριστερός, τα 'χει "πάρει" επειδή είπα ότι ο Ελευθεράτος και ο Μπογιόπουλος είναι αρτιότεροι ιδεολογικά (εντάξει Θεέ μου, μας έχεις κάνει όλους ίσους αλλά τι φταίω εγώ αν κάποιοι διαβάζουν πιό σωστά βιβλία από κάποιους άλλους;), εμπαθή με ανεβάζει, εμπαθή με κατεβάζει, τι να Σου λέω τώρα, αφού τα ξέρεις...
Αυτά είδα Θεέ μου και απελπίστηκα και κάθησα και Σου 'γραψα. Ποιός LLS να με σώσει τώρα; Μόνο Εσύ Θεέ μου μπορείς να τον φωτίσεις. Κάνε το Σε παρακαλώ. Καλό παιδί είναι, αυτό στο υπογράφω. Και να Σου θυμίσω (Συγνώμη και πάλι!), ότι τα πηγαίνει πολύ καλύτερα με Σένα από κάποιους άλλους (ξέρεις Εσύ!), που τους έχεις κάνει μεγάλους και τρανούς ενώ - μεταξύ μας - είναι ντενεκέδες ξεγάνωτοι!
Ελπίζοντας ότι θα τα καταφέρεις, Σου εύχομαι Καλή Δύναμη και Καλή Επιτυχία!
Red pepper
Είναι γνωστό σε μας τους δύο,ότι η γνωριμία μας είναι τυχαία,η προσωπική μας επαφή σχεδόν ανυπαρκτη,και η ιστλογική μας σχέση ισότιμη οπως με πολλούς άλλους.
Ταυτόχρονα,τα ανοικτά ιστολόγια έχουν και τις περιπλοκές τους.
Η βιβλιοκριτική μου ,είναι ισοδύναμη με την βιβλιοκριτική για τον Σκαμπαρδώνη (στέλεχος του ΚΚΕ),τον Hayek,τον Nozick,τον Φαράκλα,κλπ κλπγια όλους εγκωμιαστική και για τους δικούς μου λόγους στον καθένα.
Μάλλον είσαι θύμα της πολυσυλλεκτικότητας μου,και της αδυναμίας μου να οριοθετηθω κάθετα προς κάποιες ιστολογικές συμπεριφορες εκτος πρωτοκόλλου.
Ελπίζω να σε δω για δεύτερη φορά στην ζωή μου!!! (σύντομα)
ΔΔ
Ειλικρινα πιστεύω πως ξοδεύεις μια πολυτιμη ενέργεια σε αντιπαραγωγικές διενέξεις,ενω θα μπορούσες να την ξοδέψεις σε γόνιμες αντιρρήσεις.
Αυτό είναι και το μοναδικό μου πρόβλημα μαζί σου.Μαι αίσθηση ανώφελης σπατάλης δικής σου και των άλλων.
Αγαπητέ LLS,
Mε ποιόν ήλθα σε διένεξη με ΔΙΚΗ ΜΟΥ πρωτοβουλία;
Χαιρετώ.
Αγαπητέ LLS,
Δεν απάντησες βλέπω στο ερώτημα που σου έθεσα χθες. Ο.k., κατανοώ την δύσκολη θέση σου. Στην οποία όμως μόνος σου περιήλθες. Θα ήταν προτιμότερη η σιωπή. Και τότε βέβαια, το σχόλιο αυτό θα ήταν περιττό και δεν θα έβλεπε ποτέ το φως...
Όμως ΕΣΥ μου μίλησες χθες. Και τώρα σιωπάς. Εμφανίζεσαι έτσι κι εσύ να κατανοείς τον διάλογο ως μονόλογο. Δεν ξέρω αν σε ενοχλεί αυτό. Ελπίζω και εύχομαι να σ' ενοχλεί. Γιατί τότε θα φροντίσεις στο μέλλον να χειριστείς παρόμοια ζητήματα με τρόπο που δεν θα σε εκθέτει...
Επί του θέματος: Ξέρεις πολύ καλά, ότι σε ΤΙΠΟΤΑ δεν ήμουν εκτός πρωτοκόλλου στο επίμαχο κείμενό μου για την @Κόκκινη Πιπεριά.
Ξέρεις πολύ καλά ότι καθόλου δεν ασχολήθηκα με το βιβλίο του ΜΔ.
