tag:blogger.com,1999:blog-2572543889984024609.post96433257251359914..comments2023-10-12T14:15:10.152+03:00Comments on Left Liberal Synthesis: Θεολογία και Αριστερά.Μέρος Δεύτερο.Α,BadiouLeft Liberal Synthesishttp://www.blogger.com/profile/00065553796409273737noreply@blogger.comBlogger24125tag:blogger.com,1999:blog-2572543889984024609.post-24834964484989110462010-07-12T01:25:50.110+03:002010-07-12T01:25:50.110+03:00δεν συμφωνώ μεπολλά με τον Σταυρακάκη..
Ομως η κ...δεν συμφωνώ μεπολλά με τον Σταυρακάκη..<br /><br /> Ομως η κριτική που ασκει στον Ουτοπικό Λόγο ειναι στοχειο της Λακανικής σκεψης ..<br /><br />Δεν τα λεει μονο ο Σταυρακακης... Αλά και ο Ζιζεκ αι αλλοι ..<br /> Η ουτοπία ειναι η φαντασιωση μιας Πληροτητας που ξανακλεινεται .Ως κύκλος ..<br /><br /> Καιεπειδή επιδιωκει πασει θυσια αυτό το κλεισιμο εφευρισκει Αποδιοπομπαιους τραγους : ο Αλλος ειναι αυτος που μου κλεβει την απολαυση .<br /><br />ο Αλλος : ειτε διοτι ειναι πλουσιος , ειτε διοτι ειναι αποκληρος (ο μεταναστης ) Ειτε διοτι ειναι ανεργος(τεμπελης) ειτε διοτι δουλευει πολύ .. Και πανω απ'ολα ο κατεξοχήν αλλος : ο Εβραιος ..Νοσφεράτοςhttps://www.blogger.com/profile/00682699755353292338noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2572543889984024609.post-50804615048114066162010-07-10T07:20:38.464+03:002010-07-10T07:20:38.464+03:00Celin
1.-Η κριτική της αριστερας στην φούσκα δεν ε...Celin<br />1.-Η κριτική της αριστερας στην φούσκα δεν είναι ότι δεν προσφέρει στους αδύνατους.Στην άνοδο του κύκλου προσφέρει ΣΧΕΤΙΚΑ. Η κριτική είναι ότι δεν είναι δυνατόν η ζωή να εξαρτάται από κύκλους.Δεν είναι παράδοξο .<br />2.-Δεν θα ήθελα να επαναλάβω τα περί Χαγιεκ ,Νεοφιολελευθερισμού. <br /><br />Αλλά καταλαβαίνω πως το τοποθετείς ,και διαφωνώ καθέτως<br /><br />Το σύστημα δεν αναπαράγεται γιατί είναι τόσο ικανοί να μας κάνουν να δεχόμαστε ως σωστές αντιδημοκατικές ίδέες (νεοφιλελευθερισμό)<br />Το σύστημα αναπαράγεται γιατί είνα ικανό να διαχειριστεί θετικές πλευρές μας (ατομο,ελευθερία κλπ) με συντηρητικό τρόπο.<br />Το πρόβλημα δεν είναι να αποδείξουμε οτι οι συντηρητικοί είναι αντιδημοκράτες,αλλά να καταλάβουμε πως διαχιερίζονται την θετικότητα μας.<br />Ασ το πω ωμά.<br />Δυστυχώς ο Χάγιεκ δεν είναι αντιδημοκράτης, αυτό κάνει τα πράγματα περίπλοκα.<br />Αλλά ούτε και ο Μπαντιου είναι πολιτειακά αντιδημοκράτης.Είναι αντιδημοκράτης σε ένα βαθύτερο επίπεδο.<br />ΧαιρετώLeft Liberal Synthesishttps://www.blogger.com/profile/00065553796409273737noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2572543889984024609.post-75114915423931190442010-07-10T07:09:51.314+03:002010-07-10T07:09:51.314+03:00Nosfy
Ορθως ομιλείς
Ξεμαγεμένη πραγματικότητα, επα...Nosfy<br />Ορθως ομιλείς<br />Ξεμαγεμένη πραγματικότητα, επαναμάγευση,απομάγευση, όλα αυτά θέλουν ένα εξωτερικό κριτήριο,και αυτό δεν μπορεί παρά να είναι η πράξη.Αλλιώς όλοι οι ισμοί είναι των 15 λεπτών ,των αριστερων συμπεριλαμβανομένων.Left Liberal Synthesishttps://www.blogger.com/profile/00065553796409273737noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2572543889984024609.post-50671299164786025662010-07-10T03:49:27.137+03:002010-07-10T03:49:27.137+03:00"ετσι εξηγειται η αποδραση σε ουτοπίες απο ατ..."ετσι εξηγειται η αποδραση σε ουτοπίες απο ατμα που κατα ταλλα ειναι μια χαρά προσαρμοσμενα στην Κυνική'πραγματικοτητα''<br />Πραγματικοτητα - ουτοπιεςεσωτερισμός φΥΓΕς: Στο σεξ, σε ουτικές ιδεολογιες,σε εθισμους σε ακροτητες , σε ΙΣΜΟΥς .."<br /><br />Νοσφερατε,αν καταλαβα τι λες νομιζω οτι εκφραζεις τα ιδια που λεει κ ο Σταυρακακης στο Ο ΛΑΚΑΝ Κ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ που μου προτεινες να διαβασω κ οπως σου ειπα,το θεωρω κ ενα συναρπαστικο βιβλιο.<br />Αυτο βεβαια δε σημαινει οτι συμφωνω κ σε ολα.Ουτε λιγο ουτε πολυ,κ οι 2 λετε το ιδιο πραγμα,οτι η πιστη στη κομμουνιστικη Ιδεα ειναι κατι σαν ιδεοψυχαναγκαστικη νευρωση,<br />αυτο λεει κ ο Σταυρακακης,<br />αυτο λες κ εσυ οταν μιλας για φυγες σε -ΙΣΜΟΥΣ.<br />Ε δεν ειναι κ το ιδιο πραγμα η πιστη στον Μπαντιου με τη πιστη "Στο σεξ, σε ουτικές ιδεολογιες,σε εθισμους σε ακροτητες"<br /><br />Καταλαβαινω το σκεπτικο κ για να παω κ ενα βημα πιο μπροστα απο οτι θα περιμενες να κανω,δεν το αποκλειω κιολας!!<br />Ξερω τι σημαινει νοσταλγια,ξερω οτι ειναινα θυμασαι κ να ελπιζεις για κατι που δεν υπηρξε ποτε πραγματικα,η πιστη στο Ανεφικτο για να ξεφυγεις απο τη σκληρη πραγματικοτητα.