Wednesday, July 15, 2009

Ανέστιος:Για το περιεχόμενο μιας ζητούμενης πολιτικής......Δημιουργικότητα


Με την άδεια του Ανέστιου αναδημοσιεύουμε το ακόλουθο κείμενο.Εμπλουτίζει την προβληματική που ψηλαφούμε και στο LLS.

Έχουμε αφήσει στη μέση μια κουβέντα από το προηγούμενο σημείωμα. Για το περιεχόμενο μιας ζητούμενης πολιτικής γιατην Προοδευτική Αριστερά.Ομολογώ ότι πολλές φορές άρχισα και έσβησα το κείμενο που ξεκινούσα να γράψω, γι αυτό εξάλλου πέρασαν αρκετές ημέρες πριν το κείμενο τούτο αναρτηθεί.
Ο βασικός προβληματισμός ήταν φυσικά, τι να πει κανείς σήμερα για το περιεχόμενο μιας πολιτικής της Αριστεράς. Από που να αρχίσει και που να τελειώσει. Τι να θεωρήσει δεδομένο και τι ζητούμενο. Κινδυνεύει το κείμενο να μοιάσει με τις παραδοσιακές «θέσεις» των αριστερών κομμάτων για τα συνέδριά τους που κανείς δεν ασχολείται μαζί τους, παρά μόνο οι περί την κομματική φιλολογία λεπτολογούντες και την τρίχα τριχοτομούντες.Δεν κρίνω εαυτόν κατάλληλο, αλλά και δεν επιθυμώ να εμπλακώ σε τέτοια συζήτηση.
Θαυμάσια το κείμενο αυτό λοιπόν μπορεί να σταματήσει εδώ, δείγμα τρανό αδυναμίας, παραδοχή ανυπαρξίας περιεχομένου .
Ας το πιάσουμε λοιπόν αλλιώς.Ας διατυπώσουμε μόνο μερικές αδρές γραμμές, τι θα συνιστούσε πρόοδο για την ελληνική κοινωνία στην σημερινή κατάσταση. Ξέρω, ίσως απογοητεύω κάποιους που θα περίμεναν μεγάλα οράματα, στρατηγικές για το «ξερίζωμα του καπιταλισμού» , την άρνηση της αγοράς σαν μεθόδου παραγωγής και διανομής κοινωνικού πλούτου και άλλα τινά.
Ας μιλήσουμε καθαρά. Ακόμα και σχηματικά αν χρειαστεί, αλλά καθαρά.
Δεν έχει τεθεί στην ημερήσια διάταξη της ανθρωπότητας η υπέρβαση του καπιταλιστικού τρόπου παραγωγής και της συνακόλουθης μορφής κοινωνικής οργάνωσης. Δεν έχουμε κατά νου κάποιον καλύτερο τρόπο αποδοτικής οργάνωσης της παραγωγής και διανομής πλούτου από την αγορά , με τα όποια προβλήματα η ίδια δημιουργεί (ανισότητες, εκμετάλλευση, κ.λ.π). Προφανώς υπάρχει ακόμα περιθώριο ανάπτυξης παραγωγικών δυνάμεων υπό τον συγκεκριμένο τρόπο παραγωγής.
Η Αριστερά, και το μαρτυρεί αυτό η ιστορία της, περιέχεται μέσα σε αυτόν τον κοινωνικό σχηματισμό . Η άρνησή του ως ιστορικά τελεσίδικου από την μεριά της, σε καμία περίπτωση δεν συνεπάγεται και άρνηση συμμετοχής σε αυτόν. Επιδιώκει ακόμα και την ανάληψη πολιτικής διεύθυνσής του , εν γνώσει των ορίων. Τέτοια άρνηση ισοδυναμεί με άρνηση της ύπαρξής της σαν προωθητική δύναμη. Την τοποθετεί είτε σε θέση ενός μεγάλου και ιδιότυπου «συνδικάτου» ,είτε σε θέση θρησκευτικής σέχτας που αναμένει την Δευτέρα παρουσία φροντίζοντας στο μεταξύ να προετοιμαστεί γι αυτήν τη «μεγάλη ώρα» (όπως άλλοι ετοιμάζουν τις ψυχές τους για μια αντίστοιχη ώρα.)
