Η τελευταία απεργία της Τετάρτης ανέδειξε ενα περίεργο και αμφιλεγόμενο γεγονός.
Τελικά υπηρξε ή δεν υπήρξε απεργία στην «Τυποεκδοτική»;
Τελικά υπηρξε ή δεν υπήρξε απεργία στην «Τυποεκδοτική»;
Η πραγματικότητα είναι οτι ο Ριζοσπαστης είναι κατηγορηματικός οτι υπήρξε απεργία, αλλά η κοινή λογική λέει οτι «κάτι» δεν πάει καλά καθώς ολες οι εφημερίδες που τυπώνει η Τυποεκδοτική εκτός του Ριζοσπάστη ,τυπώνονται κανονικά.
Είναι προφανές οτι οι συντροφοι του ΚΚΕ βρήκαν ένα τρόπο,οπου τα πάντα είναι ιδεολογικά νομότυπα και επαγγελματικά αψογα.Πρόκειται κυριολεκτικά για γκρίζα ζώνη ,μια πραγματικότητα πολλαπλών όψεων,μια ίντριγκα της πραγματικής ζωής.Πιστεύω οτι το το τελευταίο που έπρεπε να γίνει ήταν να καταγγελθεί το ΚΚΕ για ασυνέπεια οπως λανθασμένα κατα την γνωμη μου έκανε η Αυγή.
Η διάσταση λόγων και λογικής στην συγκεκριμμένη περίπτωση,δεν είναι προβλημα του ΚΚΕ,είναι σε συμβολικό επίπεδο το ζήτημα της Αριστεράς σήμερα.Το ΚΚΕ δεν λεει ψέμματα ,διαχειρίζεται την παραδοξότητα της περίστασης,,με τον καλύτερο τρόπο,αλλά διαχειρίζεται μια πραγματικότητα που το ίδιο δημιουργεί,δηλαδή εμπλέκεται στα συνθετα στοιχεία της ζωής στην οποία εχει προτιμήσει να εμπλακεί ,και δεν εχει προτιμήσει την ασφάλεια της απόστασης.
Στο ιστολόγιο δεν τα πάμε καλά με τις γενικές ορολογίες,και την αντιμετώπιση των πραγματων μεσα από «μεγάλες αφηγήσεις»,και τους αφορισμούς.Σε πολλές αναρτήσεις εχουμε καταδείξει την πολυπλόκοτητα του φαινομένου ΚΚΕ,το οποίο και «σταλινικό» δεν είναι ,και «ανανεωτικές» πρωτοβουλίες παίρνει.Η μπαρούφα του «Σταλινισμού» υποκρύπτει μια πολυ πιο επικίνδυνη θεολογία αυτή του «Αντισταλινισμού» (πληρης ανάλυση εδω) ,ενω ο κρατισμός του ΚΚΕ είναι ιδεολογικός ,εσχατολογικός σε αντίθεση με τον κρατισμό άλλων μερίδων της Αριστεράς που είναι συγχρονικός λειτουργικός.(πληρης αναλυση εδώ).
Ετσι λοιπον σε ένα κλιμα μεγάλων αφηγήσεων ,το ΚΚΕ γίνεται αντικείμενο αστοχων γενικεύσεων ,για τις οποίες το ίδιο βεβαίως φέρνει τεράστια ευθύνη.Γιατί και το ίδιο κινείται μεσα στο μελόδραμα μιας απλοικής «αφηγησης» για την ιστορία,την εργατική τάξη,την επανάσταση κλπ.Το ότι το ΚΚΕ είναι ο κατεξοχήν απλοικός διαχειριστής της πολιτικής συνθετότητας ( ο αλλος λάτρης της πολιτικής «Θείας Λένας» είναι ο Λαος) δεν σημαίνει οτι το ίδιο δεν μπλέκεται στο κοινωνικό αίνιγμα του αναπάντεχου και του αστάθμητου.Και αυτό το αστάθμητο είναι ακριβώς που κινεί τα πράγματα.