<br />Τα αναγνωριζω ολα αυτα κ μεσω της αναγνωρισης,τα υπερβαινω,<br />ναι,ο δρομος για τη Κολαση ειναι στρωμενος απο καλες προθεσεις,<br />ναι,οι περισσοτεροι απο αυτους που ονειρευονται ουτοπιες,<br />δεν ειναι αυτο μια ενεργος θετικη Πιστη<br />αλλα ενας στρουθοκαμηλισμος,μια αποφυγη απο τη πραγματικοτητα.<br /><br />Αλλα κ παλι,στη συνειδηση μου αυτη η παγκοσμια νεοφιλελευθερη ολιγαρχια πρεπει να καταπολεμηθει.Δε ξερω αν ειναι αυταπατη η καταπολεμηση της..αλλα ξερω πως καποιες φορες,πολλες μικρες αυταπατες μαζι ενωνονται.<br />Κ καταφερνουν κ δημιουργουν νεες πραγματικοτητες.<br />Δηλαδη,ΣΥΜΒΑΝΤΑ!!<br />Χιλιες φορες καλυτερα λοιπον οι Κομμουνιστικες υποθεσεις του Μπαντιου.<br />Κ σε τιποτα ποτε να μην οδηγησουν,<br />τουλαχιστον σε κανουν να κοιμασαι καλυτερα τα βραδια.<br />Γιατι σου συντηρουν την ελπιδα.<br />Κ τη χρειαζομαστε φιλε την ελπιδα σημεραcelinhttps://www.blogger.com/profile/16422644793397474681noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2572543889984024609.post-55271812566710180652010-07-10T03:33:20.588+03:002010-07-10T03:33:20.588+03:00lls
καθε φορα που συνομιλω μαζι σου,ειναι κ μια δι...lls<br />καθε φορα που συνομιλω μαζι σου,ειναι κ μια διανοητικη ασκηση!κ για να καταλαβω επακριβως τι μου λες κ για να αρθρωσω εναν αντιλογο,<br /><br />αλλα η αρθρωση του αντιλογου πιστευω να καταλαβαινεις οτι δε μου ειναι αυτοσκοπος,<br />αντιθετως εχω ανοιχτα αυτια κ ματια για να πειστω απο οτι ο,τιδηποτε κρινω οτι μπορει να με πεισει.<br /><br />"Η συντήρηση όμως δεν στηρίζεται μόνο σε καταναγκασμό ή απάτη αλλά σε διαχείριση θετικών όψεων. Αρα στο έργο αυτό δεν γίνεται απολογία μιας συντήρησης αλλά μια συντηρητική διαχείριση της απαραίτητης θετικότητας που θέλει κάθε εξουσία. Ο ατομισμός ή η ελευθερία των φιλελεύθερων είναι μια διαχείριση θετικοτήτων και άρα εμπεριέχει εκ των πραγμάτων πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία."<br /><br />το παραπανω αποσπασμα το βρηκα πολυ κατατοπιστικο.Νομιζω οτι καταλαβαινω περισσοτερο απο καθε αλλη φορα που το πας οταν μιλας για συζευξη left κ liberal.K οσον αφορα τον Χαγεκ,να σου πω κατι που πιστευω,οι περισσοτεροι αριστεροι που τον επικαλουνται ως μπαμπουλα,δεν τον εχουνε διαβασει παρα αποσπασματικα.<br />Παντως καποια πραγματα αποσπασματικα που εχω διαβασει κ εγω ειναι αποτροπαια πραγματικα!Κ στο φτωχο μου το μυαλο,με τις ολιγαρχικες αντιδημοκρατικες αποψεις του,ειναι οντως μπαμπουλας!!<br /><br />Απο τη αλλη βεβαια,κ ο Μπαντιου που θαυμαζω,δεν ειναι περισσοτερο δημοκρατης.Τι να πω,προβληματιζομαι κ εγω,αλλα χαιρομαι να διαβαζω αντικρουομενες αποψεις,να σκεφτομαι κ να προβληματιζομαι.<br /><br />ΥΓ1 "(ας μην γελιόμαστε λιγότερα κεφάλαια «φούσκας» είναι αντικειμενικά και λιγότερα εισοδήματα για τους αδύνατους. Παράδοξο άλλα αληθινό)"<br />Εισαι σιγουρος για αυτο που λες?με αφηνεις αναυδο τωρα!<br /><br />ΥΓ2 "(Σαμαράς, Καρατζαφύρερ είναι κάργα αντι νέο φιλελευθεροι)"<br />Ο Καρατζαφερης οταν ψηφιζει το μνημονιο του ΔΝΤ πως ειναι αντι-νεοφιλελευθερος?τα μετρα του μνημονιου δεν ειναι νεοφιλελευθερη πολιτικη?<br />βασικα ο Καρατζαφερης δεν ειναι σοβαρη συζητηση,οπως γενικοτερα η ακροδεξια.Εγω παντως παρατηρω μια συζευξη ακροδεξιων[Γεωργιαδης,Βοριδης κτλ]με νεοφιλελευθερεςπολιτικες.Ολοι αυτοι οταν λενε πχ να κατεβασουμε τη φορολογια στις επιχειρησεις απο το 45% στο 10% που το εχει η Κυπρος,δεν εκφραζουν το νεοφιλελευθερο ιδεωδες για μειωση του συντελεστη φορολογιας της πλουτοκρατιας στο ελαχιστο?<br />στην οικονομικη πολιτικη,οι ακροδεξιοι του ΛΑΟΣ ειναι νεοφιλελευθεροι μεχρις εσχατων,τους ακουω στα πανελ κ ειμαι βεβαιος για αυτο.Στα υπολοιπα εκφαρζουν τις ιδιες υποκριτικες,ανατριχιαστικες αποψεις που εχουν στο dna τους.<br /><br />κ αυτη η συζευξη ακρατου νεοφιλελευθερισμου κ ακροδεξιας δεν ειναι καινουρια..βλεπε Πινοσετ..εγω πιστευω οτι αυτο ειναι το μελλον..<br /><br />παντως ουτε ο Σαμαρας ειναι αντινεοφιλελευθερος.Κ αυτα που λεει για απεγκλωβισμο απο το μνημονιο ειναι τριχες κατσαρες.Αν βγει Πρωθυπουργος θα ακολουθησει πιστα τις διαταγες της Τροικας.celinhttps://www.blogger.com/profile/16422644793397474681noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2572543889984024609.post-16826420100223408992010-07-09T23:16:39.244+03:002010-07-09T23:16:39.244+03:00Συμφωνούμε