Για να μην αναφερθούμε στην αντίληψη (που ανήκει σε προ μαρξιστικές φάσεις της) περί λειτουργίας της ως «άμμου που χαλάει τα γρανάζια του συστήματος», αντίληψη βαθιά συντηρητική.Η Αριστερά , αν θέλει να είναι Προοδευτική και ζώσα , οφείλει να ασκεί προωθητική πολιτική εκφράζοντας τα τμήματα της κοινωνίας των οποίων τα συμφέροντα εξυπηρετούνται από αυτήν την εξέλιξη.
Ανήκει, ή μάλλον οφείλει να ανήκει, στην ροή του ποταμού της εξέλιξης των ανθρώπινων κοινωνιών και μάλιστα στα πιο δυναμικά ρεύματα αυτού του ποταμού. Οφείλει να πρωτοπορεί στην βελτίωση των όρων ζωής των ανθρώπων και μάλιστα ιδιαίτερα εκείνων που βρίσκονται σε μεγαλύτερη δυσχέρεια και σε κατάσταση περιορισμένων ευκαιριών και δικαιωμάτων. Οφείλει συνεπώς να νοιάζεται και να συμμετέχει στην εξέλιξη της οικονομικής και κοινωνικής ζωής, και από πρωτοποριακή θέση μάλιστα , να οδηγεί ή υποστηρίζει την εξέλιξη αυτή.
Αν έπρεπε να συνοψίσω σε μία φράση όλα αυτά που οφείλει να κάνει μια σύγχρονη προοδευτική Αριστερά, θα έλεγα με ίσως αξιωματικό τρόπο ,να είναι δημιουργική και να υποστηρίζει πολιτικές που κάνουν τους ανθρώπους δημιουργικούς.
Γνωρίζω ότι δεν ακούγεται ιδιαίτερα «επαναστατικό» με παραδοσιακούς όρους. Μπορεί να θεωρηθεί ότι φτωχαίνω το περιεχόμενο και τους στόχους μιας Αριστερής πολιτικής.Αλλά ας το ξανασκεφτούμε.
Τι πιο προοδευτικό ΣΉΜΕΡΑ από αυτό σε μια κοινωνία σαν την ελληνική ( και όχι μόνο) , που καθυστερεί, υποβαθμίζεται οικονομικά, κοινωνικά, πολιτισμικά. Που διακρίνεται για την φοβικότητά της σε κάθε μορφής αλλαγή. Που καταναλώνει χωρίς να παράγει. Που απαξιώνει καθημερινά την παιδεία, τις δεξιότητες και τα ταλέντα των μελών της και ιδιαίτερα των νιάτων της. Που επιβραβεύει το βόλεμα, την ιδρυματοποίηση των πολιτών της στις αγκάλες ενός άθλιου κράτους (και που θεωρεί ακόμα χειρότερα προοδευτική την ιδρυματοποίηση αυτή). Που προμοτάρει σαν δήθεν «επιτυχημένους» σε κάθε τομέα, τους πιο τυχάρπαστους και διεφθαρμένους αεριτζήδες . Που ακόμα και η ιθύνουσα τάξη της, φροντίζει για την αναπαραγωγή της όχι μέσα από το επιχειρείν αλλά κυρίως απομυζώντας τους πόρους του κράτους με τον πιο αντιπαραγωγικό τρόπο.
Μήπως τελικά ότι πιο προοδευτικό σήμερα στην Ελλάδα θα είναι μια έξαρση δημιουργικότητας:
Φωτογραφια απο το αρχειο του Εθνικου Θεάτρου

