Thursday, April 30, 2009

Η φρίκη της Ηδονής ή η ηδονή της Φρίκης

Στο υπόγειο της Νομαρχίας Αθηνων,στην οδο Αλεξάνδρας ,στεγάζονται υπηρεσίες σχετικές με την Υγεία.
Στο τέλος του σκοτεινου διαδρόμου δύο γραφεία αντικρύζονται.
Στο πρώτο μπορείς να κάνεις εμβόλια αν ταξιδεύεις σε τροπικές χώρες ,και στο απέναντι μπορείς να περάσεις την καθιερωμένη υγιειονομική εξέταση,και την σχετική γραφειοκρατία αν ασκείς επίσημα το επαγγελμα της πορνείας.
Ο κίτρινος πυρετός χαιρετά τον HIV από μια χαραμάδα πόρτας.
Αν κάποιος κρίνει από τις ουρές των δύο γραφείων τότε στην Αθήνα οι επισκέπτες για πρωτη φορά τροπικών περιοχών πρέπει να είναι τριπλάσιοι από τις επίσημες εργάτριες του sex.
Κι όμως τα τα Στοιχεία είναι συντριπτικα
Στην Αθήνα η ανεπίσημη πορνεία είναι τουλάχιστον 3 φορές μεγαλύτερη απο την επίσημη και ένα πλήθος σημείων συναντησης λειτουργουν ως προκάλυμα.

Οι στρατηγικές αφομοίωσης.Εθελοντισμός,Αισθητικοποίηση,Ανοσία

Το φαινόμενο της πορνείας είναι εξαιρετικά πολύπλοκο.

Εχει ένα πυρηνικό ανθρωπολογικό στοιχείο:την αποκόλληση της απόλαυσης από τον αυτόνομη σφαίρα της,από το σύμπαν της αυτοπληρούμενης ηδονής, στην σφαίρα των καταναγκασμών και ανταλλαγών.Η ερεβώδης σεξουαλική απόλαυση μετατοπίζεται από την αμοιβαία αναζήτηση για την αναζήτηση,από την εσωστρέφεια της ευχαρίστησης,στο πεδίο των καταναγκασμών και ανταλλαγών.

Και επειδή τα όρια της εθελοντικής και αμοιβαίας απολαυτικής συνεύρεσης είναι εγγενώς αδιόρατα,και επιβεβαιούμενα μόνο από τους συμμετέχοντες,το φαινόμενο αιωρείται αενάως.
Ετσι λοιπόν η πορνεία συμβαδίζει με την σκλαβιά,την θρησκεία,την ατομικότητα,κλπ και διασχίζει όλες τις εποχές,τις θρησκείες,τις οικονομίες.

Γιατί σε όλες της εποχής η υπερχειλίζουσα σεξουαλικότητα ,αφου πρωταγωνιστήσει στο θεάτρο του ασυνείδητου,εξέρχεται στην ανοικτή αγορά για να αντισταθμιστεί μέσω μιας ανταλλαγής ,στην καλύτερη περίπτωση,ή του καταναγκασμού τις πιο πολλές φορές.

Η φύση του εκρηκτικού πλεονάσματος libido,είναι αυτή που δημιουργεί ένα αέναο έλλειμα το οποίο κάθε κοινωνία αποδέχεται,και εκπληρώνει με τους πιο τραγικούς τρόπους.

Οι σκλάβες,οι ιερόδουλες,πλήρωσαν την ποινή ,για όλους και για όλα

Από ότι φαίνεται η κατάσταση συνεχίζεται και σήμερα.
Αν και στις μέρες μας το φαινόμενο οριοθετείται από μερικές σταθερές

Α.Την διάκριση εθελοντικής καταναγκαστικής πορνείας και αποδοχή της πρώτης ως πεδίο νόμιμης δραστηριότητας.
Β.Την ιδεολογική θετική αφομοίωση της πορνείας μέσω της της αισθητικοποίησης της.
Γ.Την απονομή νομικής και ηθικής «ανοσίας» στον χρήστη των υπηρεσιών .

Εθελοντική ή καταναγκαστική Πορνεία

Η Παντειος φιλοξενεί μερικους καθηγητές που ασχολούνται με το θέμα

Οι μελέτες τους μας αποδεικνύουν ότι η καταναγκαστική πορνεία αποτελεί παγκόσμιο πρόβλημα μεγάλου βεληνεκούς.

Ο ΟΗΕ αποδέχεται την έννοια της εθελοντικής πορνείας,ως ατομική ελεύθερη επιλογή,και επικεντρώνεται στον περιορισμό του φαινομένου όταν αυτό προφανώς αφορά την αποκρουστικη μορφή της σκλαβίας,που παραπέμπει απ’ευθείας στην ολοκληρωτική ταπείνωση.