Χωρίς να εμπλακούμε σε μια θεωρητική σ...Συμφωνούμε<br /><br />Χωρίς να εμπλακούμε σε μια θεωρητική συζήτηση ορολογίας για μένα υπάρχει ένα πρακτικό ας πούμε καθημερινό πρόβλημα<br /><br />Η σημερινή βαναυσότητα στηρίζεται σε μια τυραννία του αυτονόητου ,της πράξης , της οικονομίας .Εντός αυτής της πραγματικότητας ο ιδεολογικός λόγος είναι από μόνος του «έξοδος». Ο οποιοσδήποτε καθολικός ιδεολογικός λόγος είναι αναφέρεται στην κομμουνιστική υπόθεση είτε στην «πατρίδα» είτε στο «Ισλάμ» λειτουργεί ως ιδεολόγημα απόδρασης όταν δεν συμπληρώνεται με το πρακτικό του ισοδύναμο τώρα όχι μεθαύριο.''<br /><br /><br />Λεφτ<br /><br /> Η Κυριαρχη ιδεολογια παντα- και τωρα - μεταμφιεζεται και γινεται ''πραγματικότητα''<br /> ομως <br /> απο τηνν αλλη η Ξεμαγεμένη πραγματικοτητα του σημερα γεννά αναπουφευκτα και την αναγκη επαν αμαγευσης <br /><br /> ετσι εξηγειται η αποδραση σε ουτοπίες απο ατμα που κατα ταλλα ειναι μια χαρά προσαρμοσμενα στην Κυνική'πραγματικοτητα''<br /> Πραγματικοτητα - ουτοπιεςεσωτερισμός φΥΓΕς: Στο σεξ, σε ουτικές ιδεολογιες,σε εθισμους σε ακροτητες , σε ΙΣΜΟΥς ..<br />αΥΤΉ Η ΔΙΠΛΉ ΑΠΟΜΑΓΕΥΣΗ ΕΠΑΝΑΜΑΓΕΥΣΗ ειναι ολη η ιστορια της νεωτερικοτητας .Και επιδή η νεωτερικότητα επιταχυνεται διαρκώς μεχρις εξατμισης οπως ελεγε ο Μαρξ για τον καπιταλισμό επτιταχυνονται και οι Ουτοπίσμοθι και οι θεολογιες .. Μονο που ειναι Ουτοπίες της μιας μερας η μαλλον των 15 λεπτώνΝοσφεράτοςhttps://www.blogger.com/profile/00682699755353292338noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2572543889984024609.post-47030344950108780902010-07-09T20:22:52.462+03:002010-07-09T20:22:52.462+03:00Συνεχεια
Ο Χάγιεκ, αλλά και ο Κευνς, μωρέ και ο Μα...Συνεχεια<br />Ο Χάγιεκ, αλλά και ο Κευνς, μωρέ και ο Μαρξ , μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποσπασματικά ως απολογία οποιασδήποτε πολιτικής από τις εξουσίες. Για αυτό επί δεκαετίες νομίζαμε ότι «νεοφιλελευθερισμός» σημαίνει λιγότερο κράτος, μα οι αμερικάνοι ο Μπους δεν είχε κανένα πρόβλημα να βάλει όλο το κράτος στην οικονομία του. Δεν είναι Χαγιεκιανός δεν είναι φιλελεύθερος δεν είναι τίποτα. Είναι η στυγνή κυνική εξουσία. Παρένθεση έτσι γίνεται κατανοητός ο Μπαντιου που λέει πως δεν μπορεί η οικονομία να είναι πεδίο της αριστεράς Κλείνει η παρένθεση. <br />Το πραγματικό πρόβλημα είναι αν το σημερινό αδιέξοδο προέρχεται από τα παράγωγα που στοιχηματίζουν σε εθνικά κράτη .Είναι ανήθικο σωστά. Αλλά χωρίς αυτά τα παράγωγα , στην φάση ανόδου τα επιτόκια θα ήταν υψηλότερα ,και τα διαθέσιμα κεφάλαια ονομαστικά μικρότερα. Τα παράγωγα τα μάθαμε στην φάση της καθόδου. Δεν είναι εκεί το πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι πολιτικό. (Και πάλι ο Μπαντιου)<br />ΠΧ Υπάρχει ένας αμερικάνος οικονομολόγος ο Siller (υπάρχει στο LLS) που πριν την κρίση προβληματιζόταν και πρότεινε όχι την ακύρωση των παραγώγων αλλά την δημιουργία παραγώγων που να αναχαιτίζουν κοινωνικούς κινδύνους ,χρεωκοπίες εθνών, ανεργία κλπ. Δηλαδή να σκεφτούμε μια αντίστροφη πολιτική που να μην βασίζεται στην περιστολή (ας μην γελιόμαστε λιγότερα κεφάλαια «φούσκας» είναι αντικειμενικά και λιγότερα εισοδήματα για τους αδύνατους. Παράδοξο άλλα αληθινό)<br />Εδώ και καιρό προβληματίζομαι δημόσια για την αξία και το κριτικό περιεχόμενο του όρου «νεοφιλελευθερισμός» .Περνάει ο καιρός και είμαι πιο πεπεισμένος . Ο όρος δημιουργεί αυταπάτες και συγχύσεις και τραγελαφικά ζητήματα (Σαμαράς, Καρατζαφύρερ είναι κάργα αντι νέο φιλελευθεροι)<br />Τέλος δεν ψάχνω καμία τεχνική αριστερή λύση εκτός μιας ιδέας οδηγού. Τέτοια δεν μπορεί να υπάρξει .Δεν είμαι υπέρ μιας τεχνικής αριστεράς. Προβληματίζομαι όπως όλοι ανάμεσα σε μια αφελή και πολλές φορές λαικιστική αριστερά της μεγάλης «στιγμής» και μιας αριστερόφωνης τεχνοκρατίαςLeft Liberal Synthesishttps://www.blogger.com/profile/00065553796409273737noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2572543889984024609.post-60680939345898129562010-07-09T20:21:55.580+03:002010-07-09T20:21:55.580+03:00Celin