Ε λοιπόν καλως ή κακως,εκούσια ή ακούσια ,κατα λάθος η επίτηδες,το κομμα αυτο ευρίσκεται με μια συγχρονη πολιτική πρωτοβουλία.Την κατοχή επιχειρήσεων.Το να εχει ενας κοινωνικός φορεάς της Αριστεράς επιχειρήσεις δεν είναι οικονομική πράξη ,είναι πολιτική.Γιατί έτσι η Αριστερά δοκιμάζεται σήμερα τώρα και οχι στην Δευτέρα παρουσία,για το πως φανταζεται τα πραγματα.Προφανώς τετοιες πρωτοβουλίες κινούνται σε αφυκτικά πλαίσια,αλλά παντα όλα είναι ημιτελή.Ωστόσο οι «αριστερές» επιχειρήσεις μπορούν να πειραματιστούν σε δομές οργάνωσης,πρωτοβουλίες αλλαγών,νεων σχηματων κλπ κλπ.Χωρίς τα πειράματα αυτά η Αριστερά περιπέφτει σε μια γενική πολιτική «αναδιανομής» η οποία ιστορικά ευνοεί την κρατική διόγκωση και την βελτίωση μονο των ανώτερων και ευνοημένων στρωμμάτων των εργαζομένων.
Δεν έχω την εντύπωση οτι το ΚΚΕ αντιλαμβανεται τις επιχειρήσεις του ως πολιτικό πείραμα.Μάλλον σε μια ενοχική προσπαθεια οικονομικής ενίσχυσης εχει επιδοθεί.Αυτό όμως δεν σημαίνει οτι αντικειμενικά η προσπαθεια του δεν είναι σωστή.
Επομένως τα προβλήματα της απεργίας σε μια «αριστερή» επιχείρηση,δεν είναι του ΚΚΕ,είναι προβλήματα οποιασδήποτε πρωτοβουλίας για την ψηλαφιση του μέλλοντος τώρα.Δηλαδή αν είχαμε καμμιά πενηνταρια αυτοδιαχειριζόμενες εταιρείες ,αυτές σε καιρό απεργίας θα άφηναν τους πελάτες τους σύξυλους;
Επομένως τα προβλήματα της απεργίας σε μια «αριστερή» επιχείρηση,δεν είναι του ΚΚΕ,είναι προβλήματα οποιασδήποτε πρωτοβουλίας για την ψηλαφιση του μέλλοντος τώρα.Δηλαδή αν είχαμε καμμιά πενηνταρια αυτοδιαχειριζόμενες εταιρείες ,αυτές σε καιρό απεργίας θα άφηναν τους πελάτες τους σύξυλους;
Αρα το μυστήριο της απεργίας στην Τυποεκδοτική ,είναι το αίνιγμα των υπαρκτων πρωτοβουλιών του σήμερα.Είναι η αμφισημία της πολιτικής που πατάει στο παρόν και το μέλλον.Είναι η “no mans’ land” της Αρσιστεράς.Και ετσι χρειάζεται μια μεγάλη προσοχή.
Θα παραμείνω με την αίσθηση του μυστηρίου αυτού,και θα αντισταθώ σε οποιαδήποτε προσπάθεια λύσης του.Η λύση του αινίγματος θα ισοδυναμούσε με την ακύρωση του προτάγματος του.Και η αξία του προταγματος είναι ιστορικά πιο μεγάλη από μια κοινότοπη αποκάλυψη.
Θα παραμείνω με την αίσθηση του μυστηρίου αυτού,και θα αντισταθώ σε οποιαδήποτε προσπάθεια λύσης του.Η λύση του αινίγματος θα ισοδυναμούσε με την ακύρωση του προτάγματος του.Και η αξία του προταγματος είναι ιστορικά πιο μεγάλη από μια κοινότοπη αποκάλυψη.
18 comments:
Μην πυροβολείς τον Περισσό, έχεις εισέλθει με την μηχανή του χρόνου σε προηγούμενες εποχές, σχεδόν λίγο μετά τον Α'Παγκόσμιο, όπου η απεργία ηταν προνόμιο των εξωκομματικών...
Η Αλέκα,παραδέχτηκε οτι δεν μπορεί να διακρίνει τις διαφορές Λένιν/ Στάλιν, και εσύ απορείς εάν διακρίνει τις διαφορές εργάτη απεργού απο εργάτη του κόμματος; Πλάκα κάνεις, αντε να μην σου πετάξω καμιά λακανική ανάγνωση του Δογματικού, του Υψηλού αντικειμένου ιδεολογίας( νομίζω οτι κάποιοι στον Περισσό έχουν διαβάσει μέχρι και Λίποβατς -περί Υψηλού Χρέους-και ντρέπονται να το πούν...)
Ελιας
Μαλλον δεν το διαβασες φίλε μου.Είδες μονο τον τιτλο!!
Το αντιθετο συμβαινει απο αυτο που λες!!!!