Η έννοια της εθελοντικής πορνείας είναι απόλυτα συμβατή με τις πολιτικές και νομικές σταθερές των σύγχρονων κοινωνιών.
Κανέις δεν μπορεί εκ των προτέρων να αποαγορεύσει την αυτόβουλη συμμετοχή σε μια ανταλλαγή με αντάλαγμα την σωματική παράδωση.

Ωστόσο η νομική αυτή κατωχύρωση λειτουργεί περισσότερο ως υπόστρωμα αποδοχής όλων των μορφών της πορνείας ,παρά ως οργάνωση και έλεγχος αυτής της δραστηριότητας.

Στο Συνιστολόγιο δημοσιεύεται μια ανάλυση για τον στρεβλό νομικό πλαίσιο της πορνείας στην Ελλάδα.Αυτό είναι δύσκαμπτο και ιδεολογικά φορτισμένο ,δυσκολεύει την είσοδο της νόμιμης δραστηριότητας,και τελικά ευνοεί την παρανομία και το σχετικό εμπόριο ,και τους διακινητές προστάτες κλπ.

Από ότι φαίνεται η σαφής και σχετικά εύκολη είσοδος στο νόμιμο επάγγελμα δημιουργεί πιο ανεκτές συνθήκες εργασίας,αλλά και ελέγχου.Μάλιστα δημιουργεί και ένα οχι αμελητέο οικονομικό νόμιμο μέγεθος

Η «ανοσία» του χρήστη

Μια από τις συντεταγμένες του πλαισίου της πορνείας είναι η άρρητη αποδοχή μιας ολικής ανοσίας του χρήστη της.
Ο «πελάτης» δεν έχει ευθύνη.

Μπορεί να αξαγοράσει τον χρόνο και την διαθεσιμότητα μιας 16 χρονης θύματος σκλαβίας,traficking,εκβιασμού βιασμού κλπ και δεν φέρει καμία νομική ευθύνη,και το κυριώτερο δεν έχει ηθική και ιδεολογική απαξία.

Πρόκειται για νεοβαρβαρική εκτροπή από την κοινή λογική.

Απλά επαναλαμβάνει το ιδεολογικό σχήμα του εμπορίου ναρκωτικών.
Ο πελάτης θεωρείται θύμα,και ο πωλητής έχει την ευθύνη.
Και ενώ στα ναρκωτικά η φύση του εμπορίου,μέσω της περιορισμένης παραγωγής καταδηλώνει την ισχύ των πωλητών ,που τελικά αναλαμβάνουν και το μεγαλύτερο ρίσκο,αντίθετα στην πορνεία,η έννοια της «ισχυρής» πόρνης είναι ακροβατισμός στα όρια της διανοητικής αξαθλίωσης.

Ο φουκαράς ο πελάτης,ο αδύναμος από τα ένστικτα του,ο χλωμός κανένας.

Αυτός είναι ο πελάτης της πόρνης σήμερα.

Μια συντριπτική ιδεολογική μηχανή,μια κτηνώδης παραγωγή νοημάτων ,έχει προσφέρει στον εκάστοτε αγοραστή ηπηρεσιών «απόλαυσης» την απόλυτη απενοχοποίηση.Την ίδια στιγμή που επιφυλάσσει στον πάροχο των υπηρεσιών την πιο εξευτελιστική θέση.

Στο ολοκληρωτικό αυτό ιδεολογικό πλαίσιο, η νομιμοποίηση και θετική κατωχύρωση της πορνείας αποτελεί θετικό βήμα.Η νομική οριοθέτηση της πορνης τουλάχιστον δημιουργεί ένα πλαίσιο «επαγγελματισμού» που αναχαιτίζει την φρικιαστική ηθικολογία του αμέριμνου πελάτη.Πρόκειται για μια θετική δράση που προστατεύει τον πραγματικά αδύνατο,τον ουσιαστικά έρμαιο,τον πωλητή υπηρεσιών «απόλαυσης»

Η αισθητικοποίηση ως αποστροφή της Libido


Αναφέραμε τον βαθύ και ουσιαστικό ανθρωπολογικό χαρακτήρα της πορνείας.Ακόμη αναλύσαμε γιατι η οριοθέτηση της νόμιμης πορνείας αποτελεί ασπίδα για τους πραγματικά αδύνατους.Και τέλος υποστηρίζουμε την βαναυσότητα της κυρίαρχης ιδεολογίας αθωότητας του «πελάτη»

Εδω όμως εισερχόμαστε σε ένα αντιφατικό φαινόμενο.

