Μόνο ένας χώρος που ζωογονείται από την υποκειμενική κυκλοφορία και μόνο ένας χώρος που καθορίζεται που καθορίζεται από τις ανεπίσχετες μετακινήσεις (νόμιμες ή λαθραίες) των ατόμων και των ομάδων μπορεί να είναι πραγματικός.
Οι σημερινοί πανηγυρισμοί του τοπικού μπορεί να είναι οποσθοδρομικοί και αντιδραστικοί ,ακόμη και φασιστικοί ,όταν αντιτάσσονται στην κυκλοφορία ,και την μείξη ,ενισχύοντας έτσι τα τείχη του έθνους ,της εθνοτικής ταυτότητας,της φυλής του λαού.(σελ 480)
Οι πραγματικοί ήρωες της απελεύθερωσης του Τρίτου Κόσμου ίσως υπήρξαν οι μετανάστες και οι πληθυσμιακές ροές που κατέλυσαν παλιά και νέα σύνορα.Πράγματι ο μετααποικιακός ήρως είναι ένας ήρωας που συνεχώς παραβιάζει τα εδαφικά και φυλετικά στεγανά,που καταστρέφει τους τοπικισμούς και προοιωνίζεται έναν κοινό πολιτισμό.(σελ 481)
Burhanuddin Baki : Badiou's being and event and the mathematics of set
theory
-
Το βιβλίο υπέδειξε ο φίλος Weltschmerzk.K
Πρόκειται για το πιο ολοκληρωμένο βιβλίο που ίσως περατώνει και το σκοπό
του ιστολογίου: Την εξοικείωση μη μα...
9 years ago
2 comments:
Τι σημαίνει κοινός πολιτισμός και πως αυτό θα επιβληθεί; Μιλάμε για οποιομορφία; Μήπως με τον τρόπο που γίνεται στο Ιράκ (δηλαδή 1.000.000 νεκροί so far τουλάχιστον); Μέχρι που θα φτάσει η πολιτισμική παρέμβαση κάποιων, που θεώρησαν με το έτσι θέλω ότι η κουλτούρα τους (η εμποροκρατία) είναι ανώτερη και πρέπει να την επιβάλλουν στους "απολίτιστους" αυτού του κόσμου; Αυτό είναι η επιτομή του αυταρχικού, για να μη χρησιμοποιήσουμε άλλη λέξη! Μιλάμε δηλαδή για πνευματική ευγονική!
Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί σου.
Μάλιστα ο όρος σου για "πνευματική ευγονική" μου φαίνεται πολύ εύστοχος
Post a Comment