θα έλεγα ότι το 28 days later είναι πολύ καλυτερο, (το έχω στα υπόψιν και για ανάρτηση στο μέλλον) και πιο δουλεμένο από κάθε άποψη και ότι ο Νούσιας έχει αντιγράψει από αυτό.
Tyler Να πω την αλήθεια,μεσα στον γενικό χάμο,έψαχνα κάτι "κακό" που να μην είναι κακό. Το 28 days δεν το εχω δει,θα κοιτάξω να το δω,ίσως στο eco cinema..
Δειμο Κωμικοτραγικές σκηνές με ζομπι στην Αθήνα.Ιογεννείς βρυκόλακες εναντίον επιζώντων στην έρημη πόλη. Κάτι μεταξύ "γιορτινής" Αθήνα και αιμάσουσας Γαζας.
ιογενής είναι το βρυκολάκιασμα στο 28 days later. Στο Κακό, δεν είναι σαφές τι προκάλεσε το βρυκολάκιασμα. Κάτι βγήκε από τη γη και πρόσβαλε αρχικά εργάτες εργοταξίου στο υπέδαφος και μεταδόθηκε σε ολόκληρη την Αθήνα.
Επίσης, κάποια επαναλαμβανόμενα πλάνα στην ταινία σου δημιουργούν μια ασαφή εντύπωση ότι ή εξαπλώνεται κάτι αόρατο με ταχύτητα, ή ότι πλησιάζει κάτι απειλητικό εξ ουρανού και ενωνλώμενο με το κακό του υπεδάφους θα κορυφώσει την πλοκή, όμως δεν...
Ο θεατής τελικά γνωρίζει, ό,τι και οι πρωταγωνιστές για την προέλευση της συμφοράς και αυτό παραμένει ως το τέλος της ταινίας. Ενα όχι τόσο καινοφανές χαρακτηριστικό (άγνοια των αιτίων και των σκοπών της συμφοράς, αποκαθήλωση του θεατή από την εποπτική θεση του, δηλ. που γνωρίζει πιο πολλά από τους πρωταγωνιστές για το τι συμβαίνει σε σημείο που μπορεί και να προβλέπει την πλοκή) το οποίο όμως έχει δουλευτεί πολύ περίτεχνα σε πρόσφατες χολυγουντιανές ταινίες με κορυφαίo το Κλόβερφηλντ αλλά και το αρκετά καλό "Συμβάν"
Tyler Θαυμάσια η κινηματογραφική σου συμβολή. Να πω την μικρη αμαρτία μου,το κακό το είδα τελείως συμβολικά,και σε σχέση με την ελληνική πραγματικότητα. Μου φάνηκε ίσως προφητικό. Ερημη αθήνα,αλαφιασμένοι επιζώντες,γκροτέσκοι διώκτες,μπόλικη "κοκινη σαλτσα". Ενα γλυκόξινο κοκταίηλ. Νομίζω οτι σύντομα θα βγει το κακο νο 2.
για ελληνική ταινία είναι πρωτοπόρα. Μάλιστα μου αρέσει να την συγκρίνω με το 28 days later στο πιο κραυγαλέο σημείο αντιγραφής, αλλά συνάμα και το πιο ενδιαφέρον, την καταφυγή στον στρατό ως μόνη διέξοδο σωτηρίας.
Η κατάληξη μέσω αυτής της επιλογής και συναναστροφής στο μεν 28 days είναι ρεαλιστική και ωμή σε τέτοιες καταστάσεις (2 κορίτσια ανάμεσα σε τόσους απομονωμένους άντρες στον πιο μάτσο θεσμό της κοινωνίας...),
στην δε ελληνική (το κακό) ο σεναριογράφος προτιμά να μη θίξει τα φαντασιακά στερεότυπα του μέσου πολίτη για την αποστολή του Ελληνικού στρατού, την ανιδιοτελή υπερασπιστή του από τις όποιες δυνάμεις του κακού (εχθροί του έθνους, θεομηνίες, κλπ)
Δεν έχω δει την ταινία. Είχα διαβάσει όμως και θυμάμαι αρκετές κριτικές, από τις οποίες κατέληξα στο συμπέρασμα πως - στην καλύτερη περίπτωση - έχουμε να κάνουμε με μία παραβολή. Και αναρωτιέμαι: Γιατί παραβολή; Δεν θα ήταν χρησιμότερο να μας δείχνει το καθημερινό κακό μέσα από τις "αθώες" μεταμφιέσεις του με τις οποίες είναι πανταχού παρόν στην καθημερινή κοινωνική ζωή και τις κοινωνικές σχέσεις κάθε είδους;
Θα μου πεις - ίσως: Έτσι το είδε ο καλλιτέχνης. Ναι, αλλά στην περίπτωση που όντως πρόκειται για παραβολή (άρα είναι δεδομένο πως θέλει να είναι χρήσιμος καλλιτέχνης), μάλλον είδε την εύκολη λύση για να μεταφέρει το μήνυμά του κι όχι την χρήσιμη. Ή όχι;
ΔΔ Η αναρτηση μου ήταν ευχετήρια κάρτα. Δεν μπορούσα να σκεφτω τίποτα καλύερο παρα το πρωτο ελληνικό σπλαττερ,που να συμπυκώνει την αίσθηση μου για αυτή την περίεργη πρωτοχρονιά Το video υπάρχει στην ανάρτηση.Αν δε σε χαλαει η μικρή οθόνη,δες το. Είναι κάτι ιδιαίτερο,πολύ ιδιαίτερο.......