17 comments:

Σήσση... το καλητεχνικό μου said...

Αυτό λεω κι εγώ.

Μάνος said...

Συμφωνούμε, αλλά αμφιβάλλω αν το συγκεκριμένο κείμενο ξεφεύγει πολύ από τα κομματικά συνεδριακά κείμενα. Μήπως θα έπρεπε να γίνουμε πιο πρακτικοί αφού γινόμαστε σταδιακά ρεαλιστές;
Την καλησπέρα μου.

Greek Rider said...

Πιστεύω ότι αυτό που πρέπει να πράττει ένας φιλελεύθερος θα πρέπει να είναι διαφορετικό από αυτό που θα πρέπει να πράττει ένας αριστερός. Αλλιώς πάμε σε λογικές πατριωτικού παρεμβατισμού..

Αν υπάρχει ισχυρή αριστερή αντίσταση όλων των αποχρώσεων τότε θα υπάρξει και ένας ιδεολογικός ανταγωνισμός από τον οποίο θα επιβιώσει η πιο ισχυρή ιδεολογία.

Αν όλα συνεχίσουν να είναι φιλελευθεροποιημένα και ο φιλελευθερισμός παίζει μπάλα μόνος του τότε θα εκφυλιστεί.

Αυτό γίνεται σήμερα. Εκφυλίζεται παγκοσμίως σε κάτι πιο ολοκληρωτικό και σκοτεινό και γι' αυτό δεν φταίει βεβαίως καμία αριστερά αλλά η απουσία της μέσω της φιλελευθεροποίησής της.

LEFT LIBERAL SYNTHESIS said...

Σησση
Μανο
Νομιζω ειναι πολυ περιεκτικο κειμενο,που ομως τοποθετει ενα θεμελιωδες ζήτημα.
Η Ελληνικη κοινωνία εχει προβλήματα,τα οποία η αριστερά αντιμετωπιζει νομίζοντας η παριστανωντας οτι αυτά έχουν την υφη του 19 αιώνα.
Προφανως δεν υπάρχει ευκολη απάντηση,αλλά τουλάχιστον τίθενται.
Ειναι αντιφατικό αλλα ο Ανεστιος εχει δίκιο.Αναζητείται άρση του ΚΤΠ,με την γνώση οτι ο κεντρικος προγραμματισμός απέτυχε.
Η αναζήτηση μιας εννοιας Δημιουργικότητας ειναι γόνιμη ,γιατί ακουμπα σε πραγματικές κοινωνικές δομές και αντιλήψεις του 21 αιώνα.
Οσο για τις πρακτικες λύσεις,βρίσκονται οταν ταυτόχρονα αναζητάται ενα γενικό περίγραμμα.

LEFT LIBERAL SYNTHESIS said...

GR
Χρησιμοποιείς τις εννοιες Φιλελευθερισμός Αριστερά,τοσο συμπαγως ωσαν να αναφέρεσαι στην αντίθεση Ειδωλολατρων Χριστιανων,Ολυμπιακων Παναθηναικών κλπ
Το σχήμα αυτό δημιουργεί καθαρές απαντήσεις,και ηθικές τοποθετήσεις,αλλα δεν λύνει κανένα ζήτημα.Απλούστατα η ζωή είναι πολύπλοκη.
Αδυνατω να παραθέσω μυριάδες παραδείγματα οπου η συνθετότητα ειναι παραλυτική.
Στην ίδια την Ελλάδα με τους 1 ενα εκατομμύριο εργοδότες,όπου η φορολογία του κρατικου τζόγου (χθεσινα νέα) εκ των πραγμάτων θίγει τους αδύνατους,η "καθαρή" αριστερά παραμένει καθαρή όσο ασκειται σε ασκήσεις ρητορικής εξόντωσης του καπιταλισμού.Μόλις εμπλακει στα ζητήματα,τα διλληματα ειναι πολύ δύσκολα.

Greek Rider said...

lls όπως έχω ξεκαθαρίσει πολλές φορές σε ένα νεοφιλελεύθερο περιβάλλον λειτουργούν μόνο νεοφιλελεύθερες λύσεις .

Τέτοιες λύσεις αναφέρει καθημερινά η ΕΣΤΙΑ που τα λέει και πολύ ωραία.

Τα προβλήματα π.χ. των ναζί ήταν πώς θα εξολοθρεύσουν τους Εβραίους, σε τέτοια προβλήματα λειτουργούσαν μόνο οι ναζιστικές λύσεις.

Οι υπόλοιποι έδιναν τις "λύσεις" τους από το βουνό, λύσεις που πολλές φορές ήταν συμβολικές, άλλες καθόλου αποτελεσματικές, άλλες προκαλούσαν αντίποινα των Γερμανών με εκτελέσεις.

