Είδα πριν μερικές μέρες το «Λόγο του βασιλιά». Ένα αφόρητο μελό, με ιδεολογικό υπόστρωμα προπαγάνδας υπέρ της βασιλικής οικογένειας του «Ηνωμένου Βασιλείου», και μια τρομερή ερμηνεία. Αντιφατικά πράγματα. Οι χαρακτήρες με κάτι από Φώσκολο, απόλυτα καλοί απόλυτα κακοί μέσα στο κλισέ και την φορμόλη, και ένα happy end φινάλε για να βγουν οι Άγγλοι στους δρόμους πανηγυρίζοντας για την βασίλισσα τους και μετά να πάνε να αγοράσουν το τελευταίο tabloid για τον επικείμενο πριγκηπικό γάμο. Αφελείς ολοστρόγγυλοι χαρακτήρες με συναισθήματα από Μεξικάνικο σήριαλ , πολιτικές σπόντες επιπέδου Τράγκα αλλά θαυμάσια σκηνικά , επιμελημένη φωτογραφία και ένας αυθεντικό τραυλός συνθέτουν ένα φιλμ που προφανώς δεν περνάει απαρατήρητο. Η ερμηνεία του Φερθ είναι αρχετυπική. Αν με ρωτήσεις για την ταινία ειλικρινά δεν θα μπορούσα να σου πω χωρίς ταξινόμηση. Αν αντέχεις ένα γλυκερό φιλοβασιλικό μελό με γεύση βίπερ Νόρα , θα εισπράξεις ως αντιστάθμισμα του καλλιτεχνικού παλιμπαιδισμού μια πραγματική ερμηνεία Όσκαρ.
Η αμηχανία για το «Λόγο του Βασιλιά» είναι η αμηχανία της εποχής
Όσοι είχαν τις δυνατότητες να αγοράσουν οικόπεδα στις παρυφές του λεκανοπεδίου να κτίσουν για να απολαύσουν πραγματικά κατοίκιση και ποιότητα ζωής , ξαφνικά βρίσκουν το κόστος μετακίνησης να αυξάνει, ανασύρουν από την αισθητική τηλεοπτική φαρέτρα το στυλ «διαμαρτυρόμενος τηλεθεατής του Αυτιά» και παριστάνουν τον μετανάστη της Υπατίας. Δεν με πείθουν ούτε με αυτοπυρπολισμό. Η υπερβολή τους είναι η υπερβολή του μονομανή ατομιστή . Έχουν το βλέμμα των φοροφυγάδων της Λαρίσης που αφού «έπαιξαν» Lehman Brother έχασαν οικονομίες και ζητούσαν από το κράτος να τους καλύψει την χασούρα, χωρίς όμως να θέλουν να μας δείξουν και καμία φορολογική δήλωση. Σκέφτομαι ότι αντιπροσωπεύουν και το φουκαρά το Ρουσόπουλο , που θα πληρώνει πολλά διόδια αφού το Καπανδρίτι είναι πλέον αστική περιοχή…. Δίπλα όμως σε αυτό μπορεί να είναι και ο οικοδόμος του Ωρωπού που αναγκαστικά μένει εκεί γιατί το ενοίκιο είναι μικρό και τρέχει για το μεροκάματο καθημερινά στην Αθήνα. Αλλά και ο καθηγητής που μένει Πειραιά και τρέχει ωρομίσθιος για εφτακόσια ευρώ, στο αυτοκίνητο του φίλου ρεφενέ για να προλάβει στις οκτώ ,να είναι στα Οινόφυτα. Και όταν τους βλέπω στην τηλεόραση να ανοίγουν τις μπάρες των Αφιδνών, τους κοιτάω αποσβολωμένος.
Είναι η ίδια η αμηχανία για το «Λόγο του Βασιλιά».
Υψηλή υποκριτική και trash ιδεολογίες στον συνυπάρχουν στον κινηματογράφο. Μεγαλομεσαίοι μπαγαπόντηδες και ασθμαίνοντες μεροκαματιάρηδες στοιβάζονται στην τηλεοπτική εικόνα .Εύχομαι το Όσκαρ για τους εργαζόμενους ,αλλά μου προκαλούν τόση θλίψη οι ατομιστές των διοδίων.
Κώστας Φιλιππάκης: Η εξίσωση μαθηματικών και οντολογίας στο έργο του Alain
Badiou
-
O K.Φιλιππάκης παρουσίασε την εργασία του για "την εξίσωση μαθηματικών και
οντολογίας στο έργο του Alain Badiou"
Ο Κ.Φιλιππάκης σχεδόν περατώνει και τ...
8 years ago
10 comments:
Συμφωνώ φίλε.