Δεν σε αδικω Σαββατοβραδο!!
Καλα Κούλουμα.
Πολύ καλή ανάλυση LLS!
Το ερώτημά μου είναι πόσο αμοίβονται οι εργαζόμενοι στην Τυποεκδοτική. Θα έπρεπε να κάνουν απεργία για συμπαράσταση στους άλλους εργαζομένους?
Λες :"Δηλαδή αν είχαμε καμμιά πενηνταρια αυτοδιαχειριζόμενες εταιρείες ,αυτές σε καιρό απεργίας θα άφηναν τους πελάτες τους σύξυλους"
Για ποιο λόγο να κάνανε απεργία οι εργαζόμενοι εαν ήταν ευχαριστημένοι από την δουλειά τους και τις αμοιβές τους?
Και από την άλλη γιατί να μην κάνουν απεργία και να δείξουν την δύναμή τους? Δεν θα τυπωθούν κάποιες εφημερίδες, και τι έγινε? Εδώ το ΚΚΕ είναι υπερ των μπλόκων των αγροτών και ας ζημιώνονται οικονομικά πολλές κοινωνικά ομάδες..
Γιάννης
Γιαννη
Η σκέψη μου είναι οτι προτιμώ να αναμετρηθω με τα προβληματα που βάζεις (ορθοτατα) παρά να παραμείνω στην "τεμπελιά" της ευκολίας.
Η ανυπαρξία ενδιάμεσηςκοινωνικής οικονομιας στην Ελλάδα,δεν είναι τυχαία.Ωφελεί τους πάντες,συμπεραλαμβανομένης μιας ρουτινιάρικης καταγγελτικής αριστεράς.
Το ΚΚΕ εστω και ακούσια ειναι πιο προχωρημένο στο θέμα αυτό.Περιεργο αλλα αληθινό.
Tο διάβασα φίλε, το καταφατικό στύλ είναι που σε μπέρδεψε!
Elias
Ναι δεν τα παω καλα με τα υπερβολικα ρητορικα σχήματα που κρυβουν το χιουμορ.Νομιζω οτι ελλειπαν μερικα σημεία στιξης που θα εδειχναν την αλληγορία.
Φίλε Left Liberal,
Δύο μόνο παρατηρήσεις -δεν θέλουμε να σχολιάσουμε την ουσία του ποστ για την οποία δεν είμαστε και βέβαιοι άλλωσε.
Γράφεις: "Ε λοιπόν καλως ή κακως,εκούσια ή ακούσια ,κατα λάθος η επίτηδες,το κομμα αυτο ευρίσκεται με μια συγχρονη πολιτική πρωτοβουλία.Την κατοχή επιχειρήσεων".
Δεν είναι σωστό. Η πρακτική αυτή δεν είναι καθόλου σύγχρονη. Την άσκησαν μεταπολεμικά πολλά Δυτικοερωπαϊκά ΚΚ, με πρωταγωνιστές το γαλλικό και το ιταλικό. Το ιταλικό μάλιστα σε ρόλο πριμαντόνας. Κατά μεγάλη ειρωνεία τα δύο αυτά κόμματα ήταν οι θεμελιωτές του ευρωκομμουνισμού. Το δε ιταλικό, επιπλέον, το κόμμα του Ιστορικού Συμβιβασμού.
Μια ανάλογη διόρθωση έχουμε και στο δεύτερο σημείο που γράφεις: "Δεν έχω την εντύπωση οτι το ΚΚΕ αντιλαμβανεται τις επιχειρήσεις του ως πολιτικό πείραμα".
Αυτό είναι σωστό. Με τη διαφορά ότι ίσχυε πάντα. Κ α ι το PCI, όχι μόνο στις μέρες του "σταλινικού" Τολιάτι, αλλά και στις μέρες του Μπερλινγκουέρ, έτσι αντιλαμβανόταν τις επιχειρήσεις του.
Τα λέμε.
Το παιχνίδι των ερωτήσεων και των απαντήσεων
-Τι έχουμε εδώ;
-Τη σιωπή της δυσαρέσκειας.
-Δυσαρέσκεια γιατί;
-Μα για την κριτική.
-Μα καλά, όλοι δεν αγαπούν την κριτική;
-Όλοι.
-Τότε;
-Όλοι αγαπούν την κριτική, αλλά λίγοι της μένουν πιστοί, όταν έρχεται προς το μέρος τους.