Και εκείνα τα διλήμματα είχαν ακόμη μεγαλύτερη περιπλοκότητα από τα σημερινά εφόσον ένα σαμποτάζ σήμαινε μέχρι και το κάψιμο ενός χωριού με την εκτέλεση 100 ανθρώπων.

Έκτακτο ΣΥΝέδριο said...

Συλλογή Υπογραφών για Έκτακτο Συνέδριο του Συνασπισμού



Το καταστατικό του Συνασπισμού στο κεφ. 8, προβλέπει:

III. Έκτακτο Συνέδριο
α. Ανάμεσα στα τακτικά Συνέδρια του Κόμματος μπορεί να συγκληθεί έκτακτο Συνέδριο με όλες τις αρμοδιότητες του τακτικού.
β. Τη σύγκληση εκτάκτου Συνεδρίου μπορεί να ζητήσει η Κεντρική Πολιτική Επιτροπή ή Πολιτικές Κινήσεις που αντιπροσωπεύουν το 1/4 των μελών του. Ακόμη όταν το ζητήσει το 15% των μελών του.
γ. Η σύγκληση του εκτάκτου Συνεδρίου πραγματοποιείται το πολύ μέσα σε 3 μήνες από τη στιγμή που διατυπώνεται το σχετικό αίτημα.




κλικ επάνω στην εικόνα και εκτύπωση
έτοιμη, έτοιμος για συλλογή υπογραφών
καλή επιτυχία!

Διαδώστε το!

Όσοι, όσες συμφωνούν ότι ήρθε η ώρα να μιλήσει επιτέλους και αυθεντικά η βάση, τα μέλη και οι φίλοι του Συνασπισμού που αγωνιούν αλλά και είναι ενωμένοι/ες, χωρίς τις παθογένειες που μαστίζουν την ηγεσία ας βοηθήσουν αυτήν την προσπάθεια.
Ας πάρουμε τις εξελίξεις στα χέρια μας

Σε αυτό το ιστολόγιο θα ανακοινώνονται ως σχόλια δικά σας και κάθε τόσο θα αθροίζονται, οι υπογραφές που προοδευτικά θα συγκεντρώνονται γραπτά στο παραπάνω υπόδειγμα ή όποια αναπαραγωγή του.
Επίσης θα ανακοινώνονται επώνυμες δηλώσεις υποστήριξης από μέλη, φίλους ή Πολιτικές Κινήσεις του Συνασπισμού.

ANESTIOS said...

Αγαπητέ LLS καταρχήν σε ευχαριστώ γιά την φιλοξενία.
θα συμφωνήσω μαζί σου σε ένα πράγμα κυρίως.Ότι πρακτικές λύσεις, καλές και λιγότερο καλές , βρίσκονται μόνο αν έχεις ορίσει ένα πλαίσιο μέσα στις οποίες τις αναζητάς. Αλλιώς πελαγοδρομείς.Η έννοια του κειμένου μου ήταν ακριβώς να περιγράψω χοντρικά ένα τέτοιο πλαίσιο γιά την Αριστερά. Και μάλιστα - και αυστηρά περιορισμένο σε αυτό- στην Ελληνική κοινωνία σήμερα. Δεν συνιστά προφανώς και δηλώνεται με σαφήνεια πιστεύω, μόνιμη στρατηγική και φυσικά δεν φιλοδοξεί να οδηγήσει σε ξεπέρασμα του ΚΤΠ.Αν αυτό δεν προκύπτει, τότε εχω αποτύχει ως προν την στοχοθεσία του κειμένου μου.