Την διαχυμένη αισθητική της «βίζιτας» που προβάλει ένας πόλος δημοσιότητας με υψηλό κύρος σε νεολαία,δυναμικά μορφωμένα στρώμματα.

Το ιστολόγιο είναι πιστό στις αρχες μιας ανοικτής κοινωνίας όπου δεν είναι δυνατόν να στηρίζεται σε απαγορεύσεις ,εκτός λογικής.Ωστόσο διεκδικούμε την δυνατότητα αισθητικής αποστροφής προς μια δημοσιότητα της υποκριτικής «βιζιτολογίας»,που εκπέμπουν ευηπόληπτοι media leaders.

Το πρόβλημα είναι ότι η αισθητικοποίηση,η εξωστρεφής διαχείριση της σεξουαλικότητας,αποτελεί μια βαθύτερη ψυχαναλυτική αποδιαργάνωση.Αποσπά την σεξουαλικότητα από την ολότητα ,του τραυματικού Λακανικού «πραγματικού» και την τοποθετεί στον μερικό χώρο του «συμβολικού» του διαχειρίσιμου της βουλησιαρχικής διακίνισης.

Βυζιά κώλοι μπούτια κοιλιακοί που μοστράρουν στα περίπτερα και στις τηλεοράσεις,δεν αποτελούν έκφραση σεξουαλικότητας,αλλά αντιθέτως μηχανισμό οριοθέτησης της ,καταστολής και τελικά ευνουχισμού.

Η εξωστρέφεια των περι την Libido,αποτελεί την απόλυτη καταστολή της επιθυμίας,τον χειρουργικό ακρωτηριασμό του ηδονικού σώματος.

Οι αξιοθρήνητοι Κωστόπουλοι,Αναστασιάδηδης Περρήδες Λυμπερηδες και όλοι όσοι διακινούν εικόνες ,συμπεριφορές,χειρονομίες μιας χαζοχαρουμενιάς,που παραπέμπει σε μια διαθέσιμη χαρούμενη βιζιτού, αποτελούν την ιερά εξέταση της εποχής.
Ο τρόμος προς την απολαυστική ,απελευθερωτική ηδονικότητα,η απόλυτη φοβία προς την libido,παίρνει την μορφή μιας επιθετικής μπουτοβιζολατρείας που διακινείται μέσω τηλεόρασης και της tv.


O τρομαγμένος μικροαστός που κουνάει το κεφάλι του τρομαγμένος με το «που πάμε»,είναι πολύ πιο έντιμος από τους ευνουχισμένους καραφοβισμένους λούμπεν μαλάκες της βιζιτολογίας που εμπορεύονται οι υποτιθέμενοι high της εποχής μας.

Την α δημοτικού της ψυχανάλυσης να περάσεις καταλαβαίνεις πως πίσω από την άνεση των Κωστοπουλαιοαναστασιάδηδηων και την αντιστικτική προβολή μιας «σοβαρής» οικογένειας ως αντίβαρο της κάθε πιτσιρίκας κρύβεται η τρομώδης στέρηση της σεξουαλικότητας,η ζηλόφθονη ματιά προς την απρόσμενη χυμώδη απόλαυση των σωμάτων.

Η αισθητικοποίηση της light πορνείας,δεν είναι μόνο η βαθύτερη προόωθηση της ,αλλά και η ουσιαστική αποστροφή προς την γονιμότητα της απόλαυσης.




Info
Γιγαντιαία ,πολυπρισματική ανάλυση για το ανθρωπινο σώμα. «Πεπη Ρηγοπούλου.Το Σώμα.Ικεσία και Απειλή».Πλεθρον 2003


15 comments:

Tyler Durden said...

πάντα το λέω ότι αυτοί οι απαστράπτοντες φωτοσοπαρισμένοι κώλοι και τα σιλικονάτα βυζιά μας στερούν την πραγματική απόλαυση, γιατί η πραγματικότητα είναι συνήθως με κυτταρίτιδα, πεσμένα στήθη, σκεμπέδες και φυσικά γήρανση των σωμάτων μας. Αντε να σου κάνει κούκου μετά! :Ρ Δεν μένουμε όμως καθηλωμένοι σε ηλικίες από 16-25!

Αλλά όλος αυτός ο μηχανισμός της αισθητικής των αποτριχώσεων/προσθετικής μαλλιών, λιποαναφορήσεων, μπόντιλάιν, μποτοξ, λίφτινκγ, ανόρθωσης στήθους, σύσφιξης γλουτών, κλπ, κλπ πώς θα επιβιώσει; Τόσοι άνεργοι θα βρεθούν στους δρόμους με τις αναχρονιστικές αριστερές ιδέες μας :Ρ

Left Liberal Synthesis said...