Έχω το ακόλουθο σημείο διαφωνίας σε σχέση με...Celin<br />Έχω το ακόλουθο σημείο διαφωνίας σε σχέση με τον Χάγιεκ , και την θεωρία του Νεοφιλελεθερισμού<br />Η διαφωνία έγκειται στο ότι πολλοί αριστεροί και υποψιασμένοι πολίτες ,αντιλαμβάνονται τις ιδέες συμμετρικά. Πχ η Αριστερά έχει την κριτική θεωρία , τον Μαρξ ,τον Μπαντιού και η Δεξιά τον Χάγιεκ. Πιστεύουμε ότι όπως ο Λένιν διαβάζει τον Μαρξ, η Θάτσερ ο Ρήγκαν διαβάζουν και εφαρμόζουν τον Χάγιεκ , τους νέους φιλελεύθερους κλπ.<br />Πρόκειται για την μεγαλύτερη και πιο οδυνηρή αριστερή αυταπάτη.<br />Γιατί η δεξιά δεν έχει ανάγκη ιδεολογίας , ιδεολογία της είναι η διακυβέρνηση. Είναι η διαχείριση μιας κυβερνητικής μηχανής .Την ιδεολογία της την κάνουν οι διαφημιστές<br />Οι Χάγιεκ ,Νόζικ κλπ είναι συντηρητικοί στοχαστές που δεν δημιουργούν «ιδεολογία» όπως ο Ενγκελς τον διαλεκτικό ορισμό, αλλά εμπλουτίζουν την θεωρία μιας συντήρησης. Η συντήρηση όμως δεν στηρίζεται μόνο σε καταναγκασμό ή απάτη αλλά σε διαχείριση θετικών όψεων. Αρα στο έργο αυτό δεν γίνεται απολογία μιας συντήρησης αλλά μια συντηρητική διαχείριση της απαραίτητης θετικότητας που θέλει κάθε εξουσία. Ο ατομισμός ή η ελευθερία των φιλελεύθερων είναι μια διαχείριση θετικοτήτων και άρα εμπεριέχει εκ των πραγμάτων πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία.<br />Πολλοί προοδευτικοί πολίτες κάνουν μια απλούστευση.<br />Το οικονομικό αδιέξοδο προέρχεται από την εφαρμογή του Χάγιεκ ,ως πηγή έμπνευσης των συντηρητικών. Λάθος!!!<br />Συνεχίζεται...Left Liberal Synthesishttps://www.blogger.com/profile/00065553796409273737noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2572543889984024609.post-21242126556544268222010-07-09T19:38:15.009+03:002010-07-09T19:38:15.009+03:00lls,
λες "Νομίζω ότι μπορώ να καταλάβω τον ΑΒ...lls,<br />λες "Νομίζω ότι μπορώ να καταλάβω τον ΑΒ πολύ καλύτερα και να δω πλευρές της σκέψης του."<br />Φυσικα κ συμφωνω οτι μπορεις να καταλαβεις τον ΑΒ καλυτερα απο εμενα η απο οποιονδηποτε αλλον επιφανειακο αναγνωστη του.<br /><br />Ομως,εγω θα εξακολουθησω να πιστευω οτι αυτο που λες,<br />"Υπάρχει ένα τρομερό πολυδαίδαλο έργο που υφίσταται αναγνώσεις."<br />δεν ισχυει οσον αφορα το ιδεολογικο του στιγμα τουλαχιστον.<br />Δε μιλαω για την οντολογια ας που με του ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΗΔΕΝΟΣ,<br />γιατι την οντολογια δε μπορω να τη καταλαβω,<br />αναφερομαι στο ιδεολογικο του στιγμα που αποτυπωνεται με τον πιο απλο τροπο στη ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ.<br />Το μηνυμα εκει ειναι εξεγερσιακο,εγω διαβαζω "παρτε την εξουσια απο την αρχουσα ταξη με καθε τροπο"<br />Δεν θεωρω αυτο που λεω ως μια χονδροειδη απλουστευση.<br />Τον Μπαντιου αλλωστε δεν τον ενδιαφερουν οπως λες κ εσυ οι δημοκρατικες διαδικασιες που εγκαθιδρυθηκαν απο την αρχουσα ταξη.Κ πως να τον ενδιαφερουν?Μαοικος ηταν ο ανθρωπος επι χρονια,η συγκρουση κ η ρηξη ειναι διαχυτες στον λογο του.<br /><br />Επισης λες<br />"Δεν υπάρχει «νεοφιλελευθερη» ιδεολογία, "<br />ο Χαγιεκ τι ειναι?<br />τα κηρυγματα του περι οικονομικης ολιγαρχιας κ εφηρμοσμενης ανισοτητας δεν ειναι το κυριαρχο ιδεολογημα σημερα?<br />ειτε ιδεολογια ειτε πως αλλιως λεγεται,δε ξερω,<br />ξερω ομως οτι κυριαρχει κ εξουσιαζει παγκοσμιως μια μικρη καστα ανθρωπων,<br />δεν θεωρω βεβαια οτι εχει σχεση με τον φιλελευθερισμο αυτο το πραγμα,<br />αυτο το πραγμα με τα ασφαλιστρα κινδυνου[ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΦΡΙΚΤΟ/ΑΝΗΘΙΚΟ ΝΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΖΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΕΙ ΜΙΑ ΧΩΡΑ?],με τα παραγωγα,με τους διεθνεις τοκογλυφους/μαφιοζους των επενδυτικων τραπεζων κ τους οικους αξιολογησης να διαφεντευουν τον πλανητη,<br />κ με τους πολιτικους παγκοσμιως σε ρολο φιλιππινεζων τους,<br />αυτη η πως να τη πω?μονεταριστικη χουντα?οικονομικη ολιγαρχια?τυραννια?<br />αυτο το πραγμα<br />[το λεω Πραγμα παραπεμποντας στο Λακανικο Πραγματικο γιατι πιστευω οτι με τιποτα δε μπορει να σημανθει συμβολικα]<br />πρεπει να ληξει.<br />Για μενα αυτη ειναι η μητερα των συζητησεων.Πως θα πεσει αυτη η παγκοσμια δικτατορια.<br /><br />ΒΕΒΑΙΑ,<br />οταν λες <br />"To κλειδί είναι αναζήτηση μιας «αριστερής» πραγματικότητας τώρα. Αυτοδιαχειριζόμενες εταιρείες συνεταιρισμοί, αριστερά του παραδείγματος και της καθημερινότητας. Μόνο έτσι καταπολεμιέται το «κενό» εποικοδόμημα του σήμερα. "<br /><br />δε μπορω να μη σου αναγνωρισω οτι το πιθανοτερο ειναι να εχεις δικιο.Γιατι αν περιμενουμε αδρανεις,μοιραιοι κ αβουλοι συναμα ενα θαυμα,η αν εξακολουθουμε να ονειρευομαστε κομμουνιστικες ουτοπιες διχως τη παραμικρη διαθεση να δημιουργησουμε ενα ΣΥΜΒΑΝ,<br />αυτη η φρικωδια που μολις περιεγραψα,θα ζει κ θα βασιλευει.<br /><br />Σου αναγνωρισω λοιπον lls οτι μιλας πρακτικα.Για μια αριστερη πραγματικοτητα,(οσο αριστερη μπορει να ειναι)ΤΩΡΑ κ οχι περιμενοντας τον Γκοντο,ενα ΣΥΜΒΑΝ που πιθανον να μην ελθει κ ποτε.<br /><br />Εκτος αν οι συνθηκες ειναι τετοιες που μας εξαναγκασουν τελικα να εξεγερθουμε.Δε μιλαω τοπικα αλλα τουλαχιστον πανευρωπαικα.<br />Για μενα το ιδανικοτερο θα ηταν οι λαοι της Ευρωπης να ξεσηκωθουν αυριο κ να κραυγασουν οπως ο Σεν Ζυστ στους κυβερνωντες τους <br />"καμια ελευθερια για τους εχθρους της ελευθεριας"<br />ονειρα θερινης νυκτος θα μου πεις.<br />Κ μαλλον θα εχεις δικιο.celinhttps://www.blogger.com/profile/16422644793397474681noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2572543889984024609.post-6905189851311417892010-07-09T18:51:00.075+03:002010-07-09T18:51:00.075+03:00Νοσφυ