einai polu evil. o skuno8eths, senariografos ,protagonisths ,samourai ,pou ta vazei me tous nazi-ninja ,mou eixe e3omologi8ei mia vareth vradia me krasaki k pikilia k alles aidies oti: meta thn enasxolish tou me ton europaiko kinimatografo paraligo na ginei gay kai apo tote io8etise th holywoodianh arxh ..gunaikia sth8h kai ekri3eis!Ola auta vevaia polu prin o Roushs grapsei gia thn periptosh opou oi 8emeliotes tou mar3ismou den upologisan ton oportounismo h opws aliws suni8izetai na legetai sustimikh enswmatwsh. etuxe na ton gnorisw kata thn diarkeia tou "making of" tou karate...argotera 8a asxoliotan me thn tainia....ekane kati san ta Grundrisse tou Marx prin to Kefalaio.
o zizek pezei na einai karikatoura tou. kai ola auta eginan me ena kai mono skopo:GIA TO ROCK! \m/
Για 'μένα "ΤΟ ΚΑΚΟ" είναι μια από τις καλύτερες κωμωδίες. Είχα λυθεί στο σινεμά όταν το είχα δει. Το παίξιμο είναι άθλιο και αυτό κάνει την ταινία ακόμα κωμικότερη. Το "ΚΑΡΑΤΕ-ΤΥΦΛΗ ΦΥΓΗ" όμως είναι τρελό σάπισμα, αρκεί να το δείτε με παρέα για να εντείνεται η καφρίλα. Για το 2009 μακάρι να πιάσει ο εξορκισμός και να είναι καλύτερο από το 2008 αλλά δεν είμαι αισιόδοξος... Η νεκροψία θα το δείξει. Καλή χρονιά σε όλους
sfiltro KAKO-KARATE-ΤΡΕΛΛΗ ΦΥΓΗ-ΕΞΟΡΚΙΣΜΟΣ -ΑΘΗΝΑ-ΓΑΖΑ-ΚΟΥΝΕΒΑ- 2008 Η ευχετηρια κάρτα,με την γλυκόξυνη γεύση ,συνεχίζει την διαδρομή της,αλλα ας ελπισουμε χωρίς νεκροψία στο τέλος. Ας κρατήσουμε από το ΚΑΚΟ μόνο την κωμική πλευρά του ,μεσα στο 2009!!
@ left liberal, δεν ξέρω αν θα βρω και λινκ για την ταινία, αλλά μια και τέτοιες ταινίες είναι καλτ (χαμηλό μπάτζετ, πρόχειρη σκηνοθεσία, μέχρι και αυτoσχεδιασμός, προτείνω να δεις ον λάιν το Bad Taste που τουλάχιστον έχει προδιαγραφές σπλάττερ κωμωδίας που το έχω ήδη παρουσιάσει, απλώς κάνε κλικ στον σύνδεσμο που προτείνω
Πολιτική Θεολογία : Ενας βιβλιογραφικός οδηγός
-
*Πηγή: politicaltheology.com*
*Political Theology Today* has an ongoing, collaborative bibliography
project where we collect new and classic texts in Pol...
22 comments:
θα έλεγα ότι το 28 days later είναι πολύ καλυτερο, (το έχω στα υπόψιν και για ανάρτηση στο μέλλον) και πιο δουλεμένο από κάθε άποψη και ότι ο Νούσιας έχει αντιγράψει από αυτό.
Πάντως για τέτοιου τύπου ελληνική ταινία αξίζει
Όντως ενδιαφέρον αλλά εμένα από το 2006 μου άρεσε το "Με την ψυχή στο στόμα".
Tyler
Να πω την αλήθεια,μεσα στον γενικό χάμο,έψαχνα κάτι "κακό" που να μην είναι κακό.
Το 28 days δεν το εχω δει,θα κοιτάξω να το δω,ίσως στο eco cinema..
GR
Ναι τελίκά η αλλαγή χρονιάς ίσως με την ψυχή στο στόμα.....,και όχι τόσο κακή....