Ξέρεις πολύ καλά ότι δεν κατέθεσα καμία ένσταση για όσα του πίστωνες στο δικό σου κείμενο.
Ξέρεις πολύ καλά ότι αναφέρθηκα σ' αυτόν, επειδή, μόνο και μόνο, είχα διαφορετική άποψη από σένα για την αξιολόγηση των δύο συναδέλφων του σε σχέση με αυτόν (σχέση και σύνδεση που το ΔΙΚΟ ΣΟΥ κείμενο εγκαθιστούσε).
Κι ακόμα ξέρεις πολύ καλά, ότι και εξηγήσεις ήθελα να του δώσω, και το δικό σου blog να απαλλάξω από την όποια συζήτηση. Απέτυχα βέβαια. Όχι γιατί ήμουν "εκτός πρωτοκόλλου". Αλλά γιατί ο ΜΔ ήταν εκτός εαυτού. Και εκτός κοινής, κοινότατης λογικής. Κι έτσι, ΕΚΕΙΝΟΣ μετέτρεψε έναν διάλογο σε διένεξη!
Γιατί; Στην πραγματικότητα επειδή "τόλμησα" να καταθέσω την "βέβηλη" σκέψη ότι οι Ελευθεράτος και Μπογιόπουλος έχουν πολιτικοϊδεολογική συγκρότηση "πολύ πιό άρτια" από την δική του! Και λέω στην πραγματικότητα, γιατί όντως, αυτή ήταν η μόνη μου αναφορά (την έχω αιτιολογήσει κατ' επανάληψη, να μην επαναλαμβάνομαι).
Αρνήθηκε τις εξηγήσεις μου. Αρνήθηκε τον διάλογο. Γιατί; Γιατί προτιμάει να κρίνει χωρίς να κρίνεται - και να 'ταν ο μόνος!...
Γιατί προτιμάει να "κραυγάζει" χωρίς να επιτρέπει στον άλλον ούτε να ψιθυρίσει!
Γιατί προτιμάει να καταγγέλλει για "εμπάθεια" τον άλλον και όχι να θεμελιώσει την καταγγελία του, όπως θα ήταν υποχρεωμένος να κάνει σε έναν διάλογο.
Δεν ξέρω αγαπητέ LLS, αν κι εσύ χαρακτηρίζεις "βέβηλη" την δική μου, διαφορετική από την δική σου αξιολόγηση του ΜΔ σε σύγκριση με τους δύο συναδέλφους του. Ελπίζω πως όχι, σεβόμενος το δεύτερο συνθετικό του ονόματος του blog σου. Σε κάθε περίπτωση, για να θεμελιώσω την δική μου άποψη (με ένα μόνο και συμβολικό στοιχείο, ώστε να μην επεκταθώ σε άλλα, πιό περίπλοκα), κλείνω με ένα ακόμα, διπλό ερώτημα:
Πιστεύεις, ότι, ο Ελευθεράτος και ο Μπογιόπουλος ΥΣΤΕΡΟΥΝ ως αριστεροί σε πολιτικοϊδεολογική συγκρότηση από τον ΜΔ, επειδη
ΔΕΝ θεωρούν τον Χριστόφια ΦΑΣΙΣΤΑ; Η πιστεύεις ότι είναι ΙΣΟΥΨΕΙΣ επειδή ΣΥΜΜΕΡΙΖΟΝΤΑΙ την ίδια άποψη; Έτσι, για να ξέρω αν πρέπει να μπω σε τρελάδικο...
Χαιρετώ.
Υ.Γ. Το ερώτημα, όπως και ολόκληρο το σχόλιο, είναι τελείως ρητορικό. Θερμή παράκληση, μην απαντήσεις. (Αυτό φυσικά - αυτονόητο, αλλά ας το πω για να γραφτεί στα "πρακτικά" - δεν σημαίνει ότι συμφωνείς με τις απόψεις μου). Ο λόγος; Τον είπες πρώτος εσύ: Αρκετά σπαταλήθηκα!...
ΔΔ
-Οι εκπομπές του Διόγου,με την δημοκρατικότητα τους,την υφή,την αρμονική πλεύση Αριστεράς και Ποδοσφαίρου,είναι ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΕΣ,μακράν από οποιοδήποτε άλλο εγχείρημα στο ελληνικό επαγγελματικό ραδιόφωνο
-Το στιγμα της Red Pepper έχει ορατές διαφορές ,απο το LLS,τις οποίες με σαφήνεια,πολιτισμένων συνομιλητων έχουμε οριοθετήσει αμοιβαίως με τον Διόγο.