Tyler
Γράφεις σαν και μενα λίγο ελλειπτικα και δεν σε πιάνω ακριβώς.
Δεν έχω κανένα πρόβλημα με καμία παρέμβαση σε καμία εικόνα,και κανένα προβλημα με ινστιτουτα καλονής.
Ο καθενας ας κάνει οτι θέλει.
Εχω όμως πρόβλημα με μια περιρρέουσα ατμόσφαιρα αποδοχής της βίζιτας,αποστροφής στην βιζιτού,και αθώοτητας του πελάτη.

Tyler Durden said...

στο θέμα της πορνείας έχεις απόλυτο δίκιο.

Απαντώ κυρίως σε αυτά:

"Βυζιά κώλοι μπούτια κοιλιακοί που μοστράρουν στα περίπτερα και στις τηλεοράσεις,δεν αποτελούν έκφραση σεξουαλικότητας,αλλά αντιθέτως μηχανισμό οριοθέτησης της ,καταστολής και τελικά ευνουχισμού.

Η εξωστρέφεια των περι την Libido,αποτελεί την απόλυτη καταστολή της επιθυμίας,τον χειρουργικό ακρωτηριασμό του ηδονικού σώματος.

Οι αξιοθρήνητοι Κωστόπουλοι,Αναστασιάδηδης Περρήδες Λυμπερηδες και όλοι όσοι διακινούν εικόνες ,συμπεριφορές,χειρονομίες μιας χαζοχαρουμενιάς,που παραπέμπει σε μια διαθέσιμη χαρούμενη βιζιτού, αποτελούν την ιερά εξέταση της εποχής.

Ο τρόμος προς την απολαυστική ,απελευθερωτική ηδονικότητα,η απόλυτη φοβία προς την libido,παίρνει την μορφή μιας επιθετικής μπουτοβιζολατρείας που διακινείται μέσω τηλεόρασης και της tv."
που η λίμπιντο χειραγωγείται και καθηλώνεται μόνο σε μια πλασματική επιφάνεια, αποσπασμένη από τις βαθύτερες ρίζες της στην προσωπικότητά μας.

Left Liberal Synthesis said...

Tyler
Οκ ,νομίζω οτι επεκτεινεις γόνιμα την αισθητική με ενα δευτερεύον κύκλωμα αισθητικής "συμμόρφωσης".
"Αυτά είναι τα ΄προτυπα και αρα συμμορφοθείτε"
Μεταξυ μας αυτην την κριτική πλευρά δεν την σκεφτηκα ,και είμαι ειλικρινά διστακτικός να την υιοθετήσω ,με την έννοια ότι προτυπα υπηρχαν θα υπαρχουν παντα και ένα οικονομικό κύκλωμα θα τα συνοδεύει.Ωστοσο βρίσκω παντα παραγωγικές τις ιδέες που επεκτείνουν τις ατελεις αναρτήσεις.

DennisV said...

Πω Πω τι θεμα επιασες τωρα! Η αληθεια ειναι οτι συμφωνω μαζι σου. Μονο που διαφωνω σε κατι: Δεν ειναι "αισθητοποιηση" αυτο το πραγμα, ειναι Trash που ποζαρει ως αισθητικη και ομορφια. Ενα εντελως Fake πραγμα: σαν την Θωδη τωρα τελευταια.

Καλη Πρωτομαγια!

Νοσφεράτος said...

κι ενα σχετικό εξαιρετικο ποιημα
''ΠΟΡΝΗ''
http://nosferatos.blogspot.com/2009/03/ecstatic-poetry_21.html

Left Liberal Synthesis said...

Dennis
Για το trash θα χρειαζότανε μια αλλη αναρτηση.Εξ'ίσου απενοχοποιημένο κυριαρχεί παντου

Left Liberal Synthesis said...