Greek Rider
μια επί της ουσίας διαφωνία διαβλέπω.Αν κατάλαβα καλά την φράση σου "σε ένα νεοφιλελεύθερο περιβάλλον λειτουργούν μόνο νεοφιλελεύθερες λύσεις", τότε για την Αριστερά δεν υπάρχει παρά μόνο ο δρόμος της αντίστασης (σε τι; στην ανάπτυξη νεοφιλελεύθερων λύσεων σε ένα ιδανικό όπως λες γι΄ αυτές περιβάλλον; ή της αντίστασης με ιδεολογικούς και μόνο όρους μέχρι την ανεύρεση της κατάλληλης στιγμής;)
Αν σε παρερμήνευσα ζητώ την κατανόησή σου.
Επίσης μιά σημειολογική παρατήρηση. Στο πρώτο σου σχόλιο αναφέρεσαι στο φιλελευθερισμό, στο δεύτερο στο νεοφιλελευθερισμό με ταυτόσημο τρόπο (ο νεοφιλελευθερισμός είναι σήμερα αρνητικά στιγματισμένος και άρα πιο κατάλληλος γιά στόχος στην τρέχουσα φιλολογία).Επίτρεψέ μου 2 παρατηρήσεις.
1. Ο νεοφιλευθερισμός είναι μιά μόνο από τις εναλλακτικές στρατηγικές του ΚΤΠ.Πολύ εύκολα εναλλάσεται όταν απαιτηθεί με τον κευνσιανισμό, όπως στην παρούσα φάση της κρίσης αποδυκνείεται με τον πιο περίτρανο τρόπο. Κευνσιανισμό που θυμίζω αποτελούσε -και ακόμα αποτελεί -την ουσία των οικονομικών προβληματικών όλων σχεδόν των υπαρκτών τάσεων της Αριστεράς, ακόμα και των φαινομενικά πιο ριζοσπαστικών. Εξ αυτού και η πλήρης αφωνία της Αριστεράς μπροστά στην κρίση. Την ουσία της οικονομικής της πρότασης, την υιοθέτησε και μάλιστα σε μέγιστο βαθμό ο αντίπαλος, άρα...
2.Για την ιστορία, και με ότι αυτό σημαίνει γιά το σήμερα ακόμα, θυμίζω ότι οι πηγές του Μαρξισμού, κατά δήλωση του ίδιου του Μαρξ, ήταν η Γερμανική φιλοσοφία, η Αγγλική πολιτική οικονομία και η Γαλλική πολιτική ιστορία, προς τις οποίες έκανε-αλλά όχι απορρίπτοντάς τις ως καταδικαστέες, την Κριτική του.
Αναγνωρίζεις φαντάζομαι σε αυτές τις πηγές την παρουσία του κλασσικού φιλελευθερισμού.

Θα βοηθούσε την κουβέντα, αν εξηγούσες την τόσο αυστηρή αντιδιαστολή των 2 πόλων στο δίπολο που παρουσιάζεις.
Πάντως τα παραδείγματα διλλημάτων που παρουσιάζεις (προφανώς συνειδητά τραβηγμένα και υπερβολικά) δεν πείθουν γιά την αντιδιαστολή αυτή.

ANESTIOS said...

Αντί υστερογράφου.
LLS, δώσε μιά ιδέα για την επιλογή της φωτογραφίας.Πατροκτόνος Οιδίπους; Τυφλός Οιδίπους από τα ίδια του τα χέρια; Κάτι άλλο;

Ευχαριστώ.

DennisV said...
This comment has been removed by the author.
DennisV said...

Το οτι στην εποχη του Καρατζαφερισμου (της Realpolitik αλα Ελληνικα) Φιλελευθεροι αλα ΦΣ και Αριστεροι αλα ΑΝΤΑΡΣΥΑ συνεχιζουν να βαρανε τους φαντασιακους μπαμπουλες τους. Το αστειο ειναι οτι ο Barracks Obushama χαρακτηριζεται σοσιαλιστης απο φιλελευθερη μερια και νεοφιλελευθερος απο αριστερα. Ποιον να πιστεψω εγω; Θα πω απλα πως και ο σοσιαλισμος και ο φιλελευθερισμος βουλιαξαν επειδη επαψαν να ειναι ριζοσπαστικα κινηματα, και τα οποια ψηγματα ριζοσπαστικοτητας ειναι γκρινιες της υπερ-κλαψουρικης κατηγοριας. ..."Η βεβηλωση του ανθρωπου απο την αγορα"... ..."Η ατομικοτητα που χανεται στην σοσιαλιστικη μαζοποιηση"... Ηοw Pathetic. Ποσο πιο politically correct μπορουν να γινουν; Τουλαχιστον ο Χριστοδουλος ελεγε και κανα καλο ανεκδοτο που και που. Εμενα δεν μου λενε προσωπικα τιποτα ολα αυτα. Το καλο ειναι πως τωρα που ο Ν-σατανας πεθανε οι Αμερικανοι Libertarians θα μετατοπιστουν - και μετατοπιζονται σε πιο radical κατευθυνσεις, αρα οι παναρχικες ιδεες ισως σιγα σιγα πιασουν τοπο. ;-)