απο την αλλη Ποινικοποιουν την αποφυγη πληρωμης εισιτηριου στα αστικά λεωφορεια.. Και περαν πο αυτο ειναι ΤΡΕΛΟ δεν αφορά κανεναν αλλον περαν των πολύ χαμηλών κοινωνικών στρωματων των μεροκαματαιαρηδων... Δέν πανε Καλά .. Και δεναντιλαμβανονται τον ανθρωπινο πόνο.. Πλημελημα μωρε το να μην ππληρωνεις το κωλο εισητηριο; Εχουν παει ποτέ με λεωφορειο , στο στυρριμωξιδι στην ξεφτιλα στον πόνο του μεροκαματιαρη, του ανεργου; Εχουν νιωσει τι ειναι να σε παστωνουν σαν σαρδελλα; να φτανεις στη δουλεια σου η σπιτι σου μετα δυο ωρες απιασσυτευτης ταλαιπωριας;
Ντροπή σε αυτους που σκεφτηκαν την Ποινικοποιηση της αποφυγής πληρωμης εισιτηριου στις αστικές συγκοινωνιες .
η συγκριση μεταξυ του ''Λογου του βασιλια'' και του ''λογου του ατομιστη'' μου δινει την εντυπωση πως δειχνει το χρονο που διαθεσατε στην καθεμια απο τις δυο περιπτωσεις(1h40m).
Τα συμπερασματα χονδροειδως πετσοκομμενα αντικατοπτριζουν στερεοτυπα,δινοντας μου την εντυπωση επιτηδευμενης ταυτισης.
κ. liberal μιας και δεν αγγιζει τους ''ρουσοπουλαιους'' το 1,60 επιπλεον κοστος (που το γλιτωνουν και απο τους φορους αλλωστε), αναρωτιεμαι γιατι η προσθηκη .
Αναρωτιεμαι επισης γιατι προσπερνατε τα αιτηματα τους,την κριτικη τους, που δεν αφορα μονο το κοστος της μετακινησης αλλα και ζητημα δημοκρατιας,ζητημα συμμετοχης των πολιτων στις αποφασεις.
κριμα για τη σημερινη σας αμηχανια.λυπαμαι που βγαινει τετοιο συμπερασμα απο ενα ιστολογιο που φερεται οτι κοιταζει το δασος και οχι το δεντρο.
Leo
Χαιρε!
Nosfy
Το επιβατικό κοινό των ΜΜΜ είναι ταξικά και κοινωνικά προσδιορισμένο
Η ποινικοποίηση είναι απαράδεκτη.
Μαριε
Δεν αναφέρεσαι στο τι γραφτηκε αλλά στο τι δεν γράφτηκε.
Το Καπανδριτι δεν αναφέρεται τυχαία.
Ελπίζω να έχεις στοιχειώδη γνώση της Αττικής για να έχεις αντίληψη την κοινωνικής συνθεσης των κατοίκων της περιοχης και της αξίας της γης και της κατοικίας της περιοχής. Κάτι από Καματερό , Π.Κοκινιά,Πέραμα .....
Εχω αμηχανία να γίνεται λογος για κατοικους της περιοχής και ταυτόχρονα χωρίς διαχωρισμούς για εργαζόμενους που αναγκαστικά έχουν να πληρώσουν διόδια.
Τωρα καθώς μιλαμε για το τι δεν γράφτηκε γι αλογους στοιχειωδους δικαισύνης σου παραθετω το ακόλουθο λινκ
http://leftliberalsynthesis.blogspot.com/2010/02/blog-post_21.html
Αφορά αμεριστη υποστήριξη του αιτήματος διακίνησης ακυρωμένων εισητηρίων από το ιστολογιο σε ανύποπτο χρόνο.
Ο ακτιβισμός αυτός είναι ταξικά προσδιορισμένος και με στοιχεία αλληλεγγύης, σε αντίθεση με την θολούρα γιωταχήδων και γενικώς κατοίκων του Καπανδριτίου.
Γιάννη, το στοιχείο του ατομισμού που φυσικά δεν πείθει είναι πολύ εύστοχα σημειωμένο στο κείμενό σου - ήταν κάτι που έλειπε μέσα στην σχετική συζήτηση καλυμμένο από τον ακτιβισμό.
Θελει κοπο να διακρινεις τους μεροκαματιάρηδες αναμεσα στους νεοπλουτους εξεγερμενους του Αυτια. οχι οτι ειναι λογοι, αλλά οι αλλοι ειναι περισσότεροι...
Γιωργο
Το ζητημα πως υποπτοι ατομισμοί και αυθεντικές συλλογικότητες συμφύρονται μαζί.
Νικο
Ας ελπίσουμε οτι οι πολλοί που έχουν και την πραγματική βλάβη εχουν και την πλειοψηφία στις κινητοποιήσεις
Post a Comment