Τρομερό οντως
Ας το παρααθεσουμε
Το γραψε η Θεοδοσία Ντουτσιου

Ξεσκισμένη , με τρύπια δικτυωτά καλτσόν
στους πιο βρώμικους δρόμους της πόλης
στο Βερολίνο , στη Γαλλία , στη Ρώμη ,
στην Αθήνα , στο Λονδίνο , στο Δελχί .
Μεθυσμένη , μαστουρωμένη
ζητιανεύοντας για λίγα ευρώ
για να τη βγάλω μέχρι παρακάτω,
δεν έχω ανάγκη ,
δεν χρειάζομαι πολλά
λίγο φαί
και καθαρά εσώρουχα για να πηδιέμαι κάθε βράδυ.
Πεινασμένη , ξεμαλλιασμένη
με ένα τσιγάρο στο χέρι
σκύβω στα παράθυρα των αυτοκινήτων και τους λέω :
«20 ευρώ» ,
επιδεικνύοντας τα τσιμπουκόχειλά μου
και τα στήθη μου που είναι ακόμη στητά και νεανικά.
Μόνη μου , με χαλασμένα τακούνια
5 η ώρα το πρωί
ένα τελευταίο γαμήσι και μετά πάω σπίτι μου να κοιμηθώ.
Δε ζηλεύω τις πουτάνες πολυτελείας
αυτές πουλάνε το μουνί τους
σε βιομήχανους και εφοπλιστές,
σε μπάτσους και δικηγόρους
Εγώ , η πόρνη των 20 ευρώ
δωρίζω το μουνί μου
σε βιτσιόζους άντρες
που δεν τους παίρνουν πίπα οι γυναίκες τους,
σε αυτούς που θέλησαν να κάνουν ένα όργιο
και δεν τους το επέτρεψε η χριστιανική τους ηθική.

Ντυμένη πρόστυχα ,
με ακριβά ρούχα και αδιάβροχο κραγιόν.
Περιμένω να με πάρουν τηλέφωνο
και να πάω για μια βίζιτα σε μια σουίτα των 5 αστέρων….
Άσχημοι άντρες , χοντροί , ανίκανοι,
βουτηγμένοι στα σκατά των λεφτών τους.
Μου δίνουν 1000 ευρώ
και τους προσφέρω
μια ώρα ευχαρίστησης και ηδονής….
Ξεσπάστε επάνω μου ……
βγάλτε όλες σας τις τύψεις επάνω μου ,
μαστιγώστε με , δαγκώστε με , πονέστε με …
αλλά σταματήστε να με κυριαρχείτε .
Γιατί όταν τελειώσει αυτό το γαμήσι
θα είμαι ελεύθερη
να μην ακολουθήσω τους μαζοχιστικούς , ανέραστους νόμους
που έχετε υπογράψει και κατασκευάσει
για να τoυς ακολουθεί ο κάθε πουλημένος…
Είμαι ελεύθερη να μην σας πιστέψω…..
Εγώ η πόρνη πολυτελείας
που ικανοποιώ τα βίτσια του ταξικού εχθρού μου
δεν κάθομαι σε ένα γραφείο για 8 ώρες
δεν έχω διακοπές μόνο για 15 μέρες...συν τις αργίες.
Εγώ η πόρνη πολυτελείας
που καταπίνω τα χύσια
αυτού που θα ‘θελα να πνίξω με τα ίδια μου τα χέρια
δεν είμαι χρεωμένη στην τράπεζα
και δεν πιέζω τα παιδιά μου
να κάνουν μεταπτυχιακό
στη διαχείριση επιχειρήσεων
και στα οικονομικά.

3 η ώρα το μεσημέρι και ετοιμάζομαι για πιάτσα….
Σήμερα θα ξυρίσω το μουνί μου ,
με ξυρισμένο μουνί από 20 πάει 25….
Αλλά τα τακούνια μου είναι χαλασμένα…..
θα κουτσαίνω σαν πρωτάρα πουτάνα
Ένα κοντό φουστάνι , μια μπλε σκιά στα μάτια
και είμαι έτοιμη……
Σήμερα έχω όρεξη για κουβέντα με τους πελάτες μου…
Είναι όλοι απογοητευμένοι , κουρασμένοι , χωρίς όνειρα ,
Κρίμα….τους λυπάμαι…..
Οι περισσότεροι είναι ψεύτες , υποκριτές ,
Πουλάνε το κορμί τους και το μυαλό τους
στους διευθυντές τους , στο στριμωγμένο ωράριο τους…
Και τρέχουν τα μεσάνυχτα για ένα γρήγορο γαμήσι
Για μια φτηνή πουτάνα…
Κρίμα , τους λυπάμαι…
Όλοι ίδιοι όπου και αν κάνω πιάτσα.
Στο Soho στο Λονδίνο ,
στο Place Pigale στο Παρίσι ,
στο Tor di Quinto της Ρώμης ,
στις μεγάλες λεωφόρους της Αμερικής.
Οι πελάτες είναι οι ίδιοι.
Σαραντάρηδες, πιτσιρικάδες , ζευγάρια ,
μια μεγάλη παρέα,
όλοι είναι οι ίδιοι.
Νομίζουν ότι πηδάνε μια βρωμιάρα ,
μια ηλίθια που έχει καταστρέψει τη ζωή της…
Ενώ αυτοί είναι τι? Επιτυχημένοι?
Δεν αντέχω αλλό…γαμημένες ξεκολιάρες
…..πάρτε μια ωραία πίπα στους άντρες σας…
θέλω να ησυχάσω….