Αυτή δεν είναι με τα ζόμπι στην ΑΘήνα;
Δειμο
Κωμικοτραγικές σκηνές με ζομπι στην Αθήνα.Ιογεννείς βρυκόλακες εναντίον επιζώντων στην έρημη πόλη.
Κάτι μεταξύ "γιορτινής" Αθήνα και αιμάσουσας Γαζας.
ιογενής είναι το βρυκολάκιασμα στο 28 days later. Στο Κακό, δεν είναι σαφές τι προκάλεσε το βρυκολάκιασμα. Κάτι βγήκε από τη γη και πρόσβαλε αρχικά εργάτες εργοταξίου στο υπέδαφος και μεταδόθηκε σε ολόκληρη την Αθήνα.
Επίσης, κάποια επαναλαμβανόμενα πλάνα στην ταινία σου δημιουργούν μια ασαφή εντύπωση ότι ή εξαπλώνεται κάτι αόρατο με ταχύτητα, ή ότι πλησιάζει κάτι απειλητικό εξ ουρανού και ενωνλώμενο με το κακό του υπεδάφους θα κορυφώσει την πλοκή, όμως δεν...
Ο θεατής τελικά γνωρίζει, ό,τι και οι πρωταγωνιστές για την προέλευση της συμφοράς και αυτό παραμένει ως το τέλος της ταινίας. Ενα όχι τόσο καινοφανές χαρακτηριστικό (άγνοια των αιτίων και των σκοπών της συμφοράς, αποκαθήλωση του θεατή από την εποπτική θεση του, δηλ. που γνωρίζει πιο πολλά από τους πρωταγωνιστές για το τι συμβαίνει σε σημείο που μπορεί και να προβλέπει την πλοκή) το οποίο όμως έχει δουλευτεί πολύ περίτεχνα σε πρόσφατες χολυγουντιανές ταινίες με κορυφαίo το Κλόβερφηλντ αλλά και το αρκετά καλό "Συμβάν"
Tyler
Θαυμάσια η κινηματογραφική σου συμβολή.
Να πω την μικρη αμαρτία μου,το κακό το είδα τελείως συμβολικά,και σε σχέση με την ελληνική πραγματικότητα.
Μου φάνηκε ίσως προφητικό.
Ερημη αθήνα,αλαφιασμένοι επιζώντες,γκροτέσκοι διώκτες,μπόλικη "κοκινη σαλτσα".
Ενα γλυκόξινο κοκταίηλ.
Νομίζω οτι σύντομα θα βγει το κακο νο 2.
για ελληνική ταινία είναι πρωτοπόρα. Μάλιστα μου αρέσει να την συγκρίνω με το 28 days later στο πιο κραυγαλέο σημείο αντιγραφής, αλλά συνάμα και το πιο ενδιαφέρον, την καταφυγή στον στρατό ως μόνη διέξοδο σωτηρίας.
Η κατάληξη μέσω αυτής της επιλογής και συναναστροφής στο μεν 28 days είναι ρεαλιστική και ωμή σε τέτοιες καταστάσεις (2 κορίτσια ανάμεσα σε τόσους απομονωμένους άντρες στον πιο μάτσο θεσμό της κοινωνίας...),
στην δε ελληνική (το κακό) ο σεναριογράφος προτιμά να μη θίξει τα φαντασιακά στερεότυπα του μέσου πολίτη για την αποστολή του Ελληνικού στρατού, την ανιδιοτελή υπερασπιστή του από τις όποιες δυνάμεις του κακού (εχθροί του έθνους, θεομηνίες, κλπ)
Αγαπητέ LLS,
Δεν έχω δει την ταινία. Είχα διαβάσει όμως και θυμάμαι αρκετές κριτικές, από τις οποίες κατέληξα στο συμπέρασμα πως - στην καλύτερη περίπτωση - έχουμε να κάνουμε με μία παραβολή. Και αναρωτιέμαι: Γιατί παραβολή; Δεν θα ήταν χρησιμότερο να μας δείχνει το καθημερινό κακό μέσα από τις "αθώες" μεταμφιέσεις του με τις οποίες είναι πανταχού παρόν στην καθημερινή κοινωνική ζωή και τις κοινωνικές σχέσεις κάθε είδους;
Θα μου πεις - ίσως: Έτσι το είδε ο καλλιτέχνης. Ναι, αλλά στην περίπτωση που όντως πρόκειται για παραβολή (άρα είναι δεδομένο πως θέλει να είναι χρήσιμος καλλιτέχνης), μάλλον είδε την εύκολη λύση για να μεταφέρει το μήνυμά του κι όχι την χρήσιμη.
Ή όχι;
Χαιρετώ.
Tyler
Θα με βαλεις στο τέλος να κυνηγάω να βρω το 28 days....πρωτοχρονιάτικα.