Συμφωνούμε
Χωρίς να εμπλακούμε σε μια θεωρ...Νοσφυ<br /><br />Συμφωνούμε<br /><br />Χωρίς να εμπλακούμε σε μια θεωρητική συζήτηση ορολογίας για μένα υπάρχει ένα πρακτικό ας πούμε καθημερινό πρόβλημα<br /><br />Η σημερινή βαναυσότητα στηρίζεται σε μια τυραννία του αυτονόητου ,της πράξης , της οικονομίας .Εντός αυτής της πραγματικότητας ο ιδεολογικός λόγος είναι από μόνος του «έξοδος». Ο οποιοσδήποτε καθολικός ιδεολογικός λόγος είναι αναφέρεται στην κομμουνιστική υπόθεση είτε στην «πατρίδα» είτε στο «Ισλάμ» λειτουργεί ως ιδεολόγημα απόδρασης όταν δεν συμπληρώνεται με το πρακτικό του ισοδύναμο τώρα όχι μεθαύριο.<br /><br />Η πολιτική δράση που δεν επανατοποθετεί πρακτικά το «αυτονόητο» ,εντάσσεται στο μιντιακό κύκλωμα ως άλλο ένα «ευαγγέλιο» και αυτοακυρώνεται. <br /><br />Η Παπαρήγα τα λέει μια χαρά ,αν την κρίνουμε ως «ταξικό λόγο», αλλά ο λόγος της και η πρακτική της επανεισάγεται στο κύκλωμα ως μια από τις πολλές ρητορείες.No Problem<br /><br />To κλειδί είναι αναζήτηση μιας «αριστερής» πραγματικότητας τώρα. Αυτοδιαχειριζόμενες εταιρείες συνεταιρισμοί, αριστερά του παραδείγματος και της καθημερινότητας. Μόνο έτσι καταπολεμιέται το «κενό» εποικοδόμημα του σήμερα. <br /><br />Αλλιώς ο κίνδυνος είναι η αριστερή ρητορεία να ξεπεραστεί από άλλες βολικές ρητορείες του «ψευδο οικουμενικού» πχ Πατρίδα,Ισλάμ,Αγάπη κλπ. Δεν έχει η Αριστερά το μονοπώλιο της Μπαντουικής Ιδέας.<br /><br />Αυτό είναι και το νόημα της ανάρτησης.Left Liberal Synthesishttps://www.blogger.com/profile/00065553796409273737noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2572543889984024609.post-8120570704952525212010-07-09T12:11:58.842+03:002010-07-09T12:11:58.842+03:00οπως θα τον ονομαζε ο Σταυρακάκης ''
ενν...οπως θα τον ονομαζε ο Σταυρακάκης ''<br /><br /> εννοουσα ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣνοσφερατοςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2572543889984024609.post-36574873396194498482010-07-09T12:10:38.100+03:002010-07-09T12:10:38.100+03:00ισως θα επρεπε να ξανασκεφτουμε τον ορο ιδεολογια ...ισως θα επρεπε να ξανασκεφτουμε τον ορο ιδεολογια ..Τεινουμε να τον κατανοησουμε ως συνολο ιδεων.. Ως -δηλαδή - αυτό που ονομαζε ο χυδαιος υλισμος ''εποικοδομημα..<br /> Ομως η ιδεολογια - και κυριως η Κυριαρχη ιδεολογια - ειναι εδραιομένη στην πραγματικοτητα <br /><br /> Οχι στο Πραγματικό <br /> αλά στην πραγματικοτητα '' <br /><br /> Η φαντασιωση ειναι η σκηνοθεσια του πραγματικου(Λακαν)<br /> και η πραγματικότητα ειναι τη σκηνοθετημένη ιδεολογικοποιημε΄νη φαντασιωση του πραγματικου..<br /> με αυτή τηνεννοια ΚΑΙ ο ο κυνισμός και οαποπνευματωμένος» κόσμος '' οπως θα τον ονομαζε ο Σταυρακάκης ειναι κι αυτο μια Φαντασιωση , μια οπτική του κόσμου επικεντρωμένη στο μικρο : το εμπορευμα <br /><br />ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΣνοσφερατοςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2572543889984024609.post-12253769222104583532010-07-09T08:07:33.526+03:002010-07-09T08:07:33.526+03:00Celin
Συνέχεια
Αναφέρομαι στο γόνιμο σχόλιο σου γ...Celin<br />Συνέχεια<br /><br />Αναφέρομαι στο γόνιμο σχόλιο σου για την ανάγκη διατήρησης των ουτοπιών, των ιδεωδών <br /><br />Συμφωνούμε<br /><br />Προκύπτουν όμως μερικά προβλήματα<br />Η εποχή δεν χαρακτηρίζεται από κανένα «νεοφιλελευθέρο» ιδεώδες. <br /><br />Χαρακτηρίζεται από μια κυνική πραγματικότητα , η οποία λειτουργεί ως «στεγνό» ιδεώδες. Είναι μια «κενή» θηριωδία. Εδώ η αριστερά κάνει ΤΕΡΑΣΤΟ ΛΑΘΟΣ. Δεν υφίσταται αντιμαχία προς ιδέες αλλά προς πραγματικότητες που δημιουργούνται από κενό ρεαλισμό. Ο όρος «νεοφιλελευθερισμός» (προσοχή ό όρος όχι η πραγματικότητα) είναι παραπλανητικός γιατί νομιμοποιεί το παρόν ως αποτέλεσμα μιας θετικής ιδεολογίας , ενώ είναι η επικράτηση της οικονομίας επί της Ιδεολογίας.Εδω μπορώ να καταλάβω τώρα τον Μπαντιού. Μόνο έτσι γίνεται κατανοητός για τον "αντι οικονομισμό "του Δεν υπάρχει «νεοφιλελευθερη» ιδεολογία, ο Φουκουγιάμα δεν απασχολεί κανένα συντηρητικό, κανείς δεν τον υπερασπίζεται για να αντιπαρατεθούμε μαζί του.