ΔΔ,το παιχνίδι διαλόγου,διαφορών,αντιρρήσεων κλπ είναι γόνιμο,αλλα δεν έχει σχέση με ΛΕΚΤΙΚΕΣ ΑΚΡΟΤΗΤΕΣ,ΑΠΟΛΥΤΟΤΗΤΕΣ κλπ.
Σε καλω για πολλοστή φορά,δες τα ιστολόγια ως ευκαιρία επικοινωνίας,και διάυγασης διαφορών,και τότε θα απολαύσεις χωρίς περιττές σπατάλες.
Δεν υπάρχει πιο γόνιμο απο μια διαφωνεία που ΔΕΝ γίνεται συμφωνία (=σούπα) αλλα που ξεκαθαρίζει τα σημεία διαφοράς,που βοηθά όλους να κερδίσουν κάτι.
ΔΔ
Σκέψου μήπως τα πολιτικά μας καφενείου σε αφορουν.
Αγαπητέ LLS,
Θα με αφορούν από την στιγμή που θα διαπιστώσω, από αυτό εδώ το blog ή κάποιο άλλο, ότι έχεις απαλλαγεί από την κακή και ανώφελη συνήθεια να διαλέγεσαι, όχι ξετυλίγοντας το κουβάρι που αποτελεί το αντικείμενο της συζήτησης, αλλά ένα άλλο, διαφορετικό κάθε φορά κουβάρι. Εφαπτόμενο μεν με την συζήτηση, αλλά όχι και συμπίπτον.
Χαιρετώ.
Αγαπητέ LLS,
Να με συγχωρείς πολύ. Φάνηκα αγενής. Δεν είμαι!
Η πρόσκλησή σου είναι τιμητική. Και σ' ευχαριστώ πολύ!
Χαιρετώ.
Είμαι αναγκασμένος να δώσω για άλλη μια φορά μια απάντηση στον κύριο Δρακονάριο. Ο τίτλος "Ο Χριστόφιας είναι Φασίστας" δεν ήταν δικός μου, αλλά ενός άρθρου του Βάσου Φτωχόπουλου που ανέβασα στην "πιπεριά". Δεν είμαι της λογικής να αλλάζω τους τίτλους κειμένων που δεν είναι δικά μπυ.Ομως ο κύριος Δρακονάριος έχει κολλήσει εκεί. Οχι γιατί λεει ότι έχω άδικο που τον λεω εμπαθή με το πρόσωπό μου.
Σε ότι αφορά τον Διονύση Ελευθεράτο και το Νίκο μπογιόπουλου, οι οποίοι είναι πολύ καλοί μου φίλοι, απλά θα μπορούσα να παραθέσω κείμενα ιδιαίτερα του Μπογιόπουλου που καμία σχεση δεν εχουν με την δήθεν ριζοσπαστική αριστερη άποψη που έχει ο εν λόγω κύριος, αλλά δεν αξίζει το κόπο.
Γιάννη για άλλη μια φορά ευχαριστω για τα καλά σου λόγια, αλλά τα λες σε έναν άνθρωπο εμπαθή με το πρόσωπό μου...
Μάκης
Kόκκινη (Μπλέ, Μαύρη, Πορτοκαλί, Κίτρινη, Ροζ, Πράσινη) Πιπεριά,
Πολύ σε χαϊδέψαμε, αλλά μέχρι εδώ!
Εκτός όλων των άλλων, έχεις και ασθενή μνήμη! Επιπλέον, δεν φροντίζεις να την "φρεσκάρεις" πριν μιλήσεις, ώστε να αποφύγεις το ρεζίλεμα.
Να στην φρεσκάρω εγώ την μνήμη λοιπόν, αφού δεν είχες την πρόνοια να ρίξεις μια ματιά στο δικό σου blog! (Για το ρεζίλεμα, ο αποκλειστικός υπεύθυνος είσαι εσύ!).
Στις 29 Αυγούστου του 2008, αναδημοσίευσες το κατάπτυστο (για έναν αριστερό) κείμενο του Βάσου Φτωχόπουλου για τον Χριστόφια, με τον εξ ίσου κατάπτυστο τίτλο "Ο φασίστας Πρόεδρος"!