Εκτός αν κάνει κάτι και το eco cimema...
ΔΔ
Η αναρτηση μου ήταν ευχετήρια κάρτα.
Δεν μπορούσα να σκεφτω τίποτα καλύερο παρα το πρωτο ελληνικό σπλαττερ,που να συμπυκώνει την αίσθηση μου για αυτή την περίεργη πρωτοχρονιά
Το video υπάρχει στην ανάρτηση.Αν δε σε χαλαει η μικρή οθόνη,δες το.
Είναι κάτι ιδιαίτερο,πολύ ιδιαίτερο.......
apenanti sthn kaluterh tainia ths xronias 8a antita3w thn kaluterh tainia olwn twn epoxwn.
ta cave studios parousiazoun
karate:tuflh fugh!
http://cavestudioz.blogspot.com/2008/07/karate-blind-escape-on-youtube.html
Anonyme
Οντως πιο "κακό" και από το "κακό".
einai polu evil.
o skuno8eths, senariografos ,protagonisths ,samourai ,pou ta vazei me tous nazi-ninja ,mou eixe e3omologi8ei mia vareth vradia me krasaki k pikilia k alles aidies oti:
meta thn enasxolish tou me ton europaiko kinimatografo paraligo na ginei gay kai apo tote io8etise th holywoodianh arxh ..gunaikia sth8h kai ekri3eis!Ola auta vevaia polu prin o Roushs grapsei gia thn periptosh opou oi 8emeliotes tou mar3ismou den upologisan ton oportounismo h opws aliws suni8izetai na legetai sustimikh enswmatwsh.
etuxe na ton gnorisw kata thn diarkeia tou "making of" tou karate...argotera 8a asxoliotan me thn tainia....ekane kati san ta Grundrisse tou Marx prin to Kefalaio.
o zizek pezei na einai karikatoura tou.
kai ola auta eginan me ena kai mono skopo:GIA TO ROCK! \m/
Για 'μένα "ΤΟ ΚΑΚΟ" είναι μια από τις καλύτερες κωμωδίες. Είχα λυθεί στο σινεμά όταν το είχα δει. Το παίξιμο είναι άθλιο και αυτό κάνει την ταινία ακόμα κωμικότερη.
Το "ΚΑΡΑΤΕ-ΤΥΦΛΗ ΦΥΓΗ" όμως είναι τρελό σάπισμα, αρκεί να το δείτε με παρέα για να εντείνεται η καφρίλα.
Για το 2009 μακάρι να πιάσει ο εξορκισμός και να είναι καλύτερο από το 2008 αλλά δεν είμαι αισιόδοξος...
Η νεκροψία θα το δείξει.
Καλή χρονιά σε όλους
sfiltro
KAKO-KARATE-ΤΡΕΛΛΗ ΦΥΓΗ-ΕΞΟΡΚΙΣΜΟΣ
-ΑΘΗΝΑ-ΓΑΖΑ-ΚΟΥΝΕΒΑ- 2008
Η ευχετηρια κάρτα,με την γλυκόξυνη γεύση ,συνεχίζει την διαδρομή της,αλλα ας ελπισουμε χωρίς νεκροψία στο τέλος.
Ας κρατήσουμε από το ΚΑΚΟ μόνο την κωμική πλευρά του ,μεσα στο 2009!!
Sfiltro
Μόλις συνηδειτοποίηση ότι το ΚΑΚΟ,μπορεί να αφορά και την κοινή μας Τρελλή φυγή (λέγε με Προο)
Αλλα εδω ούτε εξορκισμός πιάνει....
@ left liberal, δεν ξέρω αν θα βρω και λινκ για την ταινία, αλλά μια και τέτοιες ταινίες είναι καλτ (χαμηλό μπάτζετ, πρόχειρη σκηνοθεσία, μέχρι και αυτoσχεδιασμός, προτείνω να δεις ον λάιν το Bad Taste που τουλάχιστον έχει προδιαγραφές σπλάττερ κωμωδίας που το έχω ήδη παρουσιάσει, απλώς κάνε κλικ στον σύνδεσμο που προτείνω
Ευχομαι το 2009 να είναι το ΚΑΛΟ για σένα και για τους ανθρώπους που αγαπάς.
Ευχομαι επίσης πολλές left liberal meetings! (στα starbucks και αλλού)
Δεν έχω δει την ταινία, με βρίσκετε αδιάβαστο, να αφήσω τις ευχές μου:
Καλή χρονιά!
Υγεία και ειρήνη στο κόσμο!
Busy Bee
Ευχές και σε σένα,και για την ονομαστική σου εορτή πού ήταν κοντα (νομίζω.....)
Ας φύγει το κακό,εστω και ως τίτλος
Post a Comment