Τι είμαστε
σκουπίδια ρε ανόητοι ,
όπως έχετε τους μετανάστες?
Εσείς…μας παράγετε……
εδώ είμαστε
στα πεζοδρόμια ,
στις πλατείες,
μέσα στα σπίτια σας ,
στα πορνοπεριοδικά, στις πορνοταινίες ,
στα site στο ιντερνετ….
Το ξέρετε ότι υπάρχουν πογκρόμ για τις πουτάνες?
Ναι, αυτοί που μας βγάζουν στους δρόμους
αυτοί μας συλλαμβάνουν….

Πουλημένη καθημερινότητα……
κάθε μέρα ο καθένας μας
πουλάει ένα κομμάτι του εαυτού του …
άλλος πουλάει το σπίτι του ,
άλλος τα όνειρα του ,
άλλος το κορμί του ,
άλλος τα παιδιά του ,
άλλος τα όργανά του……

Ξέρεις,...έχω ταξιδέψει …
έχω έρθει από πολύ μακριά...
από την Ταϋλάνδη ,
από τη Ρωσία ,
από την Ουκρανία ,
από την Κίνα ,
από ένα κολοχώρι στην Ελλάδα ,
από ένα φτωχό σπίτι ,
από ένα πρώην κουμμουνιστικό καθεστώς …….
Ξέρεις με έχουνε βιάσει αμέτρητες φορές ,
έχω φάει πολύ ξύλο
και έχω τρέξει πολύ
για να μην κοιμηθώ σε κάποιο αστυνομικό τμήμα
με φαλλοκράτες μπάτσους τριγύρω μου.

Όμως ξέρεις κάτι
κάποιες φορές το ευχαριστιέμαι ,
γουστάρω να με γαμάνε ,
να με πέρνουνε παρτούζα ,
να γλύφω τα αρχίδια του κάθε μαλάκα για να με ξεφτιλίζει , μου αρέσει να είμαι πουτάνα……
Δεν μου αρέσει να με γαμάει ο νταβατζής μου τσάμπα,
δεν μ'αρέσει να μην έχω φράγκα για να φάω ένα πιάτο φαί,
να μετακομίζω από υπόγειο σε υπόγειο
γιατί δεν έχω να πληρώσω το νοίκι,
δεν μου αρέσει να με κοιτάς και να με λυπάσαι …..
Δεν μου αρέσει να με βλέπεις
και να μην ξέρεις τίποτα,
να μην σε νοιάζει από πού ήρθα , που κοιμάμαι , τι τρώω , πως μου μιλάνε ,
τι θα΄θελα κάνω, που θα ΄θελα να βρίσκομαι….

Δεν μπορώ να πάω πουθενά….
εγώ έχω ένα νταβατσή που με κυνηγάει ,
που με απειλεί,
και δεν μπορώ να πάω πουθενά …
Κλεισμένη σε ένα διαμέρισμα
και να έρχονται όλοι να με γαμάνε
και εγώ να μην απολαμβάνω τίποτα …
Ακούς ? Τίποτα……

Στημένη σε μια βιτρίνα στην Ολλανδία….
με λευκές ζαρτιέρες και δυο κοτσιδάκια….
Δεν θέλω πια.....μια δραπέτευση …
μια δραπέτευση από ένα πορνείο….
και που να πάω ?…
Από την αρχή σε άλλη χώρα….
Με ποιο διαβατήριο ?..Με τι λεφτά?…Με τι όνομα?...
Τίποτα πια δεν θα’ναι όπως πρώτα….
Κανένα όνειρο δεν θα σώσει κανέναν….
ούτε εμένα,
ούτε αυτούς..ούτε εσάς…..
Ανοίγω τα μάτια και πάλι εδώ….
στημένη στη βιτρίνα….
και ακούω μόνο το λυγμό μου…….
Κοντά στο άπειρο θα χτίσω το σπίτι μου …
με φράχτες ψηλούς
να μην έρχεται κανένας
μόνο οι φίλοι μου …οι δυο τρεις που έχω…
και όποιος άλλος έρχεται θα τον καταπίνει το άπειρο…
η σκοτεινή άβυσσος του βρώμικου μουνιού μου….
και εδώ θα μπορώ να κλείνω τα ματιά μου
και να τα ξανανοίγω και να΄μαι η ίδια ….