-Ποιοί είναι αυτοί οι λίγοι;
-Μη σε νοιάζει. Εσύ δεν είσαι ένας από αυτούς!
Leftg 700
Εχεις συστηματικά διαβάλει τους πάντες και τα πάντα υπο τον μανδύα της "κριτικής".
Θαυμάζω εως λυπάμαι τον LLS για την ιωβια υπομονή του,θαυμαζω επίσης και σενα για το θράσος σου.
Δεν φτανει που σουλατσαρεις στα ιστολόγια με διαφορες ΔΡΑΚΟ υπογραφές,παριστάνεις τον αριστερο.
Αριστεροι με τέτοια χολερική και κακόπιστη διάθεση δεν υπάρχουν ουτε στα παραμύθια της χούντας.
Τα ιστολόγια είναι για καλόπιστους αναγνωστες και τα παραμυθια της κριτικής είναι για γελια
Παρατα μας,παράτα και μερικά ιστολόγια που προαγουν τον προβήματισμό(Νοσφερατο,Στρουθοκαμηλο,LLS,Radical Desire)
Νικος
Μα καλα βλακες έίσαστε και δεν εχετε παρει χαμπαρι;Κλασσική περίπτωση troll!!
Πολλαπλη ταυτότητα,επίθεση για το τίποτα,ναρκισισμός.Psycho το ατομο.
Καλά ξεμπερδέματα.Χα Χα
@Νίκο &Ανώνυμο:
Η δεοντολογία δεν μας επιτρέπει να απαντήσουμε εδώ. Το μπλογκ μας το ξέρετε, τα σχόλια είναι ορθάνοιχτα και ελεύθερα και απαντάμε σε όλα. Όποτε θέλετε, είμαστε στη διάθεσή σας.
Όταν αυτός που ρωτά είναι ο ίδιος μ' αυτόν που απαντά ο διάλογος είναι παραπλανητικός, ένα φτηνό λογοτεχνικό τέχνασμα που συνήθως έχει στόχο να προσδώσει αξιοπιστία σε ένα αδύναμο επιχείρημα. Δίνει την ψευδαίσθηση οτι υπάρχουν δύο απόψεις που συγκρούονται ενώ υπάρχει μόνο μία. Κάνε αληθινό διάλογο αν θέλεις leftG700, το έχεις αποδείξει πως μπορείς. Σε έναν αληθινό διάλογο θα σου πρότεινα να αποφεύγεις την ερασιτεχνική ψυχανάλυση των συνομιλητών σου γιατί δεν προσφέρει καμιά χρήσιμη πληροφορία.
Στην ουσία του σχολίου σου τώρα, ακόμα κι αν ο LLS είναι αδιάβαστος στην ιστορία του ευρωπαϊκού κομμουνισμού, ο προβληματισμός του δεν παύει να είναι ενδιαφέρων. Η σχέση του κεφαλαίου με την εργασία βρίσκεται στο επίκεντρο της αριστερής σκέψης, δεν είναι λοιπόν ενδιαφέρον να δούμε πως διαχειρίζεται η αριστερά μια κατάσταση όπου βρίσκεται στο ρόλο του κεφαλαίου; Δεν είναι αυτό μια ευκαιρία όχι μόνο στοχασμού αλλά - πολύ σημαντικότερο - πειραματισμού πάνω σε μια "αριστερή" διαμόρφωση της σχέσης των εργαζομένων με τα αφεντικά και της μοιρασιάς της παραγόμενης αξίας; Αν μάλιστα υπάρχει ιστορικό προηγούμενο όπως λες νομίζω πως θα ήταν πολύ ενδιαφέρουσα μια εμβάθυνση στο θέμα.
Φίλε Κυριάκο,
Προφανώς αναφέρεσαι στο σχόλιο με τη μορφή διαλόγου που γράψαμε. Λίγες εξηγήσεις από τη μεριά μας νομίζουμε είναι απαραίτητες.
Δεν θέλουμε να πούμε τίποτα για τον χαρακτηρισμό του ως "φτηνό". Αν έτσι το προσέλαβες, για σένα είναι έτσι. Είναι λίγο ανόητο να επιχειρηματολογήσουμε για το αντίθετο, γιατί άντε μετά να αποδείξουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες (δηλαδή ότι προσπαθούμε να πούμε πως είμαστε "ακριβοί). Να μένει.