<br /><br />Τότε δημιουργείται μια όχι μια ανάγκη για Αριστερή Ουτοπία ,αλλά για κάθε Ουτοπία. Και από εκεί αρχίζει η περιπλοκή. Απέναντι στην σκληρότητα εσύ αντιπαραβάλεις την Κομμουνιστική Υπόθεση ,αλλά κάποιος μπορεί να θέσει την ιδέα της Πατρίδας, ή του Ισλαμ ή της Αγάπης.<br /><br />Η Αριστερά δεν έχει το μονοπώλιο των Ουτοπιών!!!<br /><br />Συμπέρασμα μου δεν χρειαζόμαστε απλώς μια Ουτοπία, αλλά μια «γειωμένη Ιδέα» αλλιώς το μέλλον δεν θα είναι ούτε κομμουνιστικό ούτε ισλαμικό ούτε φιλελεύθερο. Αλλά ένας «αποπνευματωμένος» κόσμος (όρος του Σεβαστάκη) που θα ασφυκτιούμε .Left Liberal Synthesishttps://www.blogger.com/profile/00065553796409273737noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2572543889984024609.post-3015159404036056702010-07-09T07:47:56.316+03:002010-07-09T07:47:56.316+03:00Celin
Κατ’ αρχάς δεν συζητάμε καμία υπαναχώρηση τη...Celin<br />Κατ’ αρχάς δεν συζητάμε καμία υπαναχώρηση της Αριστεράς σε μια αφελή «μεταφυσική του Θείου». Μιλάμε για μια γόνιμη αναζήτηση της Αριστεράς του λόγου της Θεολογίας, του προβληματισμού της Θεολογίας .<br />Ο Ζιζεκ ασχολείται με την Χριστιανική Ηθική, ο Νεγκρι αφομοιώνει τον Σπινόζα, και όλοι αναφέρονται στον Benjamin που συνδυάζει τον εβραϊκό Μεσσιανισμό και τον Μαρξ. Η σχετική βιβλιογραφία συνεχώς διευρύνεται. Αυτήν την βιβλιογραφία ανέδειξα και μελετώ αυτόν τον καιρό. Και προς έκπληξη μου διευρύνεται συνέχεια!!!!<br />Ειλικρινά είναι λάθος να δεις την οπτική μου ως ακύρωση του ΑΒ.<br />ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ!!!<br />Νομίζω ότι μπορώ να καταλάβω τον ΑΒ πολύ καλύτερα και να δω πλευρές της σκέψης του.<br />Εκείνο που συμπεράνω είναι ότι δεν υπάρχει κανένας κλειστός περιχαρακωμένος Μπαντουισμός. Υπάρχει ένα τρομερό πολυδαίδαλο έργο που υφίσταται αναγνώσεις. Η ταπεινή μου εντύπωση είναι ότι υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον στην σκέψη του, και ότι υπάρχουν και ηθελημένες παρεξηγήσεις για το έργο του. <br />Αυτό που αναφέρεις είναι ένα νόμιμο συμπέρασμα που μπορεί να εξαχθεί αλλά ΟΧΙ από το LLS ,αλλά από τους Θεολόγους που ασχολούνται μαζί του. Ακόμη και στα σχόλια έμαθα για το αφιέρωμα του Zeit.Ακόμη και στο έργο του Philipe Raynaud «Το μωσαικό της Ακρας Αριστεράς» υπάρχουν πολλοί δηλητηριώδεις υπαινιγμοί για τον ΑΒ. Δεν τους ασπάζομαι.<br />Το ιστολόγιο δεν είναι ένας χώρος ανακοίνωσης πορισμάτων ,αλλά ένα ημερολόγιο σκεψης, που ψάχνει. Με τον ΑΒ ασχολούμαι πολύ πρόσφατα. Νομίζω ότι έχει πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία τα οποία ανακαλύπτω ν και ελπίζω να συγκροτήσω κάπως.Left Liberal Synthesishttps://www.blogger.com/profile/00065553796409273737noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2572543889984024609.post-71165976241399733762010-07-09T00:02:49.528+03:002010-07-09T00:02:49.528+03:00lls,οι αναρτησεις σου ειναι παντα συναρπαστικες κ ...lls,οι αναρτησεις σου ειναι παντα συναρπαστικες κ μοναδικες.<br />Αν κ δεν τα καταλαβαινω ολα,θελω να ειμαι ειλικρινης,<br />κ δεν το λεω αυτο ως μομφη προς εσενα,αντιθετως,εχω επανειλημμενως γραψει οτι οι διανοουμενοι δεν οφειλουν να εκλαικευουν τη γραφη τους για να γινονται κατανοητοι σε ολους,κατι τετοιο δε θα ωφελουσε ουτε αυτους ουτε τους αναγνωστες τους.<br /><br />Συμφωνα λοιπον με αυτα που καταλαβαινω,<br />οταν γραφεις,<br /><br />". Η γοητεία που ασκεί ο Παύλος στον ΑΒ είναι υπερχειλίζουσα, που τελικά μάλλον τον παρασύρει σε ένα μεταμοντέρνο θεολογικό οίστρο.<br /><br />Είναι χαρακτηριστικό ότι οι θεολόγοι της Radical Orthodoxy βρίσκουν ότι η οντολογία του είναι σχεδόν πλήρης που μόνο με την αποδοχή της έννοιας της Θεϊκής Χάριτος γίνεται μια πλήρης χριστιανική οντολογία",<br /><br />..εννοεις οτι ο λογος του Μπαντιου ειναι μεσσιανικος,οτι η εννοια του Συμβαντος ειναι μεταφυσικη,<br />ταυτιζοντας ετσι σχεδον αμεσα τον Μπαντιου με καποιον ιεραποστολο[με καποιον αυτοαποκαλουμενο Προφητη] που θεωρει οτι κατεχει την εξ αοκαλυψεως αληθεια.<br />Αν η οντολογια του ειναι μια σχεδον πληρης χριστιανικη οντολογια,<br />εμμεσως κλεινεις το ματι στον αναγνωστη λεγοντας του "οση εγκυροτητα εχει ο λογος των Ευαγγελιων,<br />αλλη τοση εχει κ ο λογος του Μπαντιου,<br />δηλαδη,καμμια"<br />Τον ερευνας δηλαδη περισσοτερο ως ενα φιλοσοφικο αξιοπεριεργο/παραδοξο,διχως δηλαδη να παιρνεις τη διδασκαλια του κ πολυ στα σοβαρα.