Πούστηδες γραφειοκράτες
που θέλετε 300 ευρώ
για να μου εκδώσετε την άδεια παραμονής στη χώρα
ενώ την εξέταση και την αδεία ότι έχω καθαρό μουνί ,
μου τη δίνετε τσάμπα…
Γαμημένοι……Ξεφτιλισμένοι…..
Πόσες πουτάνες είναι στα κελία
του κάθε αστυνομικού τμήματος κάθε βράδυ
και σας πέρνουνε πίπες ? Πόσες ?....
Σοφρωνιστικοί υπάλληλοι…
Αδεια κρανεία….
Αδεια κρανεία
γιατί κανείς δεν τόλμησε
να ποτέ σκεφτεί ποια είμαι…
αν θέλω μια αγκαλιά το βράδυ για να κοιμηθώ
και όχι ένα πληρωμένο γαμήσι για να με πάρει ο ύπνος…
αν θέλω να βγω μια βόλτα
και να πιώ μια μπύρα χωρίς να πουλάω την τρύπα μου….
αν θέλω να γυρίσω σπίτι μου …. .
αν θέλω να κάτσω εδώ…μαζί σας…
Άδεια κρανεία
γιατί ποτέ κανείς
δεν πρόκειται να με αγαπήσει
ή τουλάχιστον να ζήσει μαζί μου για λίγο όσο αντέξει…
όσο αντέχω και εγώ...
να είμαι αυτή που κάνει πιάτσα στο πεζόδρόμιο….
Ακούτε γαμημένες ξεκολιάρες ?Ακούτε ?……
Ανοίξτε τα πόδια σας να σας γαμήσει όσο θέλει ο άντρα σας…..


Και άμα είναι καμιά φορά
φορέστε ροζ καλτσάκια και
ένα παιδικό βρακάκι...
για να μην πηγαίνει ο άντρας σας
σε μπουρδέλα με ανήλικες πουτάνες.
για να γαμήσει Τσέχες
δεκατετράχρονες και δωδεκάχρονες
που αποφασίζουν να περάσουν τα σύνορα
και καταλήγουν σε ένα δωμάτιο
με άλλες δέκα ανήλικες πουτάνες
όλες γυμνές.....
και να τους εξετάζουν τα στήθη τους,
τα δόντια τους και τις περιοχές μεταξύ των ποδιών τους.


Και άμα ζούσες στη Σιγκαπούρη
θα μπορούσες να δεις
τις δεκατριάχρονες πουτάνες ,
τα πουτανάκια....
να κάνουν πιάτσα για να έχουν λεφτά
για φάρμακα , για φαί ,
για ένα δωμάτιο σε ένα ξενοδοχείο
να κοιμηθούνε ένα βράδυ.


Εμείς είμαστε οι ξεφτιλισμένες πουτάνες ?

L'Enfant de la Haute Mer said...

Χαίρομαι που αφαιρέθηκε ένα
κάποιο σχόλιο.
Αυτό μόνο

Left Liberal Synthesis said...

L'enfant
Τα τρελλα σχόλια που αναρτηθηκαν για μερικές ωρες ήταν αποτελεσμα ανοστο αστείο από καποιον αναγνωστη με πολλές ικανοτητες hacking.
Οι βλακώδεις προβοκατσιες είναι μέρος της ανεξεγκτης δημόσιας φυσης του blogging.
Ευχαριστω για την τιμητική παρατηρητηκότητα

L'Enfant de la Haute Mer said...

Ουφ !!

katerina said...

Lls καλησπέρα,

Αυτός ο άθλιος πουριτανισμός και καθωσπρεπισμός της Ελληνικής κοινωνιας, που παιζει αμεριμνα με ανθρωπινες ζωές.
Ειλικρινά ποσως με ενδιαφέρει η πορνεία, όπως και η παροχή οποιονδήποτε υπηρεσίων επ’ αμοιβή. Τα παρελκομενα της, οι σκλαβιές, οι νταβατζήδες, τα κυκλωματα ειναι το προβλημα, όχι η οποια συναλλαγή μεταξυ δυο ενηλίκων.

Αλλά κάποια στιγμή πρέπει να ξεκαθαρισουμε σε αυτήν την ρημαδοχώρα ποιος ειναι το θυμα, ποιος χρειαζεται άμεσα την αναγκη της Πολιτείας και να το προστατεψουμε ΜΕ ΚΑΘΕ ΚΟΣΤΟΣ. Τουλάχιστον υγειονομικά.

Περα απο το νομικό κομματι, και όπως αυτό ΟΦΕΙΛΕΙ να διαμορφωθεί, πρέπει να πουμε ντομπρα, ξεκαθαρα και πολύ δυνατά, ότι και οι φτωχές πορνες των 12-15 ευρώ, αλλά και οι τοξικοεξαρτημενοι ειναι θυματα. Για τους μεν τοξικοεξαρτημένους, το μονο νομικό παλισιο που μπορώ να θεωρήσω στοιχειωδώς πολιτισμένο, ειναι ότι πρέπει να αντιμετωπιζονται ώς ασθενεις. Κατα τον ίδιο τρόπο που αντιμετωπιζονται οι νεφροπαθείς, οι καρδιοπαθείς, οι διαβητικοί ή ότι... Θεωρώ απαραδεκτη οππιαδήποτε άλλη αντιμετώπιση.