Θα διατυπώσουμε όμως τις αντιρρήσεις μας για τον "παραπλανητικό" χαρακτήρα του. Τι είδους παραπλάνηση είναι αυτή όταν γίνεται στα φανερά και όταν μάλιστα εμείς οι ίδιοι φροντίζουμε να μιλήσουμε για "παιχνίδι" στον τίτλο; Νομίζουμε ότι ο χαρακτηρισμός αυτός μας αδικεί.
Θα συμφωνήσουμε μαζί σου στον όρο "τέχνασμα". Αλλά υπάρχει κάτι το κακό σε τέτοιου τύπου "τεχνάσματα" φίλε Κυριάκο; Και μήπως αρκεί για να πείσεις κάποιον για την α ή τη β άποψη; Όσο κι αν τις περισσότερες φορές οι διάλογοι στο νετ γίνονται επιπόλαια, δεν νομίζουμε ότι ο κόσμος είναι χαζός. Επομένως: Δεν ήταν τίποτε άλλο από ένα όντως δανεισμένο από τη λογοτεχνία λεκτικό "όχημα" για να πούμε στον Left Liberal ό,τι θέλαμε να του πούμε. Κι σ' αυτό το σημείο έπεσες τελείως έξω (αυτό δεν είναι κριτική, είναι απλή διαπίστωση).
Σου λέμε κατηγορηματικά λοιπόν ότι έχεις πέσει τελείως έξω, άν νομίζεις ότι η ουσία του σχολίου μας ήταν "Left Liberal, είσαι αδιάβαστος στην ιστορία του ευρωπαϊκού κομμουνισμού". Λυπούμαστε ειλικρινά που μας θεωρείς τόσο "φτηνούς"...
Ο Left Liberal μπορεί να ξέρει την ιστορία του ευρωπαϊκού κομμουνιστικού κινήματος δέκα φορές καλύτερα από μας! Εμείς αναφερθήκαμε σε μία μόνο, απειροελάχιστη πτυχή αυτής της ιστορίας. Αυτό μας κάνει "διδάκτορες" και τον Left Liberal "άσχετο"; Μα αν ήμασταν τόσο ανόητοι φίλε Κυριάκο, δεν θα μπαίναμε στον κόπο να ασχολούμαστε με μπλογκ! Θα πίναμε μπύρες στην πλατεία!
Τέλος, για να σε βοηθήσουμε να μας καταλάβεις καλύτερα, πράγμα που μας ενδιαφέρει πολύ, γιατί ανήκεις στη μειοψηφία των σοβαρών σχολιογράφων και πολύ θα θέλαμε να συζητάμε μαζί και στο δικό μας μπλογκ:
Όταν στο "παιχνιδιάρικο" σχόλιο μιλάμε για "κριτική" δεν αναφερόμαστε στο σχόλιό μας σε αυτό το ποστ. Το συγκεκριμένο σχόλιο δεν ήταν κριτική, ήταν πληροφόρηση.
Αναφερόμαστε σε σφοδρά επικριτική κριτική που ασκήσαμε στον Left Liberal με ποστ στο οποίο αναφερόμασταν διεξοδικά σε δικό του ποστ -τελείως λανθασμένο κατά τη δική μας άποψη.
Ο διάλογος διεκόπη μετά από αυτό. Κι επειδή, με τη μη απάντηση στο σχόλιό μας περί επιχειρήσεων των ΚΚ, διαπιστώσαμε ότι η διακοπή είναι οριστική εκφράσαμε και πάλι την κριτική μας όπως την εκφράσαμε.
Μαζί όμως εκφράσαμε και το παράπονό μας. (Επειδή μάλλον δεν το διέκρινες, σου το λέμε ευθέως).
Για το ζήτημα "ΚΚ με επιχειρήσεις σε συνθήκες καπιταλισμού" θα γράψουμε δυό λόγια αργότερα με άλλο σχόλιο, λόγω πίεσης χρόνου.
Τα λέμε.
Σ' ευχαριστώ για την απάντηση leftG700, ο λόγος που σχολίασα ήταν πως μου φάνηκε πως έκανες μια "εξυπνάδα" και δεν μ' αρέσει να βλέπω έξυπνους ανθρώπους να κάνουν εξυπνάδες. Το σχόλιό σου για την ανάρτηση του LLS είχε ουσία όπως έχουν συνήθως τα σχόλιά σου, οι λόγοι για τους οποίους δεν απάντησε όμως είναι δικοί του.
Τα λέμε και στο blog σας παιδιά, έτσι κι αλλιώς βρίσκεται στα bookmarks μου εδώ και καιρό.