<br />Ετσι,τον ακυρωνεις.<br />Αυτο(αν ισχυει ετσι οπως το εχω καταλαβει) δεν ειναι κακο <br />κ το θεωρω συνεπες με την ιδεολογια που προβαλλεις εδω,<br /><br />αλλωστε τι σχεση εχει η εννοια του Συμβαντος, μιας κατακλυσμιαιας εκλυσης εξεγερσιακων ροων που οδηγουν σε ανατροπες του κοσμου οπως τον γνωριζουμε μεχρι εκεινη τη στιγμη,<br />τι σχεση εχει αυτο με τη συζευξη φιλελευθερισμου κ Αριστερας?<br />καμμια.Επομενως,δεν τα λεω ολα αυτα με επικριτικη διαθεση,εισαι συνεπεστατος.<br /><br />Απλα,σε μια τετοια εποχη που ολα μοιαζουν υποταγμενα στη νεοφιλελευθερη λαιλαπα,κ ολα οσα συμβαινουν τεινουν να δικαιωσουν εστω κ ετεροχρονισμενα τον Φουκουγιαμα,<br />βροντοφωναζοντας συγχρονισμενα οτι ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ επηλθε,<br />(enjoy the libertarian ride!)<br />σε μια τετοια εποχη λοιπον,εγω προτιμω να πιστεψω στη μοναδικη ουτοπια που εχει απομεινει.<br /><br />ΥΓ Κ κατι απο Ντελεζ-Γκουαταρι,που διαισθανομαι οτι εχεις διαβασει αρκετα,κατι για τον καπιταλισμο<br /><br />""Ποιος κλεβει?Οχι βεβαια ο<br />χρηματιστης κεφαλαιουχος ως εκπροσωπος<br />της μεγαλης στιγμιαιας δημιουργικης ροης,<br />που δεν ειναι καν κτηση κ δεν εχει<br />αγοραστικη δυναμη.Ποιον κλεβουν?Οχι<br />βεβαια τον εργατη,που ουτε καν τον<br />αγοραζουν,αφου η ανα-ροη η η κατανομη<br />των μισθων ειναι εκεινη που δημιουργει<br />την αγοραστικη δυναμη αντι να την προυποθετει.<br />Ποιος θα μπορουσε να κλεψει?Οχι βεβαια<br />ο βιομηχανος κεφαλαιουχος,ως εκπροσωπος<br />της συρροης κερδους,αφου "τα κερδη κυλανε<br />οχι μεσα στην ανα-ροη αλλα το ενα πλαι στο<br />αλλο κατα παρεκκλιση κ οχι κατα<br />επικυρωση της δημιουργικης ροης των<br />εισοδηματων".Ποση ευστροφια στην<br />αξιωματικη του καπιταλισμου,που ειναι<br />παντα ετοιμος να διευρυνει τα ιδια του<br />τα ορια για να προσθεσει ενα καινουριο<br />αξιωμα σε ενα συστημα που ειναι κιολας<br />κορεσμενο!"<br />Ντελεζ-Γκουαταρι,<br />Ο ΑΝΤΙ-ΟΙΔΙΠΟΥΣ"celinhttps://www.blogger.com/profile/16422644793397474681noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2572543889984024609.post-52635384141766281722010-07-08T23:16:48.863+03:002010-07-08T23:16:48.863+03:00Μανώλη
Καλώς Ήρθες
Μα προφανώς τα ιστολόγια είνα...Μανώλη<br /><br />Καλώς Ήρθες<br /><br />Μα προφανώς τα ιστολόγια είναι για αναπαραγωγή ,άρα μετα χαράς.<br /><br />Δυστυχώς τα Γερμανικά μου είναι επιπέδου Ελληνικής Ταινίας του 60 ,επομένως δεν μπορώ να αξιοποιήσω το αφιέρωμα .Ωστόσο αν υπάρχει κάπιο λινκ ίσως να ξεκλέψουμε τίποτα <br /><br />Αν έχεις αναφορες σε αγγλικά για την Πολιτική Θεολογία, ή σχεσεις σύγχρονες Αριστεράς και Θεολογίας θα με ενδιέφερε <br /><br />Τέλος αντιχαιρετώ θερμά μόνο που η θεολογία για μας έχει κυρίως ερευνητικό και κριτικό ενδιαφέρονLeft Liberal Synthesishttps://www.blogger.com/profile/00065553796409273737noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2572543889984024609.post-5536265634968960732010-07-08T22:20:35.035+03:002010-07-08T22:20:35.035+03:00Καλησπέρα, απλά να αναφέρω ότι μία από τις τελευτα...Καλησπέρα, απλά να αναφέρω ότι μία από τις τελευταίες Die Zeit (στη διάθεση σου αν θέλεις) κάνει εκτενές αφιέρωμα στην παύλειο θεολογία του Badiouμ, και όχι μόνον...<br />Αν δεν έχεις αντίρρηση θα ήθελα να βάλω το post σου στην δική μας ιστοσελίδα (με λινκ, βέβαια).<br />Φιλικούς και θεολογικούς χαιρετισμούς από www.democracycrisis.comΜανώληςhttp://www.democracycrisis.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2572543889984024609.post-66145348632615554452010-07-08T08:56:36.215+03:002010-07-08T08:56:36.215+03:00Δεν τίθεται θέμα συγκρίσεων, άρα ούτε προβλημάτων ...Δεν τίθεται θέμα συγκρίσεων, άρα ούτε προβλημάτων :)<br /><br />"Ο Παύλος μας διδάσκει να μην δίνουμε σημασία στις γνώμες.<br /><br />-Η αλήθεια είναι μια διαδικασία και άρα κανείς δεν πρέπει να την αντιπαραβάλλει με δεδομένες γνώμες σ.14,15 (Stpl)"<br /><br /><br />Καλή σου μέραΣΠΙΘΑΣhttps://www.blogger.com/profile/01103973528557594403noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2572543889984024609.post-77632826275281513912010-07-08T06:51:41.687+03:002010-07-08T06:51:41.687+03:00John