Anonymous said...

apisteuth autoomologoumenh kenologia!
(eilikrina en8ousiastika den koroideuw)
mono pou exei ena mikro la8aki.
o kapitalismos thn stigmh pou fantazei aionios (false infinity) einai etoimos na ekmhdenistei giati aionia ta pragmata einai mono sth skepsh kai mono se katastash atomikou h koinonikou adie3odou.
otan ta pragmata einai ok otan diathritai pragmatika o kapitalismos spania apasxolei kanena to mellon tou.
to ti orama antikatastashs tou uparxei den exei simasia.8a exei plaka auth th fora na min uparxei kanena.ta oramata einai antidrastika pragmata kai exoun tis rizes tous sthn diathrish.
[o keynsianismos kai h xudaia oikonomologia den xaraktirizei thn aristera sthn ellada pliopsifika]

dimiourgikothtes kai paparia se sun8ikes mi-sumferouswn ependusewn!
auto twra einai kainotomia h kenotomia?
ante na pe8anei kai h ananewsh ths antidrashs me mia wraia diaspash tou SYN.kai na katareusoume oikonomika apo to xeimona na ginoun endiaferonta ta pragmata.latreuw ta adie3oda einai h kaluterh die3odos.

LEFT LIBERAL SYNTHESIS said...

Anestie
Ενας κλασσικός ηθοποιός(Μινωτής) παίζει ενα μοντέρνο (Μπέκετ) αποτυπωμένος σε ενα ασπρομαυρο φιλμ.Οι κλασσικές αξίες θέλουν εκσυγχρονισμό χωρίς να χάσουν την ριζικότητα τους......

LEFT LIBERAL SYNTHESIS said...

Dennis
Εχω αναλύσει στην επομένη των Ευροεκλογών ,το γεγονός οτι τα καθαρά ιδεολογικά ψηφοδέλτια (Ανταρσυα,ΦΣ,Χρ Αυγή) επεσαν χαμηλά,ταυτόχρονα υπηδηλώνει πως όλα τα άλλα κινούνται εντός ενός μίγματος ρεαλισμού.
Το πολιτικό management εχει επικρατήσει της ιδεολογικής έντασης.
Τα οσα εγιναν μετα τις εκλογές στον Συριζα ενδεικτικά.(Κανένα σαφές ιδεολογικο πολιτικο διακύβευμα,κριτική μικροχειρισμών)
Αρα μπορεις να αναμένεις πολύ για τις παναρχικες σου ιδέες

LEFT LIBERAL SYNTHESIS said...

ΜΑΑ
Προφανως εντος ενος σχήματος θεολογίας,τα θαύματα είναι ορατά,απτά και οι παρόντες τα ομολογουν.
Ειναι μεγαλειώδη ανατραπτεκτικά.
Στο μεταξυ λέμε να θεραπεύσουμε τους αναπήρους,και να κάνουμε τους γάμους με όσα λιγοστά διαθέτουμε.
Ε αυτο ας το κάνουμε δημιουργικά

Anonymous said...

LLS pianeis th 8eologia san sxhma feugaleo.h pragmatikh bash omws ka8e 8eologias einai h pisth pros thn kateu8unsh pou kinountai ka8olika ta pragmata kai oi tropoi drashs sta realistika tous 8emelia.

ti paei na pei dimiourgikothta entos tou plaisiou ths parapaiousas kerdoskopikhs oikonomias? e8elontikh ergasia gia to kerdos?to 8emelio tou kerdous otan ftanei na dialuei ton eauto tou kai na ton 8etei ektos pragmatikothtas ,dimiourgontas mia krish ,8a prepei na epana8emelionetai panw sto kurigma dimiourgikothtas gia to kerdos?
boh8ate xwrianoi epese to pososto tou kerdous?
apoluta unreal!
enta3u den perimenw kapoion na katalavei thn logikh tou 8anatou tou.