Φίλε Κυριάκο,
Επανερχόμαστε γιατί σου οφείλουμε την άποψή μας για την "επιχειρηματικότητα" των ΚΚ (ή και ενός αριστερού κόμματος χωρίς το "Κ").
Πριν από αυτό όμως να σου πούμε ότι μας χαροποίησε η καλή πίστη απέναντί μας. Και να ξέρεις ότι δεν θα το μετανιώσεις. Πάει αυτό.
Λοιπόν, για μας, η κατοχή επιχειρήσεων σε συνθήκες καπιταλισμού από αριστερά κόμματα είναι για να το πούμε ξεκάθαρα ένα ναρκοπέδιο!
Είναι όμως ένα ναρκοπέδιο που πρέπει να διαβούνε κι όχι να το παρακάμψουνε.
Είναι περιττά τα λεφτά σε ένα αριστερό κόμμα; Όχι βέβαια. Αν ήταν, γιατί μας ζητάνε να βάζουμε κάθε λίγο και λιγάκι το χέρι στην τσέπη; Άρα μέχρι εδώ κανένα πρόβλημα νομίζουμε.
Τα δύσκολα αρχίζουν στις εργασιακές σχέσεις, όταν το αφεντικό είναι ένα αριστερό κόμμα.
Τι θεωρούμε επιβεβλημένο σ' αυτές;
Να το πούμε συνοπτικά: Εργατικό έλεγχο (με την έννοια της λογοδοσίας) και εργατική δημοκρατία. Αυτά για μας δεν συζητείται, πρέπει να υπάρχουν. Δεν υπάρχουν; Είμαστε απέναντι. Ξεκάθαρα πράγματα.
Λίγο πιο περίπλοκο είναι το θέμα των αμοιβών. Απ' όσο ξέρουμε η πολιτική του ΚΚΕ είναι "πληρώνουμε τις συλλογικές συμβάσεις". Συμφωνούμε. Διαφορετικά τι θα έχουμε; Μία εργατική νομενκλατούρα. Και οι νομενκλατούρες μας γυρίζουν τα άντερα! Ακόμα κι οι εργατικές!
Τώρα το πλεόνασμα (υπεραξία) που θα πάει; Μα στις ανάγκες του κόμματος που υποτίθεται ότι θα το βοηθήσουν να βοηθήσει τους εργαζόμενους, για τους οποίους και υπάρχει ένα αριστερό κόμμα άλλωστε.
Και πάλι: Λείπει κάτι, υπάρχει κάτι που δεν είναι συμβατό με αυτή τη διαδικασία χρήσης του πλεονάσματος και αντί για το εργατικό κίνημα "εξυπηρετεί" κάποια γραφειοκρατική νομενκλατούρα;
Εμείς και πάλι απέναντι! Με κλωτσιές και με μπουνιές! Και δε πα να έχουμε να κάνουμε και με τον Λένιν τον ίδιο, που λέει ο λόγος!
Αυτά τα ολίγα φίλε Κυριάκο. Ελπίζουμε να τα πούμε σε πρώτη ευκαιρία κι απ' το δικό μας τσαρδί!
Τα λέμε.
Νικο
Anonymous
Δεν εχω σχόλιο.Το γιατί στην προσφατη αναρτηση μου για το Bulling
Κυριάκο
Η ανάρτηση προσπαθεί να πεί.
Η αρρυθμία του ΚΚΕ στην συγκεκριμμένη περίπτωση δεν είναι προς καταγγελία γιατί αντανακλά μια ουσιαστική αντίφαση ενός αριστερού εγχειρήματος.
Προφανώς υπηρχαν "αριστερές" επιχειρήσεις στο παρελθόν,αλλά αυτό γινόταν ως αυστηρά οικονομική ενίσχυση
Αυτό που επιθυμω είναι το αριστερο επιχειρείν να γίνει κοινωνικό πείραμα,νησίδα εναλλακτικού επιχειρείν σήμερα.
Κατανοώ τις αγκυλώσεις του ΚΚΕ ,αλλα αυτό κάνει τουλαχιστον κάτι.
Αυτο ήταν το απλο μου επιχείρημα.
Για τα λοιπά υπάρχει σημερινή μου αναρτηση
Κυριακο
Μεσα στην φούρια ξεχασα να σε ξανακαλωσορίσω στο LLS
Στο Radical Desire υπάρχει μια ροή σχολίων σε σχεση με τις ερωτήσεις σου για την αφηρημενη εργασία.
Post a Comment