Μάλλον με διαβάζεις αφού ακούσεις "Παράξ...John<br />Μάλλον με διαβάζεις αφού ακούσεις "Παράξενες Επαφές" και με λίγο καλό αλκοόλ.Νομίζω έτσι ΟΛΑ γίνονται πολύ προχωρημένα.<br />Ελπίζω βάσιμα οτι θα ανταλλάξουμε φιλιά πριν πάμε για διακοπές.Left Liberal Synthesishttps://www.blogger.com/profile/00065553796409273737noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2572543889984024609.post-70982936371281627522010-07-08T00:56:39.713+03:002010-07-08T00:56:39.713+03:00Μερικές φορές σε διαβάζω, γεμίζει το μικρό μου κεφ...Μερικές φορές σε διαβάζω, γεμίζει το μικρό μου κεφάλι και αναφωνώ τρομαγμένος:<br />"Καλά πόσο μπροστά είσαι;!"!<br />Άντε να 'μαστε καλά!Πολλά ιστολογικά φιλιά!John 25arishttps://www.blogger.com/profile/11338278803767309945noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2572543889984024609.post-63970693872827308492010-07-07T23:25:15.502+03:002010-07-07T23:25:15.502+03:00Σπίθα
Ε καλά τώρα.Ευτυχώς που καλοκαιριάτικα μας β...Σπίθα<br />Ε καλά τώρα.Ευτυχώς που καλοκαιριάτικα μας βλέπουν λίγοι αλλιώς οι συγκρίσεις σου ,θα δημιουργούσαν και στους δυο ,κάποια μικρά.....προβληματα.<br />καλό βράδυLeft Liberal Synthesishttps://www.blogger.com/profile/00065553796409273737noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2572543889984024609.post-78306344388448684092010-07-07T21:29:51.207+03:002010-07-07T21:29:51.207+03:001) ..-Η πίστη στην διακήρυξη του Συμβάντος είναι κ...1) ..-Η πίστη στην διακήρυξη του Συμβάντος είναι κρίσιμη για την αλήθεια ως διαδικασία και <br /><br />**όχι ως φαντασίωση. <br /><br />Για να αναλύσουμε αυτόν τον άξονα είναι ανάγκη να σκεφτούμε τρεις συνθήκες :<br /><br /><br />Κατ’ αρχάς μια που ονοματίζει το υποκείμενο από την οπτική της διακήρυξης ( της πίστης ή «καταδίκης») δεύτερον μιας που ονοματίζει το υποκείμενο από την κατεύθυνση της μαχητικής του πίστης <br /><br />*(αγάπης νοούμενης και ως φιλαλληλίας) <br /><br />και τέλος μιας συνθήκης που ονοματίζει το υποκείμενο σύμφωνα με την δύναμη της μετάθεσης – απομάκρυνσης που υφίσταται από την πλήρωση της Αληθείας <br /><br />(ελπίδας που νοείται και ως βεβαιότητα)<br /><br /><br />4.-Μια Αλήθεια που είναι αφ’ εαυτής διαφορετική από την κρατούσα , πχ της αλήθειας του Ρωμαϊκού κράτους. Αυτό σημαίνει αυτή εξάγεται αποσπάται από τα στοιχεία της οργάνωσης του κράτους. <br /><br />**Η υποκειμενικότητα που αντιστοιχεί σε αυτήν την εξαγωγή-απόσπαση συνιστά την απαραίτητη απόσταση από το Κράτος και από ότι συνιστά την συνείδηση των ανθρώπων : <br /><br />**τον μηχανισμό εδραίωσης της κοινής γνώμης. Ο Παύλος μας διδάσκει να μην δίνουμε σημασία στις γνώμες .Η αλήθεια είναι μια διαδικασία και άρα κανείς δεν πρέπει να την αντιπαραβάλλει με δεδομένες γνώμες σ.14,15 (Stpl)<br />.....<br /><br />2. Ωστόσο όμως εδώ αναφαίνεται και η ιδιαίτερη αμφισημία του έργου του. <br /><br />..Αλλιώς η αντί- δημοκρατική αντί-κρατική αντί-συνδικαλιστική αντί – οικονομική κλπ οπτική του δεν γίνεται κατανοητή.<br /><br />Στον Badiou λοιπόν ο στοχασμός ανελίσσεται από την πλευρά του επαναστάτη μαχητή , υπό το «φως» μιας διαδικασίας Αληθείας που καταστατικά είναι εναντίον μιας εμπειρικής παροντικής επαλήθευσης. <br /><br />Όπως ο Παύλος, ο ΑΒ, ως κοινωνός ενός προηγηθέντος συμβάντος ,<br /><br />**δεν ενδιαφέρεται για την καθεστηκυία δοξασία αλλά είναι αενάως σε μια οπτική ρήξης με αυτήν. <br />.....<br /><br />Η αντί-δημοκρατικότητα του ΑΒ είναι μάλλον μη διαπραγματεύσιμη εκτός του συνόλου της αρθρωμένης σκέψης του. <br /><br />..***Δεν είναι πολιτειακή αντι-δημοκρατικότητα είναι ηθική , σχεδόν «δογματική» από την πλευρά του επαναστάτη μαχητή είναι μια «υποκειμενική» στάση. <br /><br />**Με την έννοια αυτή μάλλον η έγκληση του ΑΒ για τις αντιθεσμικές προτιμήσεις του ,όταν γίνονται αποκομμένες από το λοιπό του έργο, είναι μάλλον παραπλανητικές."<br /><br />Σπίθας<br /><br />Ποιός Μπαντιού;<br />!!<br /><br />Δεν "παίζεσαι", Γιάννη μου,.. <br />δεν παίζεσαι :))<br /><br />Άριστα και δέκα με τόνο.!ΣΠΙΘΑΣhttps://www.blogger.com/profile/01103973528557594403noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2572543889984024609.post-51728098377213529562010-07-07T19:51:51.976+03:002010-07-07T19:51:51.976+03:00Ελα ντε εδώ οι μισοί θεολόγοι ασχολούνται μαζύ του...Ελα ντε εδώ οι μισοί θεολόγοι ασχολούνται μαζύ του .Κάτι μάλλον έχει να πεί.ΟψόμεθαLeft Liberal Synthesishttps://www.blogger.com/profile/00065553796409273737noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2572543889984024609.post-86623445306433862272010-07-07T19:18:25.552+03:002010-07-07T19:18:25.552+03:00αμαν μ αυτονα τον Μπαντιου ..Αμαναμαν μ αυτονα τον Μπαντιου ..ΑμανΝοσφεράτοςhttps://www.blogger.com/profile/00682699755353292338noreply@blogger.com