Είναι το λιγωτερο υποκριτικό, στο ιστορικό κεντρο, ότι όχι μονο το Υπουργείο δεν βάζει ΠΑΝΤΟΥ, stands με δωρεάν συγιγγες, αλλά δνε επιτρέπει καν σε ΜΚΟ να τοποθετήσουν, με δικά τους εξοδα. Ειναι αδιανοητο να βλεπουμε τα παιδιά μπροστά στα ματια μας, και να μην τα προστατευουμε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, απο ότι μπορουμε και να θεωρουμε ότι όποιος βρει μια τζαμπα συριγγα, θα ...εθιστεί σε ουσίες.

Όσο για τις έρημες τις πορνες, που οι περισσότερες ερχονται οροθετικές και ΟΧΙ ΜΟΝΟ, απο την πατρίδα τους, ειναι πραγματικά εγκληματικό και για τις ίδιες αλλά και για τους πελάτες τους, να τις αφήνουμε στο έλεος του θανατου.

Ειναι αδιανοητο, το ότι σε πολυ συγκεκριμενες περιοχές της Αθηνας, και του Πειραια, δεν υπάρχουν συνεργεία, των Νομαρχιών που να κάνουν μια στοιχειώδη αιμοληψία, εστω για ένα ELISA. Θερίζει σε αυτές τις ομάδες υψηλού κινδυνου ο ιός. Ειναι τραγικά, απανθρωπα τα δειγματα που συγκεντ΄ρωνουν κάποιες ΜΚΟ που ενεργοποιούνται σε αιμοληψίες, τουλάχιστον να καταγραψουν, να ενημερώσουν και να πεισουν ...όσους μπορουν να πειστούν, να ξεκινησουν αγωγή.

Και εντάξει...εμεις, τους ξεγραψαμε, εμεις... ειμαστε στην απο δω μεριά του φεγγαριου, προχθές πίσω απο την Βαρβακειο, μια παρέα 5 εφήβων, αμφιβάλω αν ήταν πάνω απο 16 χρονών, διαπραγματευονταν την τιμή των 15 ευρώ(τελικά κατέβηκε στα 12), με ...συνομιληκες τους Νιγηριανές. Ειλικρινά αν μπορουσα, ...αλλά δνε μπορείς οι φωτογραφικές ή οι κάμερες των κινητών στο ιστορικό κεντρο «απαγορευονται» για όσους ...ξερουν, θα τραβουσα την φωτό, να πω, εντάξει... οι κορες σας δεν θα γίνουν ...Νιγηριανές, για τίποτα άλλο καρφί δνε σας καιγεται, αλλά οι γιοι σας; Τωρα και εσύ και εγώ, ξερουμε στοιχειωδώς, ακομα και απο τα φοιτητικά μας χρόνια, ποσο ελαχιστα προστατευει ΑΚΟΜΑ και το προφυλακτικό, σε τετοιες περιπτώσεις. Και επειδή, για το ένα ευρ'ω παραπάνω, παραιτουνται της χρησης του, και επειδή ξερουν ότι ...καταδικασμένες ειναι...σπανιως χρησιμοποιείται...ακομα και αυτό

Left Liberal Synthesis said...

Katerina
Δεν είχα επεκταθεί στην πραγματολογική έκθεση του ζητήματος,που σωστά αναφέρεις πλεον είναι σχεδόν οικιστικό ζήτημα.
Ενα γκέτο πορνείας εχει δημιουργηθεί στην Αθήνα.
Εθιξα περισσότερο την ιδεολογική πλευρά,και μια περιρρέουσα ατμόσφαιρα που εντασει την πορνεία εντός μιας "φυσιολογικότητας".
Ισως ομως εχεις δίκιο,ακόμα και η πιο ορατή πλευρά της έχει μεταβληθεί σε μια ανήκουστη βαναυσότητα.

Anonymous said...

www.arelis.gr

περιεχει το αισθησιακο ερωτονομικον

Void Network said...

Θα θέλαμε μόνο να επισημάνουμε στους φίλους αναγνώστες πως το όνομα της ποιήτριας του ποιήματος Η ΠΟΡΝΗ είναι ΣΙΣΣΥ ΔΟΥΤΣΙΟΥ και το βιβλίο της ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΑΙΔΟΥΣ κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΚΕΝΟΤΗΤΑ.
περισσότερες πληροφορίες: http://ecstaticpoetrysemeli.blogspot.com