8umisou auto.otan h paragwgh xonepsei gia ta kala thn texnologikh anaptu3h twn teleutaiwn 3 dekaetiwn h le3h kerdos 8a einai apagoreutikh kai tautosimh me thn krish.h kainotomia 8eoritika borei na ftanei sto apeiro omws entws kapoiwn peperasmenwn plaisiwn tou idiou tou kinhtrou ths pou h idia ta steneuei diarkws.tote auth ,h kainotomia,ginetai kati to epousiodes ena aplo dx pou den odigei pou8ena.ginetai kenologia kai kenotomia kati a3io mono diagrafhs mazi me ton torino tropo paragwghs.

an auto den borei na to xonepsei h kalh mas h an8ropothta kanontas epanastash tote prepei na etoimastei gia ena fasismo kerdoforias polu megalhs klimakas.san auto pou e3a8liomenoi filakismenoi ergazomenoi sthn polemikh viomixania tou hitler epidi den sunefere na suntirountai odigountan se 8alamous aeriwn me th diafora oti auth th fora ta surmatoplegmata 8a agaliazoun olh th gh.kai 3ereis pws apokalei auth thn katastash o tragoudisths ths apo8eoshs tou apokroustikou sto kainourio tou album "the high-end of low"?

"arma-goddamn-motherfuckin-geddon"

to video kai to song edw,click sto link "Video premiere":
http://marilynmanson.com/

to story ths dhmiourgias kai pws to dolario pire th 8esh ths svastgas edw:
http://www.youtube.com/watch?v=dX_3I_UmhrY&feature=related

Death to ladies first, then the gentlemen
All sorts of taxes, facelifts, abortion, nervous breakdance
Satanic girls gone wild, truly fucking suicidal

First you try to fuck it, then you try to eat it
If it hasn't learned your name, you better kill it before they see it


It's arma-goddamn-motherfuckin-geddon
(Fuck, eat, kill, now do it again)
It's arma-goddamn-motherfuckin-geddon
(Fuck, eat, kill, et cetera)
First you try to fuck it, then you try to eat it
If it hasn't learned your name, you better kill it before they see it
It's arma-goddamn-motherfuckin-geddon

I've got a blackened soul, morals in a hole, wish I was so dead
Now the TV sends a tropical depression
Pointless intervention, legal separation, call my dealer
I want my lawyer, we've got a situation

It's arma-goddamn-motherfuckin-geddon
(Fuck, eat, kill, et cetera)
On the news, or is it the noose? The same results may vary
Side effects all vary
It's arma-goddamn-motherfuckin-geddon

Fuck the goddamn TV and the radio
And fuck making hits, I'm taking credit for the death toll
It's arma-goddamn-motherfuckin-geddon

edw 8a eimaste kai 8a doume ti 8a 8erapeutei me kenes do3asies anaparagwghs tou uparxontos ektos sxhmatos 8eologias entos pragmatikothtas.

LEFT LIBERAL SYNTHESIS said...

MAA
Οπως πάντα απολαμβάνω τις ηχητικές σου προτάσεις,ενταγμένες αρμονικά στον Greeklish θεωτητικό λόγο σου.
Η αλα Μαρξ ανάλυση ειναι προφανως έγκυρη,αλλα στο πλαίσιο των εννοιών που δημιουργεί και προυποθέτει(μην μπλεξουμε με θεωρείες τώρα).Επειδή εχει σημασία ο βαθμός οργάνωσης μιας οικονομίας,δεν εχεις παρα να κοιτάξεις τις επιπτωσεις της κρίσης σε μια οικονομία σαν της Ελλάδος,και σαν της Δανίας.Η δημιουργκότητα (οπως την διαβάζω στον Ανέστιο) είναι αυτό που ενω διατηρεί την ανάγκη αναδιανομής- ανατροπής ταυτόχρονα εξασφαλίζει σήμερα το καλύτερο πραγματικό επίπεδο.Δεν ειναι βέβαια το ευκολώτερο πράγμα στον κόσμο.
Απολαμβάνω τις υποδείξεις σου οπως πάντα