Σου έστειλα την επομένη σχόλιο με το οποίο σου επεσήμαινα ότι "Το να αναδημοσιεύεις τέτοια κείμενα ασχολίαστα, είναι πολύ αποπροσανατολιστικό για μερικούς από τους αναγνώστες σου" και σε καλούσα να ξανασκεφτείς το όλο ζήτημα.
Σε λιγότερο από 4 ώρες την ίδια ημέρα (30 Αυγούστου 2008) δημοσίευσες την απάντησή σου προς εμένα, όπου, εκτός άλλων, μου έγραφες επί λέξει:
"Τώρα για το κείμενο του Βάσου, προφανώς και συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΩΣ (τα κεφαλαία δικά μου) άρα δεν υπάρχει λόγος για σχολιασμό"!!!
Σύνελθε! Ή, σιώπησε!
Γραφικότατε Δρακονάριε οι απειλές αλλού.Ισως σε τίποτα "ριζοσπάστες αριστερούς" σαν και του λόγου σου. Περιφέρεσαι ανώνυμα στα μπλογκ και παριστανεις τον κήνσορα κα τον ξερόλα. Αϊντε. Μάλλον εσένα παραχαϊδέψαμε. Προφανώς και συμφωνώ με το κείμενο του Βάσου, αλλά το θέμα είναι εμπάθεια σου και το πως χρησιμοποιείς εσύ τα κείμενα που υπάρχουν στο μπλογκ μου.
Εγραψες λοιπόν γραφικότατε ότι: "Πιστεύεις, ότι, ο Ελευθεράτος και ο Μπογιόπουλος ΥΣΤΕΡΟΥΝ ως αριστεροί σε πολιτικοϊδεολογική συγκρότηση από τον ΜΔ, επειδη ΔΕΝ θεωρούν τον Χριστόφια ΦΑΣΙΣΤΑ";
Και σου ξαναλέω. εχεις διαβάσει κείμενα του Μπογιόπουλου π.χ. για τον Στάλιν, για τον Τρότκσι, για τον Τάσσο Παπαδόπουλο για το ΚΚΕ, για την αριστερα σήμερα;
Ξέρεις την άποψη του Ελευθεράτου για τον Χριστόφια; Είμαι σχεδόν σίγουρος πως όχι. Ομως για να βγάλεις την εμπάθεια σου (γιατί άραγε;) τους αναφέρεις ως πιο συγκροτημενους, σε ένα ποστ του Γιάννη για το βιβλίο μου.
Επαναλαμβάνω αν αυτό δεν είναι εμπάθεια τι είναι...
Και εν κατακλείδι ποιος είσαι που που τριγυρνάς στα μπλογκ με ένα αριστερόμετρο και μετράς την αριστεροσύνη μας;
Αϊντε σύνελθε ή άσε μας ήσυχους...
Υ.Γ. Οι δυο απαντήσεις του LLS μάλλον δεν σου άρεσαν ή μήπως δεν τις κατάλαβες. Κάνε μια προσπάθεια να τις ξαναδιαβάσεις, μπας και καταλάβεις. Εκτός και αν θεωρείς ότι και ο LLS είναι... βαλτός από εμένα. Δεν θα εκπλαγώ να το γράψεις και αυτό...
DD
Ανέχομαι τον διάλογο μέχρι βλακείας,και εξαντλω την ευγένεια στα όρια της μ.....
Απευθύνεσαι με την φραση,σε κάποιον άλλο φιλοξενούμενο
με τους όρους
"Kόκκινη (Μπλέ, Μαύρη, Πορτοκαλί, Κίτρινη, Ροζ, Πράσινη) Πιπεριά,
Πολύ σε χαϊδέψαμε, αλλά μέχρι εδώ
Αρκετά!!!!!!Υπάρχουν στοιχειώδεις κανόνες δημόσιου διαλόγου.
ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΦΟΣ ,ΑΥΤΗ Η ΑΚΡΟΤΗΤΑ,ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΣΕ ΕΝΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΑΙ ΕΓΩ.
ΤΕΛΟΣ!!!!!
DD
Η αγρια συμβολή σου μου έγωσε την ιδεά να δημιουργήσω ενα ιστολογιο με τίτλο Left Liberal Antithesis οπου ευχαρίστω μπορω να αντιπαρατεθω εκτός πρωτοκόλλου
Σε καλώ να αναρτήσεις ότι θέλεις
leftliberalantithesis.blogspot.com
Welcome!!
Post a Comment